دسته بندی نشده

هزینه اقامت کلمبیا

هزینه اقامت کلمبیا

هزینه اقامت کلمبیا  نسبت به سایر کشورهای اروپایی و ایالات متحده، ارزان تر بوده و افراد بسیاری را از اقصی نقاط جهان به خود جذب کرده است. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را درباره هزینه اقامت این کشور و پایتخت آن نگارش کرده اند. اروپایی ها و آمریکای شمالی، انتظار دارند که هزینه اقامت در کلمبیا ارزان باشد. اما شما باید انتظارات خود را بررسی کنید. برای مثال، اگر شما می خواهید یک خودروی وارداتی وارد این کشور کنید باید بدانید که هزینه آن گران خواهد شد.

تهیه بسیاری از اقلام وارداتی در این قسمت از جهان امکان پذیر است. اما هم برای هزینه های زندگی در این کشور و هم برای تجربه فرهنگی شما بهترین گزینه برای غذا خوردن، مسافرت و خرید محلی است. گاهی اوقات این به معنای کاهش کیفیت است، در موارد دیگر ممکن است آنچه دریافت می کنید بهتر از آنچه در خانه موجود است باشد.

هزینه اقامت کلمبیا در سال 2021

به نظر می رسد اکثر جوانان خارجی یا بازنشستگان با درآمد ثابت که خودشان بودجه خود را تأمین می کنند، با بودجه ای معادل 1000$ تا 2500$ (دلار) در ماه در این کشور زندگی می کنند. به طوری که، این بودجه بخشی از هزینه ای است که آن ها در کشور خود خرج می کنند. این کشوری است که بسیاری از امکانات و زیرساخت های جهان اول را ارائه می دهد که انتظار می رود در مکانی بسیار گران تر باشد.

می توان گفت که هزینه اقامت کلمبیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهری که در آن زندگی می کنید.
  • محله ای که در آن زندگی می کنید.

درباره هزینه اجاره در این کشور آنچه می توان گفت این است که اجاره در شهرهایی مانند مدلین و بوگوتا نسبت به سایر شهرهای آن معقول تر می باشد و طیف گسترده ای از خانه ها در سراسر شهرهای ذکر شده وجود دارد. به طوری که قیمت های آن ها متفاوت می باشد. شما باید متناسب با بودجه خود دنبال خانه باشید.

زندگی آپارتمان (یا کانکس) در شهرها بسیار معمول است و معمولا قیمت آن نسبت به خانه های مستقل کمتر است. می توان نتیجه گرفت که خانه های متوسط ​​کشور و شهرهای کوچکتر از شهرها ارزان ترند. خصوصیات نمای اقیانوس گران تر از آن هایی هستند که در فاصله چند مایلی آب قرار دارند.

بررسی هزینه اقامت کلمبیا

بررسی هزینه اقامت کلمبیا

هزینه اقامت کلمبیا، مطمئنا یکی از بزرگترین دلایلی است که مردم تصمیم می گیرند به این کشور مهاجرت کرده و بازنشسته شوند. با همین مقدار پول می توانید خیلی بیشتر از اکثر کشورهای پیشرفته انجام دهید و از پس هزینه های آن برآیید. بهترین قسمت این است که، هزینه اقامت بسیار کم است اما شما هنوز هم می توانید همان راحتی را داشته باشید که از خانه به آن عادت کرده اید.

در جدول زیر هزینه اقلام ضروری آمده است:

اقلامهزینه به دلار
اجاره خانه (دو خوابه)بین 325$ تا 1300$
برقبین 35$ تا 100$
آببین 15$ تا 30$
اینترنتبین 15$ تا 20$
تلفنبین 15$ تا 20$
خرید لباسبین 60$ تا 100$
برنامه بهداشتیبین 40$ تا 80$

به نظر می رسد اکثر افراد جوان خارجی یا بازنشستگان با درآمد ثابت که خودشان بودجه خود را تأمین می کنند، با بودجه ای معادل 1000$ تا 2500$ (دلار) در ماه در این کشور زندگی می کنند.

هزینه اقامت در پایتخت کلمبیا

پایتخت این کشور، شهر بوگوتا می باشد. می توان گفت که این شهر، است گران ترین شهر این کشور، به ویژه برای خارجی ها و گردشگران می باشد. در شهرهای دیگر این کشور می توانید پول بیشتری به پس انداز کنید. یک دلیل ارزان بودن هزینه اقامت کلمبیا در پایتخت مبادله آن است. در حال حاضر، دلار آمریکا در این کشور واقعا بسیار زیاد است. تنها چند سال پیش، هر 1$ (دلار) حدود 1800COP (پزو) مبادله می شد. اکنون، شما به ازای هر 1$ (دلار) بین 2.700COP تا 3.200COP (پزو) سود می گیرید.

وقتی هزینه های اقامت در بوگوتا نگران کننده باشد، آپارتمان شما اغلب بزرگترین هزینه شما خواهد بود. و منطقه ای که در آن زندگی می کنید تا حد زیادی تعیین می کند که برای یک بالشتک مبله چه مبلغی پرداخت خواهید کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مواد غذایی در این کشور آنقدرها ارزان نیستند. برای مثال، انتظار نداشته باشید که معاملات شگفت انگیزی را در اینجا پیدا کنید. به خصوص اگر می خواهید غذاهای «غربی» مانند ماهی قزل آلا یا ماست یونانی بخورید. در نمودار زیر توزیع هزینه اقامت در بوگوتا را مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در کلمبیاهمان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه خرید مواد غذایی و پرداخت اجاره ماهانه بیشترین هزینه ها در شهر بوگوتا می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله هزینه زندگی در کلمبیا را مطالعه نمایید.

هزینه حمل و نقل در کملبیا

اگر تصمیم به خرید اتومبیل در این کشور دارید، آماده پرداخت قیمت های بالای بنزین باشید. به طور متوسط ​​هر گالن 2.75$ (دلار) است. با این حال، شما در اکثر شهرها به ماشین احتیاج ندارید. در شهرهای بزرگ، مانند مدلین، بوکارامانگا و بوگوتا، برای یک اتوبوس محلی چیزی کمتر از 1$ (دلار) پرداخت خواهید کرد. تاکسی به خصوص در شهرها و شهرهای متوسط ​​کاملا ارزان است. در شهرهایی مانند بوگا حداقل کرایه تاکسی حدود 3$ (دلار) است.

در مانیزالس می توانید با پرداخت زیر 5$ (دلار) از این طرف شهر به آن شهر تاکسی بگیرید. در شهر مدلین تاکسی وسیله ای ارزان می باشد. هزینه بیشتر سفرهای اطراف شهر کمتر از 5$ (دلار) است. همه شهرها تاکسی متری ندارند، بنابراین اگر خود را در شهری غیر مترقبه دیدید، حتما قبل از سوار شدن در اتومبیل و بلند شدن راننده در مورد هزینه آن به توافق برسید. خدمات اوبر در شهرهای بزرگتر مدلین، بوگوتا، بوکارامانگا و پریرا به محبوبیت خود ادامه می دهند.

در این مقاله درباره هزینه اقامت کلمبیا و پایتخت آن گفته شد. هزینه های اقلام مختلفی مانند اجاره خانه، برق، تلفن و غیره گفته در این کشور گفته شد. علاقه مندانی که قصد کار در کلمبیا دارند و یا می خواهد به طرق مختلف به این کشور مهاجرت کنند، چنانچه نیاز به مشاوره داشته باشند، می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره با کارشناسان مجرب ما در زمینه مهاجرت تماس بگیریند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *