مهاجرت تحصیلی اتریش

کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

کار علوم آزمایشگاهی در اتریش می تواند یکی از مشاغل خوب و با درآمد مناسب باشد. برای کار در این حوزه باید تحصیلات و تجارب مرتبطی داشت. دوره پزشکی مبتنی بر ترکیبی از محتوای بیولوژیکی و پزشکی است. شما بینش پزشکی پیدا خواهید کرد، اما این دوره اصلی نیست. باید برای کار در این شغل جالب و تخصصی خود را آماده کنید. در برخی موارد، شما همان دوره های دانشجویان پزشکی را می گذرانید، اما با تمرکز متفاوت. به عنوان مثال، شما همچنین در یک دوره آناتومی شرکت می کنید، اما کار شما با بیماران متمرکز نیست. دانشمندان زیست پزشکی معمولاً در آزمایشگاه کار می کنند و بنابراین به یک چارچوب علمی اساسی نیاز دارند. بنابراین این دوره بخصوص در 3 ترم اول بسیار ساختار یافته است و زمان زیادی را می برد.

 برای انجام این کار، بعد از ترم های اول شما ارتباطات بین موضوعات را تشخیص خواهید داد که به شما کمک می کند، برای مثال، در تحقیقات در مورد بیماری ها پیشرفت کنید. بیشتر دوره های زیست پزشکی در ترم انتخاب رشته از ترم چهارم به بعد به دانشجویان آزادی بیشتری می بخشد. شما می توانید در زمینه های مختلفی تخصص داشته باشید، هر دانشگاه تمرکز خود را دارد. می توانید بفهمید که چه موضوعاتی در وب سایت دانشگاه یا خدمات مشاوره دانشجویی مربوطه موجود است. متخصصان زیست پزشکی بعداً بیشتر در آزمایشگاه کار می کنند و بنابراین نیازی به دوره های آموزشی ندارند که نحوه برخورد با بیماران را به آنها بیاموزد. همچنین برای دانشجویان زیست پزشکی سمینارهای عملی برگزار می شود. این فقط مربوط به تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص شما را راهنمایی می کند.

تحصیل و کار در اتریش

بعد از تحصیل در این حوزه می توانید در زمینه های مختلفی کار کنید. از آنجا که دوره تحصیل دانش نظری و تجربه عملی را در هم آمیخته است، ورود به زندگی حرفه ای برای فارغ التحصیلان تا حد زیادی آسان است. به ویژه دوره های کارآموزی این فرصت را برای شما فراهم می کند تا در یک رشته خاص حرفه ای در حالی که هنوز در حال تحصیل هستید تخصص داشته باشید. متخصصان زیست پزشکی واجد شرایط کار در دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و صنایع هستند. برای این منظور، شما باید مدرک کارشناسی ارشد را دنبال کنید و سپس دکترای خود را بگیرید. در این صورت نه تنها شانس شما در دنیای آکادمیک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، بلکه احتمال داشتن موقعیتی مسئول با درآمد متناظر نیز افزایش می یابد.

هسته اصلی این رشته شامل دروس و رشته های زیر است که موجب افزایش مهارت های شما برای کار علوم آزمایشگاهی در اتریش می شود:

  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • ریاضیات
  • بیوشیمی
  • پزشکی

بازار کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

فارغ التحصیلان علوم طبیعی در حال حاضر تقاضای زیادی در بازار کار دارند و حقوق آنها نیز به ترتیب بالا است. سابقه کار، درجه و سطح کار در سطح حقوق و دستمزد تأثیر دارد. در اقتصاد آزاد، حقوق نیز زیاد است. شرکت های بزرگی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند، اغلب حقوق بهتری نسبت به شرکت های کوچک به کارمندان خود پرداخت می کنند. در عوض، می توانید در سلسله مراتب نسبتاً مسطح شرکت های کوچک، سریع تر پیش بروید و مسئولیت پرسنل را بر عهده بگیرید. کارهای آزمایشگاهی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. می تواند برای تضمین کیفیت و تحقیقات، نظارت بر رعایت دستورالعمل ها و بررسی غلظت مواد مورد استفاده قرار گیرد. بسته به نوع آزمایشگاه، شرایط مختلفی باید برآورده شود و کارمندان باید قوانین سختگیرانه خاصی را رعایت کنند.

نرخ بیکاری در اتریش نرخ پایینی است و این موضوع بیانگر موفقیت کار در این کشور است. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در اتریش هستید:

میزان اشتغال در اتریش

ویژگی های کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز اتریش قرار دارد. قبل از شروع کار آزمایشگاهی، کارمندان باید مطابق با کد لباس تغییر کنند. روپوش یا عینک محافظ، دستکش، ماسک صورت و یا پوشش سر به نوع آزمایشگاه و وظایف انجام شده بستگی به نوع کار دارد. بسته به مقررات، کارمندان همچنین مجبور هستند هنگام کار در آزمایشگاه از جواهرات، ساعت و عطر چشم پوشی کنند. به عنوان یک اصل، ممکن است مواد غذایی و نوشیدنی به آزمایشگاه وارد نشود. حتی هنگام کار در آزمایشگاه، کارمندان مجبورند به یک سری قوانین دقیق عمل کنند. دقت و صحت مطلق به همان اندازه که برای مراقبت دقیق از مواد، نمونه ها یا اجزای خطرناک لازم است، برای انجام آزمایشگاه موفقیت آمیز است. مبلمان و تجهیزات در آزمایشگاه باید شرایط مربوطه را تامین کند. بسته به نوع آزمایشگاه، صندلی ها و میزهای کار باید در برابر تأثیرات مکانیکی یا شیمیایی مقاومت کنند، تمیز کردن آنها باید به راحتی آسان باشد.

در آزمایشگاه های شیمیایی کارمندان به طور مکرر با مواد خطرناک سر و کار دارند. اینها مواد بسیار متفاوتی هستند که می توانند بر سلامت انسان تأثیر بگذارند. برخی از این موارد را در لیست زیر ذکر کرده ایم:

  • دوست داشتني
  • خورنده
  • منفجره
  • قابل اشتعال
  • حساس کردن
  • سرطان زا
  • سمی
  • جهش زا
  • برای محیط زیست مضر است.

نمونه هایی از کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

نمونه هایی از کار علوم آزمایشگاهی در اتریش

کار در کشور اتریش در آزمایشگاه های بسیار مختلفی وجود دارد و قوانین از یک منطقه به منطقه دیگر کمی متفاوت است. همچنین قوانین و مقرراتی که کارمندان باید رعایت کنند. در اینجا چند نمونه آورده شده است که تنوع هر آزمایشگاه را نشان می دهد. کار در آزمایشگاه میکروبیولوژیک شامل تعیین میکروارگانیسم ها، آزمایشات ماده فعال بیولوژیکی و آزمایش مواد، تجزیه و تحلیل مواد نگهدارنده، تجزیه و تحلیل آب، تجزیه و تحلیل محیط و تشخیص اندوتوکسین ها است. یک آزمایشگاه تحلیلی با این حال، متخصص در تجزیه و تحلیل است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین اینکه آیا ترکیب برخی از مواد مطابق با مقررات فعلی است یا خیر. بخش های مختلفی از جمله صنایع غذایی و صنایع آرایشی و بهداشتی نیز تحت پوشش قرار گرفته اند. با این حال، تجزیه و تحلیل آب آشامیدنی و همه ظروفی که با غذا تماس می گیرند نیز ممکن است.

از آزمایشگاه های تحلیلی نیز بارها و بارها در زمینه های فناوری و محیط زیست استفاده می شود. آزمایشگاه در بیمارستان برای کارهایی تنظیم شده است که بدون آن تشخیص پزشکان و تهیه برنامه های درمانی امکان پذیر نیست. در این بخش نمونه های خون و بافت، مایعات بدن و اسمیرها از نظر پاتوژن ها، آنتی بادی ها و سایر نشانه های بیماری ها مورد بررسی قرار می گیرند. در آزمایشگاه فیزیکی فنی، کارمندان با شرایط ابزار، اندازه گیری، الکتریکی و فناوری کنترل در برخی مواقع خاص سر و کار دارند. محل کار شامل حفاظت از ESD است و بسته به وظیفه باید معیارهای اتاق تمیز را نیز داشته باشد. تجهیزات و نمونه های اولیه در اینجا تولید یا آزمایش شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به اتریش به شما مشاوره می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *