مهاجرت سرمایه گذاری در کلمبیا

نوآفرینی در کلمبیا

نوآفرینی در کلمبیا

تمام مشاغل و تمام سطوح اقشار نوع خاصی از نوآفرینی در کلمبیا را به نمایش می گذارند. کلمبیا کشوری است که به بسیاری از چیزها معروف است. از جمله رقص سالسا، سواحل زیبا، میوه های عجیب و غریب. با این حال، کلمبیایی ها نیز به دلایل مختلف، مبتکران بزرگی هستند. در زیر برخی از آخرین پروژه ‌های فناوری نوآورانه وجود دارد که می‌تواند حتی از افراد دارای معلولیت برای بهبود شیوه‌ های پایدار برای محیط زیست کمک کند.

امروزه سازندگان به دنبال سرمایه گذارانی هستند تا نمونه اولیه را بهبود بخشند و نوآوری های تکنولوژیکی بیشتری را به این ساخته اضافه کنند. مشاوران متبحر و با تجارب عالی در زمینه مهاجرت به اروپا در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نوآفرینی در کلمبیا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشند.

جایگاه نوآفرینی در کلمبیا

دستاوردهای بالقوه از آوردن فناوری های موجود به کشوری مانند کلمبیا بسیار زیاد است. تفاوت در پذیرش فناوری می تواند تا 75% از شکاف درآمد بین کشورها را تشکیل دهد. علیرغم مزایای بالقوه، گزارش اخیر بانک جهانی به نام «پارادوکس نوآوری» استدلال می‌کند که اقتصادهای در حال توسعه به دلیل شکست ‌های سازمانی و کمبود عوامل مکمل، اغلب قادر به بهره‌ برداری از دستاوردهای بالقوه بزرگ ناشی از نوآوری و عقب ‌نشینی فناوری نیستند. مجموعه ابزارهای موجود و کیفیت اجرای سیاست برای کارآفرینی و نوآفرینی به طور قابل توجهی در کشورهای مختلف متفاوت است و در کشورهای با درآمد کم و متوسط، چنین ابزارها و سیاست ‌هایی به شدت پراکنده هستند.

اغلب، مسئولیت اجرای ترکیب خط مشی در چندین سازمان دولتی پخش می شود که منجر به مشکلات تکراری، دسترسی ناقص و عدم تقارن اطلاعات در میان متصدیان سیاست می شود. در سال 2015، سیاست‌گذاران کلمبیا از گروه بانک جهانی برای بهبود ترکیب سیاست ‌های خود از برنامه‌های حمایت از علم، فناوری و نوآوری مشاوره خواستند. بانک جهانی همراه با همتایان خود از اداره ملی برنامه ریزیDepartamento Nacional de Planificación، DNP، روشی را برای شناسایی راه های بهبود طراحی، اجرا و اثربخشی برنامه های STI کلمبیا اجرا کرد. بررسی هزینه ‌های عمومی برای روش ‌شناسی علم، فناوری و نوآوری، که برای اولین بار در سال 2014 توسط رویه جهانی تجارت و رقابت بانک جهانی پیش‌بینی شد، به گونه‌ای تکامل یافته است که مجموعه گسترده ‌ای از برنامه‌ های عمومی حمایت از توسعه بخش خصوصی را شامل می‌شود که برخی از آنها کارآفرینی را هدف قرار می‌دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان استارت آپ ها و نوآفرینی ها در کلمبیا در سال اخیر هستید:

میزان استارت آپ ها و نوآفرینی ها در کلمبیا

نمونه موفق نوآفرینی در کلمبیا

یکی از مبتکرانه‌ ترین پروژه‌ های فناوری که در حال حاضر جهان از آن می‌شنود، God Oil نام دارد. اختراعی که برنده بهترین کارآفرینی کلمبیا در جام جهانی کارآفرینی 2019 شد. God Oil که توسط خواهران دوقلوی تاتیانا و ناتالیا سولانو، یکی مهندس صنایع و دومی زیست ‌شناس و شیمی ‌دان، ایجاد شده است، با هدف بازیابی اکوسیستم‌های آسیب ‌دیده از نشت نفت است. روغن خدا با عصاره‌ های گیاهی و کربن ‌های نانو ساخته می‌شود که به دلیل تجزیه کردن زنجیره‌ های هیدروکربن ‌ها و اکسید شدن سریع ‌تر به روغن معروف است. در نتیجه، می تواند به سرعت مناطق تحت تأثیر این ماده مانند منابع آب و آلودگی خاک به نفت و مشتقات آن را بی خطر کرده و بازیابی کند. از این رو، ایجاد راه حل برتر در فناوری نوآورانه برای یک مشکل جهانی در این صنعت برای بیش از 50 سال است.

در جدول زیر شاخد نرخ نوآفرینی و نرخ اشتغال و نرخ کارآفرینی در کلمبیا هستید:

نرخ نوآفرینینرخ اشتغالنرخ کارآفرینی
24%86%45%

در لیست زیر شاهد مراحل ثبت ایده نوآفرینی خود در کلمبیا هستید:

  • نقشه برداری و ارزیابی کیفیت آن
  • تحلیل عملکردی و حاکمیتی
  • تحلیل کارایی
  • تحلیل اثربخشی

مهم ترین کارآفرینی ها در کلمبیا

در نتیجه، خواهران یک کارآفرینی فراگیر برای پروژه‌ های فناوری نوآورانه ایجاد کردند و به مردم جوامع آسیب ‌دیده از این مشکل دسترسی پیدا کردند و آنها را برای بازسازی اکوسیستم خود استخدام کردند. در نتیجه، این یک مدل تجاری گسترده است که هدف آن رفاه یک جامعه است. همچنین برای همه کشورهایی که در صنعت نفت مشارکت دارند و تلاش می‌کنند آسیب ‌های ناشی از نشت نفت را کنترل کنند، راه‌ حلی ارائه می‌کند. برای سازندگان این ویلچر باورنکردنی همه چیز از کلاسی شروع شد که هدف آن بهره گیری از تمام نوآوری های تکنولوژیک به منظور بهبود کیفیت زندگی در افراد مسن بود. در واقع، آنها بیش از این کار کردند و اختراعی ایجاد کردند که افراد دارای معلولیت جسمی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

خورخه نیرا، والتر مارین و جولیان گارسیا پس از تحقیقات بسیار طولانی در مورد روش الکترواکولوگرافی که برای اندازه‌گیری پتانسیل الکتریکی بین الکترودهای قرار گرفته در نزدیکی پوست استفاده می‌شود و معمولاً برای بررسی حرکات چشم انسان استفاده می‌شود، به این نتیجه رسیدند که حرکت چشم می‌ تواند به عنوان زبان استفاده می شود. به خصوص در تعامل انسان و کامپیوتر. کاربر یک هدبند با الکترودهای واقع در برخی نقاط خارجی چشم می‌گذارد تا سیگنال‌ های بیوالکتریکی را که از حرکت عضله چشم داده می‌شود و بر حسب میلی ‌ولت ساطع می‌شود، تشخیص دهد. هنگامی که اینها گرفته و فیلتر شدند، به ولت تقویت می شوند، اندازه گیری که کنترل آن آسان تر است. در نتیجه سیگنال ها به یک میکروکنترلر ارسال می شود که آنها را شناسایی می کند و با توجه به حرکت شناسایی شده به آنها شماره می دهد ، مانند: بالا = 1 برای حرکت به جلو پایین = 2 حرکت به عقب.

اخذ ویزای نوآفرینی در کلمبیا

اخذ ویزای نوآفرینی در کلمبیا

ویزای سرمایه گذاری در کلمبیا تجاری شریک کارآفرین نوع ویزای مهاجرتی به شما این امکان را می دهد تا با سرمایه گذاری حداقل سرمایه با حداقل حقوق قانونی فعلی در یک تجارت به عنوان شریک یا مالک، به طور قانونی در کلمبیا مستقر شوید. برای سال 2021، این به معنای سرمایه گذاری 90.8 میلیون COP است. به این معنی است که شما تقریباً $24000 (دلار) آمریکا سرمایه گذاری خواهید کرد. برای حفظ این ویزای نوع M باید حداقل 6 ماه در سال در کلمبیا بمانید. ویزای سرمایه گذاری املاک و مستغلات برای دریافت این ویزای نوع M، باید ملکی را با حداقل سرمایه گذاری قانونی خریداری کنید. سرمایه گذاری و ثب شرکت در کلمبیا پروسه سخت و طولانی نخواهد بود.

به خاطر داشته باشید که مقدار دلار بر اساس نوسانات ارز در معرض تغییر است و مقدار COP در سال 2022 با افزایش SMMLV افزایش می یابد. خرید املاک و مستغلات در کلمبیا یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری برای خارجی ها است، ویزای اقامت برای سرمایه گذاری های بزرگ در مشاغل یا املاک و مستغلات برای انجام سرمایه گذاری های بزرگ، در واقع می توانید وضعیت اقامت دائم را به دست آورید. مبلغی که شما سرمایه گذاری می کنید باید حداقل حقوق باشد، که با همان محاسبات و نرخ ارز مشابه مثال قبلی، حدود 591$ میلیون (دلار) یا حدود $153 هزار (دلار) آمریکا است. برای حفظ وضعیت خود به عنوان یک مقیم دائم قانونی، نباید بیش از 2 سال از کشور غیبت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت کلمبیا از طریق سرمایه گذاری مشاور و راهنمای شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کلمبیا

در بخش زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کلمبیا پاسخ داده شده است:

  • شرایط ویزای نوآفرینی در کلمبیا چیست؟ با ایجاد کسب و کاری نو و ثبت شرکت در کلمبیا و اخذ مجوزهای تجاری می توانید برای ویزای نوآفرینی کویت درخواست دهید.
  • فرصت های نوآوری در کلمبیا کدامند؟ شرکت های نساجی، ارتباطی، خدمات مالی و محصولات مصرفی، تحارت الکترونیکی و خدمات فناوری از فرصت های نوآوری در کلمبیا هستند.
  • بخش های مورد نیاز کارآفرینی در کلمبیا چیست؟ بخش های مورد نیاز کارآفرینی در کلمبیا ارتباطات و اطلاعات، خرید و فروش، خدمات مالی، بهداشت و موضوعات دیگر هستند.
  • مراحل ثبت ایده نوآوری در کلمبیا چیست؟ شامل نقشه برداری و ارزیابی کیفیت آن، تحلیل عملکردی و حاکمیتی، تحلیل کارایی و تحلیل اثر بخشی می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *