مهاجرت به کشور برزیل

چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل

چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل

در صورتی که علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل می باشید، مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. با مطالعه مقاله پیشرو با انواع روش های مهاجرتی آشنا خواهید شد. همچنین شرایط و مدارک لازم در روش های مختلف ذکر خواهد شد. بدین ترتیب می توانید اقامت قانونی این کشور را دریافت نمایید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی کامل این موضوع خواهند پرداخت.

بررسی روش های مهاجرت به برزیل

همانطور که در سایر مقالات مطالعه نمودید مهاجرت به برزیل از راه های گوناگونی امکان پذیر است. هر متقاضی شرایط موجود خود می تواند یکی از روش های مهاجرت نمودن به این کشور پیدا نمایید. همانطور که ذکر شد مهاجرت به این کشور از روش های بسیاری ممکن می باشد.

برخی از این روش ها عبارتند از:

  • روش سرمایه گذاری و ثبت شرکت تجاری در این کشور
  • روش اشتغال به کار دراین کشور
  • روش شروع تحصیل در این کشور
  • روش تولد فرزند در این کشور
  • روش ازدواج در این کشور
  • روش پناهندگی

اخذ ویزای برزیل از روش پیدا نمودن کار

شخصی که قصد دارد از این روش اقامت دائم برزیل را به دست آورد ملزم به داشتن شرایطی مهاجرتی گوناگون و متفاوتی می باشد.از جمله برخی از این روش ها دارای اعتبارعبارتند از تحصیل نمودن در رشته های تحصیلی خاص، داشتن تخصص و مهارت های ویژه

در اولین مرحله شخص ملزم به ارائه سابقه و رزومه می باشد. بعد از موفقیت در سپری نمودن مدت زمان لازم برای بررسی نمودن این مدت که بر طبق شرایط فرد و همچنین ارائه مدارکی که مورد قبول قرار خواهد گرفت. در این روش به شخص متقاضی پیشنهاد خواهد شد تلاش درتحویل دادن سابقه کاری دارای اعتبار و کاملی از خود داشته باشد.

چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل از طریق ازدواج

از جمله دیگر روش های ممکن برای مهاجرت نمودن به این کشور و همچنین روش دریافت نمودن اقامت دائم این کشور روش ازدواج با یک شخصی که دارای تابعیت این کشور باشد. در این صورت این شخص می تواند که دارای تابعیت این کشور می باشد.با این روش در خواست اخذ اقامت دائم این کشور را به دست آورند. بدین ترتیب در خواست خود را به وسیله پلیس قسمت مهاجرت این کشور و همچنین سازمان کنسولگری به ثبت برساند.

چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل از طریق ازدواج

چگونگی اخذ اقامت دائم برزیل از طریق تولد

از جمله دیگر روش های پرطرفدار برای مهاجرت روش تولد فرزند می باشد. اشخاص متقاضی مهاجرت نمودن به این کشور با به دنیا آوردن نوزاد در میان این کشور برای داشتن حق اقامت و حق تابعیت خود و فرزندان خود در میان این کشور را به دست آورند.

مدت زمان مورد نیاز برای موفقیت در زمینه دریافت نمودن حق اقامت این کشور از روش تولد، برای فرزند این اشخاص به میزان، چندین ماه و برای والدین این فرزند به صورت تقریبی تا مدت زمانی به میزان یک سال به زمان نیاز دارد. این اشخاص قادر می باشند که بعد از سپری نمودن یک سال از زمان درخواست نمودن حق اقامت خود را در این کشور اعلام نمایید. اطلاع از شرایط مهاجرت به برزیل، در مقاله مذکور به طور کامل شرح داده شده است.

اخذ ویزای برزیل از روش سرمایه گذاری

از جمله دیگر روش های مهاجرت نمودن به این کشور روش سرمایه گذاری در برزیل می باشد. با این توضیح که این اشخاص برای موفقیت در مهاجرت نمودن به این کشور از روش سرمایه گذاری ملزم می باشد که دارای سر مایه ای به میزان حداقل 55000$ الی 70000$ (دلار آمریکا) را به عنوان سرمایه ابتدایی این کشور را به دست آورند. بدین ترتیب قادر خواهند بود که در میان این کشور صنعتی و پیشرفته اقدام به سرمایه گذاری نمایند .

حق اقامت این کشور برای مدت زمان یک سال خود را به دست می آورند. بعد از به اتمام رساندن اعتبار اقامت این کشور قادر به تمدید نمودن اقامت این کشور را تمدید نمایند . بعد از سپری نمودن مدت 5 سال، این اشخاص قادر به دریافت نمودن حق اقامت دائم این کشور خواهند شد.

اخذ ویزای برزیل از روش تحصیل

در میان روش های اخذ اقامت دائم این کشور، روش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی برزیل بسیار مورد توجه می باشد. این روش به دلیل داشتن امنیت و کم هزینه بودن دانشجویان بسیاری را در سرتاسر جهان جذب می نماید. بیان این نکته حائز اهمیت می باشد. در صورتی گرفتن بورسیه تحصیلی این کشور برای اشخاصی که داری شرایط لازم می باشند ممکن نمی باشد. این روش به دلیل داشتن امنیت و کم هزینه بودن تعداد زیادی از اشخاص موجود در سرتاسر جهان را جذب نماید. بیان این نکته حائز اهمیت می باشد. در صورتی گرفتن بورسیه تحصیلی این کشور برای اشخاصی که داری شرایط لازم می باشند ممکن نمی باشد.

از جمله مقاطع تحصیلی موجود در این کشور که شامل بورسیه تحصیلی دراین کشور می باشد. زبان تدریس در میان دانشگاه های این کشور ویژه مقطع کارشناسی زبان پرتغالی می باشد. همچنین این مقطع در مدت زمانی به میزان 4 سال به زمان نیاز دارد. زبان تدریس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری براساس دانشگاه متقاضی، می تواند به زبان انگلیسی و یا زبان پرتغالی می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی شما به صورت تلفنی و حضوری هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *