مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کانادا 2023

مهاجرت به کانادا 2020

شاید تمایل داشته باشید با راه های مختلف مهاجرت به کانادا 2023 آشنایی یافته و با در نظر گرفتن شرایط فعلی خود از طریق یکی از آنها اقدام نمایید. در این خصوص بد نیست بدانید کشور کانادا از چشم اندازهای وسیع و دست نخورده ای برخوردار است که زندگی را برای مهاجران جذاب نموده است. داشتن مناظر طبیعی زیبا، میراث چند فرهنگی، سطح علمی و آموزشی بالا، شرایط زندگی ایده آل، مدارک تحصیلی معتبر و… باعث محبوبیت این کشور گردیده و هر ساله افراد زیادی خواستار این هستند تا به این کشور جذاب و دیدنی مهاجرت نمایند. پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر این است که جهت به دست آوردن اطلاعات همراه با جزئیات کامل و لازم، مقاله ذیل را مطالعه نمایید تا بدین صورت صحیح ترین تصمیم مهاجرتی را اتخاذ کنید.

طرق مهاجرت به کانادا 2023

مهاجرت به کانادا 2023 از راه های متنوعی صورت می گیرد که متقاضیان از طریق یکی از روش های زیر مجاز به اقدام می باشند:

  • مهاجرت با هدف ملحق شدن به سایر اعضای خانواده Family Reunification
  • مهاجرت از طریق اخذ پیشنهاد کار در کانادا
  • مهاجرت به کانادا از روش حرفه و تخصص فدرال
  • مهاجرت به کانادا از روش استارت آپ
  • مهاجرت به کانادا از روش حرفه و تخصص کبک
  • مهاجرت به کانادا از روش تخصصی نووااسکوشیا
  • مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کانادا از روش خوداشتغالی فدرال
  • مهاجرت از روش کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با شهروند کانادایی
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا

بررسی راه های مهاجرت به کانادا 2023

تقریباً در پایان سال 2022 هستیم و یک سال کاملاً جدید از احتمالات در انتظار است. آیا قصد دارید سال جدید را در مکانی جدید شروع کنید؟ اگر این مکان کانادا است، پس تصمیم بسیار خوبی گرفته اید. آیا می دانستید که کانادا قصد دارد در سال 2023 از 411000 مهاجر دعوت کند؟ مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. چند نوع رایج برای مهاجرت وجود دارد که شامل گزینه‌های اقتصادی و تجاری، گزینه‌های حمایت مالی خانواده، و مهاجرت بشردوستانه و پناهندگی می شود.

برنامه های مهاجرتی مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق آنها برای گزینه های مهاجرت اقتصادی و تجاری اقدام کنید. با این حال، یک راه محبوب و سریع برای رفتن به کانادا با این گزینه از طریق سیستم اکسپرس اینتری است. با زمان پردازش 6 تا 12 ماه، اگر واجد شرایط هستید، این سیستم راهی سریع به کانادا ارائه می دهد. اگر برنامه حمایت از خانواده را انتخاب کنید، باید یک دعوت نامه برای درخواست دریافت کنید. این برنامه به شما امکان می دهد از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت مالی کنید. برای اسپانسر شدن باید درخواست بدهید. والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شما باید برای اقامت دائم درخواست دهند. شما باید هر 2 درخواست حمایت مالی و اقامت دائم را به صورت آنلاین به طور همزمان ارسال کنید. شما باید ظرف 60 روز از تاریخ دریافت دعوتنامه درخواست خود را ارسال کنید. مهلت در دعوت نامه شما برای درخواست نشان داده شده است.

در نمودار زیر شاهد افزایش مهاجرت های کاری و خانوادگی به کانادا هستید:

افزایش مهاجرت های کاری و خانوادگی به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار

اخذ ویزای کار کانادا به منظور مهاجرت کاری به کانادا، از روش های پرطرفدار در میان افراد خارجی محسوب می گردد. در این صورت روش تقریبا دشواری را در پیش دارید. افرادی که دارای تخصص و مهارت هستند، می توانند از طریق ویزای کار کانادا، به اقامت این کشور دست یابند. در این نوع روش مهاجرتی، مواردی نظیر سن فرد متقاضی، مدرک زبان، وضعیت تاهل و تجرد، سوابق کاری و… از سوی دولت کانادا مورد ارزیابی قرار گرفته و بررسی می گردد. اگر فرد متقاضی از سوی یک کارفرمای کانادایی، پیشنهاد کاری یا (Job offer) داشته باشد، شانس بیشتری جهت اخذ ویزای کار کانادا خواهد داشت و برای او یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ویزای کار کانادا

برای اخذ ویزای کار جهت مهاجرت به کانادا 2023، اسناد و مدارک خاصی مورد نیاز است که اگر به صورت کامل و بدون نقص ارائه نگردد، ویزای کار برای شخص متقاضی صادر نمی شود که عبارتند از:

  • مدارک شناسایی متقاضی
  • پاسپورت دارای اعتبار
  • تعداد 2 قطعه عکس در سایز پاسپورتی
  • اسنادی که شرایط و صلاحیت متقاضی را در شغل آینده او به اثبات برساند.
  • ارائه گواهی D’Acceptation du Quebec در صورت لزوم
  • چنانچه متقاضی درخواست خود را از خارج از خاک کانادا ارائه نماید، می بایست فرم (IMM 1295) را تکمیل و ارائه نماید.
  • تکمیل فرم (IMM 5645) که مربوط به اطلاعات خانوادگی شخص متقاضی می باشد.
  • ثابت نمودن تمکن مالی
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا جهت اقامت موقت در کانادا
  • تکمیل وارائه اظهار نامه رسمی اتحادیه مشترک که فرم های (IMM 5409) و (IMM 5476) می باشد.

تحصیل و مهاجرت به کانادا 2020

تحصیل و مهاجرت به کانادا 2023

گرفتن ویزای تحصیلی کانادا از روش های مهاجرت به کانادا 2023 میلادی است که البته روش بسیار پرمتقاضی محسوب می گردد. چراکه فرد متقاضی علاوه بر ادامه تحصیل در مناسب ترین شرایط و بهترین دانشگاه های کانادا، امکان تضمین آینده شغلی خود را نیز خواهد داشت. چراکه دانشجویان این کشور پس از پایان تحصیلات می توانند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کار کانادا، وارد کسب کار شده و درآمد داشته باشند. از سویی دیگر روش پذیرش تحصیلی در کانادا از جمله روش هایی محسوب می گردد که منجر به اقامت دائم فرد خارجی در کشور کانادا خواهد شد.

از تفاوت هایی که میان دانشجویان بومی و دانشجویان بین المللی در کشور کانادا وجود دارد، شهریه تحصیلی است. دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و بومی کانادا جهت تحصیل در این کشور پایین ترین شهریه را می پردازند. در برخی موارد نیز تحصیل برای آنها به صورت رایگان انجام می شود. اما دانشجویان خارجی می بایست مبلغی را به عنوان شهریه تحصیلی پرداخت نمایند.

ازدواج و مهاجرت به کانادا 2023

در راستای مهاجرت به کانادا 2023 روش های دیگری مانند ازدواج با تبعه کانادایی وجود دارد که اقامت دائمی کانادا را برای شخص خارجی به دنبال خواهد داشت. دولت کانادا جهت صدور ویزای ازدواج شرایط خاصی را برای متقاضیان قرار داده است. یکی از شرایط مهمی که در این زمینه وجود دارد، ازدواج واقعی با هدف تشکیل زندگی مشترک زوجین است. چراکه برخی افراد به دلیل این که بتوانند به اقامت کانادا دسترسی پیدا کنند، اقدام به انجام ازدواج های صوری می نمایند که امروزه در نهایت با شکست مواجه می شود. اسنادی نظیر میزان دارایی، آدرس محل اقامت زوجین، توانایی تامین هزینه زندگی در کانادا، میزان درآمد ماهیانه از مدارک مهم و لازم جهت دریافت ویزای ازدواج می باشد.

سریع ترین روش مهاجرت به کانادا 2023

سریع ترین و بهترین روش مهاجرت به کانادا، استفاده از سیستم رتبه بندی اکسپرس اینتری(Comprehensive Ranking System-CRS) است که در مدت زمان کوتاهی اقامت دائم را برای فرد متقاضی به ارمغان می آورد. افرادی که دارای تخصص و حرفه در شغل مورد نظر هستند می توانند از این روش اقدام نمایند. این سیستم تحت نظارت فدرال و برخی از سیستم های مهاجرتی استانی کانادا می باشد. فاکتورهایی مانند مدرک تحصیلی، سوابق شغلی، شرایط سنی و مدرک زبان در این سیستم امتیاز بندی می شوند و فردی که بتواند 1200 امتیاز کسب کند، می تواند در این رقابت شرکت نماید. رقابت بر اساس امتیاز بندی CRS Point بوده و به مدت 15 دقیقه طول می کشد. در صورت موفقیت، دعوت نامه برای فرد متقاضی فرستاده می شود. البته جزئیات بیشتری در این خصوص وجود دارد که لازم است از آن آگاهی داشته باشید.

چنانچه از شرایط مهاجرت به کانادا 2023 اطلاعات کافی در دست ندارید، این امکان را خواهید داشت که با برقراری تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مشاوران و کارشناسان ما در جهت اطلاع از موضوعات درخواستی خود، کمک بگیرید. آنها راهنمایی های لازم را مطابق با شرایط فعلی شما ارائه خواهند داد.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه برای “مهاجرت به کانادا 2023

  1. لیلا حسن پور گفت:

    مهاجرت به کانادا با چه هزینه ای ممکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *