مهاجرت تحصیلی انگلستان

دانشگاه هادر سفیلد انگلستان

دانشگاه هادر سفیلد انگلستان

تحصیل و شرکت در برنامه های تحصیلی دانشگاه هادر سفیلد انگلستان شرایط خاصی دارد که تمام دانشجویان بین المللی باید از این شرایط آگاه باشند. برای مطلع شدن از شرایط تحصیل در انگلستان در دانشگاه هادر سفیلد، دانشجویان و متقاضیان عزیز می توانند با همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار درباره این دانشگاه، شرایط تحصیل در آن، امکانات و خدمات دانشگاه و همچنین سایر موارد اصلی اطلاعات کافی کسب کنند.

درباره دانشگاه هادر سفیلد انگلستان

دانشگاه هادر سفیلد که در اصل موسسه علمی و مکانیکی هادر سفیلد بود، در سال 1825 تأسیس شده در زمینه ارائه آموزش های عالی به دانشجویان و متقاضیان بین المللی در دوره های تحصیلی مختلف بیش از 2 قرن تجربه دارد. امروزه با تعداد دانشجویان بیش از 24000 نفر، دانشگاه ها در سفیلد همچنان بر تجربه حرفه ای در کنار تحصیلات دانشگاهی تأکید می کند و به همه دانشجویان این فرصت داده می شود که از محل های کار و دوره های مختلف استفاده کنند.

حدود 70% از دانشجویان هادر سفیلد در کنار مدرک اصلی خود دارای مدرک حرفه ای می باشند و لازم به ذکر است که بسیاری از دوره های این دانشگاه همچنین شامل دوره آموزشی یک زبان جدید به عنوان یک ماژول اضافی می باشند. دانشگاه ها در سفیلد با کمک پیوند های قوی در صنعت، خود را به داشتن یک رهبر در زمینه تشکیلات اقتصادی افتخار می کند. فرصت های تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان در اروپا و از طریق همکاری های دیگر هادر سفیلد با دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ و دانشگاه ایالتی نیویورک در دسترس می باشد.

این دانشگاه شامل 7 مدرسه آکادمیک است و در مرکز شهر هادر سفیلد در کنار کانال باریک زیبا، درختان، پل های قدیمی و آسیاب های تبدیل شده قرار دارد. اخیرا در دانشگاه هادر سفیلد 22.5£ میلیون (پوند) صرف ساخت بخش مرکزی دانشجویان شده است که امکانات یادگیری و اوقات فراغت دانشجویان و متقضایان دوره های مختلف را زیر یک سقف گردآوری می کند.

موقعیت دانشگاه هادر سفیلد انگلستان

این دانشگاه در غرب انگلستان مستقر می باشد. محوطه اصلی آن در جنوب شرقی مرکز شهر هادر سفیلد واقع شده و نام آن پردیس کوئینزگیت است. این پردیس توسط یک کانال باریک تقسیم شده است و دارای ترکیبی از ساختمان های آموزشی و تاسیساتی می باشد. به غیر از این، دانشگاه دارای 2 پردیس دیگر یعنی پردیس اولدمام و پردیس بارنزلی می باشد. همچنین دانشگاه هادر سفیلد دارای یک مرکز مطالعات بین المللی است که دوره های آموزشی مختلف را به دانشجویان خارجی ارائه می دهد. در حال حاضر، دانشجویان بیش از 130 کشور جهان برای ثبت نام در این مرکز اقدام کرده اند.

نقشه دانشگاه هادر سفیلد انگلستان:

علاوه بر این پردیس ها، دانشگاه دارای 7 مدرسه علمیه است که طیف وسیعی از امکانات آموزشی و تفریحی را به دانشجویان ارائه می دهند. این مدارس برنامه هایی را در رشته هایی مانند علوم کاربردی، هنر، طراحی و معماری، محاسبات و مهندسی، آموزش و توسعه حرفه ای، تجارت، علوم انسانی و بهداشت، موسیقی، علوم انسانی و رسانه ارائه می دهند.

تحصیل در دانشگاه هادر سفیلد انگلستان

دانشگاه هادر سفیلد یک دانشگاه مدرن و نوآورانه است و دارای اعتبار برای حمایت از دانشجویان بین المللی برای آمادگی در حرفه های مختلف می باشد. متقاضیان و دانشجویان بین المللی از معلمان عالی برای کسب تجربه عملی یاد بهره مند می شوند و از بهترین تجربه های دانشجویی در انگلستان لذت می برند. دانشجویان می توانند با تحصیل در این دانشگاه سفر خود را با شرکت در برنامه تحصیلی موفق در مرکز مطالعات بین المللی آغاز کنند. برنامه های تحصیلی متقاضیان و دانشجویان بین المللی را برای چالش های تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان آماده می کند. هم چنین مهارت های زبان انگلیسی را برای موفقیت در دانشگاه ها در سفیلد فراهم می کنند.

متقاضیانی که علاقه مند به هنرهای خلاقانه، محاسبات، مهندسی یا تجارت و یا سایر رشته های تحصیلی هستند، می توانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. هر برنامه تحصیلی آکادمیک، سطح زبان انگلیسی و مهارت های تحصیلی متقاضیان و دانشجویان را بالا می برد تا آن ها را در زمینه آماده سازی و پیشرفت در رشته انتخاب شده کمک کند.

شرایط تحصیل در دانشگاه هادر سفیلد بریتانیا

شرایط تحصیل در دانشگاه هادر سفیلد بریتانیا

دانشجویان و متقاضیان بین المللی قبل از شروع دوره های تحصیلی خود می توانند در دوره تحصیلی پایه 1 ساله برای دانشجویان بین المللی شرکت کنند. این دوره تحصیلی یک ساله که به سه ترم تقسیم می شود برای کسب آمادگی جهت شرکت در دوره کارشناسی می باشد که باعث رشد دانش علمی، مهارت های تحصیلی و مهارت های زبان انگلیسی متقاضیان می شود. بعد از اتمام این دوره، دانشجویان می توانند در برنامه ها و رشته های تحصیلی مورد نظر خود مشغول به تحصیل شوند.

از برجسته ترین زمینه های تحصیل در این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجارت
  • حقوق
  • میهمانداری و گردشگری
  • مدیریت
  • حمل و نقل و لجستیک
  • محاسبات و ریاضیات
  • مهندسی و علوم
  • هنرهای خلاق علوم
  • اجتماعی و رفتاری علوم
  • اجتماعی و بهداشت
  • مدیریت کسب و کار
  • مطالعات کسب و کار
  • مهندسی
  • بازاریابی
  • هنر

هزینه های تحصیل در این دانشگاه متفاوت می باشند و به طور کلی هزینه تحصیل برای دانشجویان تمام وقت انگلستان و دانشجویان اتحادیه اروپا در این دانشگاه 9250£ (پوند) می باشد. همچنین هزینه های تحصیل دانشجویان بین المللی بدون کسب بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی در این دانشگاه از 14000£ الی 17000£ (پوند) می باشد.

مزایا دانشگاه هادر سفیلد بریتانیا

دانشگاه ها در این منطقه با هزینه کمتری برای زندگی در مقایسه با سایر مناطق انگلستان، یک مقصد دانشجویی محبوب به شمار می رود .این منطقه در میانه راه بین لیدز و منچستر قرار دارد که موجب آسان شدن دسترسی به 2 شهر بزرگ شمالی و همچنین فضای بیرون می شود. پارک ملی Peak District نیز در دسترس متقاضیان و دانشجویان قرار دارد که فعالیت هایی از قبیل پیاده روی، صخره نوردی، غارنوردی، قایقرانی، چهارچرخه سواری، اسب سواری و غیره را ارائه می دهد.

دانشگاه ها در این منطقه توسط چارچوب تعالیم تعالی (TEF) به عنوان یک دانشگاه دارای رتبه طلایی شناخته شده است. این دانشگاه پیشرو در انگلستان برای دریافت بورسیه های ملی تدریس برای 10 سال گذشته می باشد و اولین و تنها دانشگاه بریتانیا است که 100% از کارکنان آموزش دائمی آن ها یاران آکادمی آموزش عالی هستند یا در جهت دستیابی به آن فعالیت دارند. این دانشگاه دارای دفاتر داخلی در تعدادی از کشور ها و شبکه گسترده ای از نمایندگان است که همه دانشجویان بین المللی می توانند در مورد پروسه درخواست و مشاوره ویزا کمک دریافت کنند.

دانشجویان بین المللی می توانند از فرودگاه منچستر توسط خدمات حمل و نقل و رفت و آمد دانشگاه بهره مند شوند و راهی این دانشگاه ها شوند. دفتر بین المللی این دانشگاه یک برنامه خوش آمد گویی گسترده برای کمک به دانشجویان بین المللی برای یافتن دوستان جدید و جهت کسب اطلاعات درباره شرایط اسکان جدید خود فراهم می کند.

امکانات Huddersfield University

خوابگاه های دانشجویی Storthes Hall Park و خوابگاه های دانشجویی Ashenhurst یکی از مکان های انتخابی، پیشنهادی و تصویب شده دانشگاه است که متعلق به بخش خصوصی است و توسط DIGS Student اداره می شود. DIGS تضمین می کند که دانشجویان بین المللی اتاق مناسبی در خوابگاه های دانشجویی پیدا کنند. اتحادیه دانشجویان Huddersfield HudLets، یک سرویس اقامتی رایگان برای دانشجویان آینده و فعلی را اداره می کند که پشتیبانی و مشاوره بی طرفی در مورد گزینه های مسکن را ارائه می دهد.

به عنوان دانشجوی مطالعات بین المللی، متقاضیان از روز اول دسترسی به همه امکانات دانشگاه از جمله کتابخانه، اتحادیه دانشجویان، باشگاه ها و انجمن های مختلف را خواهند داشت. با دسترسی به میلیون ها کتاب، مقاله، بانک اطلاعاتی و موارد رسانه ای، کتابخانه دانشگاه ابزاری مهم برای موفقیت متقاضیان در این دانشگاه خواهد بود. کتابخانه دانشگاه های این منطقه هر روز آماده ارائه خدمات می باشد و این کتابخانه همیشه در دسترس متقاضیان خواهد بود. هموطنان اگر به فکر تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان هستید و قصد دارید از قوانین انگلستان برای زندگی و اقامت در این کشور آگاه شوید، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب دانشگاه هادرسفیلد انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه هادرسفیلد انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه هادرسفیلد انگلستان در چه رتبه ای قرار دارد؟ دانشگاه هادرسفیلد انگلستان از دانشگاه های معتبر این کشور است و در رتبه 250 جهان قرار دارد.
  • شهریه دانشگاه هادرسفیلد انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه هادرسفیلد حدود 8000£ الی 15000£ (پوند) در سال است.
  • رشته های ارائه شده در دانشگاه هادرسفیلد به چه صورت هستند؟ تجارت، حقوق، میهمانداری و گردشگری، مدیریت، حمل و نقل و لجستیک، محاسبات و ریاضیات، مهندسی و علوم، هنرهای خلاق علوم، اجتماعی و رفتاری علوم، اجتماعی و بهداشت، مدیریت کسب و کار، مهندسی، بازاریابی و هنر
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *