مهاجرت به کشور ایرلند

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

اولین و مهمترین موضوعی که در مهاجرت به ایرلند و اخذ ویزای ایرلند وجود دارد، آگاهی از شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند می باشد. هر فرد متقاضی که قصد درخواست ویزا و مهاجرت به ایرلند را داشته باشد، ابتدا باید وقت سفارت ایرلند را دریافت کند. سپس در تاریخی که از سوی سفارت اعلام می شود، با در دست داشتن اسناد و مدارکی که مورد درخواست سفارت است، در محل سفارت حضور پیدا کرده و مدارک را ارائه نماید.

مدارک ارائه شده مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت در صورت عدم نقص مدارک، ویزای مورد نظر صادر می گردد. مقاله ای که مشغول مطالعه آن هستید، مربوط به همین موضوع است که توسط محققان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده و اطلاعات مفید و مثمر ثمری را در خصوص مهاجرت به ایرلند در خود گنجانده است. پس مطالعه آن و استفاده مطالب مفید آن را از دست ندهید.

مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت ایرلند

در بررسی شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند لازم است بدانید گرفتن وقت سفارت ایرلند باید به صورت حضوری انجام گردد. مدارک مورد نیاز در این خصوص نیز باید به صورت حضوری تحویل سفارت گردد. مدارکی که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد، مدارکی است که برای انواع ویزاهای ایرلند مورد نیاز هستند.

شرح این مدارک و شرایط مهاجرت به ایرلند به صورت زیر می باشد:

  • ارائه اصل و کپی شناسنامه به صورت ترجمه رسمی (شخص متقاضی و همسر و فرزندان در صورت تاهل)
  • پاسپورتی که دارای اعتبار حداقل 3 ماهه باشد. (کپی از کلیه صفحات)
  • هدف و انگیزه متقاضی از مهاجرت به ایرلند و برنامه های آتی او به صورت نامه
  • سندی که گواهی بر رزرو هتل یا آدرس محل سکونت میزبان متقاضی داشته باشد.
  • مدارکی که توانایی متقاضی در پرداخت هزینه های اقامت در ایرلند را به اثبات برساند.
  • مدارکی که ارتباط متقاضی با کشور ایران را به اثبات برساند.
  • ارائه اصل دعوتنامه ای که برای متقاضی فرستاده شده است.
  • بیمه مسافرتی
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا همراه با تصویر آن
  • چند قطعه عکس به صورت پاسپورتی
  • نسخه اصلی سند ازدواج و تصویر آن (در صورت تاهل) به صورت ترجمه رسمی
  • رزرو بلیت هواپیما جهت برگشت به کشور مبدا

شرایط تعیین وقت و مصاحبه سفارت ایرلند برای دانشجویان

برخلاف بسیاری دیگر از مقاصد تحصیلی برتر، ایرلند دانشجویان بین المللی خود را ملزم به شرکت در مصاحبه اجباری ویزا نمی کند. در صورت نیاز، افسر ویزای شما به شما اطلاع می دهد که می خواهد برای روشن شدن چند چیز مصاحبه ای انجام دهد. مصاحبه ویزا در یک مرکز رسمی خدمات تسهیل ویزای ایرلند (VFS) انجام خواهد شد. هدف از مصاحبه این است که بفهمید آیا قصد شما از انتخاب ایرلند به عنوان مقصد تحصیلی شما واقعی و صادقانه است یا خیر. سوالات به طور کلی حول شما، گذشته و آرزوهای آینده شما می چرخند. افسران ویزا همچنین ممکن است سعی کنند هر چیزی را که در فرم درخواست آنلاین خود ذکر کرده اید را روشن کنند. در خصوص تحصیل در ایرلند می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

بیشتر سوالات در مورد حوزه های زیر خواهد بود:

سوالات درباره شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

مدارک مورد نیاز سفارت در مشاغل مختلف ایرلند

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند برای مشاغل مختلفی با اندکی تغییر، تقریبا برای همه متقاضیان یکسان است. اما مدارکی که در این زمینه باید تحویل سفارت گردد در مشاغل گوناگون، تفاوت دارد که به شرح زیر دسته بندی می شوند:

  • تجار برای گرفتن وقت سفارت ایرلند باید مدارکی مانند اسناد و مدارک قانونی شرکت، فیش واریزی آخرین مالیات مربوطه، صورت حساب و گردش مالی 6 ماهه اخیر حساب بانکی خود را تسلیم سفارت نماید.
  • افراد بازنشسته نیز باید گردش حساب 6 ماهه اخیر به همراه حکم بازنشستگی خود را به سفارت ارائه دهند.
  • اسنادی که برای اخذ وقت سفارت کارمندان مورد نیاز است، شامل گردش حساب 6 ماهه، داشتن بیمه درمانی، گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی او می گردد.
  • برای مشاغل آزاد نیز پروانه کسب مغازه و سایر، گردش حساب 6 ماهه و فیش واریزی آخرین مالیات مورد نیاز می باشد.

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند جهت ویزای کاری

شرایط شغلی ایده آلی در کشور ایرلند وجود دارد که سبب جذب نیروی انسانی بین المللی به سمت و سوی این کشور شده است. بنابراین ویزای کاری ایرلند طرفداران زیادی در بین متقاضیان خارجی دارد. برای این منظور ابتدا می بایست وقت سفارت ایرلند گرفته شود. شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند بدین صورت است که متقاضی ابتدا به سفارت ایرلند در تهران یا سایر کشورها مراجعه نموده و اخذ وقت سفارت می نماید.

برای اشتغال به کار در کشور ایرلند شرایط خاصی وجود دارد. در واقع کشور ایرلند سیاست های استخدامی خود را به گونه ای در آورده است که اولویت استخدام و جذب نیرو را با کارجویانی قرار داده است دارای مهارت و تخصصی خاص در رشته های مختلف را دارند. برای این منظور ارائه سوابق شغلی و مدرک تخصصی در شغل مورد نظر به سفارت ایرلند الزامی است. همچنین شخص متقاضی کار در ایرلند باید دعوتنامه کاری یا نامه پیشنهاد شغلی خود را که به صورت پستی یا اینترنتی برای او ارسال گردیده نیز به سفارت تسلیم نماید.

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند برای ویزای تجاری

ویزای تجاری برای سرمایه گذاران خارجی در کشور ایرلند است. شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند نیز برای آنها به صورت خاصی انجام می شود. آنان تمایل دارند که سریعا و بلافاصله وقت سفارت را اخذ نمایند. حضور فعال در زمینه تجاری می توانند رفت و آمد به کشور ایرلند را برای تاجران و سرمایه گذاران آسان و بلامانع گرداند. آنها با در دست داشتن اجازه نامه شرکت یا ارگان مربوطه، در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت داشته باشند. دریافت وقت سفارت برای تجار آسان تر از سایر متقاضیان بوده و به صورت اینترنتی نیز قابل دسترسی است. نکته ای که در این خصوص مهم تلقی می گردد این است که در زمان تکمیل فرم مربوطه بایستی حتما گزینه مربوط به تجارت را در فرم علامت بزنید. این نوع ویزا می تواند به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت صادر گردد که بستگی به شغل تاجر دارد.

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند برای ویزای تجاری

شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند برای ویزای تحصیلی

از دیگر دسته بندی های شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند برای مهاجران، ویزای تحصیلی ایرلند است. افراد خارجی که قصد تحصیل در ایرلند را دارند، می بایست ویزای تحصیلی ایرلند را اخذ نموده و توسط آن به خاک ایرلند ورود پیدا کنند. آنها نیز برای این منظور باید نسبت به گرفتن وقت سفارت ایرلند اقدام کنند. در ابتدای کلیه این امور، شخص متقاضی باید نامه پذیرش تحصیلی خود را که از دانشگاه یا مرکز آموزشی مورد نظر در ایرلند اخذ نموده است، به سفارت ارائه دهد. این نامه بایستی توسط دانشگاه یا شرکتی که قصد انجام پروژه های علمی در آن را دارند،‌ امضا شود و ممهور به مهر دانشگاه و شرکت مورد نظر گردد. استفاده از بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان خارجی در مقاطع مختلف تحصیلی در ایرلند میسر و امکان پذیر است. مشروط بر این که دانشجو صلاحیت آن را داشته باشد.

کلیات شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

در اینجا کلیات موضوع شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند را به صورت خلاصه بیان می نماییم. برای اخذ وقت سفارت ایرلند ابتدا به سایت مورد نظر مراجعه نموده و فرم رزرو وقت سفارت را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرآیند،‌ یک کد به صورت سیستمی برای شما ارسال می شود. توجه نمایید که از فرم تکمیل شده و نهایی شده باید پرینت گرفته شود. در نهایت با در دست داشتن فرم به صورت امضاء شده و سایر مدارک لازم به سفارت مراجعه نموده و مدارک را تسلیم نمایید.

تقاضای شما بررسی می شود و فرآیند اخذ ویزا آغاز می گردد. مشخص کردن نوع وقت درخواستی متقاضی الزامی است. ضمنا از طریق کد رهگیری که برای شما ارسال می گردد، می توانید مراحل تعیین وقت سفارت ایرلند را پیگیری نمایید. در صورت اصلاح فرم تکمیل شده، بایستی از این کد استفاده نمایید.

زمان و هزینه اخذ وقت‌ سفارت ایرلند

مدت زمانی که طول می کشد تا طبق شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند، برای شما وقت سفارت رزرو شود، بستگی به نوع درخواست وقت سفارت شما دارد که میانگین آن بین 2 هفته الی یک ماه می باشد. برای مثال چنانچه قصد سفر توریستی به ایرلند را داشته باشید، وقت سفارت شما زمان کمتری را در بر می گیرد. اما برای مهاجرت کاری یا تحصیلی باید زمان بیشتری را منتظر بمانید. سفارت ایران در تهران وجود دارد و متقاضیان ایرانی می توانند به آسانی امور مربوط به ویزای خود را از طریق سفارت پیگیری نمایند. هزینه های صدور ویزا نیز به نوع ویزای درخواستی متقاضی بستگی داشته و متغیر است. نکات مهم در این باره به شرح زیر است:

  • صرفا کودکان اجازه دارند با خود همراه داشته باشند.
  • یک ماه قبل از حرکت به سمت ایرلند، تقاضای روادید نمایید.
  • بلیت رفت و برگشت هواپیما و فیش پرداختی هزینه هتل را به سفارت ارائه نمایید.
  • وقت سفارت ایرلند مختص شخص تقاضا دهنده بوده و قابلیت انتقال به شخصی دیگر را ندارد.

جزییات و اطلاعات کامل تر و جامع تر را از مشاوران ما که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حضوری فعال دارند، جویا شوید.

سوالات پرتکرار شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

در این قسمت می خواهیم پرتکرار ترین سوالات مهم را در مورد شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند را پاسخ دهیم:

  • مدارک لازم جهت تعیین وقت سفارت ایرلند چیست؟ ارائه اصل و کپی شناسنامه و پاسپورت و انگیزه متقاضی از مهاجرت به ایرلند. اثبات محل اسکان و اثبات پرداخت هزینه و بیمه مسافرتی و چند قطعه عکس از مهم ترین مدارک هستند.
  • مصاحبه در سفارت ایرلند چگونه انجام خواهد شد؟ مصاحبه ویزا در یک مرکز رسمی خدمات تسهیل ویزای ایرلند  VFS انجام خواهد شد.
  • برای تعیین وقت سفارت ایرلند برای مهاجرت کاری چگونه اقدام کنیم؟ شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند بدین صورت است که متقاضی ابتدا به سفارت ایرلند در تهران یا سایر کشورها مراجعه نموده و اخذ وقت سفارت می نماید.
  • مراحل تعیین وقت سفارت ایرلند چیست؟ مراجعه به سایت و پر کردن فرم و سپس ذخیره کد و پرینت گرفتن فرم و در نهایت مراجعه به سفارت.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “شرایط تعیین وقت سفارت ایرلند

  1. Ashkan گفت:

    سلام من 28 سالمه، مدرکم لیسانس پرستاریه، کدوم دانشگاه برای مهاجرت تحصیلی به ایرلند بهتره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مهاجرت تحصیلی به ایرلند می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید. در خصوص آگاهی از شرایط دانشگاه های ایرلند محتوا لینک شده را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *