مهاجرت کاری تایلند

کار علوم آزمایشگاهی در تایلند

کار علوم آزمایشگاهی در تایلند

کار علوم آزمایشگاهی در تایلند شامل طیف گسترده ای از بخش هاست. متقاضیان کار می توانند در با تحصیل رشته مربوط در این بخش مشغول شوند. تایلند در سال های اخیر وضعیت بهتری داشته و توانسته از نظر اقتصادی رشد کند. جهت کار در تایلند در علوم آزمایشگاهی و یا سایر رشته ها می توانید این مقاله و سایر مقالات ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه بفرمایید.

بازار کار علوم آزمایشگاهی در تایلند

تایلند با زیرساخت های نسبتاً خوب توسعه یافته، اقتصاد بنگاه های اقتصادی آزاد و به طور كلی سیاست های حامی سرمایه گذاری، به تجارت بین الملل بسیار وابسته است و صادرات آن تقریباً 60% تولید ناخالص داخلی است. صادرات تایلند شامل لوازم الکترونیکی، کالاهای کشاورزی، خودرو و قطعات و غذاهای فرآوری شده است. لذا بسیاری از شرکت های در حال کار در این بخش نیاز به ارزیابی محصولات خود در آزمایشگاه ها دارند. بخشهای صنعت و خدمات حدود 90٪ تولید ناخالص داخلی را تولید می کنند. بخش كشاورزي كه بيشتر از مزارع در مقياس كوچک تشكيل شده است، تنها 10% از توليد ناخالص داخلي را تشكيل مي دهد اما حدود 30% نيروي كار را به كار مي گيرد. تخمین زده شده است تایلند حدود 4 میلیون کارگر مهاجر عمدتا از کشورهای همسایه دارد.

طی چند دهه گذشته، تایلند به میزان قابل توجهی فقر را کاهش داده است. در سال 2013، دولت تایلند یک سیاست حداقل دستمزد تقریباً $10 (دلار) در روز در سراسر کشور اجرا کرد و اصلاحات مالیاتی جدیدی را ایجاد کرد که برای پایین آوردن نرخ درآمد متوسط ​​درگیر بود. اصول اقتصادی تایلند با تورم پایین، بیکاری کم و سطح بدهی عمومی و خارجی معقول و منطقی است. گردشگری و هزینه های دولت  بیشتر در زیرساخت ها و اقدامات محرک کوتاه مدت به تقویت اقتصاد کمک کرده اند و بانک تایلند با چندین بار کاهش نرخ بهره، حمایت کننده بوده است.

درآمد کار علوم آزمایشگاهی در تایلند

میزان حقوق ماهیانه کار در تایلند به دلار حدود 2000$ (دلار) در ماه است.  واحد پول این کشور THB (بات) است. در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در تایلند به صورت متوسط می توانید 74000THB (بات تایلند) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در تایلند در حدود 37000THB (بات تایلند) و در بیشترین حالت 115000THB (بات تایلند) می باشد. در زمان نگارش این مقاله هر 1000THB (بات تایلند) برابر با 31.8$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در تایلند در علوم آزمایشگاهی در تایلند را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل کار در تایلند

تحصیل Laboratory sciences پزشکی در تایلند

مدرک کارشناسی علوم پزشکی برای آموزش فارغ التحصیلان برای مشاغل در فناوری پزشکی و علوم مرتبط با سلامت با نگرش خوب و اخلاق حرفه ای به منظور کار موثر در آزمایشگاه بالینی و همچنین کار در یک تیم بهداشتی برای بهبود کیفیت طراحی شده است. به دنبال یک برنامه اولیه مطالعات در علوم پایه، دانشجویان در طیف گسترده ای از فناوری پزشکی و علوم مرتبط با بهداشت، از جمله شیمی، باکتری شناسی، ایمونولوژی، قارچ شناسی، ویروس شناسی، انگلی، خون شناسی، میکروسکوپ بالینی، پزشکی انتقال خون، مولکولی، زیست شناسی، محاسبات، بافت شناسی، داروشناسی و پزشکی قانونی تخصص خواهند داشت.

داشتن مدرک کارشناسی برای گذراندن آزمون مجوز حرفه ای برای کار قانونی در یک آزمایشگاه بالینی بیمارستان های دولتی و خصوصی ضروری است. علاوه بر این، فارغ التحصیلان می توانند در بسیاری از زمینه های آزمایشگاه های تحقیقاتی، تیم ارتقا سلامت برای یک جامعه ، شرکت تأمین کننده آزمایشگاهی کار کنند. فارغ التحصیلان می توانند تقریباً در تمام دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در علوم پایه، علوم پزشکی، علوم و فناوری، علوم محیطی و غیره پذیرفته شوند.

دانشگاه های زیر در تایلند علوم آزمایشگاهی پزشکی را ارائه می کنند:

ردیفنام دانشگاه
1Mahidol University
2Khon Kaen University
3Chiang Mai University
4Chulalongkorn University

جهت بررسی هزینه تحصیل پزشکی در تایلند این مقاله را مطالعه کنید.

کار Laboratory sciences در آزمایشگاه مرکزی تایلند

آزمایشگاه مرکزی تایلند شرکت محدود (CLT) مطابق با مصوبه هیئت وزیران از 17 ژوئن 2003 یا در حال حاضر بیش از 17 سال فعالیت دارد. CLT با تایید استاندارد بین المللی ISO / IEC 17025، بیش از 1000 پارامتر آزمایش آزمایشگاهی را تأیید کرده و قادر به پشتیبانی بیش از 400000 نمونه در سال است. گروه و بخش CLT دارای 6 شعبه است که تمام مناطق کشور را شامل می شود.

خدمات آزمایشگاهی این مرکز:

  • ارائه خدمات آزمایشگاهی برای حمایت و ارتقا عملکرد محصولات در گروه هایی از صادرکنندگان، کارآفرینان و غیره
  • آزمایش سبزیجات و میوه ها برای صادرات و مصرف مانند بقایای سموم دفع آفات در گروه های ارگانوکلرین، ارگانوفسفات، کاربامات و پیرتروئید.
  • آزمایش محصولات شیلاتی و دامی برای صادرات با آزمایش بقایای مواد شیمیایی، آنتی بیوتیک ها، میکروبیولوژی و فلزات سنگین.
  • آزمایش برای ترکیب مواد غذایی و مواد مغذی برای ایجاد برچسب واقعیت تغذیه و آزمایش ماندگاری محصول.
  • آزمایش فرآورده های غذایی، نوشیدنی ها، محصولات روزانه، نانوایی ها، ادویه ها و سایر موارد با آزمایش مواد افزودنی، سم، میکروبیولوژی و فلزات سنگین.
  • آزمایش دانه ها، غلات، غذاهای گیاهی و محصولات ماهی برای سم و بیو سم.
  • آزمایش کیفیت آب، یخ، مخازن آب و فاضلاب، مطابق با استانداردهای جهانی.
  • آزمایش ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMO) در غذاهای گیاهی، مواد اولیه و محصولات خوراک دام.
  • آزمایش کیفیت فاکتورهای بهره وری کشاورزی در فرآیند ثبت با نتایج از جمله ترکیب کود و ماده فعال در مواد خطرناک کشاورزی.
  • آزمایش مواد تماس با مواد غذایی، بسته بندی و مواد زائد بسته بندی، از جمله کیفیت مواد و توزیع مواد انتقال بسته بندی.
  • آزمایش برای تجزیه و تحلیل محصولات کشاورزی و غذایی، مطابق توافق توزیع محصول بین کشورهای شریک.
  • آزمایش مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات برای گزارش و نظارت بر مواد غذایی.

کار Laboratory sciences در آزمایشگاه مرکزی تایلند

کار آزمایشگاهی در شرکت SGS تایلند

شرکت SGS انواع تجزیه و تحلیل های آزمایشگاهی معتبر را در بین طیف وسیعی از پارامترهای تحلیلی فراهم می کند تا شواهد لازم را برای انطباق مقررات محیطی ارائه دهد. از داده های مقایسه ای می توان برای کشف راه هایی برای به حداقل رساندن تأثیرات محیطی استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کار در تایلند در این شرکت با تیم آنها تماس بگیرید. تجزیه و تحلیل آزمایشگاه مستقل بر اساس طیف گسترده ای از پارامترهای زیست محیطی است، داده های لازم برای ارزیابی تأثیرات زیست محیطی و اطمینان از ایمنی عملیات را در اختیار شما قرار می دهد. دامنه تحلیل های آزمایشگاهی شامل ماتریس های زیر است:

آیتمشرح
هواتجزیه و تحلیل هوا می تواند به شما در کاهش انتشار خطرناک و جلوگیری از خطرات بهداشتی برای مردم کمک کند. این شرکت به طور دقیق میزان آلایندگی را اندازه گیری و تأیید می کند تا در دستیابی به سطح انطباق و کاهش انتشار آلودگی های محیطی تنظیم شده کمک کند.
خاکمحتوای خاک باید از نظر آلودگی سموم و مواد زائد بررسی شود. تجزیه و تحلیل خاک می تواند سطح آلاینده های محیطی را تعیین کند و کمک کند تا اولویت برنامه ای رعایت شود.
آبآلودگی آب باید کنترل شود و طبق قانون می تواند برای صنعت لازم باشد. تجزیه و تحلیل آب می تواند به شما کمک کند تا سطح آلاینده های محیطی را تعیین کرده و در صورت نیاز برنامه تصفیه را تدوین کنید.

جهت کار در کشور تایلند نیز می توانید از موسسات کاریابی در تایلند استفاده کنید. علاوه بر این نیز کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند قوانین و موارد لازم قبل از مهاجرت را برای شما شرح دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *