مهاجرت تحصیلی دانمارک

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به دانمارک باید از مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک مطلع باشند و سپس اقدام به اخذ پذیرش و ویزا نمایند. این متقاضیان برای اطلاع از این مدارک می توانند از طریق این نوشتار اطلاعات لازم را کسب نمود. برای اخذ پذیرش و ویزا با افرادی که در این زمینه تخصص دارند اقدام نمایند. شما بایستی در ابتدا در مورد شرایط پذیرش و هزینه های تحصیل در این کشور اطلاعات کسب نمود. از بابت اخذ ویزا مطمئن شوید. شما می توانید در ترم های مشخصی برای پذیرش اقدام نموده و با داشتن شرایط سنی خوب و پشتوانه مالی مناسب برای ویزا اقدام نمائید.

  • شرایط اخذ پذیرش برای دانشجویان ایرانی در دانشگاه های دانمارک چیست؟
  • چه مدارکی برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک نیاز است؟

تحصیل یکی از راه هایی است که شخص می تواند به سبب آن راهی برای مهاجرت دائم به آن کشور نیز دارا باشد. اخذ ویزای تحصیلی در اروپا به مراتب درخواست های زیادی دارد. تحصیل در کشورهای درجه یک درخواست بیشتری دارد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای اخذ ویزای تحصیلی به بیش از 40 کشور دنیا شما را کمک می کنند.

مدارک ویزای تحصیلی دانمارک

به منظور اخذ ویزای تحصیلی علاوه بر پذیرش باید مدارک زیر به سفارت ارائه گردد:

  • ترجمه تمامی مدارک هویتی
  • ارائه مدارک برای اثبات استطاعت مالی
  • تکمیل فرم تقاضا ویزا
  • ارائه پذیرش تحصیلی که مهمور به مهر دانشگاه انتخابی می باشد.
  • ارائه یک قطعه عکس 5.3 در 5.4 و رنگی
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی شنگن با سقف پوشش 30000€ (یورو)
  • ارائه مدارک تحصیلی

این مدارک ثابت نبوده و ممکن است با توجه به شرایط متقاضی مدارک دیگری نیز اخذ شود. متقاضیان برای رسیدگی به پرونده ویزای خود باید هزینه بپردازند. این هزینه جدا از جوابی که سفارت به تقاضا می دهد به متقاضی عودت داده نمی شود.

ارزیابی مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک

متقاضیان بین المللی تحصیل در این کشور نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند. این متقاضیان در صورتی امکان اخذ پذیرش را دارند که مدارک تحصیلی آنها با شرایط آزمون قابل مقایسه باشد. به منظور آگاهی از معادل مدارک خود به سایت ufm.dk/en/recognition مراجعه نمایید. این سایت تنها یک راهنما بوده و بطور قطعی کاربردی نمی باشد. چرا که شرایط پذیرش در دانشگاه های دانمارک به خود این کشور مربوط می باشد.

برای اخذ پذیرش تحصیلی موسسات و یا دانشگاه ها باید کپی مدارک ارسال شده را تایید نمایند. در واقع متقاضی باید کپی مدارک تحصیلی خود را با تمبر و امضاء اصلی آماده نماید. به جای تمبر و امضا متقاضی می تواند کپی مدارک را با امضاء 2 فرد فاقد روابط خانوادگی آماره نماید. البته دراین صورت باید نام و آدرس و تاریخ تولد امضا کنندگان نیز درج گردد. سپس متقاضیان باید مدارک آماده شده را به موسسه یا دانشگاه مورد نظر ارسال نمایند. تعدادی از موسسات و دانشگاه ها این مدارک را مستقیما را موسسه آموزشی صادر کننده اخذ می نمایند. سایر اطلاعات مبوط به پذیرش را باید از دانشگاه انتخابی اخذ نمود.

 

شرایط عمومی پذیرش تحصیلی در دانمارک

سطح زبان متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا باید در سطح B دبیرستان های دانمارک باشد. سطح متقاضیان برای تحصیل در برخی رشته ها باید معادل A باشد که بالاتر از B می باشد. برای اثبات این سطح متقاضیان می توانند در آزمون های تافل و یا آیلتس شرکت نمایند.

  • متقاضی برای سطح B باید در آزمون آیلتس حداقل نمره 6.5 را اخذ نماید.
  • متقاضی برای سطح A باید در آزمون آیلتس حداقل نمره 7 را اخذ نماید.

برای سطح B در آزمون تافل حداقل نمره ها به صورت زیر می باشد:

  • نمره آزمون کتبی 283 الی 250
  • نمره آزمون کامپیوتری 273 الی 213
  • نمره آزمون اینترنتی 93 الی 79

برای سطح A در آزمون تافل حداقل نمره ها به صورت زیر می باشد:

  • نمره آزمون کتبی 610 الی 587
  • نمره آزمون کامپیوتری 25 الی 240
  • نمره آزمون اینترنتی 101 الی 94

افرادی که انگلیسی زبان محسوب می گردد نیازی به آزمون ندارند. متقاضیان باید سطح دانش زبان انگلیسی خودرا در تقاضاء پذیرش منظور نمایند. پس از آن باید با اداره مهاجرت بین المللی تماس حاصل نمایند تا سطح زبانی افرد تایید گردد. جهت تحصیل در این کشور در وهله اول نیاز به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک می باشد.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک

متقاضیان هم قادر به تحصیل به زبان انگلیسی و هم به زبان دانمارکی می باشند. به منظور آگاهی از دوره های و رشته های تحصیلی انگلیسی زبان به سایت www.ug.dk مراجعه نمایید. برای تحصیل به زبان دانمارکی متقاضیان ابتدا باید در آزمون زبان دانمارکی شرکت نمایند. علت شرکت در این آزمون اثبات سطح تسلط متقاضی به زبان دانمارکی می باشد. سطح تسلط و آزمون برای رشته های مختلف متفاوت می باشد. متقاضیان تحصیل قادر هستند. واحدهای دانمارکی بطور رایگان اخذ نمایند. متقاضی با تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی می تواند در این مدت زبان دانمارکی بیاموزد. پس از آن برای مقطع کارشناسی ارشد به زبان دانمارکی تحصیل نماید. در مورد اقامت پس از تحصیل در دانمارک در مقاله فوق اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک در کارشناسی

برای پذیرش در برنامه کارشناسب، به گواهی صلاحیت های تحصیلی قبلی، کامل با مهر و امضای اصلی نیاز دارید. مدارک تحصیلی سایر کشورها معمولا واجد شرایط هستند. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد مدارک ورودی، نقل و انتقالات اعتباری احتمالی و آزمون های اضافی را از دفتر پذیرش هر موسسه دریافت کنید. برای کسانی که متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی (آگوست و سپتامبر) هستند، آخرین مهلت پذیرش 15 مارس است. تعداد کمی از مؤسسات این امکان را دارند که دانشجویان در نیمه سال تحصیلی خود را در آغاز ترم بهار (ژانویه و فوریه) آغاز کنند، در این صورت آخرین مهلت درخواست 1 سپتامبر است. درخواست ها به جای موسسات فردی به وب سایت پذیرش ملی ارسال می شوند.

فرم های درخواست را می توانید به صورت آنلاین در اینجا پیدا کنید و می توانید از 1 فوریه برای مهلت 15 مارس ارسال کنید. پاسخ به برنامه ها تا 28 جولای دریافت می شود. برای تحصیل در این کشور به مدرکی نیاز دارید که مهارت زبان انگلیسی شما را ثابت کند. برای تحصیل در این کشور شما ملزم به شرکت در آزمون زبان و گذراندن آن با ‘انگلیسی B’ یا ‘English A’ می باشید.

آزمون های پذیرفته شده توسط دفاتر پذیرش شامل موارد زیر است:

  • تافل iBT
  • آیلتس آکادمیک
  • PTE آکادمیک
  • C1 پیشرفته

به منظور آشنایی با شرایط تحصیل در تمام مقاطع به مقاله مهاجرت به دانمارک مراجعه نمائید

شرایط و مدارک لازم برای تحصیلات تکمیلی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شرایط و مدارک زیر الزامی می باشد:

  • مطابقت معدل مقطع کارشناسی با استاندارد بین المللی یا معادل آن
  • ارائه گواهی مهارت در زبان انگلیسی
  • توانایی اثبات مهارت در زبان دانمارکی (در صورت ارائه رشته انتخابی به زبان دانمارکی)

شرایط و مدارک تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک

شرایط و مدارک تحصیل در مقطع دکترا به شرح زیر می باشد:

  • یک مدرک معتبر در مقطع کارشناسی ارشد یا معادل آن
  • تحصیل در مقطع دکترا در برخی دانشگاه های دانمارک 4 سال زمان می برد.
  • به دانشجویان دارای مدرک کارشناسی مدرکی به عنوان 1 سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اعطاء می گردد.

جهت آگاهی از شرایط تحصیل دکترا در دانمارک علاوه بر مقاله بالا، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. بدین منظور برای متقاضیان این راه، مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانمارک در این مقاله ذکر گردید. همانطور که ذکر شد راه های دیگری برای مهاجرت به این کشور نیز وجود دارد. می توانید با مطالعه مقاله بهترین راه های اخذ اقامت و مهاجرت به دانمارک از این طرق آگاهی یابید. سطح هزینه زندگی در دانمارک در انتخاب کشور برای تحصیل حائز اهمیت می باشد. برای هر تصمیم و اقدام افراد باید اطلاعات کافی در آن موضوع داشته باشند. برای کسب اطلاعات در مواضع مهاجرتی می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید، ما ضمن آگاهی دادن به شما، در مسیری که انتخاب نمودید شما را همراهی می نماییم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *