مهاجرت کاری کلمبیا

کارآفرینی در کلمبیا

کارآفرینی در کلمبیا

کارآفرینی در کلمبیا یکی از راه های مهاجرتی است که دولت این کشور با آغوش باز از آن استقبال می کند تا بتواند در کاهش بیکاری نقش آفرینی کند. در صورتی که فردی یک ایده خلاقانه در سر داشته باشد که به کمک آن بتواند فرصت های شغلی برای شهروندان کشور کلمبیا ایجاد کند. فرصت آن را خواهد داشت تا در کم ترین زمان ممکن مهاجرت خود به کشور کلمبیا را قطعی کند. برخلاف بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین که محدودیت های فراوانی برای سرمایه گذاری خارجی در نظر می گیرند. کشور کلمبیا به شدت تمایل دارد تا سرمایه گذاران خارجی را جذب کند.

اجازه فعالیت در همه زمینه های اقتصادی را برای آنها ایجاد می کند. آنها حتی در بخش های معدن، منابع طبیعی و کشاورزی نیز به شهروندان خارجی اجازه فعالیت می دهند. ثبت شرکت و کارآفرینی در کلمبیا را برای شهروندان خارجی به ساده و امکان پذیر تبدیل کرده اند. تنها محدودیت های موجود در کشور کلمبیا برای شهروندان خارجی، بنابر تحقیقات مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، فعالیت در زمینه های امنیت ملی، مواد رادیو اکتیو و صنایع دفاعی کشور کلمبیا است.

برترین زمینه های کارآفرینی در کلمبیا

 همه افرادی که قصد کارآفرینی در کلمبیا را دارند باید یک برنامه توجیه اقتصادی مناسب داشته باشند. در یک بازه زمانی مشخص می توانند فرصت های شغلی مشخصی را برای شهروندان ایجاد کنند. در صورتی که این برنامه مورد تایید دولت کلمبیا قرار گیرد، فرد اجازه خواهد داشت تا به کشور کلمبیا سفر کرده و فعالیت خود را آغاز کند. با این وجود هر متقاضی کارآفرینی در کشور کلمبیا باید شرایط خود را نیز در نظر بگیرد. با توجه به فرصت هایی که در کشور کلمبیا موجود است. سودآورترین راه را برای شروع فعالیت خود انتخاب کند. در حال حاضر صنایع کشاورزی و دامپروری در کشور کلمبیا، یکی از مهم ترین منابع بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاران خارجی به حساب می آید.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت حیوانات این کشور یکی از برترین کشورهای جهان در این زمینه است. فرصت های بسیار مناسبی برای پرورش دام در این کشور وجود دارد. پرورش قهوه نیز دومین فعالیت سود آور درکلمبیاست. این کشور به عنوان دومین تولید کننده قهوه در جهان شناخته می شود. این در حالی است که تنها 6.6% از شهروندان کشور کلمبیا در این زمینه فعالیت می کنند. در رده بعدی، که بیشترین توجه سرمایه گذاری خارجی را نیز به خود اختصاص داده است. بهره برداری از معادن در کشور کلمبیاست. چنانچه مهم ترین منبع ذغال سنگ در آمریکای لاتین نیز در این کشور قرار گرفته است. نیروی کار موجود در صنعت در کشور کلمبیا به خوبی در دسترس است. در حدود 38% از نیروی کار موجود در کشور کلمبیا در بخش صنعت این کشور فعالیت می کنند.

برترین زمینه های کارآفرینی در کلمبیا

ثبت شرکت در کلمبیا

افرادی که قصد مهاجرت به کلمبیا از طریق کارآفرینی را دارند، قادر خواهند بود تا با ثبت شرکت در این کشور، در فاصله زمانی کمتری به خواسته های اقتصادی خود دست پیدا کنند. هزینه های نه چندان زیاد ثبت شرکت در کلمبیا و همچنین سهولت تاسیس شرکت در این کشور می تواند به کارآفرینان اطمینان دهد که توانایی دستیابی به چنین هدفی را در اختیار دارند. کشور کلمبیا شرایطی را ایجاد کرده است که شهروندان خارجی بتوانند در یک بازه زمانی کوتاه مدت شرکت خود را در خاک کلمبیا ایجاد کنند.

برای ثبت شرکت در کلمبیا، نیازی به مراجعه حضوری مالک و سهامداران شرکت به ارگان های دولتی نمی باشد. از طریق اینترنت و به سادگی می توان با گذراندن مراحل ده گانه ثبت شرکت را آغاز کرد. در صورتی که فردی بتواند شرکت خود را در کشور کلمبیا به ثبت برساند می تواند گام بعدی که دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور کلمبیا می باشد را نیز پشت سر بگذارد. افرادی که توانایی پرداخت هزینه های ثبت شرکت در کلمبیا را نداشته باشند می توانند ایده خود را در اختیار سرمایه داران قرار دهند. به واسطه آنان شرایط حضور در کشور کلمبیا را پیدا کنند. در این صورت نیز کارآفرینان می توانند با استفاده از طرح خود راهی کشور کلمبیا شوند.

دلیل انتخاب کلمبیا برای کارآفرینی

کلمبیا بدون شک در سر لیست کارآفرینانی است که قصد آغاز فعالیت اقتصادی در خارج از کشور را دارند. این کشور دارای یک اقتصاد مدرن و قدرتمند است. اقتصاد این کشور به عنوان یکی از اقتصادهای پیشرو در جهان شناخته می شود. بانک جهانی پیش بینی کرده است. رشد اقتصادی در کشور کلمبیا و در سال 2019 به 3.5% رسیده بود. این در حالی است که انتظارات اقتصاددانان مطرح جهانی رشدی فراتر از این میزان است. به کمک منابع غنی طبیعی و زیر زمینی از سالم ترین اقتصادهای موجود در آمریکای لاتین است. با وجود بحران های شدید اقتصاد در دهه نود و اوایل قرن 21، دولتمردان کلمبیا انرژی فراوانی را صرف از بین بردن مفاسد اقتصادی در این کشور کردند.

کلمبیا با در اختیار داشتن جمعیتی 50 میلیونی دارای 336 میلیارد $ (دلار) تولید ناخالص ملی است. در جمع تونسته در میان کشورهای جهان رتبه 38 را به خود اختصاص دهد. کارآفرینی در کلمبیا می تواند یک حرکت رو به جلو در زندگی اقتصادی فرد باشد. همچنین فرد می تواند با 5 سال اقامت قانونی در این کشور، پاسپورت کلمبیا را نیز به دست آورد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برخوردار هستند تا شرایط مهاجرت شما به کشور کلمبیا را فراهم آورند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *