مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

کاریابی در آفریقای جنوبی

کاریابی در آفریقای جنوبی

مبحث کاریابی در آفریقای جنوبی مدنظر متقاضیان زیادی در خصوص پیدا کردن کار قرار گرفته است و دلیل این موضوع شرایط کاری ایده آل آفریقای جنوبی است. افرادی که برای آینده و کسب و کار و زندگی خود برنامه ریزی دارند، قبل از این که وارد کشوری شوید بهتر است که اصول و شرایط آن کشور را بدانید. شرایط کشور را با شرایط خودتان بسنجید و اگر واجد شرایط اقدام به مهاجرت کنید. یکی شرایط کاریابی در آفریقای جنوبی باید به مدت 5 سال سابقه کار مرتبط با کار خود را داشته باشید. در آفریقای جنوبی نرخ بیکاری وجود دارد. کسانی که مهارت و تجربه بالاتری دارند می توانند به راحتری کار پیدا کنند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر دانش مهاجرتی خود، مفتخر به راهنمایی شما عزیزان می باشد.

شرایط کار در آفریقای جنوبی

یکی از راه های مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کاریابی می باشد. بعد از دریافت اقامت از طریق کار نسبت به دریافت تابعیت یا شهروندی این امکان وجود دارد. روش های مهاجرت مانند ویزای تحصیلی برای مهاجرت به این کشور راحت تر و آسان تر می باشد. یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری می باشد. نکته مهم این است که این کشور از طریق تولد اقامت نمی دهد. قانون یافتن کار و شغل در آفریقای جنوبی مهارتی در این کشور دارد. قبل از شروع اجازه کار در آفریقای جنوبی حتی امکان این را دارید که از طریق ویزای تحصیلی وارد این کشور شوید. هم به تحصیل خود ادامه دهید هم به دنبال کار نیمه وقت باشید. همچنین این اجازه را دارید که در حین تحصیل کار کنید.

بررسی اشتغال زایی در آفریقای جنوبی

در کشور آفریقای جنوبی نرخ بیکاری تقریبا 25% می باشد. این نرخ نسبتا بالا است. به دلیل یک گپ شغلی بزرگ بین کارگران ماهر و حرفه ای و کارگران نیمه حرفه ای و ماهر می باشد. بیشتر کارفرمایان این را ترجیح می دهند که نیروهای خارجی را در شرکت های خود استخدام کنند. کسانی که برای اولین بار استخدام می شوند باید کار کردن در خارج از کشور برای اولین بار ثابت کنند. لازم به ذکر است که برای شهروندان این کشور موقعیت های شغلی زیادی وجود دارد.

دولت اشخاص خارجی را به وارد شدن به بازار شغل در این کشور تشویق می کنند. استخدام کارگران خارجی حرفه ای و با مهارت های خاص و ویژه انجام می شود. هنگامی که مدارک رسمی خود را نشان دادند تا 5 سال باید تجربه مرتبط با رشته خاص خود را نسبت به شغل مورد نظر داشته باشند. جهت کار در آفریقای جنوبی مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

شغل های موجود جهت کاریابی در آفریقای جنوبی

دولت آفریقای جنوبی قصد دارد که افراد خارجی بسیار ماهر و حرفه ای را استخدام کند. چراکه بسیاری از شغل ها با کمبود نیرو کار ماهر و حرفه ای مواجه خواهند شد. طبق گفته وزارت کار آفریقای جنوبی تقریبا 35000 شغل که در 53 رشته مختلف وجود دارد. بنابراین شما این امکان را دارید که مهارت شغل های مهم مانند:

  • کشاورزی
  • معماری
  • کسب و کار
  • اقتصاد و مدیریت
  • مهندسی
  • بهداشت و علوم پزشکی
  • فناوری اطلاعات

در باب اطلاع از شرایط قانونی مهاجرت به آفریقای جنوبی پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مرتبط می باشد.

شغل های موجود جهت کاریابی در آفریقای جنوبی

شرایط اقامت قانونی در آفریقای جنوبی

اگر شما قصد مهاجرت به این کشور را دارید باید از طریق ویزای کاریابی به این کشور وارد شوید. این ویزا به عنوان ویزای اقامت موقت می باشد که شما قادر به آمدن به این کشور با ویزای گردشگری می باشد. بعد از آن برای ویزای کار می توانید اقدام کنید. شما قادر به انجام همگی فرآیندها در سفارت آفریقای جنوبی و یا کنسولگری این کشور خواهید بود. درخواست شما باید قبل از 6 هفته از ترک کشور به آفریقای جنوبی داده می شود. در باب اخذ اقامت آفریقای جنوبی می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

انواع ویزای کار در آفریقای جنوبی

انواع ویزای کاری آفریقای جنوبی عبارتست از:

  1. ویزای کار عمومی برای افرادی می باشد که ویزای آنها برای مدت زمان مشخص اعتبار دارد. برای دریافت این نوع ویزای کارفرما یا شرکت به شخص پیشنهاد می کنند، قرارداد منعقد می کند. شما مدارک مورد نیاز را باید ارسال کنید تا مقامات دولتی مورد بررسی قرار دهند.
  2. ویزای انتقادی، این نوع ویزا برای کارگران ماهر و حرفه ای صادر می شود. به دلیل این که این ویزا به رسمیت شناخته شده است. حداقل 5 سال تجربه کاری در یک قسمت نیاز دارد.
  3. ویزای انتقال کار داخلی در آفریقای جنوبی، این ویزا برای افرادی می باشد. به دفترهای آفریقای جنوبی و یا شرکت های چند ملیتی انتقال داده شده است.

زبان های رسمی در کشور آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی به 11 زبان رسمی دارد است. اما زبان انگلیسی را در کسب و کار، سیاست و رسانه ها استفاده می کنند. برای بیشتر مشاغل، شما نیاز به یک دانش خوب از زبان انگلیسی دارید. اکثرا این شغل ها، احتیاج به یک علم خوب از مدرک زبان انگلیسی دارد. همچنین در باب اطلاع از سایر روش های مهاجرتی به این کشور از جمله تحصیل در آفریقای جنوبی را از طریق مقاله مذکور مطالعه بفرمائید. برای اطلاعات بیشتر در مورد کاریابی در آفریقای جنوبی این امکان را دارید که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید. با کارشناسان حرفه ای و ارشد ما در زمینه کاریابی در آفریقای جنوبی به صورت تلفنی و حضوری مشاوره شوید.

سوالات پرتکرار در مورد کاریابی در آفریقای جنوبی

در این بخش از مقاله در خصوص سوالات پرتکرار در مورد کاریابی در آفریقای جنوبی بحث و پاسخ های آنان را ارائه خواهیم داد:

  • مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق کار چیست؟ طبق گفته وزارت کار آفریقای جنوبی تقریبا 35000 شغل که در 53 رشته مختلف وجود دارد. بنابراین شما این امکان را دارید که مهارت شغل های مهم مانند کشاورزی-معماری-کسب و کار-اقتصاد و مدیریت-مهندسی-بهداشت و علوم پزشکی- فناوری اطلاعات.
  • چند نوع ویزای کار در آفریقای جنوبی وجود دارد؟ ویزای کار عمومی برای افرادی می باشد که ویزای آنها برای مدت زمان مشخص اعتبار دارد. برای دریافت این نوع ویزای کارفرما یا شرکت به شخص پیشنهاد می کنند، قرارداد منعقد می کند. شما مدارک مورد نیاز را باید ارسال کنید تا مقامات دولتی مورد بررسی قرار دهند. ویزای انتقادی، این نوع ویزا برای کارگران ماهر و حرفه ای صادر می شود. حداقل 5 سال تجربه کاری در یک قسمت نیاز دارد. ویزای انتقال کار داخلی در آفریقای جنوبی، این ویزا برای افرادی می باشد. به دفترهای آفریقای جنوبی و یا شرکت های چند ملیتی انتقال داده شده است.
  • برای کار در آفریقای جنوبی و اخذ ویزای کار و کاریابی در آفریقای جنوبی چه مدرک زبانی مورد نیاز است؟ مردم آفریقای جنوبی زبان انگلیسی را در کسب و کار، سیاست و رسانه ها استفاده می کنند. برای بیشتر مشاغل، شما نیاز به یک دانش خوب از زبان انگلیسی دارید. اکثرا این شغل ها، احتیاج به یک علم خوب از مدرک زبان انگلیسی دارد.
  • شرایط کار در آفریقای جنوبی چیست؟ هنگامی که مدارک رسمی خود را نشان دادند تا  5 سال باید تجربه مرتبط با رشته خاص خود را نسبت به شغل مورد نظر داشته باشند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *