مهاجرت کاری انگلستان

کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان

تکنسین های آزمایشگاه جهت کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان، در کنار دانشمندان در یک آزمایشگاه کار می کنند. آن ها به دانشمندان کمک می کنند تا طیف وسیعی از آزمایشات و تحقیقات را انجام دهند.

کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان برای افراد خارجی امکان پذیر بوده، متقاضیان با داشتن مهارت و تحصیلات کافی می توانند در این بخش کار کنند. اقتصاد بریتانیا یک بازار اجتماعی بسیار پیشرفته  و اقتصاد گرا است. این کشور پنجمین اقتصاد ملی بزرگ در جهان است که با تولید ناخالص داخلی اسمی (GDP)، نهمین بزرگترین برابری قدرت خرید (PPP) و بیست و یکمین اقتصاد بزرگ با سرانه تولید ناخالص داخلی اندازه گیری می شود. به طوری که، 3.3% تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهد.

انگلیس یکی از جهانی ترین اقتصادها است. این کشور شامل انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است. در سال 2019، انگلیس پنجمین صادر کننده بزرگ در جهان و پنجمین وارد کننده بزرگ بود. همچنین دارای سومین سرمایه گذاری مستقیم خارجی ورودی داخلی، و پنجمین سرمایه خارجی مستقیم خارجی خارجی بود.  در سال 2020، تجارت انگلیس با 27 کشور عضو اتحادیه اروپا 49% از صادرات این کشور و 52% از واردات آن را تشکیل می داد.

بخش خدمات غالب است و حدود 80% از تولید ناخالص داخلی را در اختیار دارد.  صنعت خدمات مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لندن دومین مرکز مالی بزرگ در جهان است. ادینبورگ به دلیل صنعت خدمات مالی در سال 2021 در رتبه 21 جهان و در اروپا در رتبه 6 قرار دارد. صنعت هوافضا بریتانیا دومین صنعت ملی هوافضا ملی است. همچنین صنعت دارویی آن، دهمین صنعت بزرگ جهان است. در ادامه این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط و حقوق کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان توضیح خواهد داد.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان

تکنسین های آزمایشگاه جهت کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان، در کنار دانشمندان در یک آزمایشگاه کار می کنند. آن ها به دانشمندان کمک می کنند تا طیف وسیعی از آزمایشات و تحقیقات را انجام دهند.

آن ها می توانند در آزمایشگاه هایی کار کنند که در زمینه های مختلف تحقیق و تجزیه و تحلیل تمرکز دارند که عبارتند از:

  • پزشکی قانونی
  • مطالعات علمی
  • پزشکی
  • آموزش

بنابراین، خواه از تحقیقات آن ها برای تولید محصولات جدید یا برای تشخیص بیماری ها استفاده شود، نقش یک آزمایشگاه سهم مهمی در بهبود زندگی روزمره و محیط زندگی دارد. برای تبدیل شدن به یک تکنسین آزمایشگاهی معمولا به مدرک تحصیلی احتیاج ندارید و نقش در این زمینه معمولا به صورت سطح پایین تبلیغ می شود. با این حال، بیشتر کارفرمایان حداقل 4 مهارت GCSE (از جمله علوم، ریاضیات و انگلیسی) را یک پیش شرط در نظر می گیرند. هرگونه مدرک بالاتر (مانند سطح A یا درجه مربوطه) می تواند به برجسته شدن شما کمک کند.

شرح کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان

مهارت های تکنسین آزمایشگاهی در بریتانیا

کارفرمایان برای تجربه قبل از ورود در آزمایشگاه ارزش قائل هستند. زیرا، این امر نه تنها آشنایی شما را با روش های آزمایشگاهی نشان می دهد، بلکه نشان دهنده تعهد و علاقه شما در این زمینه است. برخی از مدارک تحصیلی با 1 سال استقرار همراه است که می تواند فرصت خوبی برای دیدن شرایط زندگی در این بخش باشد. اگر مدرک شما 1 سال در صنعت را شامل نمی شود، سعی کنید یک کار نیمه وقت یا داوطلبانه را در یک آزمایشگاه یا محیط علمی بدست آورید. می توانید به کارفرمایان مراجعه کنید تا ببینید آیا کار کردن در سازمان آن ها امکان پذیر است. همچنین به روز بودن در جریان پیشرفت های این بخش نیز مفید است.

می توانید عضویت یا دسترسی به منابع و اخبار مفید را از سازمان های مربوطه دریافت کنید مانند:

  • موسسه فیزیک (IOP)
  • موسسه علوم و فناوری (IST)
  • انجمن سلطنتی زیست شناسی
  • انجمن سلطنتی شیمی (RSC)

حقوق کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای شخصی که کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان را دارد، بسته به اینکه شروع کار است و یا تجربه دارد، متفاوت خواهد بود.

در جدول زیر تفاوت حقوق را مشاهده می کنید:

پارامترحقوق به پوند
شروع کاربین 15000£ تا 19000£
تجربه و سابقه کاربین 20000£ تا 25000£
پست های ارشد، مدیریتی و نظارتیبین 30000£ تا 40000£

طبق آنچه در جدول آمده است، یک تکنسین آزمایشگاه که شروع کارش است، حقوقی بین 15000£ تا 19000£ (پوند) دریافت می کند. در حالی که با داشتن برخی از تجربه ها می توانید انتظار داشته باشد که 20000£ تا 25000£ (پوند) درآمد کسب کنید. برای نقش های ارشد، مدیریتی یا نظارتی، حقوق می تواند از 30000£ تا 40000£ (پوند) باشد. شرکت های بزرگ خصوصی یا آن هایی که در زمینه های فناوری پیشرفته تخصص دارند تمایل به پرداخت هزینه بیشتر دارند. پرداخت اضافه کار نیز ممکن است باشد.

نمودار زیر محدوده حقوق را نشان می دهد:

حقوق کار در انگلستان

ساعت کاری معمولا 37 ساعت است. ممکن است برخی ساعت های اضافی مورد نیاز باشد و کار در برخی از سازمان ها ممکن است به شیفت کاری و وظایف اضطراری احتیاج داشته باشد.

کار در انگلیس

نرخ بیکاری این کشور در حال حاضر در 4% بوده که نسبتاً پایین قرار دارد.  بازار کار فارغ التحصیلان همچنان قوی و طبق برخی اقدامات به همان اندازه که مدتی است قوی است. رقابت برای مشاغل فارغ التحصیلان شدید است. اما داوطلبانی که دارای صلاحیت، مهارت و تجربه مناسب هستند شانس بالایی برای استخدام دارند. مهارت های زبانی به طور فزآینده ای اهمیت پیدا می کند. به طوری که، بسیاری از اتباع خارجی را به نامزدهای مطلوب تبدیل می کند.

انگلیس جوامع بین المللی زیادی دارد. بنابراین، به عنوان یک کارگر خارجی در شرکت خوبی خواهید بود. یکی از شرایط کار در این کشور، داشتن ویزای کار انگلستان می باشد. با داشتن بخش های شغلی متنوع در انگلیس، شرایط خوب کار و فرصت های شغلی متعدد، جای تعجب نیست که این مقصد محبوب برای فارغ التحصیلان بین المللی است که می خواهند کار خود را آغاز کنند. بخش خدمات با خدمات بانکی، بیمه ای و تجاری بر اقتصاد بریتانیا مسلط هستند و کلیه عوامل اصلی رشد این کشور هستند.

سایر صنایع مهم شامل:

  • فلزات
  • مواد شیمیایی
  • هوا فضا
  • کشتی سازی
  • وسایل نقلیه موتوری
  • فرآوری مواد غذایی
  • منسوجات و پوشاک
  • طراحی
  • هنر
  • تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی

به طور کلی، کار در انگلیس با توجه به نرخ بیکاری پایین یکی از بهترین برنامه ها برای مهاجران می باشد. علاقه مندان به کار علوم آزمایشگاهی در انگلستان و آگاهی از شرایط کار در انگلستان می توانند از موسسات مهاجرتی کمک بگیرند. یکی از موسساتی که در این زمینه سابقه درخشانی دارد، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است که امکان تماس به صورت تلفنی و حضوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *