مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

کارآفرینی در پاراگوئه

کارآفرینی در پاراگوئه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش قصد دارد تا از کارآفرینی در پاراگوئه و دلایل سرمایه گذاری را به شما عزیزان توضیح دهد. کشور پاراگوئه محصور در خشکی می باشد. این کشور برای بسیاری از کارآفرینان و مسافران زیر رادار پرواز می کند. پاراگوئه که محل زندگی 6.7 میلیون نفر است، از سال 2016 دارای تولید ناخالص داخلی $27.44 میلیارد (دلار) است که %0.4 اقتصاد جهان را نشان می دهد.

حداقل دستمزد ماهانه PYG1.964.507 (گوارانی) که تقریباً 353$ (دلار آمریکا) است. پاراگوئه تولید کننده عمده برق است و سد ایتایپو، بزرگ ترین تولید کننده انرژی تجدید پذیر در جهان، در رودخانه پارانا است. پاراگوئه از سال 1970 تا 2013 بالاترین رشد اقتصادی را در آمریکای جنوبی داشته است. که این رشد اقتصادی با میانگین %7.2 در سال، می باشد. پاراگوئه دارای نرخ تورم متوسط 5% و ذخایر بین المللی 20% تولید ناخالص داخلی است که 2 برابر بدهی ملی خارجی است. مراحل سرمایه گذاری در پاراگوئه عبارتند از:

  • راه اندازی کسب و کار
  • رسیدگی به مجوزهای ساخت و ساز
  • گرفتن برق
  • ثبت املاک
  • گرفتن اعتبار
  • حمایت از سرمایه گذاران اقلیت
  • پرداخت مالیات
  • تجارت خارج از مرزها
  • اجرای قراردادهای مثبت
  • حل و فصل ورشکستگی

در نمودار زیر رتبه بندی مراحل تجارت در پاراگوئه را مشاهده می کنید که از بین 0 تا 190 رتبه بندی شده اند:

مراحل تجارت در پاراگوئه

در جدول زیر می توانید امتیاز مراحل گفته شده در نمودار بالا را مشاهده نمایید:

مراحلامتیاز
راه اندازی کسب و کار76
رسیدگی به مجوزهای ساخت و ساز71.1
دریافت برق70.4
ثبت املاک66.1
گرفتن اعتبار40.0
حمایت از سرمایه گذاران اقلیت34
پرداخت مالیات64.1
تجارت خارج از مرزها65.1
اجرای قراردادهای مثبت61.6
حل و فصل ورشکستگی42.1

دلایل سرمایه گذاری و کارآفرینی در پاراگوئه

یکی از دلایل کارآفرینی در پاراگوئه همسایگان این کشور می باشد. با وجود اینکه پاراگوئه محصور در خشکی است، همسایگان قدرتمندی دارد. مرزهای این کشور با برزیل، آرژانتین و بولیوی مشترکا دارای تولید ناخالص داخلی $2 تریلیون (دلار)، 640$ میلیارد (دلار) و 37$ میلیارد (دلار) است. این به کشور امکان دسترسی به شرکای تجاری عالی را می دهد و فرصت های تجاری بیشتری را فراهم می کند. از سال 2019، اقتصاد پاراگوئه نزدیک به 30$ میلیارد (دلار) ارزش دارد، با انتظار می رود این شهرستان در سال های آینده عملکرد خوبی داشته باشد. پاراگوئه در سال 2012 شاهد انقباض بود، اما از آن زمان به بعد کشور بهبود یافته است. تولید کالاها و خدمات کشاورزی به میزان رکورد، و افزایش صادرات، به ویژه گوشت گاو افزایش یافته است.

پاراگوئه با جمعیتی در حدود 7 میلیون نفر، بازار قدرتمندی را برای مشاغل متقاضی فروش در این کشور ارائه می دهد. حدود 48% از جمعیت آن از نظر اقتصادی فعال بوده و طبقه متوسط در سال های اخیر بیش از 45% رشد کرده است. اکنون نمایانگر حدود 25% از کل جمعیت (حدود 1.75 میلیون نفر) است. یکی از دلایل افزایش فعالیت های تجاری پاراگوئه تسهیل سرمایه گذاری توسط کارآفرینان خارجی در این کشور است.

این کشور تقریباً به طور کامل به نیروگاه برق آبی تجدید پذیر تبدیل شده است و بیشتر برق خود را از سد ایتایپو تأمین می کند. شاید مهم تر از همه، تولید برق به مشاغل دسترسی به منابع انرژی ارزان و قابل اعتماد برای مشاغل خود اعم از تولید، کشاورزی یا بخش دیگری را می دهد. سرمایه گذاری در آمریکای لاتین فقط به کشور پاراگوئه منتهی نمی شود. برای مثال کشور اکوادور مکان مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. شما با مطالعه سرمایه گذاری در اکوادور می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

نحوه کارآفرینی در پاراگوئه

نحوه کارآفرینی در پاراگوئه

یکی از راه های کارآفرینی در پاراگوئه ثبت شرکت می باشد. تشکیل یک شرکت در پاراگوئه روندی نسبتاً سادهاست. به طوری که، باعث تشویق کارآفرینان و سرمایه گذاران از سراسر جهان برای ورود به بازار شده است. سرمایه گذاری مستقیم خارجی در 3 ماهه سوم 2018 به 228$ میلیون (دلار) رسیده است. اگرچه ورودی خالص 54.9$ میلیون (دلار) در سه ماهه دوم سال کاهش یافته است.

برای تأسیس شرکت هایی که موانع ورود را کاهش می دهند حداقل سرمایه لازم نخواهد بود. اگرچه مشاغل افتتاحیه دفتر شعبه برای تأیید نیاز به سرمایه گذاری 25000$ (دلار) دارند. در کمتر از 10 هفته می توان مشاغل را تشکیل داد، و به این دلیل که تشکیلات قرمز یا مداخلات دولت بسیار کم است. کارآفرینان از هر سوابق و ملیتی باید روند ادغام را آسان ببینند. با گفتن این موارد، کار با یک وکیل محلی یا وکیل محلی روند ادغام را تسریع می کند و اطمینان حاصل می کند که تجارت شما پس از تشکیل کاملاً سازگار است. پیمایش در قوانین و مقررات تجاری پاراگوئه می تواند زمان بر باشد. به ویژه، اگر بومی اسپانیایی زبان نباشید. اهمیت پایبندی به قوانین و مقررات محلی را نمی توان نادیده گرفت یا دست کم گرفت.

مالیات بر سرمایه گذاری خارجی و افراد غیر مقیم در پاراگوئه

در مورد مالیات سرمایه گذاری خارجی و افراد غیر مقیم، مالیات اعمال شده برای توزیع سود به طور قابل توجهی اصلاح می شود. بنابراین، نرخ مالیات 15% قابل اعمال در توزیع برای سرمایه گذاران غیر مقیم برقرار است. با این حال، یک رژیم انتقالی کاهش یافته، بین %5 تا 10%، اعمال خواهد شد که در مورد منافع حاصل از قبل از لازم الاجرا شدن این قانون که توزیع یا سرمایه گذاری نشده اند، اعمال می شود. فقط در سال اول لازم الاجرا شدن قانون قابل اعمال است.

مسئله قابل توجه دیگری که ممکن است در ساختار سرمایه گذاری تأثیرگذار باشد این است که اعطای وام به سهامداران توزیع سود سهام در نظر گرفته می شود. به شرط آنکه هدف شرکتی واحد پاراگوئه واسطه گری مالی باشد. علاوه بر این، مالیات جداگانه ای (INR) ایجاد می شود که درآمد حاصل از پاراگوئه را که توسط نهادهای غیر مقیم پاراگوئه بدست می آید. نرخ مالیات قابل اجرا 15% است. به طور خاص، در مورد خدمات دیجیتال، آن ها مشمول INR هستند تا زمانی که در پاراگوئه استفاده یا مهار شوند. برای افرادی که کار در پاراگوئه دارند نیز مالیات تعلق می گیرد. افراد علاقه مند به سرمایه گذاری می توانند مقاله کارآفرینی در پاراگوئه را مطالعه نمایند. اگر آماده تاسیس تجارت خود در آمریکای لاتین می باشید و می خواهید از اقتصاد پاراگوئه بهره ببرید، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *