مهاجرت به کشور سنت کیتس

پاسپورت سنت کیتس

پاسپورت سنت کیتس

اخذ پاسپورت سنت کیتس به روش ­هایی مانند تحصیل، کار، تولد، ازدواج و سرمایه گذاری امکان پذیر می ­باشد که هر روش متقاضیان خود را داراست. بعد از گذراندن مراحل قانونی و اخذ اقامت به مدت 5 سال، برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایند. در صورتی که شما هم علاقه من به اخذ اطلاعاتی در زمینه شرایط اخذ پاسپورت این کشور هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

معرفی کشور سنت کیتس

تاریخ استقلال این کشور از کشور انگلستان به سال 1983 میلادی می رسد. این کشور که در برگیرنده 2 ایالت اصلی می باشد مساحت تقریبی این کشور حدود 170 کیلومتر مربع می باشد. این کشور که جزء کشورهایی می باشد که با انگلستان دارای منافع مشترک می باشد. ملکه الیزابت دوم به مانند سایر کشورهایی که با بریتانیا دارای منافع مشترک می باشند. به سیاست اصلی برای اداره نمودن این کشور بر اساس حکومت دموکراتیک می باشد. همچنین سیستم پارلمانی این کشور کاملا بر اساس سیستم پارلمانی بریتانیا می باشد.

مزایای حق شهروندی کشور سنت کیتس

از جمله مهم ترین مزیت های داشتن حق شهروندی و پاسپورت این کشور عبارتند از:

  • امکان سفر کردن بدون ویزا به سایر کشورهای اروپایی
  • با داشتن حق شهروندی این کشور دیگر نیازی به داشتن سابقه سفر به سایر کشورهای دیگر وجود ندارد.
  • با داشتن حق شهروندی این کشور شخص شامل مالیات آزاد می شود.
  • امکان اخذ تابعیت این کشور به صورت تمام وقت فراهم می شود.

در باب مهاجرت به سنت کیتس و کسب اطلاعات جامع مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

روش های اخذ st.kitts passport

از جمله اصلی ترین روش های اخذ پاسپورت این کشور روش های زیر می باشند:

  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش مهاجرت تحصیلی
  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش اشتغال به کار
  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش سرمایه گذاری
  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش ازدواج با تبعه این کشور
  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش تولد فرزند
  • اخذ پاسپورت سنت کیتس از روش پناهندگی

در ادامه این مقاله به شرح برخی از این روش ها خواهیم پرداخت

روش های اخذ پاسپورت سنت کیتس

چگونی اخذ تابعیت و تحصیل در کشور سنت کیتس

حدود 300 بورس تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و تحصیل کشور انگلستان در سپتامبر September) 2017) میلادی برای این کشور در نظر گرفته شده وجود دارد. دانشجویان سنت کیتسی نیز می توانند از این بورس های تحصیلی استفاده کنند. گروه هدف آنها دانشجو سال کشورهای در حال توسعه می باشد. از این بورسیه می توانند در اکثر رشته ها به صورت کامل استفاده کنند. این بورس شامل بلیط هواپیما از طرف پادشاهی انگلستان، هزینه های درمانی و بیمه ایی کامل کمک هزینه ارائه پایان نامه و کمک هزینه ورود اولیه به دانشجویان تعلق می گیرد. بر اساس شایسته سالاری این افراد انتخاب می شود. باید به تایید DFID سپس بتوانند وارد بریتانیای کبیر شوند. در خصوص تحصیل در سنت کیتس مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ گذرنامه سنت کیتس از طریق کار

یکی از راه ­های اخذ پاسپورت این کشور، روش دریافت نمودن ویزای این کشور از طریق کار است. متقاضیان جهت اخذ ویزای کار ملزم به اخذ یک دعوت نامه کاری از سوی کارفرمای خود می باشند. اخذ ویزای کاری این کشور برای آن دسته از افرادی که به دنبال زندگی در کنار سواحل کارئیب و آب و هوای جزیره ای هستند می تواند گزینه مناسبی باشد. افراد با اخذ مجوز کار این کشور می توانند به مدت 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند. افراد با اخذ اقامت 6 ماهه این کشور می توانند نسبت به دریافت اقامت سنت کیتس نیز اقدام نمایند.

متقاضی انجام کار در این کشور باید تمامی مدارک خود را به وزارت کار این کشور برای اخذ مجوز کار ارسال نماید. مقامات مسئول در این اداره با بررسی مدارک فرد متقاضی پس از مدت 2 هفته تا 7 ماه مجوز کار را صادر خواهد نمود باشد.

کسب هویت سنت کیتس از طریق برنامه سرمایه گذاری

سرمایه گذاری و اخذ پاسپورت این کشور از این طریق یکی از قدیمی ترین انواع سرمایه گذاری می باشد. در سال 1984 سرمایه گذاری در این کشور شکل گرفت. اعطاء شهروندی از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک به افراد واجد شرایط صورت گرفت. حداقل هزینه برای سرمایه گذاری در حدود 250000$ (دلار) برای کمک مالی SIDF و یا سرمایه گذاری از طریق ملک که مبلغ لازم برای این روش در حدود 40000$ (دلار) می ­باشد. یک پیشنهاد کوتاه مدت در سال 2017 الی 2018 در این کشور اجرایی شد. آن هم سرمایه گذاری با مبلغ 150000$ (دلار) بود که منجر به اخذ پاسپورت و اقامت این کشور می ­شد.

طرح سرمایه گذاری مهاجرتی st.kitts

در سال 1984، این کشور یک طرح سرمایه گذاری مهاجرتی معرفی کرد. از سال 2015 به یکی از محبوب ترین کشورها برای اخذ پاسپورت تبدیل شد. با پرداخت هزینه ­ای در حدود 250000$ (دلار) و اخذ پاسپورت این کشور، متقاضیان بدون اخذ ویزا قادر خواهند بود به 132 کشور مسافرت نمایند. در سال 2014 شبکه اعمال خلاف ­های مالی اخطار داد که این کشور پاسپورت ­هایی صادر نموده که اشخاص از طرح سرمایه گذاری شهروندی برای مشارکت در کارهای غیرقانونی سوء استفاده کرده­اند.

در سال 2014 کشور کانادا تاکیید کرد که اتباع این کشور جهت مسافرت ملزم می باشند روادید اخذ نمایند. اخذ روادید از 22 نوامبر سال 2014 به سبب مشکلاتی در رابطه با روش ­های مدیریت هویت در طرح شهروندی از راه برنامه سرمایه گذاری می ­باشد. دولت این کشور طی فراخوانی اعلام کرد تمامی پاسپورت ­های بیومتریک صادر شده بین ژانویه (January) سال 2012 تا ژوئیه (June) سال 2014 را باطل خواهد کرد. تمامی پاسپورت ­های صادر شده در تاریخ 31 ژانویه (January) سال 2015 و یا قبل از آن توسط دولت این کشور لغو شد.

در صورتی که شما هم بتا مطالعه نمودن مقاله پاسپورت این کشور علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در مورد این کشور شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای کاری سنت کیتس به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *