شرایط استونی

هزینه زندگی در استونی

هزینه زندگی در استونی

بررسی هزینه زندگی در استونی در پیش بینی تعادل درآمد و هزینه در این کشور یاری می رساند. در این نگارش به بررسی این هزینه ها می پردازیم. شایان ذکر است که محاسبه هر چه بیشتر ریز هزینه ها، امکان دقیق تر شدن محاسبات را به متقاضیان می دهد. هزینه های زندگی در این کشور را می توان به نحوی طبقه بندی کرد. طبقه بندی هزینه می تواند به متقاضیان در محاسبات دقیق یاری رساند. متقاضیان می توانند به پشتوانه همکاری با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و دریافت مشاوره، از وضعیت مهاجرت به این کشور آگاهی یابند.

شرایط زندگی در استونی

زندگی در این کشور می تواند سطح رفاه مطلوبی را برای متقاضیان به ارمغان آورد. چرا که این کشور کوچک دارای زیر ساخت های خوبی برای فراهم کردن رفاه مردم خود می باشد. متقاضیان می توانند به پشتوانه زندگی در این کشور، از مزایای اجتماعی این کشور بهره مند شوند. مهاجرت به این کشور از روش های متعددی امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند با بررسی شرایط خود از روش مورد نظر به صورت قانون مهاجرت نمایند. زندگی در استونی مستلزم بررسی برخی سر فصل ها می باشد.

برخی از مسائل قابل بررسی برای زندگی در این کشور عبارتند از:

  • بازار کار
  • شرایط فرهنگی
  • هزینه زندگی
  • میزان درآمد
  • شرایط مهاجرت

شایان ذکر است که متقاضیان می توانند به پشتوانه بررسی های خود، به صورت آگاهانه مهاجرت نمایند. به عبارتی مهاجرت آگاهانه به متقاضیان در افزایش شانس موفقیت یاری می رساند. زندگی در این کشور با اقامت موقت می تواند مقدمه ای بر اخذ اقامت دائم این کشور باشد. متقاضیان می توانند با حضور در این کشور به پشتوانه اقامت موقت در این کشور، برای اخذ اقامت دائم زمینه سازی نماید. این گونه اقدامات اغلب برای کار پس از تحصیل صورت می پذیرد. کار پس از تحصیل در این کشور می تواند به پشتوانه تاریخچه اقامت در این کشور، مقرون به صرفه تر باشد. چرا که یافتن شغل برای متقاضیان سهل تر می شود.

هزینه های اساسی زندگی در این کشور بدین صورت است:

هزینه های اساسی زندگی در استونی

وضعیت اقتصاد در استونی

استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می ­باشد که از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار است. در حال حاضر نیز این کشور دارای بالاترین درآمدهای سرانه در اروپا را به خود اختصاص داده است. اقتصاد کشور استونی بر پایه تجارت است. در صورت حذف تجارت از استونی این کشور با آسیب های بسیار جدی روبرو خواهد شد. دیگر درآمدهای کشور استونی از بخش های الکترونیک، ارتباطات مخابراتی و سایر می باشد. تجارت با کشورهای فنلاند، آلمان، روسیه و سوئد می­ باشد.

با توجه به هزینه تحصیل و زندگی در استونی تورم اقتصادی در کشور استونی برابر با 4.3% است. با افزایش جهانی قیمت غذا افزایش یافته است. کشور استونی با کمبود نیروی کار روبرو است. به همین دلیل این دولت قوانینی را وضع نموده است، تا مهاجراین خارجی بتوانند در این کشور به انجام کار بپردازند. یکی از مهمترین این تغییرات افزایش حقوق کارکنان خارجی در این کشور می باشد.

طبقه بندی هزینه های زندگی در استونی

متقاضیان می توانند برای محاسبه هر چه دقیق تر هزینه زندگی در استونی آن را طبقه بندی کنند. طبقه بندی هزینه ها به مدیریت آن ها در دوزان اقامت نیز یاری می رساند. به عبارتی متقاضیان قادر هستند تا مدیریت هزینه های خود را با طبقه بندی آن ها به صورت بهینه ای انجام دهند. اغلب طبقه بندی هزینه ها برای بودجه بندی ماهانه یا هفتگی مناسب است. از این رو متقاضیان می توانند مهاجرت خود را به همراه برنامه های مالی انجام دهند. داشتن برنامه مالی منظم به متقاضیان کار و یا تحصیل در این کشور کمک شایانی در مدیریت هزینه می کند. هزینه های زندگی در این کشور یکی از مسائل مهم برای بررسی قبل از مهاجرت منی باشد. متقاضیان می توانند با استفاده از منابع معتبر ریز هزینه ها را بررسی نمایند.

طبقه بندی هزینه های زندگی را می توان به صورت زیر انجام داد:

طبقه بندی هزینه زندگی در استونی

هزینه زندگی و مواد غذایی در استونی

هزینه زندگی در این کشور را می توان با بررسی ریز هزینه ها قیاس کرد. به عبارتی ریز هزینه ها بازیگران اصلی در امور محاسباتی می باشند. اغلب هزینه ها شامل هزینه های خوراک در این کشور می باشد. خرید های روزمره و خوراک به دلیل حضور مستمر، به صورت ماهانه به مبالغ قابل توجهی تبدیل می شوند. از این رو متقاضیان بایستی توجه ویژه ای به خرید های روز مره داشته باشند. شایان ذکر است که متقاضیان می توانند با استفاده از برنامه مالی، هزینه ها را تثبیت نمایند. تثبیت هزینه به متقاضیان در مدیریت بهتر هزینه یاری می رساند.

برای آگاهی از هزینه زندگی در این کشور، متقاضیان ملزم به بررسی دقیق هزینه ها می باشند. برخی از این هزینه ها عبارتند از:

عنوانهزینه به یورو
یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت€12
وعده غذایی 2 نفره در یک رستوران متوسط€53
یک وعده غذا در مک دونالد (فست فود)€7
1 لیتر شیر€0.9
قرص نان 500 گرمی€1
1 کیلو گرم برنج سفید€1.76
12 عدد تخم مرغ€2.06
1 کیلو گرم پنیر€8.66
1 کیلو گرم فیله مرغ€6.59
حداقل کرایه تاکسی€2.5
کرایه تاکسی به مدت 1 ساعت€13
کرایه یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر€559
کرایه یک آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر€421

مدیریت هزینه زندگی در استونی

مدیریت هزینه زندگی در استونی

مدیریت هزینه تحصیل و زندگی در استونی می تواند متفاوت باشد. مدیریت هزینه زندگی در این کشور مستلزم بررسی تمامی هزینه های زندگی در این کشور است. متقاضیان می توانند روش های مدیریت هزینه خود را به کار گیرند. اما روش های توصیه شده می توانند بهترین گزینه ها باشند. متقاضیان قادر هستند تا با مدیریت هزینه های خود، دغدغه های مالی را از بین ببرند. شایان ذکر است که عدم مدیریت هزینه ها می تواند منجر به هدر رفت منابع مالی مهاجران و در نهایت بروز مشکلات مالی شود. لذا مدیریت مالی کمک شایانی به موفقیت مهاجرت متقاضیان می کند.

برخی از روش های مدیریت هزینه زندگی در استونی عبارتند از:

  • طبقه بندی هزینه ها
  • بودجه بندی مشخص هزینه ها
  • تطبیق هزینه ها با درآمد ها
  • بهره مندی از منابع درآمدی مناسب و تلاش برای آن

متقاضیان می توانند با طبقه بندی هزینه های خود آن ها را برای بودجه بندی آماده نمایند. از طرفی نیز بودجه بندی مشخص می تواند هزینه ها را تثبیت کند. تثبیت هزینه ها نیز به معنی مشخص شدن هزینه ها برای دوره های زمانی می باشد. از این رو تطبیق هزینه ها باغ درآمد ها نیز وضع شده و متقاضیان قادر می شوند تا مهاجرت کاری به استونی و یا هر نوع دیگر را به موفقیت رسانند.

مدیریت هزینه زندگی در استونی

میزان درآمد در استونی

هزینه ها تنها بخشی از محاسبات را تشکیل می دهند. بخش مهمتری نیز وجود دارد که تحت عنوان درآمد ها شناخته می شود. درآمد در استونی می تواند متغییر باشد. از این رو میزان درآمد هر شغل و هر تخصص نیز متفاوت می باشد. میزان درآمد در این کشور به شرح زیر است:

میزان درآمد در استونی

ریز هزینه های زندگی در تالین استونی

همانطور که گفته شده هزینه زندگی در پایتخت استونی از سایر شهرها بالاتر است و برای درک بیشتر هزینه ها، جزئیات هزینه زندگی در این شهر آورده شده است:

  • هزینه سه وعده غذایی در یک رستوران میان رده در تالین برای دو نفر: 60€ (یورو)
  • هزینه یک لیتر شیر در شهر تالین: 1€ (یورو)
  • هزینه یک شانه تخم مرغ: 2.24€ (یورو)
  • هزینه یک کیلوگرم برنج: 1.93€ (یورو)
  • هزینه یک کیلوگرم سیب زمینی: 0.94€ (یورو)
  • هزینه یک کیلوگرم گوجه: 2.6€ (یورو)
  • هزینه یک کیلوگرم گوشت مرغ: 7€ (یورو)
  • هزینه اجاره ماهانه آپارتمان 1 تخته در مرکز شهر تالین: 672€ (یورو)
  • هزینه اجاره ماهانه آپارتمان 3 تخته در مرکز شهر تالین: 1260€ (یورو)
  • هزینه حمل و نقل ماهیانه در شهر تالین: 30€ (یورو)
  • هزینه 1 لیتر بنزین در تالین: 1.96€ (یورو)

متقاضیان می توانند برای اخذ اقامت اروپا و این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام به همکاری کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای سابقه ای درخشان در امور مهاجرت می باشد. متقاضیان قادر اند تا از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ارزیابی اقدام به همکاری با مجموعه نمایند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *