شرایط پاراگوئه

هزینه اقامت پاراگوئه

هزینه اقامت پاراگوئه

یکی از موارد مهم برای افرادی که خواهان مهاجرت و اقامت در پاراگوئه هستند مسئله هزینه اقامت پاراگوئه می باشد که در این نگارش بررسی می گردد. پاراگوئه در میان کشورهای جهان جزو یکی از کشورهای ارزان محسوب می شود و هزینه اقامت در پاراگوئه نسبت به کشورهای همسایه بسیار مناسب است. پاراگوئه علیرغم مشکلات فقر و درگیری های داخلی در 15 سال گذشته رشد خوبی داشته و در میان کشورهای آمریکای جنوبی بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است. پاراگوئه مردمی شاد و خونگرم دارد و زبان اسپانیایی زبان اصلی و ارتباطی در این کشور است. برای بررسی هزینه اقامت در پاراگوئه و شهرهای مهم این کشور به قلم مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

معرفی کشور پاراگوئه

پاراگوئه کشوری در آمریکای جنوبی است و 7.1 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور یکی از بازارهای بزرگ نوظهور در قاره است که رشد قابل توجهی داشته است. پاراگوئه یکی از کشورهای پر پتانسیل برای سرمایه گذاری و کار می باشد و رشد اقتصادی این کشور گواه بر این موضوع دارد. اقامت در پاراگوئه برای شهروندان خارجی با توجه به هزینه اقامت مقرون به صرفه و همچنین جذابیت های فرهنگی و طبیعی می تواند تجربه جالبی برای شهروندان خارجی باشد. گذشته از پیشرفت اخیر، موارد دیگری نیز وجود دارد که مهاجران را به این کشور می کشاند.

پاراگوئه عمدتا به دلیل موقعیت مرکزی آن قلب آمریکا نامیده می شود و همچنین به این دلیل که پاراگوئه ها به عنوان مهمان نوازترین و شاد ترین افراد در منطقه شناخته می شوند. حتی در این صورت، جابجایی زندگی در پاراگوئه فراز و نشیب هایی دارد، بهتر است قبل از حرکت آماده باشید، بنابراین خود را با اطلاعات مجهز کنید و همه چیزهایی را که هنگام مهاجرت به پاراگوئه باید بدانید بررسی کنید.

هزینه زندگی در پاراگوئه

در مقایسه با سایر کشورهای منطقه هزینه اقامت در پاراگوئه نسبت به کشورهای همسایه با توجه به رشد اخیر قیمت ها در پاراگوئه نسبتا بالاتر است. پاراگوئه به دلیل افزایش حضور سرمایه گذاران خارجی و افزایش داد و ستد در صنعت املاک و مستغلات هزینه اقامت در مقایسه با سایر کشورها بالاتر است. در نمودار زیر می توانید مقایسه هزینه اقامت پاراگوئه با سایر کشورهای همسایه مانند برزیل، آرژانتین و غیره را ببینید.:

مقایسه هزینه اقامت پاراگوئه

هزینه اقامت پاراگوئه در سال 2023

یافتن مکانی برای زندگی در پاراگوئه دشوار نیست زیرا خانه ها و آپارتمان های بسیاری آماده برای سکونت هستند. شما همچنین از انعطاف پذیری برای انتخاب بین قرارداد اجاره کوتاه مدت و بلند مدت برخوردار هستید. هزینه اجاره در پاراگوئه حتی در شهرهای اصلی مانند آسونسیون، پایتخت این کشور و محل زندگی بیشتر مهاجران، پایین است. شما می توانید یک آپارتمان یک خوابه در کلانشهر را با 300$ (دلار) و یک واحد سه خوابه با قیمت 500$ (دلار) در ماه پیدا کنید.

اگر در حال مهاجرت با فرزندان خود هستید می توانید شهر سن لورنزو را در نظر بگیرید که چندین دانشگاه در آن واقع شده است. آپارتمان یک خوابه ماهانه 400$ (دلار) و یک واحد سه خوابه ماهانه 600$ (دلار) است. بهترین راه برای یافتن خانه جهت اقامت در پاراگوئه این است که وقت خود را بگذارید، با مردم محلی ملاقات کرده و از آنها سوال کنید و آنها خانه های بسیار بهتری را به شما پیشنهاد می دهند.

در جدول زیر می توانید هزینه اقامت و اجاره در پاراگوئه را مشاهده کنید:

نوع اقامت در پاراگوئههزینه میانگین به دلار
اجاره ماهانه آپارتمان 85 متری در منطقه بسیار گران شهر650$
اجاره ماهانه آپارتمان 85 متری در منطقه معمولی شهر340$
اجاره ماهانه آپارتمان 45 متری در منطقه بسیار گران شهر460$
اجاره ماهانه آپارتمان 45 متری در منطقه معمولی شهر280$
هزینه ماهیانه جانبی آپارتمان 85 متری58$
هزینه ماهیانه جانبی آپارتمان 45 متری45$

هزینه اقامت پاراگوئه در شهر آسونسیون

آسونسیون پایتخت پاراگوئه با جمعیت بیش از 2 میلیون نفر است و اکثر افراد برای تجارت و کار در پاراگوئه به این شهر نقل مکان می کنند. به دلیل جمعیت زیاد این شهر، آسونسیون از نظر هزینه زندگی گران ترین شهر پاراگوئه محسوب می شود. با این حال آسونسیون در رده یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای جهان قرار دارد. اگر بازنشسته شده اید و حقوق بازنشستگی خود را دارید می توانید به این شهر نقل مکان کنید.

محله ها انواع مختلفی دارند که متناسب با سبک زندگی و بودجه های مختلف است. در صورت تمایل می توانید سبک زندگی خود را از ایالات متحده آمریکا یا اروپا وارد کرده و مبلغ مشابهی را صرف هزینه کنید، حتی اگر تمایل دارید یا زندگی ساده تر را می توانید انتخاب کنید. در عین حال می توانید در یک محله طبقه متوسط ​​و حرفه ای با پرداخت هزینه حدود 600$ دلار در ماه شامل اجاره، غذا، آب و برق و قبض های اینترنت را داشته باشید.

هنگامی که منطقه مورد علاقه خود را شناختید می توانید از خانه هایی که در بازار هستند دیدن کنید. جستجوی محلی یک روش بسیار موثر برای یافتن خواسته های شما است زیرا مطمئن باشید راننده تاکسی یا پیشخدمت رستوران مورد علاقه خود کسی را می شناسد که بخواهد ملکی را فقط در منطقه مورد علاقه شما اجاره کند. روش دیگر این است که با انجمن های مهاجران مشورت کنید یا دسته بندی های آنلاین را بخوانید. از لحاظ تئوری، شما باید ساکن پاراگوئه باشید تا بتوانید اجاره بلند مدت داشته باشید یا یک شخص محلی را برای ضامن خود پیدا کنید. اما پاراگوئه ایی ها انعطاف پذیر هستند و صاحبخانه هایی هستند که اگر نمی توانید ضامن خود را تأمین کنید، حداکثر 6 ماه اجاره می دهند.

هزینه اقامت پاراگوئه در شهر آسونسیون

اجاره مسکن در آسونسیون پاراگوئه

همانطور که گفته شد آسونسیون از شهرهای مهم و گران پاراگوئه است لذا در اینجا جزئیات هزینه اقامت در شهر آسونسیون پاراگوئه آورده شده است.

  • هزینه اجاره ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 85 متر مربع در منطقه گران شهر آسونسیون: 650$ (دلار)
  • هزینه کرایه ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 85 متر مربع در منطقه معمولی شهر آسونسیون: 345$ (دلار)
  • هزینه جانبی اقامت در یک آپارتمان 85 متری برای 2 نفر در شهر آسونسیون: 57$ (دلار)
  • هزینه اقامت ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 45 متر مربع در منطقه عالی شهر آسونسیون: 486$ (دلار)
  • هزینه اقامت ماهیانه یک آپارتمان به مساحت 45 متر مربع در منطقه معمولی شهر آسونسیون: 297$ (دلار)
  • هزینه جانبی اقامت در یک آپارتمان 45 متری برای 1 نفر در آسونسیون: 45$ (دلار)
  • هزینه اینترنت ماهیانه در شهر آسونسیون: 15$ (دلار)

اخذ اقامت پاراگوئه

هزینه اجاره کوتاه مدت در پاراگوئه مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید که در پاراگوئه، قیمت املاک و مستغلات در حال رشد است. سرمایه گذاران محلی پاراگوئه ای سعی می کنند زمین ها و املاک مسکونی را با مبالغی هنگفت به شما بفروشند. آن را خریداری نکنید و پول زیادی خرج کنید. باور کنید اگر پول به دلار یا یورو داشته باشید، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری خواهید یافت و هزینه حتی به قیمتی که بصورت آنلاین مشاهده می کنید نزدیک نخواهد بود. اجاره آپارتمان در محله های مسکونی Barrio Recoleta ،Barrio León Condou ،Barrio San Vicente ،Barrio Herrera ،Barrio Jara هزینه بیشتری خواهند داشت. برای اقامت املاک و مستغلات مسکونی را برای اجاره پیدا کنید، به دفتر اسناد رسمی بروید و قرارداد را امضا کنید آدرس را تغییر دهید و گواهینامه جدید Vida y Residencia خود را دریافت کنید.

اگر اقامت دائم دارید یا می خواهید در پاراگوئه مقیم مالیات شوید، در طی مراحل کار به آدرس نیاز دارید. مشکل این است که در پاراگوئه، نه کارت شناسایی بلکه فقط گواهی Vida y Residencia آدرس شما را شامل می شود. اگر می خواهید آدرس موجود در بانک خارجی خود را تغییر دهید، به آن سند نیاز دارید. حال، آنچه اتفاق می افتد این است که در طی مراحل، اکثرا وکیل می تواند موارد را حل و فصل کند. امیدواریم در این مقاله به خوبی با میزان هزینه اقامت در پاراگوئه آشنا شده باشید. برای دریافت مشاوره خط های ویژه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای پاسخگویی به شما باز هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *