مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بریتانیا انواع گوناگونی دارد و سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان یکی از راه های اخذ اقامت قانونی است. برای اخذ اقامت انگلستان راه های بسیاری وجود دارد. سرمایه گذاری در انگلستان هم انواع گوناگونی دارد. یکی از راه های آن سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان می باشد. قوانین و شرایط این نوع سرمایه گذاری اخیرا تغییر یافته است. برای اشخاصی که قصد سرمایه گذاری در کشور انگلیس را دارند اطلاع از روش های سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است.

زیرا در این روش سرمایه ای که قرار است اقامت را به ارمغان آورد هزینه زیادی در برخواهد داشت و به این ترتیب ریسک قضیه و حساسیت آن بالاتر خواهد بود. به همین خاطر بهتر این است که ابتدا اطلاعات جامع و کاملی در خصوص سرمایه گذاری اعم از سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان به دست آورند. سپس در صورت تمایل اقدام به سرمایه گذاری نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز در تلاش است تا اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار علاقه مندان به سرمایه گذاری در انگلستان قرار دهد.

انواع ویزای سرمایه گذاری انگلستان

اخذ ویزای سرمایه گذاری از 3 طریق در انگلستان امکان پذیر است که به شرح زیر می باشد. ویزای سرمایه گذاری انگلستان تاسیس شرکت یا کارآفرینی (Entrepreneur)، این ویزا از شهرت معروفیت زیادی برخوردار است. سیستم این ویزا بر مبنای امتیازبندی می باشد و متقاضی باید برای اخذ این ویزا 95 امتیاز کسب نماید.

پیش از آنکه درباره شرایط سرمایه گذاری در این کشور مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم، ابتدا با انواع روش های قانونی مهاجرت به بریتانیا آشنا شوید:

۵ طرق مهاجرتی به انگلستان

بررسی انواع سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

وقتی نوبت به دانستن نحوه سرمایه گذاری یک میلیون پوندی می رسد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید در صدر لیست شما قرار گیرد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که به عنوان سرمایه گذاری ملک شناخته می شود، فرآیند خرید ملک به عنوان دارایی برای ایجاد درآمد است. طبقه سرمایه گذاری در دهه های اخیر به لطف رشد قابل توجهی در بازار بریتانیا در چند سال اخیر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. سهام به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بخش های کوچکی از یک شرکت را خریداری کنند. شما می توانید چندین سهام خریداری کنید که درآمد کل شما را از طریق سود سهام افزایش می دهد.

شما می‌ توانید در هر زمانی در بورس اوراق بهادار سهام بخرید و بفروشید، در شرایطی که شرکت از نظر ثروت و محبوبیت افزایش می‌ یابد، در حالت ایده ‌آل سهام را برای سود قابل توجهی می ‌فروشید. ساده به نظر می رسد، اما تفاوت های ظریفی در سهام وجود دارد. دانستن اینکه چه سهامی افزایش می‌ یابد و چه چیزی کاهش می‌ یابد، زمان ایده‌ آل برای فروش، و دقیقاً در چه شرکتی سرمایه‌ گذاری شود،

مدارک لازم برای اخذ ویزای تاسیس شرکت در انگلستان

مدارکی که در خصوص این نوع ویزا مورد نیاز است در ذیل توضیح داده شده است:

  • داشتن مبلغ 200000£ (پوند) در بانک های معتبر داخل یا خارج از انگلستان با قابلیت انتقال به این کشور
  • مدرک زبانی آیلتس با حداقل نمره 4 در تمام مهارت ها
  • اثبات استطاعت مالی برای تامین مالی مخارج خود و همراهان

مبلغ 200000£ (پوند) می تواند به متقاضی اصلی و یا همسر متقاضی تعلق داشته باشد. در صورتی که متقاضی از کشورهای اروپایی باشد نیازی به ارائه مدرک زبانی نیست. برای اثبات استطاعت مالی برای فرد متقاضی مبلغ 3310£ (پوند) و برای همراهان متقاضی اصلی 1890£ (پوند) لازم می باشد. همچنین در صورتی که فرد متقاضی در این کشور باشد مبلغ 945£ (پوند) و برای همراهان متقاضی 680£ (پوند) احتیاج است.

امتیازات مدارک مورد نیاز در خصوص این ویزا شامل:

  • تامین مالی 200000£ (پوند) 75 امتیاز
  • مدرک آیلتس (حداقل نمره 4) 10 امتیاز
  • اثبات استطاعت مالی 10 امتیاز

جهت اطلاع از شرایط اخذ اقامت انگلستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده خواهد بود.

فرآیند اخذ ویزای تاسیس شرکت در انگلستان

ارائه مدارک به همراه طرح اولیه تجارت مرحله اول اخذ این ویزا می باشد. مبلغ 200000£ (پوند) برای راه اندازی شغل استفاده می شود. این ویزا به مدت 40 ماه معادل 3 سال و 4 ماه اعتبار دارد. متقاضی با 2 شرط می تواند این ویزا را برای 2 سال دیگر تمدید نماید. این 2 شرط عبارتند از:

  • باقی مانده 200000£ (پوند) بعد از 40 ماه
  • ایجاد 2 فرصت شغلی در مدت 40 ماه

امکان فعالیت در شغل ایجاد شده برای فرد وجود دارد. پس از گذشت 5 سال فرد می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید. امکان همراهی خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) در این ویزا وجود دارد. همچنین 2 خانواده می توانند همزمان این ویزا را اخذ نمایند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری مراجعه نمایید.

ویزای سرمایه گذاری در انگلستان

اساس این ویزا نیز امتیازبندی می باشد با این اختلاف که حداقل امتیاز برای اخذ این ویزا 75 می باشد. شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا شامل موارد ذیل است:

  • سرمایه ای بالغ بر 2000000£ (پوند) در بانک های معتبر (داخل یا خارج از انگلستان با قابلیت انتقال به این کشور)
  • خرید اوراق قرضه، اوراق سهام و غیره حداقل به مبلغ 1750000£ (پوند)
  • سرمایه گذاری در 3 ماه اولیه اخذ ویزا

مبلغ سرمایه گذاری تا قبل از نوامبر سال 2014 بالغ بر 1000000£ (پوند) بود. پس از این تاریخ افزایش یافت. این خرید و سرمایه گذاری در اوراق و سهام از منبع 2000000£ (پوند) می باشد. سرمایه گذاری باید قبل از اتمام 3 ماه اول صورت گیرد.

امتیازات مدارک نیز شامل سرمایه ای بالغ بر 2000000£ (پوند) 30 امتیاز خرید اوراق قرضه، اوراق سهام و سایر.

  • حداقل به مبلغ 1750000£(پوند) 30 امتیاز
  • سرمایه گذاری در 3 ماه اولیه اخذ ویزا 15 امتیاز

مزایا سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

از مزیت های این ویزا الزامی نبودن ارائه مدرک زبان و مدرک تحصیلی می باشد. فرد برای تامین مخارج خود و همراهان متقاضی اصلی باید مبلغی در حساب بانکی داشته باشد. به همراه داشتن همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز برای فرد امکان پذیر است. اعتبار این ویزا 3 سال و 4 ماه می باشد. درصورتی که پس از این مدت مبلغ باقی مانده باشد این ویزا برای 2 سال بعدی نیز تمدید می گردد. پس از 5 سال برای اقامت دائم می توان اقدام نمود. در صورتی که مبلغ سرمایه اولیه بیشتر باشد، زودتر می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود.

سرمایه اولیه 5000000£ (پوند) پس از 3 سال اقامت دائم اخذ می شود. سرمایه اولیه 10000000£ (پوند) پس از 2 سال اقامت دائم اخذ می شود. هزینه اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری زیاد است برای اخذ ویزای این کشور می توانید ویزای تحصیلی اخد نمایید. برای آگاهی از شرایط اخذ ویزای تحصیلی می توانید به مقاله ویزای تحصیلی انگلستان مراجعه نمایید.

مزایا سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

ویزای سرمایه گذاری انگلستان از طریق کار پس از تحصیل

یک نوع ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی محسوب می شود. سیستم اخذ این ویزا نیز براساس امتیاز بندی می باشد و شرط اخذ این ویزا کسب 95 امتیاز می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ این ویزا عبارتند از:

  • سرمایه اولیه به مبلغ 50000£ (پوند)
  • مدرک آیلتس با حداقل نمره 4 (در همه مهارت ها)
  • استطاعت مالی برای تامین مخارج خود و همراهان
  • مبلغ اولیه سرمایه می تواند به خود فرد یا همسرش تعلق داشته باشد.
  • ارائه مدرک برای افراد کشورهای انگلیسی زبان الزامی نمی باشد.
  • برای اثبات استطاعت مالی برای فرد متقاضی مبلغ 3310£ (پوند) و برای همراه متقاضی اصلی 1890£ (پوند) لازم می باشد. همچنین در صورتی که فرد متقاضی در این کشور باشد مبلغ 945£ (پوند) و برای همراه 680£ (پوند) احتیاج است.

امتیاز مورد نیاز جهت اخذ این ویزا عبارتند از:

  • سرمایه اولیه به مبلغ 50000£ (پوند) 75 امتیاز
  • مدرک آیلتس (حداقل نمره 4) 10 امتیاز
  • استطاعت مالی 10 امتیاز

فرآیند اخذ این ویزا عبارتند از ارائه مدارک همراه با طرح اولیه مرحله نخست در اخذ این ویزا می باشد. امکان همراهی خانواده با شرایطی که قبلا ذکر شد امکان پذیر است. اعتبار این ویزا و شرایط تمدید آن مشابه سرمایه گذاری کارآفرینی ( نوع اول) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله سرمایه گذاری 50 هزار پوندی در انگلستان مراجعه فرمایید.

سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان از طریق خرید ملک

چنانچه قصد سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انلگستان دارید، بهترین راه احتمالا املاک و مستغلات است. زیرا، داده های بازار درخشان و قابلیت اطمینان در زمان عدم اطمینان است. با این حال، برای بهترین سرمایه گذاری، ایده هوشمندانه ای است که در تمام استراتژی های ذکر شده برای به دست آوردن یک سبد متنوع و پایدار سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، می توانید بخش عمده ای از یک میلیون خود را در املاک و مستغلات قرار دهید. برای تنوع بخشیدن به سبد سهام خود، ملکی را در شهرهای مختلف خریداری کنید. برای باقی مانده پول نقد، می توانید مقداری را در حساب های پس انداز قرار دهید.

تنوع بخشیدن به پرتفوی خود به این روش خطرات موجود را به حداقل می رساند و مطمئن می شود که بخش عمده ای از پول نقد شما برای یک سرمایه گذاری موفق امن و در حال رشد است. در مورد املاک و مستغلات، چند ویژگی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید تا به ارزیابی پتانسیل سرمایه گذاری یک منطقه کمک کنید. در حالت ایده آل، تمرکز شما بر بازده اجاره خواهد بود. این درصدی است که بازگشت سرمایه شما را که از طریق درآمد اجاره ایجاد شده است را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر بازده اجاره 5% بود، به این معنی است که شما هر سال بازدهی 5% را از طریق اجاره بدون در نظر گرفتن هزینه ها مشاهده خواهید کرد.

اما عوامل دیگری وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. 3 مورد اصلی که باید به آنها توجه داشت عبارتند از:

سه سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید ملک

روش سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

باتوجه به این مقاله متوجه شدید که از نوامبر سال 2014 مبلغ این سرمایه گذاری افزایش یافته است. مبلغ سرمایه گذاری به 2 میلیون £ (پوند) افزایش یافته است. سرمایه گذاری برای افرادی که توانایی مالی دارند راه مناسبی برای اخذ اقامت این کشور می باشد. در هر صورت سرمایه گذاری موضوعی ریسکی و تخصصی است و مستلزم مشورت می باشد. برای بهره مندی از مشاوره های تخصصی در این زمینه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید. مطمئنا مشاورین ما تا انتهای مسیر کنار شماست و به شما در این مسیر کمک می نماید.

سوالات پرتکرار در مورد سرمایه گذاری یک میلیون پوندی در انگلستان

در این قسمت از مطلب سعی داریم تا در زمینه سرمایه گذاری یک میلیون پوندی سوالات پرتکرار شما را پاسخ دهیم:

  • آیا اقامت انگلیس از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟ بله وقتی نوبت به دانستن نحوه سرمایه گذاری یک میلیون پوندی می رسد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید در صدر لیست شما قرار گیرد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که به عنوان سرمایه گذاری ملک شناخته می شود، فرآیند خرید ملک به عنوان دارایی برای ایجاد درآمد است.
  • خرید سهام در انگلیس به مبلغ یک میلیون پوند امکان پذیر است؟ بله سهام به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بخش های کوچکی از یک شرکت را خریداری کنند. شما می توانید چندین سهام خریداری کنید که درآمد کل شما را از طریق سود سهام افزایش می دهد.
  • آیا می توان با تاسیس شرکت در انگلستان با هزینه یک میلیون پوند اقامت گرفت؟ با رعایت شرایطی که در ادامه خواهیم گفت بله. داشتن مبلغ 200000£ (پوند) در بانک های معتبر داخل یا خارج از انگلستان با قابلیت انتقال به این کشور-مدرک زبانی آیلتس با حداقل نمره 4 در تمام مهارت ها-اثبات استطاعت مالی برای تامین مالی مخارج خود و همراهان.
  • آیا می توان با ویزای یک میلیون پوندی اقامت دائم انگلیس را اخذ کرد؟ بله فرد برای تامین مخارج خود و همراهان متقاضی اصلی باید مبلغی در حساب بانکی داشته باشد. به همراه داشتن همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز برای فرد امکان پذیر است. اعتبار این ویزا 3 سال و 4 ماه می باشد. درصورتی که پس از این مدت مبلغ باقی مانده باشد این ویزا برای 2 سال بعدی نیز تمدید می گردد. پس از 5 سال برای اقامت دائم می توان اقدام نمود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *