مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

نوآفرینی در پاراگوئه

نوآفرینی در پاراگوئه

نوآفرینی در پاراگوئه می تواند توسط افراد متخصص و دارای حرفه اجرا شود. تا همین اواخر، پاراگوئه یکی از پایین ‌ترین نرخ ‌های سرمایه ‌گذاری داشت. این کشور همچنین فاقد متخصصان آموزش دیده برای توسعه فعالیت های تحقیقاتی و پروژه های نوآوری بود. با این حال، با شروع به ثمر نشستن پروژه های نوآوری که توسط برنامه حمایت از توسعه علم، فناوری و نوآوری کشور تأمین می شود، این به سرعت در حال تغییر است.

این برنامه بین سال های 2006 و 2013 توسط شورای ملی علم و فناوری حمایت IDB انجام شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت به پاراگوئه و شرایط نوآفرینی در پاراگوئه به سوالات شما پاسخ می دهد.

جایگاه نوآفرینی در پاراگوئه

پاراگوئه می خواهد کشوری رقابتی باشد، و این بدان معناست که باید بهتر و بیشتر تولید کند. برای انجام این کار، نیاز به نوآوری دارد و برای نوآوری نیاز به انجام تحقیقات دارد. در طول 2 دهه گذشته، رقابت ها و چالش های نوآوری به ابزارهای رایج برای پرداختن به چالش های توسعه تبدیل شده اند. موسسات و سازمان های مختلف آنها را به عنوان راهی برای تحریک خلاقیت، همکاری و پیشرفت سریع به سمت توسعه اجتماعی و اقتصادی ترویج می کنند. محبوبیت روزافزون روش ‌ها باعث تمجید از مسابقات با طراحی خوب و انتقاد از کاستی ‌های آن ‌ها و شناخت چالش ‌های بی ‌شماری شده است که به عنوان اهرم‌ های مؤثر نوآوری با آن روبرو هستند. برخی از این چالش‌ ها شامل ترکیب دیدگاه‌ ها و تجربیات متنوع، در دسترس قرار دادن دانش و منابع مرتبط، پیگیری در اجرای طرح ‌های برنده و ارزیابی تأثیر آنها است.

در نظر گرفتن این چالش ها به ویژه هنگام کار بر روی نوآوری اجتماعی در جوامع آسیب پذیر مهم است. نوآوری اجتماعی هم فرآیند و هم محصول شناسایی راه حل ها، ابزارها و ایده ها برای پاسخ به یک مشکل اجتماعی خاص است. نوآفرینی تلاش می‌کند تا پویایی قدرت را که اغلب در سیاست ‌های نوآوری سنتی وجود دارد، با اصرار بر تولید دانش مشارکتی، از جوامع آسیب‌ دیده، معکوس کند. نوآوری اجتماعی تمرکز جامعه را از یک نگرانی اولیه در مورد فناوری، شرکت و بازارها به سمت تمرکز بر زمینه های اجتماعی، دارایی های جمعی و ایجاد ارزش اجتماعی تغییر می دهد. نوآفرینی روش های متعددی تعریف می شوند که شامل طراحی انسان محور، پژوهش اقدام مشارکتی، نقشه برداری راه حل هاست که توسط آزمایشگاه های شتاب دهنده مختلف در شبکه UNDP اعمال می شود.

نمونه های نوآفرینی در پاراگوئه

با استفاده از بودجه نوآوری، تیمی برای اولین هواپیمای بدون سرنشین کنترل از راه دور کشور را ساختند که وزن آن حدود £400 (پوند) است و می تواند تا ارتفاع 3300 فوتی پرواز کند تا وظایفی مانند نقشه برداری از شهرها و نظارت و نظارت بر گاوها را برای جلوگیری از آن انجام دهد. هدف اصلی برنامه CONACYT افزایش تعداد شرکت ها و دانشگاه هایی بود که قادر به نوآوری و دستیابی به پیشرفت های تکنولوژیکی هستند. سیستم نوآوری جدید با نام اختصاری آن به زبان اسپانیایی برای بهبود رقابت پذیری بخش های تولیدی کلیدی و در نتیجه توسعه بیشتر اقتصادی و اجتماعی برای کل کشور طراحی شده است.

در مجموع، برنامه پیشگام توسعه 19 پروژه نوآوری در زمینه های مختلف برای ایجاد محصولات و مشاغل جدید و همچنین 37 پروژه تحقیقاتی برای بهبود سلامت عمومی و ارزش افزوده به منابع طبیعی را تامین مالی کرد. این برنامه برای کمک به پر کردن شکاف منابع انسانی کشور در زمینه های پرتقاضا مانند علم، فناوری و مدیریت فناوری، 11 برنامه جدید فارغ التحصیل و دکترا را تامین مالی کرد و حدود 83 بورسیه تحصیلی برای گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و دوره های پس از فارغ التحصیلی در خارج از کشور اعطا کرد. این پروژه با تامین مالی پروژه ‌هایی در مرز دانش در منطقه، از جمله پروژه‌هایی برای تحریک مطالعات تجربی با سلول ‌های بنیادی برای درمان استئوآرتریت، توسعه مدل‌ های کامپیوتری برای بهینه ‌سازی طراحی جاده ‌ها و کارهای جاده ‌ای، تجزیه و تحلیل این امکان، ظرفیت تحقیقات ملی را بهبود می ‌بخشد.

در نمودار زیر شاهد نوآفرینی در دانشگاه های پاراگوئه در سال های اخیر هستید:

نوآفرینی در دانشگاه های پاراگوئه

اخذ ویزای نوآفرینی در پاراگوئه

ویزای تجاری پاراگوئه به شما امکان می دهد به یکی از اقتصادهای آمریکای لاتین با بالاترین ثبات پولی و مالی، نرخ مالیات پایین تر و قراردادهای تجارت و سرمایه گذاری در پاراگوئه دسترسی داشته باشید. به همین ترتیب، پاراگوئه با توجه به مقررات مالی و بدهی که به نفع اقتصاد آن بوده است، دستخوش تغییرات مهمی شده است. پاراگوئه هزینه های پایین کار و نیروی کار جوان را ارائه می دهد. علاوه بر این، اگر در 12 ماه گذشته بیش از 120 روز در هر سال در کشور بمانید، می توانید برای اقامت پاراگوئه درخواست دهید. شما می توانید برای ویزای تجاری پاراگوئه به صورت حضوری یا از طریق پست اقدام کنید. در هر دو مورد، مدیران خارجی که به دنبال تجارت در پاراگوئه هستند باید بدانند که این فرآیند می تواند تا 1 هفته طول بکشد. اگر می خواهید شخصا درخواست دهید، باید یک قرار ملاقات در اداره مهاجرت تعیین کنید.

در جدول زیر شاهد هزینه های اخذ ویزای نوآفرینی در پاراگوئه هستید:

هزینه هامبلغ به دلار
ارائه درخواست$70
ثبت درخواست$100
$1200

اگر می خواهید از طریق پست درخواست دهید، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • اصل پاسپورت که باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • فرم درخواست ویزا که به درستی تکمیل و امضا شده است.
  • یک (1) عکس پاسپورت، اندازه استاندارد با پس زمینه واضح و بدون عینک.
  • یک پاکت پیش پرداخت هزینه پست.
  • یک نامه معتبر با شماره پیگیری
  • یک رسید ودیعه
  • برای فعال کردن ویزای تجاری پاراگوئه، باید ظرف 6 ماه پس از صدور آن سفر کنید. اگر در این مدت ویزا فعال نشد، باید درخواست جدیدی ارسال کنید.

اخذ ویزای نوآفرینی در پاراگوئه

شرایط اخذ ویزای پاراگوئه

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در پاراگوئه یک انتخاب محبوب برای مدیران خارجی است که به دنبال ادغام تجارت خود در بازارهای آمریکای لاتین هستند. با این حال، اگر قصد دارید در پاراگوئه تجارت کنید و بیش از 3 ماه (90 روز) در این کشور بمانید، به اسناد اضافی نیاز خواهید داشت. افراد غیر مقیم باید ویزای چند بار ورود با اعتبار (90) نود روز را دریافت کنند. بهترین زمان برای درخواست ویزای پاراگوئه 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفر است. شما باید پاسپورت واقعی خود را ارسال کنید، نه یک کپی از آن. ویزای پاراگوئه روی پاسپورت شما مهر می زند و به یکی از صفحات پاسپورت شما تبدیل می شود. درخواست ویزا بدون گذرنامه اصلی شما قابل رسیدگی نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پاراگوئه از طریق سرمایه گذاری مشاور و راهنمای شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در پاراگوئه

در بخش زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در پاراگوئه پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در پاراگوئه چیست؟ شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در پاراگوئه ارائه بیزینس پلن و ثبت شرکت در پاراگوئه و درخواست اقامت می باشد.
  • بخش های محبوب نوآفرینی در پاراگوئه چیست؟ علم، فناوری و مدیریت فناوری، توسعه مدل‌ های کامپیوتری، کشاورزی
  • ویژگی های نوآفرینی در پاراگوئه چیست؟ نیروی کار جوان و رقابتی، بازده قوی املاک و مستغلات، چشم انداز فزاینده بین المللی، کسب اقامت و سهولت انجام تجارت
  • نرخ نوآفرینی در دانشگاه های پاراگوئه چقدر است؟ در سال 2023 نرخ نوآفرینی در دانشگاه های پاراگوئه 80% می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *