مهاجرت تحصیلی کلمبیا

کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

مشاغل آزمایشگاهی یکی از مشاغلی است که محبوبیت زیادی دارد همچنین کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا نیز طرفداران خاص خود را دارد. در این کشور تکنسین ها باید تحصیلات مرتبطی داشته باشند تا بتوانند در این مشاغل استخدام شوند. برنامه آموزش علوم آزمایشگاهی بالینی فناوری پزشکی (CLS /MT) یک برنامه آموزشی تمام وقت و 1 ساله است که منجر به حرفه پزشکی آزمایشگاهی تشخیصی می شود. در محیط های یادگیری مرکز پزشکی دانشگاه، شرکت کنندگان دانش آکادمیک، مهارت های فنی و تجربیات تفکر انتقادی را برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای مراقبت های بهداشتی کسب می کنند. شرکت کنندگان دانش علمی خود را عملی کرده و آماده انجام اقدامات آزمایشگاهی مربوط به تشخیص و درمان بیمار هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به کلمبیا شما را راهنمایی می کنند.

پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه، به شرکت کنندگان گواهی آزمایشگاه علوم پزشکی یا فناوری پزشکی بالینی اعطا می شود و آماده شرکت در امتحان منجر به اخذ مجوز به عنوان CLS در کالیفرنیا و گواهی MLS از طریق انجمن آمریکایی پاتولوژی بالینی هستند. این برنامه توسط آژانس معتبر ملی علوم آزمایشگاهی بالینی معتبر است و توسط وزارت بهداشت عمومی و کمیته بهداشت متحدین UCI تأیید شده است. افرادی که علاقه زیادی به علوم آزمایشگاهی دارند و به دنبال مشاغل بهداشتی هستن، به برنامه آموزش CLS / MT علاقه مند خواهند شد. فارغ التحصیلان برنامه در حال حاضر تقاضای زیادی دارند و فرصت های پیشرفت شغلی به طور گسترده ای در دسترس است. دانشمندان آزمایشگاه بالینی همچنین ممکن است مشاغلی را در زمینه هایی دنبال کنند که شامل مدیریت آزمایشگاه، آموزش، علوم پزشکی قانونی، تحقیق و توسعه و فروش یا پشتیبانی فنی است.

فضای کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

در این کشور آزمایشگاه های مختلفی اعم از آزمایشگاه های انسانی و غذایی و محصولات مختلف و مخصوص حیوانات وجود دارد. در آزمایشگاه های دامپزشکی روزانه هزاران نمونه بالینی از کلینیک های دامپزشکی دریافت می شود و آزمایشاتی را روی این نمونه ها انجام می شود تا به دامپزشکان کمک کند تا حیوان خانگی شخصی را تشخیص دهند. به طور کلی در آزمایشگاه ها به عنوان تکنسین ها کمک به مرتب کردن، برچسب، و آماده سازی نمونه ها برای آزمایش ها می کنند. نمونه هایی که ما با آنها کار می کنید نمونه های خون، ادرار، مدفوع و بافت و محصولات غذایی و دیگر موارد است که از بیمار دریافت می کنید. هر نمونه ای که به شما کمک می کند تا به سرعت و با دقت در این روند حرکت کنید.

نرخ بیکاری در کلمبیا نشان دهنده شرایط خوب برای کار در این کشور می باشد که در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری کلمبیا هستید:

نرخ بیکاری در کلمبیاشرایط کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

آزمایشگاه های مرجع در این کشور یک شبکه جهانی است که با تعهد مشترک برای افزایش مراقبت از حیوانات خانگی متحد شده است، جایی که قدرت واقعی به نام ما افراد پشت آن هستند. آزمایشگاه های مرجع این امکان را برای مشتریان ما فراهم می کنند که با تعهد بی وقفه ما در زمینه نوآوری، پشتیبانی شخصی، راهنمایی و تخصص، ضمن ارائه کاملترین و پیشرفته ترین منوی آزمایشات تشخیصی همراه با فناوری و ابزار، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهند. می توانید انتظار داشته باشید که نمونه ها را از کیسه های مخصوص برداشته و داده های نمونه را در سیستم ردیابی رایانه وارد کنید. همچنین شما نمونه های آماده شده را برای تحویل به هر بخش آزمایش رک و بسته بندی می کنید. همچنین شما به سایر پرسنل آزمایشگاه در ذخیره سازی نمونه و اطمینان از برآورده شدن کمک خواهید کرد.

وظایف اداری متفاوتی نیز در کلمبیا برای یک شخص مسئول و در واقع ناظر وجود دارد که عبارت است از:

  • شناسایی نیازهای زیرساختی و تجهیزات آزمایشگاهی.
  • خرید ملزومات آزمایشگاهی
  • مشورت با با پزشک مسئول و مرکز خرید
  • مشارکت در شناسایی خدمات نگهداری
  • ایجاد سیستم اطلاعات مدیریت برای آزمایشگاه ها
  • جمع آوری داده های آماری بخش های مربوطه
  • مرور و امضا نتایج آزمایشگاه
  • تفسیر و بررسی نتایج
  • نگه داشتن سوابق موجودی را برای بخش آزمایشگاهی خاص
  • شناسایی موارد مورد نیاز در آزمایشگاه
  • معرفی الزامات ایمنی زیستی
  • استفاده از بهترین روش ها برای آزمایشگاه ها

وظایف تکنسین علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

از روز اول، استقلال کاملی در کار خود خواهید داشت، اما در صورت نیاز از پشتیبانی کامل نیز برخوردار خواهید شد. شما به عنوان بخشی از یک تیم موفق که به کار خود افتخار می کنند و انگیزه آن هدف مشترک در کمک به دامپزشکان در تشخیص سریع بیماری و بیماری در حیوانات اهلی و حیوانات است، نقش مهمی را بازی خواهید کرد. شما در این کشور شما یک نگرش مثبت دارید و دوست دارید این انرژی را هر روز برای حمایت از همکاران خود، چه به طور مستقل کار کنید و چه به عنوان یک تیم ، وارد آزمایشگاه کنید. همچنین شما فردی هستید که در یک محیط کار پر سرعت و با حجم بالا رشد می کنید و برای کار در بالاترین سطح دقت، ایمنی و کیفیت ارزش قائل هستید. این کار جز 10 شغل پر درآمد در کلمبیا محسوب می شود.

برخی از وظایف و مسئولیت های خاص و بدیهی یک تکنسین در کلمبیا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مسئول انجام عملکردهای خون شناسی برای آزمایشگاه در کلینیک
  • انجام مسئولین آزمایشات معمول و شیمی
  • مسئول انجام آزمایشات میکروبیولوژی
  • مسئول انجام کیت های آزمایش سریع بر روی نمونه های خون

مزایا کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

مزایا کار علوم آزمایشگاهی در کلمبیا

شما می توانید روش های استاندارد عملیاتی از جمله روش های ایمنی و کیفیت را بخوانید، درک کنید و دنبال کنید. شما با استفاده از رایانه برای ورود اطلاعات آشنایی و راحتی دارید و می توانید اولویت بندی کنید و چند وظیفه را نشان دهید، توجه بسیار خوبی به جزئیات کار نشان می دهید و می توانید دقیق و قابل اعتماد کار کنید. البته به عنوان تکنسین در کلمبیا باید قادر به تأمین نیازهای جسمی همراه با کار در آزمایشگاه مانند ایستادن و نشستن برای مدت زمان طولانی، استفاده از تلفن و کامپیوتر، افزایش دسترسی، بلند کردن تا 50 پوند و توانایی بینایی خاص نزدیک، رنگ، درک عمق و توانایی برای تنظیم تمرکز را داشته باشید. ممکن است در معرض خطرهای زیستی، عوامل شناخته شده برای ایجاد بیماری های مشترک انسان و دام و مواد شیمیایی خطرناک نیز قرار بگیرید.

این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز کلمبیا اعلام شده است. مزایای بسیاری برای کار در کلمبیا در آزمایشگاه ها وجود دارد که در لیست زیر آن ها را برای شما بیان کرده ایم:

  • تئوری ها و اصول پزشکی آزمایشگاهی را بیاموزید.
  • برای انجام روش های تشخیصی و استفاده از ابزار دقیق، تکنیک هایی را به دست آورید.
  • اهمیت بالینی روش های آزمایشگاهی را به تشخیص و درمان بیمار مرتبط کنید.
  • از اصول و روش های تضمین کیفیت استفاده کنید.
  • مهارت های ارتباطی، حل مسئله، روش های آموزشی، تحقیق و مدیریت مربوط به آزمایشگاه بالینی را ایجاد کنید.
  • درگیر یک محیط بالینی پویا و بیشتر رفتارهای حرفه ای را توسعه دهید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت کلمبیا از طریق کار و اخذ ویزای کاری به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *