مهاجرت تحصیلی وانواتو

ویزای تحصیلی وانواتو

ویزای تحصیلی وانواتو

ویزای تحصیلی وانواتو برای متقاضیانی است که قصد دارند در وانواتو تحصیل کنند. اگر دوره تحصیلی بیش از یک سال باشد، بایستی درخواست جدید دهند. اتباع کشورهای زیر هنگام فرود در وانواتو از لزوم داشتن ویزا در گذرنامه خود معاف هستند. دانشجویی که در دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی یا دانشکده فنی استرالیا اقیانوس آرام با بورسیه تحصیلی توسط دولت یک کشور، USP یا APTC تحصیل می کند. و شهروند یا تبعه جزایر کوک، ایالات فدرال میکرونزی، فیجی، جزایر مارشال، نائورو، نیوئه، پالائو، پاپوآ گونیه نو، کیریباتی، ساموآ، جزایر سلیمان، توکلائو، تونگا یا تووالو هستند.

سوالات رایج در باب ویزای تحصیلی وانوآتو

  • مدارک لازم برای ویزای تحصیلی وانواتو چیست؟ شناسنامه و پاسپورت معتبر، نامه پذیرش دانشگاه، تاییدیه پرداخت هزینه های دانشگاه، سرمایه مالی جهت گذران زندگی در وانواتو، بلیط-ریز نمرات و مدارک تحصیلی-
  • چقدر طول می کشد ویزای تحصیلی وانواتو صادر شود؟ بنابر شرایط ممکن است از 20 تا 40 روز زمان ببرد.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی وانوآتوسپس هزینه دقیق درخواست ویزا باید قبل از ارسال فرم برای پردازش پرداخت شود. همچنین دارنده ویزا باید تمام قوانین وانواتو را رعایت کند و دارنده ویزا نباید به گونه ای رفتار کند که به صلح، نظم خوب، دولت خوب یا اخلاق عمومی در وانواتو آسیب برساند. دارنده ویزا باید مهاجرت وانواتو را از هرگونه تغییر مهم در شرایط شخصی یا مالی خود مطلع کند و دانشجو باید در طول مدت ویزا به تحصیل ادامه دهد. لطفا توجه داشته باشید که درخواست های ناقص یا نیمه کامل پذیرفته نمی شوند. اگر در مورد این درخواست، شرایط ویزا سوالی دارید، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را جهت پاسخگویی به شما اعلام می کند.

دانشگاه های وانواتو

دانشگاه ملی وانواتو توسط پارلمان در 17 دسامبر 2019 توسط قانون شماره 34 2019 تأسیس شد. این دانشگاه شامل مؤسسه آموزش معلمان وانواتو، مؤسسه فناوری وانواتو، کالج کشاورزی وانواتو، کالج دریایی وانواتو، کالج پرستاری وانواتو و وانواتو است. دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی (پورت ویلا) پردیس دانشگاه اقیانوس آرام جنوبی واقع در وانواتو است. وانواتو یکی از شرکای موسس این دانشگاه است، به همین دلیل یک پردیس در این کشور وجود دارد.

اسکان دانشجویان در وانواتو

چندین نوع اقامت برای دانشجویان در وانواتا وجود دارد. این یک گزینه خوب برای دانش آموزانی است که خواهان آزادی و استقلال هستند. آپارتمان ها در وانواتا با آشپزخانه و حمام کاملاً مجهز معمولاً با توجه به ویژگی های وانواتان طراحی می شوند. استقلال بیشتری خواهید داشت و فرصت طبخ غذاهای خاص خود را خواهید داشت. اتاق ‌های یک‌نفره یا دو تخته در برخی مواقع در همان آپارتمان‌ها ارائه می‌شوند. پخت و پز و کارها معمولا توسط خود دانش آموزان انجام می شود. آپارتمان‌ها عمدتاً بدون نظارت زیاد هستند و خود پذیرایی می‌کنند، اما نزدیک به امکانات محلی مانند کافه‌ ها، بارها، رستوران ‌ها، فروشگاه‌ ها و ایستگاه‌ های اتوبوس هستند. اگر به دنبال سبک زندگی مستقل تری در طول تحصیل خود هستید، باید با سایر دانشجویان خارجی ملاقات کرده و با آنها تعامل داشته باشید، گزینه های اقامتگاه/خانه دانشجویی ایده آل هستند.

یک اقامتگاه دانشجویی بسته به مکان و در دسترس بودن نیز می تواند از نظر اندازه متفاوت باشد. این اقامتگاه ها معمولاً دانشجویانی از هر رده سنی و ملیت را در یک مکان از نوع خانه در خود جای می دهند. اقامتگاه های دانشجویی در وانواتا معمولا دارای امکانات آشپزخانه یا کافه تریاهای مشترک است و به شما امکان می دهد زبان جدید خود را با دانش آموزان حتی دور از کلاس های خود تمرین کنید. معمولاً پذیرشی وجود دارد که اگر مشکل یا سؤالی دارید می توانید با آن تماس بگیرید.

جزییات اقامت در مسکن دانشجویی در وانواتو

محل اقامت معمولاً به شرح زیر است: اجاره یک اتاق خواب در یک خانه 2، 3 یا 4 خوابه که هر دانش آموز در اتاق خواب خود دارد و آشپزخانه، حمام و قسمت نشیمن مشترک دارد، یا اجاره آپارتمان یک، دو یا سه خوابه یا زندگی با خانواده میزبان این امر برای زبان آموزان الزامی است. میانگین اجاره بها از حدود 300$ (دلار) در ماه شروع می شود. معمولاً شامل خدمات شهری می شود. اجاره بها معمولاً تحت تأثیر عواملی مانند مکان، نوع و کیفیت مسکن و سایر خدماتی است که صاحبخانه ممکن است ارائه دهد. برای مثال، انتقال شما به کالج یا تهیه غذا محل اقامت را از قبل سازماندهی کنید. دانشگاه‌های اینجا می‌توانند به دانشجویان خارجی کمک کنند تا قبل از شروع تحصیل در خارج از کشور مسکن پیدا کنند، از اقامت در خانه با خانواده‌های وانواتا تا آپارتمان‌های تک نفره.

تحصیل در وانواتو

انتخاب دانشگاه یکی از مهم ترین چیزها در زندگی ماست. آن زمان است که ما به فردای خود، شغل خود، و زمانی که سوالات زیادی از عدم قطعیت داریم فکر می کنیم. ما اغلب در حال سرگردانی هستیم و به این فکر می کنیم که انتخاب بهینه برای ما چیست که مسیر درستی است. ممکن است مردم فکر کنند که این یک تصمیم آسان است، اما عمدتاً بدون مشاوره متخصص نیست. اگر کاملاً مطمئن نیستید که کجا می خواهید تحصیل کنید، با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید. انتخاب یکی از بهترین دانشگاه‌ های وانواتا برای تحصیل در خارج از کشور برای یک برنامه مدرک یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌گیرید. نه تنها این، بلکه تحصیل در وانواتو شانس شما را برای تحصیل در کشورهای بهتر افزایش می دهد.

این مدارس به عنوان یک شروع عالی برای مسیر شغلی شما خواهد بود و همچنین بهترین مسیری را که برای برتری در رشته تحصیلی خود نیاز دارید، به شما ارائه می دهد. دانشگاه‌ها، کالج‌ها، دانشکده‌های پزشکی، دانشکده‌های مهندسی و دانشکده‌های حقوق در کشور دارای استانداردهای تعیین‌شده آموزش رسمی با استانداردهای بالا و شناخته شده در محافل دانشگاهی هستند. گواهی بر تنوع آن، این کشور همچنین به دانشجویان بین‌المللی این فرصت را می‌دهد که مکانی را با تاریخ پرتلاطم و در عین حال منحصربه ‌فرد تجربه و درک کنند. شما می‌توانید در حین تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در هر موضوعی که دوست دارید، همه چیز را در مورد آن بیاموزید.

هزینه زندگی برای علاقه مندان ویزای تحصیلی وانواتو

هزینه کل زندگی در وانواتو برای یک نفر با مصرف متوسط ​​یک ماهه 1500$ (دلار) بدون هزینه اجاره خواهد بود. هزینه مناسب زندگی در وانواتو و ثروت آن نیز نسبتاً محبوب هستند. هزینه غذا در وانواتا نسبتاً ارزان است. در بریج تاون، پایتخت وانواتا، گران ‌ترین اقلام بازار یک گالن شیر 15$ (دلار) است. قیمت مسکن بسته به اینکه مکان در مرکز شهر یا نزدیک آن باشد متفاوت است. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 500$ (دلار) در ماه یا 1000$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه هزینه دارد. در خارج از مرکز شهر، قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد و به ترتیب برای آپارتمان های یک و 3 خوابه به 400$ (دلار) و 800$ (دلار) می رسد.

شرایط مرتبط با ویزای تحصیلی وانواتو

نخستین شرط برای دریافت ویزای تحصیلی وانواتو این است که فرم درخواست ویزای دانشجویی آنلاین تکمیل و امضا شده توسط متقاضی (یا والدین / سرپرستان متقاضی در صورتی که متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد). سپس هزینه درخواست ویزا که از طریق پی پال پرداخت می شود که اگر متقاضی زیر 18 سال سن داشته باشد 11520 Vatu و اگر متقاضی 18 سال و بالای 25920 Vatu باشد و اگر متقاضی در وانواتو باشد گذرنامه معتبر لازم است. یا اگر متقاضی خارج از وانواتو است، یک کپی تایید شده از صفحه داده های زیستی و تمام صفحات گذرنامه استفاده شده باید ارائه شود. از سوی دیگر 2 عکس جدید در اندازه گذرنامه نیاز است که هر عکس را با نام متقاضی نام گذاری کنید.

شرایط مورد نیاز دیگر عبارتند از:

  • مدارک ثبت نام در دوره تحصیلی (مگر اینکه متقاضی زیر 18 سال باشد و با خانواده خود در وانواتو زندگی کند)
  • واریز وثیقه – معادل هزینه بلیط هواپیما از وانواتو به کشور تابعیت خود یا کشور دیگری که مجاز به اقامت در آن هستید، از جمله مالیات فرودگاه. برای هر فردی که در برنامه گنجانده شده است، یک امنیت لازم است.
  • مدارک وجوه / درآمد برای حمایت از همه متقاضیان ویزا برای مدت زمان ویزا – حداقل 40000Vatu (واتو) برای هر متقاضی ویزا در ماه
  • اگر متقاضی 18 سال یا بالاتر باشد نتایج معاینه پزشکی نیز نیاز است.

شرایط مرتبط با ویزای تحصیلی وانواتو

جزئیات ویزای تحصیلی وانواتو

اگر متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد و با والدین یا قیم قانونی در وانواتو اقامت نداشته باشد: متقاضی باید با یک شهروند وانواتو یا دارنده ویزا یا مجوز معتبر برای مدت اقامت متقاضی اقامت داشته باشد که حداقل 18 سال سن داشته باشد؛ که به افسر اصلی مهاجرت تعهد داده است که در طول اقامت متقاضیان در جمهوری وانواتو، محل اقامت، غذا و مسئولیت رفاه عمومی متقاضی را فراهم می کند.

فردی است که افسر اصلی مهاجرت معتقد است شخصیت خوبی دارد. همچنین اگر متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد و با والدین یا قیم قانونی در وانواتو اقامت نداشته باشد، توافقی از طرف هر 2 والدین کودک، در صورت زندگی، یا قیم قانونی که با اعطای ویزای دانشجویی موافقت می کند.

در شکل زیر به زبان هایی که باید مدارک ویزا ترجمه شود اشاره شده است:

به زبان هایی که باید مدارک ویزا تحصیلی وانواتو ترجمه شود

معرفی کشور وانواتو برای تحصیل

وانواتو شامل 4 جزیره اصلی و 80 جزیره کوچکتر است که حدود 60 جزیره مسکونی هستند. فعالیت آتشفشانی قابل توجهی با فوران های متعدد در سال های اخیر وجود دارد. یاسور در جزیره تانا یکی از فعال ترین آتشفشان های جهان است. چندین آتشفشان زیر آب نیز وجود دارد. جمعیت وانواتو 261565 نفر است. اقتصاد مبتنی بر کشاورزی در مقیاس کوچک است که زندگی حدود دو سوم جمعیت را تأمین می کند. ماهیگیری، خدمات مالی فراساحلی و گردشگری از دیگر ارکان اصلی هستند. استرالیا و نیوزلند تامین کنندگان اصلی گردشگران و کمک های خارجی هستند. پایتخت شهر پورت ویلا است. زبان های رسمی Bislama (Pidgin)، انگلیسی و فرانسوی هستند. همچنین بیش از 100 زبان محلی وجود دارد.

وانواتو در گزارش توسعه انسانی سازمان ملل در سال 2014 دارای رتبه 131 از شاخص توسعه انسانی است. در بحث مسکن، برای داوطلبان اسکان اولیه و مبله با امکانات گاز برای پخت و پز فراهم شده است. برخی از مسکن های داوطلبانه برای تامین آب به آب باران متکی هستند، بنابراین از مصرف آب خود، به ویژه در دوره های خشک، آگاه باشید. در پورت ویلا و سانتو، احتمالاً به برق 24 ساعته، تلفن، منبع آب شهری، اینترنت، رستوران ‌ها، سیستم ‌های حمل‌ و نقل عمومی، انواع مغازه ‌ها و جامعه وسیع ‌تری از مهاجران دسترسی خواهید داشت. برای اطلاع از سایر مسائل مرتبط با زندگی در وانواتو و دانستن جزئیات بیشتر از هزینه زندگی در وانواتو موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را همراهی نماید.

سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی وانوآتو

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای تحصیلی وانوآتو می باشیم:

  • شرایط ویزای تحصیلی وانواتو چیست؟ نخستین شرط برای دریافت ویزای تحصیلی وانواتو این است که فرم درخواست ویزای دانشجویی آنلاین تکمیل و امضا شده توسط متقاضی (یا والدین / سرپرستان متقاضی در صورتی که متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد). سپس هزینه درخواست ویزا که از طریق پی پال پرداخت می شود که اگر متقاضی زیر 18 سال سن داشته باشد 11520 Vatu و اگر متقاضی 18 سال و بالای 25920 Vatu باشد و اگر متقاضی در وانواتو باشد گذرنامه معتبر لازم است. یا اگر متقاضی خارج از وانواتو است، یک کپی تایید شده از صفحه داده های زیستی و تمام صفحات گذرنامه استفاده شده باید ارائه شود. از سوی دیگر 2 عکس جدید در اندازه گذرنامه نیاز است که هر عکس را با نام متقاضی نام گذاری کنید.
  • جزئیات ویزای تحصیلی وانواتو چیست؟ اگر متقاضی کمتر از 18 سال سن داشته باشد و با والدین یا قیم قانونی در وانواتو اقامت نداشته باشد: متقاضی باید با یک شهروند وانواتو یا دارنده ویزا یا مجوز معتبر برای مدت اقامت متقاضی اقامت داشته باشد که حداقل 18 سال سن داشته باشد؛ که به افسر اصلی مهاجرت تعهد داده است که در طول اقامت متقاضیان در جمهوری وانواتو، محل اقامت، غذا و مسئولیت رفاه عمومی متقاضی را فراهم می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *