شرایط سنگاپور

هزینه زندگی در سنگاپور

هزینه زندگی در سنگاپور

هزینه زندگی در سنگاپور همواره از رایج ترین سوالاتی است که توسط علاقه مندان بین المللی به مهاجرت به این کشور به صورت قانونی مطرح می شود. کشور سنگاپور کشوری است با نظام جمهوری و در سمت جنوب شرق آسیا واقع شده است. کشور سنگاپور تا سال 1963 از مستعمرات بریتانیا به شمار می رود. کشور سنگاپور به صورت مجمع الجزایر است. از نظر اقتصادی از پررونق ترین کشورهای جهان شناخته شده است. نظام آموزشی این کشور بسیار پیشرفته است. اغلب دانشگاه های این کشور در ردیف 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند.

زبان رسمی اهالی این کشور انگلیسی می باشد. در مناطقی به زبان های چینی و تامیل و مالایی نیز صبحت می کنند. تنوع فرهنگی در سنگاپور بسیار بالا است. به صورتی که مردم این کشور به 20 زبان متنوع تکلم دارند. از نظر مذهبی مذهب های مختلفی در این کشور دیده می شود. آب وهوای این کشور در اغلب روزهای سال گرم و معتدل است . موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص هزینه اقامت در سنگاپور اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اینفوگرافیک هزینه زندگی در سنگاپور

سبک زندگی و فرهنگ در سنگاپور

یک راه خوب برای کشف تاریخ سنگاپور از طریق مسیرهای میراثی در جزیره است که شما را به بناها و مکان های تاریخی می برد. برای کسانی از شما که مناظر شهر را دوست دارید، چراغ های درخشان سنگاپور برای شما مناسب است! می ‌توانید از میان بسیاری از مراکز خرید، موزه ‌ها و غذاخوری ‌های آن، در کنار صحنه‌ های هنری و فرهنگی پر رونق، یکی را انتخاب کنید. زندگی شبانه با کلوب‌های شبانه مضمون، کلوب‌ ها (در مقیاس بسیار زیاد!)، بارهای موسیقی زنده، میخانه ‌ها و بارهای ساحلی متنوع است. سنگاپور همچنین بهشت ​​عاشقان غذا است و سخت ترین کار این است که ابتدا انتخاب کنید کدام غذا (چینی، مالایی، هندی و پراناکانی) را می خواهید امتحان کنید.

اگر ورزش چیزی است که از آن لذت می برید، چیزهای زیادی برای همه دانش آموزان وجود دارد. امکانات در سطح جهانی برای انواع ورزش ها، حتی ورزش های زمستانی (با وجود آب و هوای گرمسیری!) ارائه می شود. آب و هوای آفتابی و گرم به این معنی است که فعالیت‌های در فضای باز مانند ویک‌برد، موج سواری، و مسابقه قایق‌های اژدها را می‌توان در تمام طول سال (به جز در فصول باران‌های موسمی) انجام داد. فراموش نکنید که غذا، بخش بزرگی از فرهنگ سنگاپور، و رستوران ها و غرفه های غذای متعددی برای انتخاب وجود دارد. از یک کاسه نودل در مرکز دستفروشی گرفته تا منوی مزه در یک رستوران مشهور، مهمانان می توانند تقریباً هر نوع غذا و غذاخوری را در سنگاپور پیدا کنند.

هزینه ماهیانه زندگی در سنگاپور

هزینه مسکن و تدارک مکانی جهت اقامت از جمله مهمترین عواملی است که می تواند در هزینه زندگی در سنگاپور برای شما اثر بسیاری داشته باشد. اگر می خواهید در این هزینه ها صرفه جویی نمایید با انتخاب مکانی در خارج از مرکز شهر تا حد بسیاری نسبت به هزینه های زندگی خود صرفه جویی نمایید. در ادامه به صورت دقیق تر هزینه اجاره و خرید مسکن در سنگاپور را مورد بررسی قرار می دهیم:

هزینه به دلاراجاره یا خرید آپارتمان
3864$اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر
2966$اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر
8407$اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر
5209$اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر

هزینه مربوط به مسکن و زندگی در سنگاپور

اقتصاد کشور سنگاپور

از اثر گذارترین عناصر بر هزینه زندگی در سنگاپور می توان به اقتصاد این کشور اشاره کرد. کشور سنگاپور اقتصادی پویا وبسیار قوی دارد. بسیاری از اقتصاددانان زندگی در این کشور را بسیار به صرفه خوانده اند. یعنی با وجود امکانات رفاهی بالایی که این کشور برخوردار است. هزینه زندگی در این کشور بسیار پایین و به صرفه شناخته شده است. درادامه به بررسی هزینه زندگی در سنگاپور درحوزه های خوراک و پوشاک و تهیه مسکن هزینه های از قبیل حمل و نقل و غیره می پردازیم.

گران ترین مناطق برای زندگی در سنگاپور

5 منطقه در سنگاپور وجود دارد که باید درباره آنها بدانید زیرا اینها می توانند به طور استراتژیک بر بودجه روزانه شما تأثیر بگذارند. این پنج منطقه به شرح زیر است: مرکزی، شمالی، شرقی، شمال شرقی و غربی. تفاوت قابل توجهی در هزینه های زندگی بین این مناطق وجود ندارد، اما قیمت اجاره می تواند هزینه های ماهانه شما را افزایش دهد. زوج های جوان تا حدودی از این منطقه حمایت می کنند زیرا دولت در توسعه مناطق مسکونی برای جلب خانواده ها سرمایه گذاری کرده است.  منطقه شمال شرق همچنین اتصالات گسترده ای به مراکز خرید بزرگ و منطقه مرکزی دارد.

اجاره ماهانه مورد انتظار برای املاک خصوصی در آنگ مو کیو عبارت است از:

اجاره ماهانه مورد انتظار برای املاک خصوصی در آنگ مو کیو در سنگاپور

مناطق محبوب برای زندگی سنگاپور

منطقه مرکزی مناطق 1 تا 15 از جمله شهرداری، منطقه مارینا، CBD و شماره 21 (منطقه غرب مرکزی) را پوشش می دهد. قیمت اجاره در این منطقه بالاست زیرا شما در نزدیکی مراکز خرید بزرگ و مدارس بین المللی زندگی می کنید.  مناطق 1 تا 10 گران ترین مکان ها برای زندگی و محله های موجود در منطقه تجاری مرکزی هستند. مشاغل تجاری در اینجا فراوان هستند، بنابراین ساکنان تمایل دارند پیاده به محل کار خود بروند. در صورتی که هوا خیلی گرم باشد، یک تاکسی کوتاه نیز کافی است.

برخی از محبوب ترین مناطق عبارتند از:

  • دهکده هلند
  • جاده باغ
  • خلیج مارینا
  • تانجونگ پادار

ارزان ترین مناطق سنگاپور

منطقه شمال در سنگاپور کم هزینه ترین است. منطقه شمالی سنگاپور کم جمعیت ترین منطقه و عمدتا توسعه نیافته است. نزدیک به گذرگاهی است که سنگاپور و مالزی را به هم متصل می کند. خطوط MTR در منطقه شمال به طور استراتژیک آن را به مرکز متصل می کند.  منطقه معروف منطقه شمالی منطقه وودلندز است که بزرگترین مدرسه بین المللی در کشور را در خود جای داده است. این امر برای مهاجرانی که می خواهند به سنگاپور نقل مکان کنند بسیار جذاب است.

اجاره ماهانه مورد انتظار برای املاک خصوصی در منطقه وودلندز عبارت است از:

  • آپارتمان استودیویی – 1800$ (دلار سنگاپور)
  • آپارتمان 3 خوابه – $3700 (دلار سنگاپور)

هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور

اگر دانشجو باشید از دیگر مواردی که هزینه زندگی در سنگاپور را شامل می شود می توان به هزینه تحصیل در این کشور پرداخت. هزینه های تحصیل در سنگاپور در دانشگاه های مختلف بسته به نوع دانشگاه و شرایط و رشته و مقطع دانشجو می تواند متفاوت باشد. این میزان هزینه از سالانه 15000$ الی 5800$ (دلار) در بین دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.اما متوسط هزینه مورد نیاز برای یک دانشجو در این کشور ماهانه 600$ الی $1000 (دلار) خواهد بود.

هزینه های قبوض در سنگاپور

سنگاپور مهاجرت می ‌کنند زمانی که متوجه می‌ شوند صورت حساب‌ های در تابستان بسیار بیشتر از هر فصل دیگری است، نوعی شوک را تجربه می‌کنند. این را می توان به این واقعیت نسبت داد که تهویه مطبوع برای زنده ماندن در تابستان سنگاپور ضروری است.  قبض ماهیانه شما برای برق، آب و گاز بسته به میزان استفاده از تهویه مطبوع، از $200 (دلار) سنگاپور تا $600 (دلار) سنگاپور متغیر است. اما این بستگی به ملک دارد. اگر ملک شما دارای گاز است، ممکن است صورتحساب ماهانه شما به میزان قابل توجهی کمتر باشد. اشتراک تلفن همراه در سنگاپور دقیقاً ارزان نیست، اما گران هم نیست. تا زمانی که بهترین طرح پس‌پرداخت یا پیش‌پرداخت را برای خود بیابید، بیشترین سود را برای دلار دریافت می‌کنید. برای اشتراک های پس پرداخت، حدود $35 تا $100 (دلار) سنگاپور در ماه به دنبال آن هستید.

بسته به اینکه طرح شما فقط سیم کارت است یا تلفن را نیز پوشش می دهد، این اشتراک ماهانه نیز متفاوت خواهد بود. اتصالات اینترنتی برای مناطق مسکونی در سنگاپور نسبتاً ارزان ‌تر است و سرعت و داده ‌های زیادی برای هزینه ‌ای که می ‌پردازید دریافت می ‌کنید. برای میانگین $50 (دلار) سنگاپور در ماه، شما در حال حاضر حداقل 1 گیگابایت در ثانیه با داده نامحدود دریافت می کنید.  اشتراک کابلی در سنگاپور غیر معمول نیست و همچنین نسبتاً ارزان است. برای دریافت کانال های کابلی اصلی می توانید با اشتراک ماهانه $28 (دلار) شروع کنید، اما اگر رسانه های بین المللی و کانال های HD را می خواهید، ماهیانه بین $50 تا 80$ (دلار) پرداخت خواهید کرد. غذای تازه و کالاهای محلی در سنگاپور مقرون به صرفه هستند، به خصوص زمانی که آنها را در فروشگاه های مواد غذایی کوچک یا سوپرمارکت های محلی خریداری کنید.

در جدول زیر شاهد قیمت برخی از اقلام لازم برای زندگی در سنگاپور می باشید:

اقلاممبلغ به دلار
شیر 1 لیتر3.51$
نان سفید تازه2.71$
برنج (سفید)، (1 کیلوگرم)3.47$
تخم مرغ (معمولی) (12)3.84$
پنیر محلی (1 کیلوگرم)24.30$
فیله مرغ11.66$
گوشت گاو27.24$

با توجه به مطالب گفته شده و نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی هزینه زندگی در سنگاپور به نسبت خدمات رفاهی این کشور و سطح کیفی علمی و بازار کار مناسبی که دارد بسیار به صرفه می باشد. اگر شما سنگاپور را برای اقامت انتخاب کردید در صورت وجود هرگونه سوالی در زمینه اخذ اقامت این کشور و مهاجرت به آن و روش های مهاجرت به سنگاپور می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که مشاوره های تلفنی این مرکز برای شما عزیزان کاملا رایگان می باشد.

4.9/5 - (20 امتیاز)

18 دیدگاه برای “هزینه زندگی در سنگاپور

  1. طلایی پور گفت:

    طرز برخورد با ایرانیان چگونه است؟

  2. Roya گفت:

    هزینه های تحصیل در سنگاپور به چه صورت می باشد؟ برای تحصیل در این کشور می توان بورسی اخذ نمود؟
    تشکر از مطالب خوبتون.

  3. یلدا گفت:

    واقعا این کشور فوق العادست اگر از سن پایین بیاین این کشور امکان اقامت بهتره

  4. تبسم گفت:

    تفاوت سنگاپور و مالزی در چیست؟

  5. نیما گفت:

    هزینه زندگی سنگاپور نسبت به جاهای دیگه اروپا ارزان تره

  6. سعید گفت:

    مقاله ی خیلی خوبی بود. تشکر

  7. صبا صابری گفت:

    نمی ارزه با این هزینه ادم تو سنگاپور زندگی کنه

  8. میرصادقی گفت:

    سنگاپور خیلی خوبه و هزینه ها هم برای ما کم نیست

  9. حمیرا میرباقری گفت:

    با سلام
    مقاله‌ی خیلی خوبی بود
    ممنونم

  10. امیرحسین گفت:

    با سلام
    مقاله خوب و مطالب مفیدی بود.

  11. امیر عباس گفت:

    بابت مطلب به روزتون در مورد هزینه زندگی در سنگاپور تشکر می کنم اگه ام کتنش هست در مورد هزبنه زندگی در کشور ژاپنهم مطلب بذارید

  12. kamran گفت:

    سلام هزینه زندگی در سنگاپور با شرایط زندگی این روز ایران بهتر از کور مجارستان است ؟

  13. قراری گفت:

    لطفا درمورد شرایط و زمان اخذ ویزای توریستی سنگاپور هم توضیح دهید.

  14. leilakk گفت:

    خرید مسکن در این کشور به چه شکل هست؟ هم از لحاظ قوانین و هم از لحاظ قیمت. با تشکر

  15. مرتضی گفت:

    تشکر از مقاله خوبتون

  16. قراری گفت:

    لطفا درمورد اخذ ویزای توریستی سنگاپور هم توضیح دهید.

  17. هومن همایی گفت:

    هزینه زندگی در سنگاپور خیلی گرونه

  18. v!da گفت:

    سلام
    من میخوام برای تحصیل در کشور سنگاپور اقدام کنم،به نظر شما هزینه زندگی در سنگاپور برای کسی که در در این کشور میخواد درس بخونه کشور گرونی هست؟
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *