مهاجرت تحصیلی فنلاند

کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند در زمره مشاغل تخصصی و مستلزم دانش لازم می باشد. این شغل از مشاغل خوب و با درآمد مناسب در فنلاند محسوب می شود. در کشور فنلاند تکنسین های آزمایشگاهی بنابر تحصیل و سابقه خود می توانند در آزمایشگاه های مختلف و تحت عناوین متفاوت کار کنند. یک دانشمند آزمایشگاهی زیست پزشکی، متخصص در کارهای آزمایشگاهی بالینی است که زمینه های تخصص وی شامل گرفتن نمونه، آزمایشات آزمایشگاهی، ارائه خدمات مشتری مرتبط با این موارد و شرکت در کنترل کیفیت و توسعه عملیات است. آزمایشگاه زیست پزشکی دانشمندان از فرصت های شغلی بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها عمدتا در آزمایشگاه های مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها کار می کنند. علاوه بر این آنها می توانند در مراکز تحقیقات پزشکی و بنگاه های تجاری بخش کار کنند.

یک دانشمند آزمایشگاهی زیست پزشکی به راهنمایی و مهارت های تعاملی، مهارت های دستی و علاقه به علوم طبیعی و فناوری نیاز دارد. همچنین درک بصری خوب و درک رنگها و ترکیبات مختلف مهم است. علاوه بر این کار به روشمندی، موشکافی و دقت نیاز دارد. تمام این مهارت و دانش را نیز باید از تحصیل به دست آورد. در دانشگاه های این کشور رشته های مرتبط با این شغل به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود. این مطالعات از سخنرانی، یادگیری مستقل و تکالیف عملی در آزمایشگاه های آموزشی پلی تکنیک و همچنین آموزش عملی در محل کار تشکیل شده است. بخشی از مطالعات از طریق محیط های مختلف تحت وب و مجازی انجام خواهد شد. آموزش عملی در آزمایشگاههای مختلف بالینی انجام می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به فنلاند شما را یاری می کند.

شرایط کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

در کشور فنلاند بیش از 900 نفر از متخصصان و فارغ التحصیلان در این رشته در حوزه های متفاوت مانند پشتیبانی کننده عملکردهایی مانند تولید، تولید ابزار و معرف، تحقیق و توسعه، بازاریابی، فروش، کیفیت پشتیبانی اداری و زنجیره تامین را به کار می گیرند. همچنین تیم های خود را با متخصصان با استعداد از زمینه ها و تخصص های مختلف، مانند مهندسی، شیمی، میکروب شناسی و بیوانفورماتیک، ایجاد می کنند. می توانید با داشتن مدرک کارشناسی در آزمایشگاه های فنلاند مشغول به کار شوید. این مدرک یک مدرک آموزش عالی حرفه ای در سطح کارشناسی است. این مدرک با معیارهای تعیین شده توسط سیستم مدارک ملی فنلاند و همچنین با چارچوب اروپایی برای مدارک و سایر شایستگی ها مطابقت دارد.

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

پس از سال اول، دانشجویان می توانند در محیط یادگیری و عملیاتی دانشگاه علمی کاربردی عمل کنند و برنامه مدرک تحصیلی و حرفه آینده خود را در سیستم مراقبت های بهداشتی بدانند. دانش آموزان می توانند از دانش و مهارت های علمی ریاضی و طبیعی خود بعنوان مبنای مطالعات حرفه ای استفاده کنند. پس از جهت گیری دقیق، دانش آموزان می توانند با در نظر گرفتن مقدمات اولیه نمونه گیری، محافظت از حریم خصوصی، پنهان کاری حرفه ای و ایمنی شغلی و بیمار، نمونه خون مورد نیاز برای معمول ترین آزمایشات آزمایشگاهی را بگیرند. دانش آموزان می توانند الکتروکاردیوگرام را به طور مطمئن ضبط کنند. پس از سال دوم، دانش آموزان با مبانی علمی کار آزمایشگاهی مراقبت های بهداشتی آشنا شده اند و می توانند رایج ترین آزمایشات آزمایشگاهی را در زمینه های مختلف آزمایشگاهی انجام دهند.

میزان تحصیلات اشخاصی که در کشور فنلاند در آزمایشگاه ها مشغول به کار هستند را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

تحصیلات تکنسین ها در آزمایشگاه های فنلاند

الزامات کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

در این سال دانش آموزان دانش خود را در تمام زمینه های تحصیلات حرفه ای به روشی مشتری مد با استفاده از مسائل كیفیت، حفظ حریم خصوصی و ایمنی شغلی گسترش داده اند. دانش آموزان می توانند از کسب اطلاعات و مهارت های زبان انگلیسی خود استفاده کنند و می توانند از تجارب زندگی کاری خود در تعمیق دانش نظری خود استفاده کنند. پس از سال سوم، دانش آموزان از سیستم مراقبت های بهداشتی فنلاند ، قوانین مربوطه و اداره آزمایشگاه اطلاع دارند. پس از جهت گیری، دانشجویان می توانند به طور مستقل در آزمایشگاه های مختلف بالینی کار کنند. دانشجویان می توانند بیماران و سایر پرسنل را در زمینه های مختلف کار آزمایشگاهی راهنمایی کرده و مطابق با معیارهای کیفیت کار کنند. دانش آموزان می توانند پایان نامه کارشناسی خود را با استفاده از نظارت ایجاد کنند.

  • الزاماتی برای کار و استخدام در مراکز و آزمایشگاه در فنلاند وجود دارد که در لیست زیر برخی از آن ها را مشاهده می کنید:
  • لیسانس زیست شناسی، شیمی یا فیزیک
  • اطمینان از کار با هر 3 شاخه علمی
  • تجربه قبلی به عنوان دستیار آزمایشگاه یک مزیت است.
  • دانش خوب انگلیسی
  • تجربه قبلی کار در مدرسه بین المللی لیسانس (IB) یک مزیت خواهد بود.
  • تمایل به استفاده از دانش در محیط آزمایشگاه
  • تمایل به انجام مهارت های علمی عملی و کار با مواد شیمیایی، موجودات زنده گیاهان و تجهیزات آزمایشگاهی
  • مهارت های ارتباطی عالی و قادر به کار موثر با سایر اعضای تیم در بخش

وظایف تکنسین آزمایشگاه در فنلاند

دانشجویان علوم آزمایشگاهی زیست پزشکی پس از اتمام دو سوم مطالعات خود می توانند به طور موقت در وظایف مجاز دانشمند آزمایشگاه زیست پزشکی مشغول به کار شوند. پس از سال چهارم، دانشجویان فارغ التحصیل می توانند پس از کار جهت گیری در کارهای اساسی رشته های مختلف آزمایشگاهی، دانش خود را در برخی از زمینه های خاص تعمیق و گسترش دهند. دانشجویان می توانند از اطلاعات تحقیقاتی در پایان نامه کارشناسی و مطالعات حرفه ای اختیاری و تکالیف کامل توسعه متنوع در زندگی کاری مطابق با رویکرد تحقیقاتی انتخاب شده در تیم ها و پروژه های چند حرفه ای استفاده کنند. دستیار آزمایشگاه تجزیه و تحلیل شیمیایی، فیزیکی و میکروبیولوژیکی را در آزمایشگاه های حوزه های مختلف انجام می دهند. وظایف همچنین شامل نمونه برداری و آزمایش محصول است.

این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند قرار دارد. وظایف مختلفی برای تکنسین آزمایشگاهی در فنلاند وجود دارد. اما در لیست زیر برخی از مهم ترین وظایف ها را مشاهده می کنید:

  • تنظیم یا آماده سازی آزمایشات علمی و نمایش ها در تمام سطوح ثانویه
  • مراقبت از گیاهان و موجودات زنده در بخش
  • ساختن محلول ها و مواد شیمیایی به روشی ایمن و به نسبت صحیح
  • تمیز کردن، شستن، از بین بردن تجهیزات و پاکسازی آزمایشگاه بلافاصله پس از آزمایش
  • نگهداری و به روز نگه داشتن تجهیزات کافی از تجهیزات، مواد شیمیایی، مواد مصرفی
  • هماهنگی استفاده از آزمایشگاه های علمی، با مشورت رئیس بخش،
  • كمك به انجام آزمايشات و نظارت بر دانش آموزان به ويژه در گروه هاي بزرگتر جوان كه رعايت اقدامات بهداشتي و ايمني حياتي حتي بيشتر مي شود.
  • پشتیبانی از دانشجویان DP در انجام آزمایشات مورد نیاز خود برای ارزیابی داخلی یا مقاله گسترده

مشاغل مرتبط با کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

مشاغل مرتبط با کار علوم آزمایشگاهی در فنلاند

یکی از فرصت های کار در فنلاند دستیار آزمایشگاه است یک متخصص اندازه گیری است. مشاغل مختلفی در آزمایشگاه های صنعت و شرکت ها در زمینه های مختلف وجود دارد. این کار می تواند به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل ایمنی مواد شیمیایی وارداتی در یک آزمایشگاه گمرکی یا کار در تضمین کیفیت یک شرکت غذایی باشد. این حرفه مستلزم تسلط بر روش های تجربی، دانش علمی و اهتمام و دقت است. مدرک دستیار آزمایشگاه را می توان در هنرستان های متوسطه متوسطه تکمیل کرد. دوره کارشناسی همچنین می تواند با کارآموزی و مدرک تظاهرات تکمیل شود. آموزش یک تکنسین آزمایشگاهی 3 سال طول می کشد. این رشته می تواند تحصیلات تکمیلی در یک پلی تکنیک و درجه ای در تحلیلگر زیست یا آزمایشگاه باشد.

دانشمند آزمایشگاه زیست پزشکی خدمات نمونه برداری و آزمایش نقطه مراقبت را به صورت چند حرفه ای توسعه می دهد. مشارکت در وظایف کاری بین المللی و چند فرهنگی مستلزم مهارت های حرفه ای خوب و گسترده، مهارت های زبانی، دانش فرهنگ های مختلف و توانایی کار در آزمایشگاه های مختلف بالینی و تحقیقاتی است. آموزش بالینی این فرصت را برای متخصصان بهداشت فراهم می کند تا مهارت هایی را بدست آورید که می توانید در توسعه سیستم خدمات و کیفیت خدمات استفاده شوند. این یک مسیر شغلی را امکان پذیر می کند که به شما امکان می دهد به سمت انجام وظایف متخصص پیشرفت کنید. امکان پیشرفت شغلی در کارهای بالینی با رفاه در کار و تعهد به کار مرتبط است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری فنلاند شما راهنمایی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *