مهاجرت سرمایه گذاری در روسیه

کار علوم آزمایشگاهی در روسیه

کار علوم آزمایشگاهی در روسیه

کار علوم آزمایشگاهی در روسیه طیف مختلفی از علوم از جمله علوم فیزیک و علوم شیمی و سایر موارد را شامل می شود. همچنین آزمایشگاه های پزشکی همواره جزو مهم ترین مراکز در روسیه بوده اند. با داشتن مدرک تحصیلی در کشور روسیه می توانید وارد بازار کار علوم آزمایشگاهی در این کشور شوید. روسیه به عنوان یکی از قطب های علومی از گذشته تاکنون یاد می شود. این کشور دارای مراکز تحقیقاتی پیشرفته با تجهیزات مدرن است و فضا را برای کار و تحقیقات نوین در علوم آزمایشگاهی فراهم می کند. متقاضیان کار علوم آزمایشگاهی در روسیه می توانند با اخذ ویزای کار روسیه در این کشور اقامت یابند. برای بررسی روش های مهاجرت و اخذ اقامت می توانید بر روی توانایی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حساب باز کنید.

بازار کار علوم آزمایشگاهی در روسیه

بازار کار روسیه علی رغم چندین شوک اقتصادی کلان، اشتغال بالا و بیکاری پایین را حفظ کرده است. ویژگی های نهادی ذاتی، تغییرات اشتغال را کند می کند اما محدودیت هایی را برای جنبش های پایین و دستمزد تحمیل می کند. عملکرد برخی از موارد مهم مانند دستمزد کم و ناپایداری، نابرابری درآمد بالا، گرچه در حال کاهش است اما افزایش بی ثباتی مشاغل و بهره وری کم را پنهان می کند.  روسیه بیشترین جمعیت را در بین تمام کشورهای اروپایی و بزرگترین سرزمین جهان را دارد. بازار کار روسیه به دلیل اندازه نسبی  تخصص اقتصادی و میراث تاریخی، از طریق تجارت و مهاجرت و همچنین تأثیر مستقیم بر رفاه شهروندان خود، در همسایگان خود (به ویژه در کشورهای مشترک المنافع) تأثیر زیادی دارد.

درک تحولات بازار کار در روسیه از سال 2000 تا 2020 دشوار است بدون تأیید آنچه در دهه 1990 اتفاق افتاده است. در طی این دهه آشفته فدراسیون روسیه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ظهور کرد و انتقال دردناک از یک اقتصاد برنامه ریزی شده به اقتصاد بازاری آغاز شد. این کشور دچار یک رکود اقتصادی طولانی مدت و بسیار عمیق شد، که تحت تأثیر 3 شوک اقتصادی کلان (در سال های 1992، 1994 و 1998) قرار گرفت، که این آخرین شوک ها در آگوست 1998 رخ داد و در نتیجه بحران مالی آسیا به وجود آمد. درباره بازار کار علوم آزمایشگاهی در روسیه، می توان گفت که برای افراد متخصص و با مهارت این کشور می توانید مکان مناسبی باشد اما دستمزدها کم تر از کشورهای تاپ اروپایی است.

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در روسیه

همانطور که گفته شد نابرابری درآمد در این کشور زیاد است. لذا میزان درآمد شما بستگی به میزان تخصص و مهارت و همچنین تجربه کاری و یا خود کارفرما دارد. میزان حقوق ماهیانه کار در روسیه به صورت کلی کم تر از کشورهای غرب و شمال اروپا مانند سوئد و آلمان است. طبق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در کشور روسیه به صورت متوسط می توانید 60100RUB (روبل روسیه) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در روسیه در حدود 27600RUB (روبل روسیه) و در بیشترین حالت 95600RUB (روبل روسیه) می باشد. در زمان نگارش این مقاله هر 1000RUB (روبل روسیه) برابر با 13.58$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در روسیه در علوم آزمایشگاهی را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل کار در روسیه

تحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی در روسیه

دانشگاه HSE روسیه اولین دانشگاه در روسیه بود که بودجه خود را برای ایجاد آزمایشگاه های بین المللی در سال 2010 سرمایه گذاری کرد. این به دانشگاه اجازه داد تحقیقات خود را به سطح کیفی جدیدی برساند و تیم های تحقیقاتی خود را در دستور کار تحقیقات جهانی قرار دهد. در حال حاضر، تیم های میان رشته ای بسیار واجد شرایط در چندین زمینه تحقیقاتی مشغول به کار هستند و از تداوم دانش علمی و دخالت در تحقیقات پیشرفته بین المللی در زمینه خود اطمینان حاصل می کنند. محققان اولیه شغلی که به آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی بین المللی می پیوندند، تجربه ارزشمندی از شرکت در پروژه های بین المللی کسب می کنند. آنها همچنین در مراحل اولیه شغلی خود فرصتی برای توسعه فرهنگ دانشگاهی مرتبط دارند.

البته آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در روسیه از قرن 17 آغاز به کار کردند و در زمینه آزمایشگاهی روسیه قدمت زیادی دارد. با توجه به نوع کار علوم آزمایشگاهی در روسیه باید مدرک مناسب را دریافت کنید که با تحصیل در روسیه امکان پذیر است. روسیه دارای دانشگاه های متعدد و برجسته ای در علوم مختلف است.

در جدول زیر دانشگاه های روسیه ارائه کننده علوم آزمایشگاهی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مسکو
2دانشگاه سنت پطرزبورگ
3دانشگاه تامسک
4دانشگاه نووسیبیرسک
5دانشگاه تکنولوژی و فیزیک روسیه
6دانشگاه ITMO

جهت بررسی هزینه تحصیل و زندگی در روسیه این مقاله را مطالعه کنید.

کار علوم آزمایشگاهی فیزیک در روسیه

موسسه فیزیک و فناوری مسکو یکی از دانشگاه های برجسته روسیه در زمینه فیزیک و فناوری است. این دانشگاه دارای موقعیت معتبری در کشور و خارج از کشور برای آموزش واجد شرایط تحصیلات تکمیلی است. بیش از 50 آزمایشگاه در موسسه فیزیک و فناوری روسیه وجود دارد که تحقیقاتی را در زمینه های مختلف علمی، چه مطالعات بنیادی و چه کاربردی انجام می دهند. همه آنها بسیار مجهز هستند و از هر فرصتی برای ایجاد و توسعه برخوردار هستند. روسای آزمایشگاه ها و همچنین دانشجویان در تحقیقات علمی نقش دارند. اکثر تیم های آزمایشگاهی موسسه فیزیک و فناوری مسکو از اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموختگان تشکیل شده اند. بسیاری از آنها در همکاری های بین المللی شرکت می کنند و برنامه های تبادلی دارند.

کار علوم آزمایشگاهی فیزیک در روسیه

تحصیل علوم آزمایشگاهی بیولوژی در روسیه

مرکز تحقیقات فدرال جنوب شرقی مرکز علمی آکادمی علوم روسیه یکی از مراکز تحقیقاتی برجسته این کشور است که دارای آزمایشگاه علوم بیولوژی مولکولی است. این آزمایشگاه در سال 2005 ایجاد شد. تحقیقات بر روی عوامل ژنتیکی متمرکز است که باعث ایجاد تومورهای بدخیم در انسان و عناصر مسیرهای سیگنال درگیر در تنظیم چرخه سلولی، آپوپتوز و تکثیر سلولی می شود، به عنوان مثال فرآیندهای بیولوژیکی که عملکرد طبیعی آنها در طی تغییر شکل سلول از بین رفته است. مطالعات رویکردهای مختلفی را شامل می شود:

رویکردهای تحقیقاتیشرح
رویکردهای ژنتیکیمطالعات اخیر نشان می دهد که شروع و تکامل تومور تا حد زیادی توسط تغییرات اپی ژنتیکی ایجاد می شود، که برخلاف جهش های ژنتیکی قابل برگشت هستند و بنابراین می توانند برای درمان غیر جراحی سرطان هدف قرار بگیرند. بخش عمده ای از مطالعات ژنتیکی ما معطوف به بررسی نقش پیش آگهی نقش الگوی بیان ژنتیکی در بخش تک هسته ای خون محیطی است، که می تواند تحول آنکولوژیک را نشان دهد.
رویکردهای پروتئومیک و بیوشیمیاییعدم تعادل پروتئازها یا بازدارنده ها در سیستم های پروتئولیتیک مهم شناخته شده است که به ایجاد و پیشرفت سرطان پروستات کمک می کند.
مبانی نظری درمان سرطاناین آزمایشگاه در حال بررسی امکاناتی برای رویکردهای جدید در درمان غیر جراحی سرطان پروستات بر اساس miRNA ها و محصولات تغییرات پس از ترجمه در پروتئین های مورد استفاده به عنوان نشانگر است. آزمایشات آزمایشگاهی به عنوان بخشی از این کار قرار است در سال 2012 با استفاده از کشت سلولی سویه های مختلف تومور انجام شود

جهت بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار روسیه می توانید به مطالب تهیه شده در وبسایت مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *