مهاجرت تحصیلی انگلستان

یادگیری زبان در انگلستان

یادگیری زبان در انگلستان

یادگیری زبان در انگلستان یکی از بهترین راه های یادگیری زبان است. چراکه متقاضی علاوه بر شرکت در دوره، در محیط انگلیسی زبان نیز اقامت دارد. دوره های آموزش زبان انگلیسی که برای یادگیری زبان در انگلستان برگزار می شود، بسیار مشهور و پر طرفدار است. کشور انگلیس اولین مقصد برای فراگیری زبان در سطح جهانی می باشد. 5.49% زبان آموزان برای یادگیری زبان در انگلستان اقدام می نمایند. در کشورهای انگلستان ، اسکاتلند، ولز، ایرلند شمالی دوره های زبان آموزی مختلفی برای سطوح و سنین مختلف برگزار می گردد. در این مقاله به پاسخ 2 سوال زیر می پردازد:

  • چرا یادگیری زبان در انگلستان مورد توجه بسیاری از متقاضیان است؟
  • فواید و مزایای یادگیری زبان در انگلستان چیست؟

اگر قصد یادگیری زبان در انگلستان را برای کار، تحصیل و غیره دارید دوره های مختلفی در این کشور وجود دارد. با شرکت در این دوره ها علاوه بر آموزش کلاس ها از محیط این کشور استفاده نمایید. در محیط این کشور به زبان انگلیسی صحبت می شود. انگلستان هر سال پذیرای 600000 دانشجوی بین المللی است که برای ارتقا مهارت زبانی خود به انگلستان سفر نموده اند. یک نظر سنجی جهانی نشان می دهد لهجه انگلیسی British جذابترین لهجه انگلیسی مطرح است.

زندگی به زبان انگلیسی در کشور انگلیس

در انگلستان فارغ از شغل شما، چه پیشخدمت چه در رستوران مشغول باشید و چه دانشمندی که در کنفرانس های علمی در سراسر جهان شرکت می کند، یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی بیش از یک نیاز می باشد. حتی اگر شما یک دانش آموز بین المللی با سطح بالایی از مهارت های انگلیسی هستید، علاوه بر تسلط کامل به زبان انگلیسی و ارائه مدرک آن، روان صحبت کردن نیز یک امر ضروری برای شما می باشد. این مقاله راهنمای دقیقی است تا بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان را به شما نشان دهد.

اکثر دانشجویان بین المللی که تحصیل در انگلستان را انتخاب می کنند، علاوه بر تمامی مزایایی که تحصیل و زندگی در انگلیس دارد، زبان این کشور را نیز یکی از دلایل اصلی می دانند. حقیقت این است که بودن در میان افراد بومی زبان با حضور در گروهی از افرادی که بدون توجه به دانش انگلیسی شما، زبان مادری آنها زبان انگلیسی نیست، کمی دشوار است. مثلا، ممکن است برای هماهنگی با سرعت صحبت کردن آنها مشکل داشته باشید و ممکن است برخی از کلمات آنها را از دست بدهید. نیازی به نگرانی نیست، می توانید این قبیل دغدغه ها را با طرق زیر به راحتی برطرف نمایید:

طرق یادگیری زبان در برتانیا

مزایا یادگیری زبان در انگلستان

دوره ها جهت بازه های سنی مختلف و سطح توانایی علمی تخمین زده می شود. دوره های زبان انگلیسی بیش از سایر کشور ها در انگلستان برگزار می گردد. می توان این زبان را در سفر به این کشور به صورت تفریحی یا به قصد کاری آموخت. همچنین امکان آموزش این دوره به طور موازی با دوره های دیگر وجود دارد. به طور کلی جهت اطلاع از شرایط تحصیل در انگلستان ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

تضمین کیفیت آموزش زبان در انگلستان

موسساتی که مجوز آموزش زبان انگلیسی در این کشور را دارند بسیار با کیفیت می باشند. برای اطمینان این موسسات به طور منظم از نظر امکانات اقامتی، خدمات رفاهی و همچنین استاندارد های آموزشی بازرسی می گردند. آموزش در این کشور تنها گوش کردن به صحبت های استاد نمی باشد. آموزش از طریق فیلم، آهنگ و یا مباحثه جمعی و غیره نیز در این دوره ها وجود دارد.

یادگیری زبان در محیط کشور انگلستان

در بریتانیا افراد به زبان انگلیسی صحبت می نمایند. همین امر باعث می شود در طول روزمره تمرین نمایید. پس از مدت کوتاهی متوجه افزایش سطح زبانی خود می شوید. سطح دانش زبانی برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است. این مهارت ها وسیله خوبی برای پیدا کردن شغل مناسب می باشد. در واقع هر کاری در زمینه تقویت مهارت زبانی صورت گیرد حکم سرمایه گذاری پر بازده را در زندگی دارد. با انتخاب این راه برای آموزش زبان انگلیسی امکان آشنایی با افراد مختلف را خواهید داشت. آشنایی با افراد مختلف دنیا باعث شناخت فرهنگ و تمدن دیگر کشورها می شود. با این شرایط آموزش شیرین تر شده و ملال آور نخواهد بود.

از دیگر مزایای یادگیری این زبان عبارتست از:

  • انگلستان مهد زبان انگلیسی
  • آماده سازی برای آینده
  • تجربه فرهنگی منحصر به فرد

یادگیری زبان در محیط کشور انگلستان

شرایط تحصیل زبان انگلیسی در انگلستان

هر ساله تقریبا 500000 متقاضی برای یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان به این کشور سفر می نمایند. طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی برای یادگیری زبان در دسترس هستند. دوره های تابستانی آموزش زبان که برای کل اعضای خانواده امکان پذیر است. با شرکت در دوره های عمومی زبان انگلیسی سالانه که می توایند کاملا در فرهنگ انگلیسی غوطه ور شوید. هیچ کشوری بهتر از انگلستان برای مطالعه انگلیسی وجود ندارد. بریتانیا کشوری زیبا و باستانی است که با تاریخ عجین شده است. کشور انگلیس خانه شکسپیر و خاندان سلطنتی است. علاوه بر میراث فرهنگی، این کشور یکی از جهانی ترین و پر جنب و جوش ترین کشورهای جهان است. هنگامی که یک دوره انگلیسی را می گذرانید از یک دوره زندگی در این کشور لذت خواهید برد.

روش های یادگیری زبان در انگلستان

دوره های زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا وارد دوره های حرفه ای، برنامه پایه یا مدرک کارشناسی شوند. دوره ها می توانند از یک هفته یا تا یک سال طول بکشند و آموزش مهارت های کلیدی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را در بر می گیرد.

تحصیل می تواند در دانشگاه انتخابی شما به صورت پیش جلسه ای در دسترس باشد، اما اگر تصمیم دارید در یک مدرسه زبان انگلیسی تحصیل کنید، مهم است که یک مرکز کاملا معتبر را انتخاب کنید که توسط دولت و مقامات آموزشی بریتانیا تایید شده باشد.

روش های یادگیری زبان در این کشور عبارتند از:

  • به یک کمپ تابستانی انگلیسی بپیوندید.
  • برای برنامه زبان دانشگاه ثبت نام کنید.
  • یک دوره فشرده در یک مدرسه انگلیسی بگذرانید.
  • زبان خود را در انگلستان آموزش دهید.

همچنین دوره های زبان انگلیسی در این کشور عبارتند از:

  • انگلیسی عمومی
  • انگلیسی برای مقاصد آکادمیک
  • انگلیسی تجاری
  • Exam Preparation

دوره های آمادگی برای امتحان دانشجویان را برای امتحاناتی مانند Cambridge First، TOEFL، GMAT، TOEIC و IELTS آموزش می دهد. آن ها بر روی عناصر هر امتحان تمرکز می کنند که دانش آموز ممکن است با آن ها مشکل داشته باشد و آن ها را در مورد بهترین روش ها و شیوه های قبولی آموزش می دهد.

بورسیه های تحصیلی در انگلستان

یکی از بورسیه های معروف در انگلستان، بورسیه های Chevening بریتانیا است که به عنوان بورسیه های مشترک المنافع شناخته می شوند. بورسیه های Chevening به بیش از 1500 دانشجو از 140 کشور اعطاء می شود که شامل کالج یا هر دانشگاهی در بریتانیا است. بورسیه ها شامل شهریه دوره، هزینه های زندگی ماهانه، بلیط هواپیمای رفت و برگشت وکمک هزینه های اضافی می باشد. مهلت درخواست بورسیه 6 نوامبر، هر سال است. بورسیه های گیتس کمبریج برای دانشجویان بین المللی یکی دیگر از معتبرترین بورسیه های تحصیلی در انگلستان است. این بورسیه به دانش آموزانی که از نظر علمی قوی هستند، اعطاء می شود. دوره های واجد شرایط: Ph.D، MLitt یا MSc، یا هر دوره تحصیلات تکمیلی 1 ساله می باشد. مهلت درخواست بورسیه 10 اکتبر برای دانشجویان ایالات متحده و 5 دسامبر برای سایرین ملیت ها به صورت سالانه است.

معیارهای واجد شرایط برای اخذ بورسیه عبارتست از:

  • باید شهروند کشور لیست 162 کشور در سراسر جهان باشد.
  • حداقل 2 سال پس از پایان بورس تحصیلی به کشور خود بازگردید.
  • 2 سال سابقه کار.
  • نامه پذیرش از دانشگاه های انگلستان.
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی.

در نمودار زیر شاهد اخذ بورسیه در مقاطع مختلف در انگلستان هستید:

بورسیه در مقاطع مختلف در انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

علاوه بر فواید ذکر شده در بالا آموزش از این طریق فواید دیگری نیز دارد. مثلا فرآیند یاد گیری در این کشور به سبب انگلیسی زبان بودن آن کوتاه است. بنابراین سریعتر به مقصود خود می رسید. همچنین ممکن است از این راه دریچه دیگری در این کشور برای آینده ای متعالی تر برای شما باز گردد. برای یادگیری زبان راه های مختلفی وجود دارد در این مقاله به یکی از جذاب ترین این راه ها پرداخته شد. اگر قصد یادگیری زبان در انگلستان را داشته باشید نیازمند اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید. برای آگاهی از شرایط و اطلاعات بیشتر می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم را اخذ نمایید. دانشگاه های رایگان در انگلستان یکی دیگر از مقالاتی است که اطلاعاتی جامع در این خصوص در اختیار شما قرار خواهد داد.

سوالات متداول در باب یادگیری زبان در انگلستان

در این بخش از مقاله در مورد سوالاتی که در خصوص یادگیری زبان در انگلستان داشتید و پاسخ آن ها صحبت می کنیم:

  • چه نوع دوره هایی برای یادگیری زبان طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی برای یادگیری زبان در دسترس هستند. دوره های تابستانی آموزش زبان که برای کل اعضای خانواده امکان پذیر است. با شرکت در دوره های عمومی زبان انگلیسی سالانه که می توایند کاملا در فرهنگ انگلیسی غوطه ور شوید.
  • کاربرد دوره های زبان انگلیسی در انگلستان چیست؟ دوره های زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا وارد دوره های حرفه ای، برنامه پایه یا مدرک کارشناسی شوند. دوره ها می توانند از یک هفته یا تا یک سال طول بکشند و آموزش مهارت های کلیدی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را در بر می گیرد.
  • راه های یادگیری زبان در انگلستان چیست؟ به یک کمپ تابستانی انگلیسی بپیوندید-برای برنامه زبان دانشگاه ثبت نام کنید-یک دوره فشرده در یک مدرسه انگلیسی بگذرانید.-زبان انگلیسی را در انگلستان و در محیط آموزش ببینید.
  • انواع دوره های انگلیسی در انگلستان چیستند؟ انگلیسی عمومی-انگلیسی برای مقاصد آکادمیک-انگلیسی تجاری- Exam Preparation-
  • امتحان و آزمون های رایج زبان انگلیسی در انگلستان کدامند؟ امتحاناتی مانند Cambridge First، TOEFL، GMAT، TOEIC و .IELTS
5/5 - (13 امتیاز)

12 دیدگاه برای “یادگیری زبان در انگلستان

  1. Arezoo گفت:

    سلام.
    ممنون مقاله خوبی بود.
    واقعا شرایط سنی داره این دوره ها؟؟

  2. لیدا بهرامی گفت:

    این مقاله عالی بود ممنون

  3. حمیدرضا علیزاده گفت:

    سلام و تشکر
    دوره زبان به ما ایرانی ها ویزا میده؟

  4. عادل گفت:

    انگلستان خیییلی کشور گرونیه

  5. sohrab گفت:

    من با ویزای شنگن هم که داشتم ویزای زبانم رد شد اصلا برای زبان اقدام نکنید

  6. amir abbas گفت:

    بابت مطلب خوبتون تشکر میکنم

  7. سعید گفت:

    سلام، در مورد هزینه ها هم ممکنه توضیح بدید

  8. سحر گفت:

    سلام

    لطفا در مورد ویزای کاری انگلستان توضیح بدید.
    ممنون بابت مطالب خوبتون

  9. کرمی گفت:

    من یکی از دوستام برای زبان اقدام کرد. اما ویزا نشد.
    ظاهرا بالای هجده سال بدون داشتن مدرک زبان ویزا نمیدهند.

  10. فهیمه راد گفت:

    سلام تشکر از مقاله عالیتون آیا انگلستان شانس ویزا روی کالج زبان دارد؟

  11. سوسن گفت:

    سلام و تشکر از مقاله خوبتون

  12. اکبر کبریایی گفت:

    انگلستان کشور خوبیه فقط خیلی سختگیره رو مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *