مهاجرت کاری استرالیا

کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا یکی از رایج ترین روش های مهاجرتی بوده و یکی از مشاغلی که مورد توجه است، کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا می باشد. اقتصاد این کشور، تحت سلطه بخش خدمات و پس از آن صنعت و کشاورزی قرار دارد. گردشگری نیز تجارت ویژه ای مخصوصا در شهرهای بزرگ است. شانس یافتن شغل فارغ التحصیل در کلان شهرها مانند آدلاید، بریزبن، کانبرا، ملبورن، پرت و سیدنی بیشتر است. اما تخفیف بیشتر در مناطق روستایی نیست. در صورت داشتن مهارت و صلاحیت مناسب، شانس تأمین امنیت کاری شما خوب است. فارغ التحصیلان در همه مقاطع معمولا از نرخ بیکاری پایینی برخوردار هستند و نتایج و حقوق بازار کار بهتری نسبت به فارغ التحصیلان دارند.

این کشور، یک انتخاب محبوب برای سفر و کار برای فارغ التحصیلان انگلستان است که می خواهند زندگی را تا آنجا که ممکن است از انگلستان تجربه کنند. کمبود مهارت وجود دارد و سیستم ویزای این کشور می تواند فارغ التحصیلان را با مهارت های مورد نیاز ترجیح دهد. ویزاهایی نیز برای تعطیلات کاری در نظر گرفته شده است که به فارغ التحصیلان اجازه می دهد برای مدت زمان محدودی کار کنند. همچنین آن ها امکان پیشرفت از ویزای تعطیلات کار به ویزای اسپانسر شده برای موقعیت شغلی و ادامه اقامت دائم وجود دارد. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر درباره کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا دارید، این مقاله را که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است مطالعه نمایید.

معرفی کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

نقش تکنسین آزمایشگاه جهت کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا، یک نقش عملیاتی است و از تیم دانشمندانی که در آزمایشگاه کار می کنند پشتیبانی می کند. دانشمندان می توانند شیمی دانان، زیست شناسان، مهندسان، تکنسین ها و محققان باشند. وظیفه اصلی یک تکنسین آزمایشگاهی انجام تجزیه و تحلیل کمی و کیفی، آزمایشات و اندازه گیری های آزمایشگاهی و نوشتن گزارش هایی با جزئیات روش های انجام شده است. تکنسین های آزمایشگاهی دانش گسترده ای در مورد روش ها و تکنیک های مورد استفاده برای انجام آزمایش ها و تجزیه و تحلیل های آزمایشگاهی، و همچنین از تمام تجهیزات و ابزار آزمایشگاهی مربوطه دارند.

ابزارآلات شامل موارد زیر می باشد.

  • میکروسکوپ
  • طیف سنج
  • چگالی سنج
  • کروماتوگراف
  • ستون تقطیر
  • سانتریفیوژ
  • میکسر
  • لوله های آزمایش
  • فلاسک
  • لیوان

آن ها همچنین با روش های مورد استفاده برای ثبت و ارائه داده ها از تجزیه و تحلیل نمونه آشنا هستند. مسئولیت های یک تکنسین آزمایشگاه شامل نگهداری ابزار آزمایشگاهی، به عنوان مثال کالیبراسیون و تنظیم، تمیز کردن و استریل کردن آن ها و همچنین انجام آزمایشات دوره ای بر روی آن ها برای اطمینان از عملکرد کارآمد و دقیق آن ها است. تکنسین های آزمایشگاهی همچنین مسئول بررسی ذخایر مواد هستند تا اطمینان حاصل شود که آزمایشگاه برای انجام کارهای روزمره از همه نیاز لازم برخوردار است. همچنین ممکن است مشاوره ای به آزمایشگاه ارائه دهند.

لیست مشاغل نیروی متخصص استرالیا را در این بخش ببینید.

معرفی کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

وظایف کارشناس آزمایشگاه پزشکی در استرالیا

یکی از شاخه های کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا، آزمایشگاه های پزشکی می باشد. کارشناسان این بخش وظایف زیر را بر عهده دارند:

  • آزمایش بیماری ها با جستجوی وجود آنتی بادی و محصولات پاسخ ایمنی در نمونه ها
  • نسخه ها را به داروسازان ارجاع می دهد و در تهیه داروها کمک کند.
  • اسلایدها و بخش های بافت را برای مطالعه سلول های خون برای بررسی بافت شناسی آماده و لکه کند.
  • در انجام اقدامات تحلیلی پزشکی و کمک به متخصصان بیهوشی و تیم های جراحی کمک و کمک کند.
  • سالن های کار و ایستگاه های کاری بیهوشی، دستگاه های پشتیبانی کننده زندگی و تجهیزات مرتبط را تنظیم، بررسی و نگهداری کند.
  • از تجهیزات مورد استفاده در تشخیص و نظارت بر اختلالات شنوایی، قلب، کلیه ها و سیستم عصبی استفاده کند.
  • آزمایشات تشخیصی بر روی بافت ها و مایعات را انجام می دهد و مواد شیمیایی خون، ادرار، مدفوع و بافت ها را تجزیه و تحلیل کند.
  • فعالیت الکتریکی قلب را ضبط کند، که از آن ضربان قلب اندازه گیری می شود و الگو و ریتم آن تفسیر می شود.

حقوق ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

حقوق ماهیانه کار در استرالیا برای کسانی که کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا را انتخاب کرده اند، 69240AUD (دلار استرالیا) می باشد. به طوری که در سال حقوق فرد به 35.51AUD (دلار استرالیا) می باشد. در جدول زیر کمترین و بیشترین حقوق فرد را مشاهده می کنید:

پارامترحقوق به دلار استرالیا
کمترین میزان حقوق60039AUD
بیشترین میزان حقوق72220AUD

همان طور که در جدول آمده است، موقعیت های سطح ورودی از AUD60039 (دلار استرالیا) در سال شروع می شود در حالی که بیشترین حقوق با تجربه سالانه AUD72220(دلار استرالیا) درآمد دارند. میانگین حقوق 75700AUD (دلار استرالیا) در سال است. به این معنی که 50% از افرادی که به عنوان تکنسین آزمایشگاه کار می کنند، کمتر از 75700AUD (دلار استرالیا) دریافت می کنند. در حالی که نیمی دیگر بیش از 75700AUD (دلار) دریافت می کنند. میانه نشانگر ارزش دستمزد متوسط است.

در نمودار زیر حقوق کارشناسان آزمایشگاه را به تفکیک سطح تحصیلی نشان می دهد:

حقوق کارشناسان آزمایشگاه در استرالیا

کار در استرالیا

اگر تصمیم به کار در استرالیا داشته باشید، بدانید که این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجران در جهان است. این کشور مشتاق جذب نیروهای ماهر در بخش های مختلف است. خبر عالی برای فارغ التحصیلان و متخصصان واجد شرایط، که می توانند فرصت های زیادی را انتظار داشته باشند. تهیه ویزا همیشه آسان نیست. اما اگر چنین کاری کنید می توانید در یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان زندگی کنید. براساس رتبه بندی کیفیت زندگی Mercers2020، سیدنی و ملبورن هر 2 در 20 لیست برتر قرار دارند. پرت در 20 موقعیت برتر به سختی از دست می رود. با بیش از 25 میلیون جمعیت بیکاری در 5% کم، این کشور همچنین بالاترین حقوق فارغ التحصیلان را در جهان ارائه می دهد.

این کشور از یک سیستم ویزا نسبتا پیچیده استفاده می کند که برای آوردن نیروهای ماهر به این کشور طراحی شده است. اگر می خواهید برای یک کار طولانی مدت در کشور اقدام کنید، اگر تجربه و سابقه اشتغال شما با یکی از مشاغل ماهر واجد شرایط مطابقت داشته باشد، به شما در دریافت ویزای کاری استرالیا کمک می کند. این مشاغلی است که برای آن ها نیازی به حمایت مالی از طرف کارفرما، ایالت یا دولت قلمرو ندارید. رشته های متداول جستجو شده شامل مهندسی، ساختمان، پزشکی و علوم است. برنامه ها امتیازاتی هستند که با تعدادی از معیارها آزمایش شده اند. برای آگاهی از شرایط مهاجرت کاری به این کشور می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “کار علوم آزمایشگاهی در استرالیا

  1. لعیا گفت:

    سلام

    لطفا راجع به qualifications که برای کار در موسسه ها و شرکت های استرالیایی لازمه که داشته باشیم ، و هزینه هاش رو هم بفرمایید.
    منظورم اینه: برای کار گرفتن در آزمایشگاه های استرالیا چه سرتیفیکیتی باید داشته باشیم.

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا در خصوص مهاجرت کاری به استرالیا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *