مهاجرت تحصیلی چین

رشته تربیت بدنی در چین

رشته تربیت بدنی در چین

رشته تربیت بدنی در چین یک دوره آموزشی مرتبط با فیزیک بدن انسان است. در دوره آموزش ابتدایی و متوسطه برگزار می شود. برخی از حرکات ناسالم مانند یادگیری روان-حرکتی را در یک بازی یا محیط اکتشاف حرکات برای ارتقا سلامت تشویق می کند. مدرک کارشناسی در کشور چین 4 سال تحصیل در چین را می طلبد. در برخی دوره ها ممکن است زمان اخذ مدرک کارشناسی کوتاه شود. در رشته مدیریت مدرک کارشناسی ارشد یک مدرک آکادمیک است که به افرادی که تحصیلات خود را تخصصی تر ادامه داده اند تعلق می گیرد. رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد در چین تسلط یا مروری عالی در یک زمینه خاص از تحصیل یا یک منطقه از عمل حرفه ای را دارد. در ادامه این مقاله بیشتر در خصوص تربیت بدنی در چین صحبت می کنیم.

تحصیل تربیت بدنی در چین

رشته تربیت بدنی برنامه های درسی دنبال شده توسط معلمان تربیت بدنی متخصص را در چین بررسی می کند. این رشته به بررسی چگونگی تکوین نظریه های تربیت بدنی و ورزش در کشور از زمینه های خاص سیاسی، فرهنگی و آموزشی می پردازد. تربیت بدنی بخشی از آموزش است. این یک فرایند آموزش هدفمند، برنامه ریزی شده و سازمان یافته از طریق فعالیت های بدنی و سایر وسایل کمکی است. تربیت بدنی یک سیستم کامل است که به 2 دسته عمده تربیت بدنی عمومی و تربیت بدنی خاص تقسیم می شود. ویژگی اساسی آن آموزش و تدریس برجسته است. تربیت بدنی در چین، تدریس به عنوان راه اصلی، آموزش در کلاس یا مشاوره تخصصی به عنوان شکل اصلی، ورزش بدنی و مراقبت های بهداشتی به عنوان اصلی ترین روش در نظر گرفته می شود. دانشجویان تربیت بدنی در چین می توانند سلامتی خود و اطرافیان و شاگردان را بهبود ببخشند.

مزایا تحصیل رشته تربیت بدنی در چین

به طور کلی، در کشور چین دانشجویانی که می خواهند این مدرک را بگیرند با توجه به گرایش هایی که آن ها انتخاب می کنند. یدین ترتیب زمان های مختلفی را صرف می کنند تا مدرک خود را کسب کنند. مدت زمان عادی دریافت مدرک کارشناسی 3الی4 است. ارشد 2 تا 5 سال است. دانشجویان به طور عمده تئوری اساسی، دانش پایه و مهارت های اساسی آموزش، روانشناسی، علوم انسانی، تربیت بدنی در مدرسه، ورزش بدنی، آموزش و مسابقات را مطالعه می کنند. همچنین دانشجویان در چین آموزش مقدماتی تحقیقات علوم ورزشی را می بینند، توانایی اصلی کار تربیت بدنی مدرسه را می آموزند. در چین بیشتر بر تربیت نیروهای ویژه برای حفظ سلامت افراد و جامعه و تربیت مربیان ورزش برای رشته ورزشی در چین است.

در لیست زیر توانایی هایی که دانشجویان در چین در رشته تربیت بدنی را اخذ می کنند به شرح زیر است:

  • تسلط بر نظریه ها و دانش های اساسی علوم تربیتی، علوم روانشناسی و علوم بدن انسان
  • تسلط بر تئوری و روش اساسی آموزش تربیت بدنی
  • یادگیری ورزش های حرفه ای و آسیب های ورزشی
  • یادگیری تربیت حرفه ای ورزشکار و شرکت در مسابقات
  • انجام تحقیقات لازم و ارائه پروژه های مرتبط
  • آشنایی با اصول و سیاست ها و مقررات آموزش و پرورش و تربیت بدنی

دروس رشته تربیت بدنی در چین

دروس رشته تربیت بدنی در چین

دانشگاه تربیت بدنی و ورزش پایتخت در چین در سال1956 تاسیس شد. از زمان تاسیس، این دانشگاه از نظر اندازه، سطح، طراحی دوره، دانشکده، کیفیت تدریس و تحقیق و امکانات در رده های بالاتر از بین دانشگاه ها و کالج های مشابه قرار دارد. تاکنون، چند الگوی آموزش در چند سطح و چند نوع و چند فرم را ایجاد کرده است. در حال حاضر، کلیه رشته های آموزش ورزشی دوره کارشناسی طراحی شده توسط این دانشگاه معتبر هستند. این دانشکده در این رشته رتبه های خوبی کسب کرده است. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل رشته تربیت بدنی در چین را دارند. این دانشگاه در اولویت خود قرار می دهد. در این دانشگاه در رشته تربیت بدنی در چین به هنرهای رزمی چینی نیز توجه می شود. این یکی از بزرگترین تمایزهای تحصیل در چین می باشد.

در جدول زیر برخی از دروس این رشته در چین را برای شما آورده ایم:

دروس نظریدروس عملیدروس مهم
علوم زیستیهنرهای رزمی چینکارورزی
روانشناسی تربیتیشناآناتومی انسان
جامعه شناسیدومیدانیفیزیولوژی انسان
حرکت شناسیژیمناستیکورزش های سالمندان
ورزش و اوقات فراغتفوتبالمربی گری ورزشی
مدیریت ورزشیوالیبالورزش های کودکان
تناسب اندام سلامت و ورزشبسکتبالآسیب شناسی

فرصت های شغلی تربیت بدنی در چین

فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی در چین می توانند در مدارس مختلف برای آموزش تربیت بدنی مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش استخدام شوند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند با توجه به نیازهای اجتماعی در زمینه هدایت ورزش های جمعی، آموزش های ورزشی و تحقیقات علوم ورزشی در بنگاه های اقتصادی فعالیت کنند. در سطح جهانی، دولت های ملی نگرانی هایی در مورد سلامت دارند. این منجر به گسترش ابتکارات و سیاست هایی شده است که تأثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر آموزش در مدارس دارند. رایج ترین و بزرگترین رویداد در میان تربیت بدنی، آموزش تربیت بدنی مدرسه و آموزش حرفه ای ورزش است. این 2 با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. همچین وابسته به یکدیگر هستند، که نشان دهنده یک رابطه تعاملی است.

نرخ بیکاری در چین در سه سال اخیر

اهداف آموزش تربیت بدنی در چین

رشته تربیت بدنی در کشور چین استعدادهای تخصصی افراد را می شناسد. دانشجویان این مساله را مدیون استادان متخصص و با تجربه هستند. چین دانشجویانی را آموزش می دهد که به طور سیستماتیک بر تئوری اساسی، دانش پایه و مهارت های اساسی تربیت بدنی مسلط می شوند. اکثر دانشجویان رشته تربیت بدنی دارای توانایی عملی قوی و مهارت های همه جانبه هستند. این دانشجویان کارآزموده می توانند در دوره ابتدایی و راهنمایی و متوسطه مشغول به کار شوند. آموزش حرکات کششی و قدرتی در مدرسه، انجام فعالیت های ورزشی فوق برنامه، شرکت در مسابقات ورزشی در مدارس و انجام تمارین بعد از مدرسه از وظایف مربی تربیت بدنی در چین است. انجام تحقیقات علمی ورزشی در مدارس از مهم ترین انتظاراتی است که از یک دانشجوی فارغ التحصیل در چین دارند. اگر در خصوص مهاجرت به چین و اقامت چین سوالاتی دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *