مهاجرت تحصیلی انگلستان

دانشگاه ادینبورگ انگلستان

دانشگاه ادینبورگ انگلستان

تحصیل در دانشگاه ادینبورگ انگلستان و شرکت در برنامه های تحصیلی می تواند کمک به تبدیل رویاهای دانشجویان برای آینده خویش باشد. در این دانشگاه مجهز، شرایط تحصیل متفاوت می باشد؛ به همین دلیل، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را برای مطلع سازی هموطنان عزیز درباره دانشگاه ادینبورگ، آموزش و تحقیقات در این دانشگاه، شرایط تحصیل و ورود به آن و همچنین دپارتمان ها و بخش های مختلف دانشگاه تهیه کرده اند. تحصیل در انگلستان می تواند فرصتی فوق العاده در خصوص تحصیل در کشوری به زبان انگلیسی باشد.

درباره دانشگاه ادینبورگ انگلستان

این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر جهان می باشد که در سال 2023 در رتبه بندی دانشگاه های جهان QS در بین 50 دانشگاه برتر قرار گرفته است. فرهنگ کارآفرینی و بین رشته ای این دانشگاه دانشجویان و کارمندان را از سراسر جهان جذب می کند و تجربه ای بی نظیر برای آن ها ایجاد می کند. این دانشگاه با دسترسی به امکانات عالی، یک محیط بی نظیر برای یادگیری و تدریس را فراهم می کند. این دانشگاه بهترین دانشجویان و متقاضیان های جهان از برندگان جایزه نوبل گرفته تا کاشفان آینده، پیشگامان و مخترعین آینده را جذب می کند. بیش از 40000 دانشجو از 156 کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

این دانشگاه طیف وسیعی از روش های مطالعه از برنامه هایی که در محوطه دانشگاه تدریس می شود تا مطالعه پاره وقت آنلاین را ارائه می دهیم. این دانشگاه بزرگترین ارائه دهنده آموزش آنلاین از راه دور در گروه راسل گروه دانشگاه های پر تحرک انگلیس می باشد. بیش از 70 برنامه آنلاین ارائه می دهد. برنامه های یادگیری آنلاین گسترده و حمایتی آن برای دانشجویانی که به دنبال تعادل مطالعه بیشتر با تعهدات حرفه ای یا خانوادگی هستند، به طور فراینده ای انتخاب شده است.

موقعیت دانشگاه ادینبورگ انگلستان روی نقشه

در این بخش شاهد موقعیت دانشگاه ادینبورگ انگلستان روی نقشه می باشیم:

آموزش و تحقیقات در دانشگاه ادینبورگ انگلستان

این دانشگاه آخرین گزارش آژانس تضمین کیفیت بالاترین امتیاز ممکن را برای کیفیت تجربه یادگیری دانشجو کسب کرده است. در سطح کارشناسی، این دانشگاه بیش از 300 دوره کارشناسی و 180 حوزه تحقیقاتی در 3 دانشکده زیر ارائه می دهد:

  • دانشکده هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • کالج پزشکی و دامپزشکی
  • دانشکده علوم و مهندسی

این دانشگاه با داشتن 19 برنده جایزه نوبل که فارغ التحصیل دانشگاه هستند، عضو هیات علمی دانشگاه بوده اند. فرهنگ تحقیق پویای این دانشگاه منجر به کشف بی حسی کلروفرم، ذرات بوزون هیگز و لقاح آزمایشگاهی شده است. این دانشگاه نوآوری هایی مانند گوسفند دالی تولید کرده است. اولین پستانداری که از یک سلول جسمی بالغ کلسیم شده و همچنین اولین واکسن هپاتیت B با مهندسی ژنتیکی و فناوری مورد استفاده در تلفن های هوشمند ساخته شده است.

دانشگاهیان این مرکز درک عمومی را در مورد چگونگی رفتار ما بر پیری، محافظت از اکوسیستم های جنگلی و کمک به ورود باند پهن به جوامع دور افتاده، بهبود بخشیده اند. عضویت در دانشگاه به عنوان دانشجو فرصتی بی نظیر را برای متقاضیان فراهم می کند تا با برخی از دانشگاهیان با نفوذ در حوزه انتخابی خود همکاری کنند. در ادینبورگ، مهارت های تخصصی برای دانشجویان ایجاد می شوند، درک آن ها عمیق تر می شود و بینش ها و دیدگاه های جدیدی به دست می آورند تا بتوانند برای شغل خود در آینده تجهیز کنند.

ارتباطات جهانی دانشگاه ادینبورگ انگلستان

استراتژی بلند پروازانه بین المللی این دانشگاه با هدف ارائه تجربیات در سطح جهانی برای دانشجویان و اطمینان از آموزش و تحقیقاتی که آن ها ارائه می دهند مزایای جهانی را ارائه می دهد. این دانشگاه با مجموعه ای از موسسات پیشرو جهان در زمینه هایی متنوع مانند علم الکترونیک، مهندسی، زندگی و علوم پزشکی و هنر و فرهنگ همکاری می کند. دانشگاه پیشرفته ادینبورگ همچنین عضو شبکه تحقیقات جهانی Universitas 21 و شبکه های اروپایی COIMBRA و LERU می باشد.

دانشجویان این دانشگاه برای موفقیت و توسعه مداوم این دانشگاه بسیار مهم هستند و همراه با کارکنان دانشگاه، پیوند های تحقیقاتی را از طریق سفر های منظم و مبادلات خارج از کشور ایجاد می کنند. این دانشگاه در همکاری های خود با موسسات دیگری مانند انستیتوی فناوری کالیفرنیا، دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملبورن، دانشگاه پکن، دانشگاه دهلی و دانشگاه کوازولو-ناتال افتخار می کند. برای مطلع شدن از شرایط مقیم شدن در کشور انگلستان از طریق خرید ملک می توانید به مقاله اقامت انگلستان با خرید ملک مراجعه کنید.

دانشکده ها و مدرسه های دانشگاه ادینبورگ انگلستان

دانشکده ها و مدرسه های دانشگاه ادینبورگ انگلستان

کالج هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی از بزرگترین کالج های این دانشگاه است. این دانشگاه دارای 11 مدرسه، یک مرکز، 16300 دانش آموز و 1460 پرسنل است. مزیت اندازه آن، دامنه بسیار گسترده ای از موضوعات و تخصص های تحقیقاتی است. بیش از 300 برنامه کارشناسی، 200 برنامه کارشناسی ارشد و بیش از 1600 دانشجوی دکترا وجود دارد. قدرت تحقیقاتی آن، همانطور که در RAE 2008 تأیید شد، بیش از 1200 محقق را به خود جلب کرده است. این دانشگاه شامل قدیمی ترین بخش تحصیل ادبیات انگلیسی در انگلیس می باشد. طبق رتبه بندی Times Higher Education 2014 این دانشگاه در رتبه 12 در جهان قرار گرفت. این کالج میزبان مرکز آموزش دکتری شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی اسکاتلند است.

مهم ترین دپارتمان های تحصیلی در این دانشگاه عبارتند از:

  • مدرسه کسب و کار
  • دانشکده هنر ادینبورگ
  • مدرسه آموزش و پرورش خانه موری
  • مدرسه الوهیت
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده بهداشت در علوم اجتماعی
  • دانشکده تاریخ، کلاسیک و باستان شناسی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده ادبیات، زبان ها و فرهنگ ها
  • دانشکده فلسفه، روانشناسی و علوم زبان
  • دانشکده علوم اجتماعی و سیاسی
  • مرکز یادگیری باز
  • انستیتوی شهری

درخواست اکثر برنامه های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه از طریق ارائه مدرک تحصیلی به صورت آنلاین انجام می شود. برای درخواست برنامه، متقاضیان می توانند برنامه انتخابی خود را در سایت این دانشگاه جستجو کنند. شرایط ورود به برنامه های مختلف متفاوت است.

امکانات و خدمات دانشگاه ادینبورگ

این دانشگاه طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد تا نه تنها به نیاز های دانشگاهی، بلکه به نیاز های شخصی متقاضیان کمک کند. متقاضیان در تمام مدت زمان ارتباط با اعضای دانشگاه و تیم پشتیبانی دانشگاهی دسترسی خواهید داشت. به متقاضیان یک معلم شخصی از درون دپارتمان آن ها اختصاص می یابد که راهنمایی و پشتیبانی علمی را ارائه می دهد. این دانشگاه همچنین یک برنامه پشتیبانی همسالان، راهنمایی در مورد مهارت های مطالعه و یک برنامه دوره کوتاه را برای تقویت پایه مهارت های خود ارائه می دهد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچنین می توانند از این دانشگاه برای توسعه دانشگاهی بهره مند شوند که اطلاعات، رویداد ها و دوره های آموزشی را برای پیشرفت مهارت های لازم در طول تحصیلات و آینده متقاضیان فراهم می کند.

متقاضیان می توانند به یکی از بزرگترین و مهمترین کتابخانه های دانشگاهی جهان که خانه بیش از 1.8 میلیون جلد چاپ شده، 700000 عنوان مجله الکترونیکی و 700 پایگاه داده می باشد، دسترسی داشته باشند. بسیاری از دپارتمان ها همچنین کتابخانه های موضوعی خاص خود را دارند. اگر قصد دارید برای تحصیل در انگلستان اقدام به کسب ویزای تحصیلی این کشور کنید و از شرایط ورود به دانشگاه های برتر بریتانیا آگاه شوید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات متداول در باب دانشگاه ادینبورگ انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه ادینبورگ انگلستان می باشیم:

  • دانشگاه ادینبورگ انگلستان در چه جایگاهی قرار دارد؟ دانشگاه ادینبورگ انگلستان  جزو 5 دانشگاه برتر انگلستان و رتبه 14 برتر جهان را دارد.
  • شهریه دانشگاه ادینبورگ انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه ادینبورگ انگلستان حدود 20000£ (پوند) در سال است.
  • مهم ترین دپارتمان های دانشگاه ادینبورگ انگلستان کدامند؟ مدرسه کسب و کار، دانشکده هنر، دانشکده اقتصاد، دانشکده بهداشت در علوم اجتماعی، دانشکده تاریخ، کلاسیک و باستان شناسی، دانشکده حقوق، دانشکده ادبیات، دانشکده فلسفه، روانشناسی و علوم زبان، دانشکده علوم اجتماعی و سیاسی
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *