مهاجرت سرمایه گذاری در فنلاند

کارآفرینی در فنلاند

کارآفرینی در فنلاند

اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند برای کارآفرینانی ​​که مشاغل مستقر خاصی دارند، گزینه ای ایده آل و مطلوب می باشد. کشور فنلاند یکی از بهترین و محبوبترین مقاصد کارآفرینی و سرمایه گذاری در دنیا می باشد و هر ساله هزاران سرمایه گذاری و کارآفرین برای اخذ تابعیت و اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور به این کشور مهاجرت می کنند.

براساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند را یکی از بهترین روش های دسترسی به بازار کار جهانی و تجارت بین المللی می باشد. یکی از بزرگترین مزایای شهروند فنلاند بودن این است که تابعیت مضاعف در این کشور امکان پذیر است. با این حال، این واقعیت که این کشور یک کشور اروپایی است، افراد بدون محدودیت کسب ویزا می توانند به سایر کشورهای اروپایی سفر کنند.

درباره اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند

مسیرهای مختلفی برای اخذ تابعیت فنلاند از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی وجود دارد. با این حال، دولت این کشور سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا برنامه های اوراق قرضه را به متقاضیان برای به دست آوردن تابعیت ارائه نمی دهد. به طور کلی، کسب اقامت و سپس تابعیت فنلاند از طریق کارآفرینی به صورتی می باشد که متقاضیان باید در صورت نیاز با کسب ویزا به این کشور مهاجرت کنند، مجوز اقامت دریافت کنند و بعد از ایجاد کسب و کار و رعایت شرایط مورد نیاز، اقدام به کسب تابعیت فنلاند از طریق کارآفرینی کنند.

از مزایای اخذ تابعیت و اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور می توان به موارد زیر اشارده کرد:

  • موفق به کسب پاسپورت کشور فنلاند خواهند شد.
  • افراد می توانند بدون ترک تابعیت کشور قبلی خود تابعیت این کشور را کسب کنند.
  • افراد حق خواهند داشت در انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند یا شرکت کنند.
  • به افراد حق شهروندی اتحادیه اروپا داده می شود.
  • متقاضیان بدون محدودیت می توانند آزادانه به کشورهای دیگر اتحادیه اروپا سفر کنند.
  • متقاضیان به راحتی می توانند همسر یا فرزندان خود را به کشور فنلاند ببرند و از شرایط اقامت و تابعیت، تحصیل، کار و زندگی با کیفیت بالا در فنلاند بهره مند شوند.

کارآفرینی و شروع یک تجارت سودآور در فنلاند یک سرمایه گذاری بزرگ است. فنلاند اقتصاد درخشانی دارد و بیشتر مشاغل فنلاند به سرعت پیشرفت می کنند. با این حال، دولت فنلاند از کارآفرینان خارجی که قصد دارند تجارت و کسب و کار خود را در کشور فنلاند راه اندازی کنند استقبال، حمایت و پشتیبانی می کند، اما متقاضیان باید برای کارآفرینی و اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند شرایط را رعایت کنند.

برنامه مهاجرت کارآفرینان به فنلاند

اگر قصد ورود به فنلاند را دارید تا کارآفرین شوید، تحت برنامه مهاجرت کارآفرینان به این کشور به این کشور مهاجرت کنید و اجازه اقامت فنلاند را کسب کنید. قبل از صدور مجوز، کارآفرینان معمولا باید تجارت خود را در اداره ثبت تجارت فنلاند ثبت کنند. کارآفرینان باید قبل از درخواست اجازه اقامت اظهارنامه مثبتی را از اداره تجارت فنلاند (BUSINESS FINLAND) دریافت کنند. یک کارآفرین نمی تواند مجوز اقامت فنلاند را بدون اظهارنامه مثبت از اداره تجارت فنلاند را دریافت کند. پس از 5 سال کارآفرینی در فنلاند، متقاضیان می توانند اقدام به کسب تابعیت فنلاند کنند.

متقاضیان در ابتدا برای آگاهی از امنیت سرمایه می توانند میزان رشد اقتصادی این کشور را بررسی کنند:

توسعه اقتصادی در فنلاند

کارآفرینان در فنلاند

متقاضیان در صورتی در این کشور به عنوان کارآفرین شناخته می شوند که دارای شرایط زیر باشند:

  • یک کارآفرین استارت آپ باشند.
  • یک تاجر خصوصی که دارای مشاغل موسوم به فردی است.
  • یک شریک در یک شرکت مشارکت عمومی باشند.
  • یک شریک عمومی در یک شرکت مشارکت محدود باشند.
  • عضو تعاونی که مسئولیت نامحدودی در جهت سرمایه گذاری مجدد دارد.
  • یک سهامدار در یک موقعیت مدیریتی در یک شرکت با مسئولیت محدود (مدیر عامل یا عضو هیئت مدیره) یا شخصی که در نوع دیگری از شرکت در یک موقعیت مدیریتی مشغول به کار است (اگر فرد شخصا حداقل 30% از سرمایه سهم شرکت را داشته باشد یا شخصاً حداقل 30% از تعداد آراء حاصل از سهام شرکت را در اختیار داشته باشد یا اگر فردی در یک موقعیت مدیریتی در نوع دیگری از شرکت با اقتدار مشابه در شرکت مربوطه باشد.)

جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در فنلاند می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند

شرایط اخذ تابعیت و کارآفرینی در فنلاند

همانطور که می دانید، در مرحله اول، متقاضی نیاز به درخواست اقامت دارد. پس از آنکه متقاضی با کسب مجوز اقامت به مدت 4 سال دراین کشور فعالیت داشته باشد و زندگی کند، می تواند برای کسب اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور اقدام کند. جهت اطلاع از شرایط کار در فنلاند پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور خواهد بود.

الزامات کسب اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور عبارتند از:

  • متقاضی باید یک کارآفرین باشد.
  • کسب و کار متقاضی باید سودآور باشد.
  • تجارت متقاضی باید ثبت شده باشد.
  • متقاضی باید یک گذرنامه معتبر داشته باشد.
  • متقاضی باید اطمینان حاصل کند که شرایط وی مناسب است.
  • متقاضی نباید برای نظم عمومی، سلامتی یا امنیت خطری به همراه داشته باشد.

در جدول زیر به مراحل کسب اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور اشاره شده است:

ردیف شرح
1اطمینان حاصل کردن از رعایت شرایط لازم برای اقامت در فنلاند
2اطمینان حاصل کردن از تهیه اسناد مورد نیاز به همراه ترجمه رسمی
3کامل کردن فرم درخواست
4پرداخت هزینه درخواست از طریق سرویس الکترونیکی فنلاند یا سفارت
5منتظر بودن برای تصمیم گیری سرویس مهاجرت فنلاند
6دریافت مجوز و ثبت هویت

زمان پردازش برای کسب کارآفرینی در فنلاند

اگر فرد برای اولین بار متقاضی باشد، میانگین زمان پردازش برای اجازه اقامت از طریق برنامه آنلاین از 11 تا 15 ماه و از طریق برنامه های حضوری 5 تا 9 ماه طول می کشد.

برخی از عواملی که ممکن است در زمان پردازش متقاضی تأثیر بگذارد عبارتند از:

  • پر کردن هر قسمت از فرم درخواست
  • دعوت مصاحبه
  • درخواست استثنائات را الزامات
  • داشتن سابقه جرم

عوامل فوق ممکن است زمان پردازش پرونده متقاضی را به تاخیر بیاندازد. با این حال، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما توصیه می کنند اگر قصد دریافت اقامت از طریق کارآفرینی در این کشور را دارید، حتما یک وکیل مهاجرت در فنلاند استخدام کنید تا عوامل فوق شما را محدود نکند. همکاران ما آماده همراهی شما عزیزان در زمینه های مختلف به خصوص مهاجرت به فنلاند از طریق کارآفرینی، مهاجرت کاری به فنلاند و مهاجرت به سایر کشورهای دنیا مانند آلمان، کانادا، آمریکا، انگلیس، نیوزلند، هلند و غیره می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *