مهاجرت تحصیلی فرانسه

کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه از مشاغل خوب و با درآمد مناسب محسوب می شود که بسیاری از اشخاص علاقمند به این علم و رشته در این فضا کار کنند. به عنوان یک تکنسین آزمایشگاهی می توانید آزمایشگاه مربوط به یک برنامه درمانی را مدیریت کنید، و تکنسین هایی را که در میکروسکوپ نظارت می کنید آموزش دهید. متناوباً، ممکن است وظیفه خود را برای ایجاد یک مرکز آزمایشگاهی، معرفی کنترل کیفیت به آزمایشگاه اچ آی وی یا آزمایش افراد برای خوابیدن در یک کلینیک سیار خارج از خانه پیدا کنید. تکنسین های آزمایشگاهی اصولاً مسئولیت مدیریت آزمایشگاه، نظارت بر پرسنل آزمایشگاه و اجرای برنامه های آموزش آزمایشگاهی برای کارمندان استخدام شده محلی را بر عهده دارند. مسئولیت ها همچنین می توانند شامل سفارش و توزیع لوازم آزمایشگاهی، جمع آوری داده ها و کنترل کیفیت آزمایش های آزمایشگاهی باشند.

مانند یک میکروسکوپ دقیقاً متمرکز، کارشناسی علوم در علوم آزمایشگاهی متمرکز بر تکنیک آزمایشگاهی کلاسیک و پیشرفته و متدولوژی ابزاری است که زمینه ای محکم در شیمی، زیست شناسی و بیوشیمی به شما می دهد. با گذراندن طیف گسترده ای از دوره های آزمایشگاهی، شما مجموعه ای کامل از مهارت ها را ایجاد خواهید کرد که در انواع آزمایشگاه های مدرن، از جمله آزمایشگاه های دانشگاهی، پزشکی یا صنعتی، به خوبی در خدمت شما خواهد بود. مهاجرت برای کار مشخص به فرانسه در کشوری که شرایط خوبی برای کار و شغل دارد تصمیمی خوبی است به شرط آنکه با یک مشاور متخصص در امر مهاجرت مشورت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در مهاجرت کاری به فرانسه می باشد.

مشاغل مرتبط با کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

با رتبه بندی یک دانشگاه فعالیت تحقیقاتی بالایی در کشور فرانسه وجود دارد که، دارای تمام مزایا و منابعی است که شما در یک موسسه بزرگ انتظار دارید. با این وجود فرانسه یک محیط کالج صمیمی و کوچک فراهم می کند که توجه تک به تک شما را فراهم کرده و به تجهیزات پیشرفته ای که در سطح کارشناسی غیر معمول هستند دسترسی پیدا کنید. این که آیا شما برای یک حرفه در فن آوری پزشکی، کنترل کیفیت، بیوتکنولوژی یا داروسازی مقصد هستید، رشته شما در علوم آزمایشگاهی دانش، مهارت های آزمایشگاهی، توانایی های تحلیلی و تجربه کارآموزی را برای موفقیت فراهم می کند. به عنوان یک فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی در کشور فرانسه، مشاغل زیادی وجود دارد که می توانید کشف کنید.

درکشور فرانسه فرصت های شغلی که می توانید با تحصیلات مذکور در علوم آزمایشگاهی داشته باشید را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • پژوهشگر بیوتکنولوژی
  • دانشمند زیست پزشکی
  • تکنیسین آزمایشگاه
  • دانشیار تحقیقات بالینی
  • دانشمند تحقیق
  • معلم
  • روزنامه نگار علوم
  • سم شناس
  • دانشمند پزشکی قانونی
  • فلبوتومیست

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

آیا به مراقبت های بهداشتی علاقه دارید؟ آیا از کار علمی عملی لذت می برید؟ آیا می خواهید شغلی داشته باشید که بتواند به شما کمک کند در حالی که وقت خود را صرف کار در یک آزمایشگاه با تکنولوژی پیشرفته می کنید؟ پس این کار برای شما کار مناسبی است. آزمایشگاه پزشکی دانشمندان بیماری ها را تشخیص می دهند و داده هایی را برای تعیین بهترین روش درمانی برای بیماران در اختیار پزشکان قرار می دهند. از مراجعه به بیمارستان های بستری حداقل به یک آزمایش آزمایشگاهی نیاز دارد. نرخ بالایی از فارغ التحصیلان اخیر این رشته به عنوان دانشمندان آزمایشگاه پزشکی استخدام شده اند. تحصیل رشته علوم آزمایشگاهی و یا شیمی یک مقدمه هوشمندانه و تخصصی برای کار در علوم آزمایشگاهی در فرانسه است.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات تکنسین های علوم آزمایشگاهی در کشور فرانسه هستید:

تحصیلات تکنسین های علوم آزمایشگاهی درفرانسه

کار در فرانسه

کشور فرانسه با نزدیک به 67 میلیون نفر جمعیت، یکی از بزرگترین کشورها و پرجمعیت ترین های اروپا می باشد. هرگز برای دیدن و انجام کارهای فرانسه گم نخواهید شد. از بناهای دیدنی مشهور جهان پاریس است، از جمله معماری شگفت انگیز گوتیک به شکل Sainte-Chapelle و Cathédrale Notre-Dame ، تا سواحل ماسه ای و آب های آبی ساحلی ریویرا فرانسه، و دامنه های اسکی تماشایی آلپ و پیرنه می باشد. با این حال، ضروری است که قبل از اقدام به کار در فرانسه زبان یاد بگیرید، به خصوص که قراردادهای کوتاه مدت نسبت به موقعیت های دائمی با سهولت بیشتری در دسترس هستند. پس از حضور در آنجا، از سطح بالایی از زندگی برخوردار خواهید شد که از یک سیستم مراقبت های بهداشتی قوی و کمک هزینه تعطیلات سخاوتمندانه بهره مند می شوید.

در این کشور صنایع پر درآمد گردشگری، کشاورزی، انرژی، تولید، حمل و نقل و فناوری می باشند. کشور فرانسه به دلیل داشتن کالاهای لوکس، صنعت مد و آرایش مشهور است. علی رغم داشتن سومین اقتصاد در اروپا و ششمین اقتصاد بزرگ در سراسر جهان، بیکاری همچنان مسئله فرانسه است. این نرخ ممکن است در اواخر سال 2019 کاهش یافته باشد، اما با این وجود هنوز به این معنی است که 8.1% از جمعیت کشور بیکار هستند. در سال های اخیر در 2020 و 2021 این نرخ روند صعودی و نزولی داشته است. به همین دلیل این کشور از نیروهای آموزش دیده و متخصص در امور آزمایشگاهی که بیشتر در خصوص علم و آزمایش های در صنایع مختلف است استقبال می کند. این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه قرار دارد.

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

فرصت های کار علوم آزمایشگاهی در فرانسه

در برنامه 4 دانشجویان 3 سال اول خود را در دانشگاه سنت فرانسیس می گذرانند و یک مطالعه فشرده از زیست شناسی و شیمی را دنبال می کنند تا بنیادی در علم به دست آورند. دانشجویان سپس به یکی از مدارس وابسته علوم آزمایشگاهی پزشکی (MLS) ما مراجعه می کنند و پس از پذیرش، سال چهارم خود را با کسب تخصص بالینی در موضوعاتی مانند شیمی بالینی، ایمونوهاتولوژی و بانکداری خون، باکتری شناسی، انگلی، ایمونوسرولوژی و آزمایش ادرار به اتمام می رسانند. پس از اتمام رضایت بخش دوره های بیمارستانی، دانشجو لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی را دریافت می کند که توسط دانشگاه سنت فرانسیس اعطا شده است. بسیاری از تکنسین ها تحصیلات کارشناسی و ارشد را در این رشته دارند و شما نیز می توانید با اخذ مدرک کارشناسی و ارشد در این مراکز مشغول به کار شوید.

این شغل جز 10 شغل پردرآمد در فرانسه است. برخی از فرصت های اصلی علوم آزمایشگاهی در کشور فرانسه را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • آموزش تکنیک های پیشرفته آزمایشگاه
  • فرصت های کارآموزی محلی فراوان
  • روی طراحی آزمایشی مستقل تمرکز کنید
  • مجاورت با برنامه های مشاغل بهداشتی
  • راهنمایی رسمی و غیررسمی از همتایان
  • دستیاری تدریس

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت فرانسه از طریق کار و اخذ ویزای کاری کشور فرانسه شما را راهنمایی خواهد کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *