مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

خرید ملک در کشور کانادا

خرید ملک در کشور کانادا

در دنیای امروزه مبحث خرید ملک در کشور کانادا با استقبال افراد زیادی در زمینه اخذ اقامت این کشور پهناور و انگلیسی زبان مواجه شده است. خرید ملک در این کشور شرایط بسیار خوبی برای مهاجران و متقاضیان خارجی به همراه دارد. به دلیل مناسب بودن شرایط خرید خانه در کشور کانادا، افراد زیادی در این زمینه در کشور کانادا سرمایه گذاری می کنند. برای مطلع شدن و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید ملک در کشور کانادا، قوانین خرید خانه در این کشور و سایر موارد مرتبط می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

طرق پیدا کردن ملک مورد نظر در کانادا عبارتست از:

  • سایت ca
  • بنگاه های مناطقی املاک جدید
  • آگهی و مجلات مرتبط با خرید ملک

شرایط مسکن در کشور کانادا

خرید خانه در یک کشور خارجی می تواند یک چشم انداز بزرگ به نظر برسد زیرا چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. متقاضیان قادر خواهند بود با انجام این کار میزان سرمایه خود را توسعه دهند. همچنین از مزایای اقامت در کشور مربوطه بهره مند شوند. کانادا محل اقامت کوتاه مدت و بلند مدت تعدادی زیاد و متنوعی از مهاجران و همچنین بسیاری از خارجی ها است که با اهدافی مانند سپری کردن اوقات فراغت، اشتغال یا تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. اگر شما شهروند یک کشور خارجی هستید به کانادا مهاجرت می کند. اما در این کشور به عنوان ساکن قانونی شناخته نمی شود که دوست دارید کانادا را خانه دوم خود بنامید و یا اگر یک خریدار خارجی هستید که به دنبال یک سرمایه گذاری هوشمند در کشور کانادا هستید، ممکن است در فکر خرید ملک در کانادا باشید.

محدودیت های نسبتا کمی برای خرید ملک در کشور کانادا برای خریداران خارجی یا غیر مقیم وجود دارد. از این رو مایل به سرمایه گذاری در بازار املاک کانادا هستند. با این حال، خرید ملک در کشور کانادا در برخی از نقاط این کشور با مالیات های زیادی همراه است تا از احتکار حدس و گمان برای بالا بردن قیمت ملک خودداری کنند. توصیه می شود قبل از مهاجرت به کشور کانادا برای خرید ملک، مشخصات منطقه مورد نظر برای خرید ملک در این کشور را بررسی کنید. زیرا قوانین خرید و سرمایه گذاری در املاک در استان های مختلف کشور کانادا می تواند متفاوت باشد. کانادا از خریداران نقاط مختلف دنیا استقبال می کند. هیچ نوع محدودیتی در مورد انواع ملک هایی که افراد می توانند از آن خریداری کنند وجود ندارد.

قوانین خرید ملک در کشور کانادا

قوانین مربوط به متقاضیان خارجی که اقدام به خرید املاک و مستغلات در کانادا می کنند. در واقع به تابعیت مربوط نمی شود. حتی شهروندان کانادایی که بیش از نیمی از سال در اینجا سکونت ندارند، غیر مقیم به حساب می آیند. بنابراین مشمول کلیه قوانین یکسان هستند. کانادا از خریداران خانه از تمامی کشورهای دنیا با ملیت های مختلف استقبال می کند. هیچ محدودیتی درمورد مقدار یا نوع املاک و مستغلات خریداری شده در این کشور برای متقاضیان خارجی وجود ندارد.

از 21 آوریل 2017، هر فردی که دارای تابعیت کانادا یا اقامت دائم کانادا (از جمله شرکت ها و کمپانی ها) نباشد، مشمول مالیات سود سفته ای غیر مسکونی 15% از قیمت خرید برای املاک خریداری شده در شهرهای زیر است:

  • تورنتو
  • برانت
  • دافرین
  • دورام
  • هالدیمند
  • هالتون
  • همیلتون
  • دریاچه کاوارتا
  • نیاگارا
  • نورتومبرلند
  • پوست
  • پیتربورو
  • سیمکوئه
  • واترلو
  • ولینگتون
  • یورک

داشتن یک ملک در کانادا هیچگونه امتیاز مهاجرتی به شما نمی دهد. اگر می خواهید در کانادا زندگی کنید، همچنان باید طبق قوانین مهاجرت کانادا واجد شرایط شوید. در حالی که وام دهندگان کانادایی شرایط خرید خانه های افراد غیر مقیم را تأمین می کنند، معمولا نیاز به پرداخت قابل توجهی بیشتر دارند. بسیاری از مشتریان غیر مقیم نیاز به داشتن 35% پول نقد پیش پرداخت هستند. متقاضیان خارجی باید به از میزان درآمد و اعتبار خود اطلاعات دقیق و صحیح ارائه دهند. ثابت کنند که قادر به پرداخت وام هستند. همچنین نرخ بهره وام برای خریداران خارجی ممکن است بالاتر از آنچه که ساکنین کانادا می پردازند باشد. افراد غیر مقیم افرادی هستند که در کانادا زندگی نمی کنند بلکه در کشورهای دیگر ساکن هستند.

قوانین خرید ملک در کشور کانادا

قیمت املاک در کشور کانادا

قیمت خرید املاک در این کشور با توجه به املاک و مستغلات مورد نظر و موقعیت آن متفاوت است. جدول زیر قیمت خرید ملک در استان های مختلف این کشور را نشان داده است:

استانمیانگین هزینه ملک به دلارمیانگین افزایش و کاهش در 12 ماه گذشته
بریتیش کلمبیا730000$2% افزایش
انتاریو578000$0% کاهش
آلبرتا387000$9% کاهش
کبک297000$1% افزایش
منیتوبا296000$4% افزایش
ساسکاچوان288000$5% کاهش

جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در کانادا می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

بازار خرید ملک کانادا

به طور کلی، در بازار املاک و مستغلات کانادا تقریباً برای هر کسی که خارج از مرزهای این کشور زندگی می کند، باز است. متقاضیانی که شامل مهاجران، سرمایه گذاران یا هرکسی که قصد دارد برای طولانی مدت در کشور کانادا زندگی کند، می توانند اقدام به خرید ملک در کشور کانادا کند. در صدر لیست کارهایی که باید قبل از شروع جستجوی متقاضی در مورد املاک مناسب در کانادا انجام دهد. کسب کمک از متخصصان معتبر است تا شما را از عناصر پیچیده و شرایط این فرآیند، اعم از مالیات، تأمین مالی، بازرسی، خرید و فروش و بیمه خانه راهنمایی کند. وقتی صحبت از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می شود، کانادا یک مقصد پررونق است که با انواع اوراق بهادار سرمایه گذاران را جذب می کند. بازار املاک در این کشور گرم است و این بدان معناست که متقاضیان باید چیزهای زیادی را جستجو کنند.

هر سرمایه گذار که به سمت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کانادا می رود. باید از شرایط، الزامات، حقوق، قوانین فدرال و استان، موارد مالیاتی، دارایی، انتقال ملک، مالیات بر سود سرمایه، مالیات خریداران خارجی، مالیات املاک سالانه، بیمه، بازگشت پول، گزینه های سرمایه گذاری و خرید و سایر موارد اطلاعات کافی داشته باشند.

قانون خرید املاک و مستغلات در درجه اول توسط استانها تعیین می شود. هر استان حق و ظرفیت لازم را دارد تا قوانین خود را ارائه دهد. این ممکن است شامل مقررات حاکم بر دستیابی به املاک و مستغلات توسط مهاجران و شرکت ها یا انجمن های تحت کنترل چنین افرادی باشد. در استان هایی مانند آلبرتا، کبک، جزیره پرنس ادوارد، مانیتوبا و ساسکاچوان محدودیت هایی برای اندازه یا نوع زمین هایی که غیر مقیم می تواند در آن اعمال شود وجود دارد. اما در سایر مناطق و استان های کشور کانادا شرایط متفاوت است.

اخذ امتیاز مهاجرتی با خرید ملک در کشور کانادا

خرید ملک در این کشور برای مهاجران بسیار آسان است. گزینه ای مناسب برای کسانی که در دراز مدت در این کشور زندگی می کنند است. کانادا دارای یک سیاست درهای باز برای مالکیت دارایی های خارجی است و قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی های جذاب برای خرید ملک در این کشور به شمار می رود. زیرا قیمت مسکن این کشور به طور کلی پایین تر از قیمت های سایر مقاصد جهانی قابل مقایسه است. مهاجران خارجی برای خرید ملک در کشور کانادا باید توان مالی خود را اثبات کنند. بعد از خرید خانه آن را بیمه کنند، مالیات پرداخت کنند. نامه ای برای اثبات پرداخت پیش پرداخت خرید خانه ارائه دهند

متقاضیان برای دیدن اینکه آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند، می توانند از طریق دفاتر دولتی، سایت دولت کانادا و سایر مراکز مرتبط اطلاعات کافی درمورد این موضوع کسب کنند. وب سایت مهاجرت و شهروندی کشور کانادا بهترین منبع برای کسب اطلاعات در زمینه امتیازات مهاجرتی این کشور است. در صورتی که متقاضیان ویزای کار، ویزای دانشجویی یا اقامت دائم داشته باشند، فقط می توانند به مدت 6 ماه یا کمتر در کانادا بمانند. برای کسب اطلاعات از شرایط و هزینه های زندگی در کانادا و همچنین بهترین شهرهای کانادا برای ادامه تحصیل و یا اشتغال و سرمایه گذاری می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مهم در مورد خرید ملک در کشور کانادا

در این بخش از مقاله در خصوص خرید ملک در کانادا سوالات رایج شما را پاسخ داده ایم:

  • قیمت خانه در کانادا در کدام استان گران و کدام استان ارزان تر است؟ بریتیش کلمبیا و انتاریو گران ترین و مانیتوبا و ساسکاچوان ارزان ترین ها هستند.
  • کدام سایت خرید خانه در کانادا معتبر است؟ سایت ca
  • آیا قوانین یکسانی در کانادا برای خرید خانه وجود دارد؟ قوانین خرید و سرمایه گذاری در املاک در استان های مختلف کشور کانادا می تواند متفاوت باشد.
  • برای خرید خانه در کانادا چقدر باید وجه نقد داشته باشیم؟ بسیاری از مشتریان غیر مقیم نیاز به داشتن 35% پول نقد پیش پرداخت هستند.
5/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه برای “خرید ملک در کشور کانادا

  1. سروش رضایی گفت:

    خرید ملک در کانادا حداقل از چه مبلغی شروع می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *