مهاجرت تحصیلی ترکیه

پزشکی حاجت تپه ترکیه

پزشکی حاجت تپه ترکیه

پزشکی حاجت تپه ترکیه از لحاظ تحصیلی، پذیرش، از نظر ریشه ای و پایه ای این دانشگاه دارای رتبه حائز اهمیت و جایگاه بالایی در دنیا دارد. از این رو در رنکینگ دانشگاه های داخلی ترکیه با فاصله زیاد در جایگاه اول این دانشگاه ها قرار دارد. ترکیه دارای تراز علمی بالا می باشد. این دانشگاه که یکی از معتبرترین دانشگاه های با تراض علمی بسیار بالا می باشد. مکان ساخت این دانشگاه در پایتخت ترکیه واقع شده است. در مقاله پیش رو مطالب دقیقی در باب این دانشگاه توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شرایط و ضوابط تحصیل پزشکی در دانشگاه حاجت تپه

این دانشگاه و مرکز آموزشی نامی و سرشناس و دارای اعتبار حاوی 2 پردیس آموزشی با کلاس بالا می باشد. پردیس اول در شهر آنکارا پایتخت سیاسی کشور ترکیه بنا شده ‌است. دربر گیرنده مرکز اصلی رشته پزشکی می باشد. نام دومین پردیس Beytepe می باشد. واقع در 13 کیلومتری (حدود 8 مایلی) مرکز شهر آنکارا است. مساحت این دانشگاه حدود 600 هکتار معادل تقریبی 1480 جیریب هست، که در برگیرنده جنگل و زمین سبز هم می باشد.

دربرگیرنده دانشکده های حقوق و مهندسی، آموزش پرورش، هنرهای زیبا، و سایر علوم است. به غیر از این 2 پردیس اصلی دانشگاه که ذکر شد این دانشگاه در برگیرنده یک مدرسه خدمات اجتماعی هم می باشد. در منطقه Keçiören واقع در دانشگاه بزرگ دربرگیرنده یک هنرستان هنرهای زیبا بوده که به صورت دولتی در آنکارا اداره می شود. از سال 1982 وابسته به دانشگاه حاجت تپه کشور ترکیه بود.

شرایط و ضوابط تحصیل پزشکی در دانشگاه حاجت تپه

طبق رتبه بندی دانشگاه ها در سال 2010 که بر اساس عملکرد تحصیلی (URAP)سنجیده می شود. دانشگاه حاجت تپه ترکیه در جایگاه 399 دنیا را به خود اختصاص داده است. از این رو رتبه نخست در میان دانشگاه های کشور ترکیه را دارد. در حوزه فعالیت خود در زمینه پزشکی و علوم زیستی، در جایگاه 285 دنیا قرار دارد. در رتبه بندی در سال 2010 در جایگاه 354 جهان، و در میان کشورهای اروپا غربی در رتبه 114 است. در کشور ترکیه در جایگاه 1 و در زمینه علوم بهداشتی در جایگاه 122 در دنیا را دارد. جهت تحصیل پزشکی در ترکیه مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در مشخصه و فاکتور از لحاظ محلی این دانشکده، به عنوان بهترین دانشگاه در کشور در جایگاه نخست قرار دارد. بر طبق حداقل نمره قبولی مورد نیاز برای پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های پزشکی می باشد.

در نمودار زیر میانگین رشد دانشجویان بین المللی در این کشور شرح داده شده است:

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در ترکیه

چشم اندازهای تاسیس دانشگاه حاجت تپه در ترکیه

هدف اصلی از تاسیس این دانشگاه ایجاد و ساختن یک مکان و جایگاه با چشم اندازی برای مردم است. برای تغیر یافتن به شخصی تعیین کننده و مستقل و با انگیزه می باشد. رسیدن به جایگاهی که توان از پس مشکلات برآمدن را به وسیله دانش و تجربیات خواهد بود. اشخاص به شخصی با انگیزه و با پشتکار و پایبند به اصول پزشکی نیاز دارند. جهت کسب اطلاعات در باب تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه بفرمائید.

به جزء این موارد انتظار این هست که پزشکان برای کسب بهترین منافع کشور و شرافت انسانی خود را با یک دیدگاه صادقانه و نگرش و عمل به کار مسئولانه برای خدمت به بیماران خود به دست آورند. طبیبان و پزشکان در راه و راستای گسترش ایجاد فرصت در زمینه گسترش استانداردهای بیشتر و بالاتر علم و خدمت برای جامعه می ‌باشند.

هزینه تحصیل و زندگی در ترکیه

دانشگاه های خصوصی این کشور گران تر از دانشگاه های دولتی هستند. شما هنوز هم می توانید دوره های آکادمیک با شهریه معقول پیدا کنید، اما مدارک تحصیلی نیز وجود دارد که هزینه آن ها بیش از 20000€ (یورو) در سال است. هم دانشگاه‌ های دولتی و هم دانشگاه ‌های خصوصی در این کشور می ‌توانند تصمیم بگیرند که آیا شهریه کمتری را برای دانشجویان بین ‌المللی از اتحادیه اروپا (EU) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) ارائه می ‌دهند.

به همین دلیل است که بررسی وب سایت رسمی دانشگاه بهترین راه برای کشف مقداری است که باید پرداخت کنید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید با بودجه 400€ تا 650€ (یورو) در ماه در این کشور زندگی کنید. این کشور در مقایسه با دیگر سایر مقاصد تحصیلی در جهان بسیار مقرون به صرفه تر است. میانگین هزینه های زندگی شما بسته به سبک زندگی و عادات خرج کردن شما افزایش یا کاهش می یابد.

مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان باید در نظر بگیرند در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به یورو
کتاب و سایر مواد آموزشی80€
قبض تلفن ماهانهبین 6.5€ تا 11€
سرگرمی (سینما، کنسرت، تئاتر)بین 10€ تا 15€
بیمه پزشکی خصوصیبین 34€ تا 57€

شما هم می توانید جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر در زمینه شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه حاجت تپه کشور ترکیه با مشاورین و وکلاء مجرب و زبده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سایت این موسسه مراجعه فرماید. جهت تکمیل اطلاعات خود در باب مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به ترکیه را بررسی بفرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *