مهاجرت سرمایه گذاری در موناکو

نوآفرینی در موناکو

نوآفرینی در موناکو

نوآفرینی در موناکو یک رگه جدا نشدنی از صنعت و اقتصاد است. این ماهیت توسعه و ثبات اقتصادی در شاهزاده و حکومت سلطنتی جریان دارد. برای بیش از 150 سال، موناکو مجموعه ای از تصمیمات جسورانه و مبتکرانه اتخاذ کرده است که نشان می دهد روحیه کارآفرینی باورنکردنی و توانایی ثابت خود در ابداع مجدد مدل اقتصادی خود را نشان می دهد. موناکو که امروز می شناسیم در سال 1861 پس از از دست دادن 90% از قلمرو خود تأسیس شد.

از آن زمان، شاهزادگان متوالی با همگام نگه داشتن اقتصاد موناکو با جنبش‌ های بزرگ بین‌المللی و اجازه به شکوفایی آن تحقیقات علمی آلبرت اول)، به توسعه موناکو ادامه دادند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نوآفرینی و مهاجرت به موناکو راهنمای شما می باشند.

جایگاه نوآفرینی در موناکو

آینده موناکو بر سه عنصر استوار است: جذب افراد و سرمایه گذاران مستعد، آموزش جوانان در خارج از کشور و فرهنگ ریسک پذیری. دیدگاه او به ویژه مرتبط است زیرا در 20 سال گذشته و از زمان ورود اینترنت، الگوهای ایجاد شده وارونه شده است. و فرهنگ ریسک پذیری دیدگاه او به ویژه مرتبط است زیرا در 20 سال گذشته و از زمان ورود اینترنت، الگوهای ایجاد شده وارونه شده است. و فرهنگ ریسک پذیری دیدگاه او به ویژه مرتبط است زیرا در 20 سال گذشته و از زمان ورود اینترنت، الگوهای ایجاد شده وارونه شده است. مشکلات دنیای مدرن در این واقعیت نهفته است که نوآوری نمی تواند تنها از دولت حاصل شود. پیچیدگی فناوری و رقابت بین‌ المللی امروزه منجر به نیاز به اکوسیستم‌ های مستقل جدید برای نوآوری متناسب با موقعیت ‌های محلی شده است.

این اکوسیستم ها مبتنی بر کارآفرینان هستند و منجر به روابط مشترک و با فضیلت بین چهار نوع بازیگر می شوند: مقامات دولتی، کارآفرینان، شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران. طرز فکر، موفقیت و شکست این اکوسیستم ها اجازه می دهد تا فرهنگ نوآوری شکوفا شود. در 10 سال گذشته، با بحرانی که اقتصاد جهان را تحت تأثیر قرار داده است، یک تحول بزرگ با مقررات مالی جدید و یک انقلاب تکنولوژیکی بسیار سریع آغاز شده است که تأثیر آن بر زندگی روزمره ما هنوز کاملاً درک نشده است. با داشتن این نکته در ذهن، قدرت‌های عمومی باید شرایطی را فراهم کنند تا یک اکوسیستم نه تنها ظهور کند، بلکه بتواند رونق بگیرد و ویژگی‌ های خاص را ارائه دهد و از توسعه اقتصادی آن برای قرن پیش رو حمایت کند.

مزایا نوآفرینی در موناکو

مزایا نوآفرینی در موناکو

این وضعیت غیرمعمول فرصتی شگفت‌انگیز برای پادشاهی است تا از پتانسیل بکر خود استفاده کند. موناکو در حال حاضر ویترینی برای بخش ‌های فن‌آوری خاص است و دارای شبکه‌ای عالی از کارآفرینان موفق است که مایلند زمان و منابع خود را در پروژه‌ های جاه ‌طلبانه سرمایه‌گذاری کنند. موناکو همچنین یک بازار تجاری بین المللی با نزدیک به 140 ملیت است که توسط نهادهای دولتی و نیمه دولتی قوی پشتیبانی می شود. مهم‌تر از همه، موناکو از ایجاد مشاغل واجد شرایط که فرصت ‌های شغلی جذابی را برای جوانان تحصیل‌کرده‌ ایجاد می‌کند، و همچنین تصویر و جذابیت بهبود یافته به ‌ویژه برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، ایجاد ارزش افزوده و در نتیجه، درآمد برای ایالت، سود خواهد برد. اگر این خواسته مقامات دولتی باشد، موناکو به اندازه کافی چابک است تا یک اکوسیستم قوی را تقریباً آنی ایجاد کند.

ایجاد MonacoTech و انتصاب یک نماینده بین ‌وزارتی برای فناوری دیجیتال نشان می‌دهد که این تغییر از قبل آغاز شده است. با این حال، این نشانه ها می تواند با اقداماتی برای تشویق نوآوری و تبدیل شاهزاده به بازار اصلی برای سرمایه ریسک همراه باشد. به همه این دلایل، اکنون در موناکو ضروری است که یک اکوسیستم برای پروژه های نوآورانه با ایجاد یک چارچوب قانونی و اداری برای پایداری آنها ایجاد کند. برای رسیدن به این هدف، نه تنها نیاز به جذب پدیدآورندگان دارند، بلکه نیاز به تشویق و حمایت از سرمایه گذاران دارند. ایجاد MonacoTech به کارآفرینان مبتکر این امکان را داده است که در موناکو با پشتیبانی در قالب Pass Startup Program طراحی شده برای حمایت و ادغام نهادهای انتخاب شده توسط پانل های برگزار شده توسط Startup Program راه اندازی شوند.

سیستم نوآفرینی در موناکو

این سیستم به استارتاپ موناکو میزبانی شده توسط MonacoTech یک «وجود» اداری ارائه می دهد. اما این به دوره نهفتگی محدود می شود. پس از پایان کار، ارزش این را دارد که ببینیم چه شرایطی برای حمایت از این شرکت های نوآور در موناکو لازم است. اگر این استارت ‌آپ ‌ها مجبور شوند برای یافتن شرایط مورد نیاز برای شکوفایی آنها به خارج از کشور بروند، تکنیک‌ های استفاده شده توسط MonacoTech بی‌اثر خواهند بود. اساساً، یک برنامه جوجه کشی تنها در صورتی می تواند مؤثر باشد که با یک سرویس «حفاری» سازگار استراتژیک همراه باشد. برای رفتن یک گام جلوتر، یک گزینه شامل ایجاد یک نوع شرکت سهامی ساده شده در قانون مونگاسک است که از تغییرات ایجاد شده در société par actions simplifée فرانسوی استفاده می کند.

نوع شرکت را می توان محدود به شرکت های نوآور و برای مدت حداکثر 10 سال کرد. وضعیت شرکت های نوآور جوان در حقوق فرانسه، محدود به 7 سال، یک چارچوب شرکتی و قانونی متناسب با مسائلی که شرکت های نوآور با آن مواجه هستند، فراهم می کند. این ساختار، مشروط به تایید قبلی از اداره توسعه اقتصادی، می تواند به صورت یک تاجر انحصاری یا شرکت چند نفره تشکیل شود. این ساختار شبیه به ساختار شرکت محدود مونگاسک (جامعه ناشناس) است، اما با تعداد معینی از معافیت ها، انعطاف پذیری بیشتری را برای شرکت های نوآور فراهم می کند. در دفاتر واقع در مجاورت MonacoTech، دولت تصمیم گرفته است یک انکوباتور راه اندازی کند که احتمالاً Monaco Boost نامیده می شود تا کارآفرینی در بین مونگاسک های جوان را تشویق کند.

در نمودار زیر شاهد امتیاز نوآفرینی در موناکو در سال های اخیر هستید:

امتیاز نوآفرینی در موناکو

اخذ ویزای نوآفرینی در موناکو

از آنجایی که موناکو سیستم ویزای خاص خود را ندارد، برای اقامت در موناکو ارسال ویزا و روند کار به فرانسه واگذار می شود. در نتیجه، باید درخواست ویزای خود را در سفارت یا کنسولگری فرانسه در کشور خود ثبت کنید. در برخی از کشورها، سفارتخانه های فرانسه ارائه ویزا را به شرکت هایی که خدمات ویزا ارائه می دهند برون سپاری کرده اند. اولین زمانی که می توانید برای ویزای موناکو درخواست دهید، 3 ماه قبل از سفر برنامه ریزی شده شما به این کشور است. آخرین موردی که می توانید درخواست دهید. 2 هفته قبل از سفر است. اینها قوانینی است که توسط کشورهای شنگن تعیین شده است، زیرا آنها برآورد کرده اند که این زمان مناسب ترین زمان برای ارسال درخواست، هم برای سفارت و هم برای متقاضی است. برای دریافت ویزای موناکو مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  • نوع ویزای مورد نیاز خود را بیابید
  • مشخص کنید که کجا باید درخواست بدهید ، در کدام سفارت/کنسولگری/مرکز ویزا
  • فرم درخواست را دریافت کنید و آن را تکمیل کنید
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن را جمع آوری کنید
  • هزینه ویزا را برای مراحل صدور ویزای خود بپردازید
  • مصاحبه تعیین کنید
  • با تمام مدارک جمع آوری شده در مصاحبه شرکت کنید
  • منتظر پاسخ در پرونده درخواست خود باشید

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در موناکو پاسخگوی سوالات شماست.

سوالات پر تکرار در باب نوآفرینی در مکزیک

در بخش زیر پاسخ سوالات پر تکرار در باب نوآفرینی در مکزیک آمده است:

  • شرایط ویزای نوآفرینی در مکزیک چیست؟ با ارائه طرح تجاری، ثبت شرکت در مکزیک و کسب مجوزهای لازم امکان اخذ ویزای نوآفرینی در مکزیک وجود دارد.
  • بخش های برتر نوآوری در مکزیک کدامند؟ فناوری مالی، خدمات پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری از بخش های برتر نوآوری در مکزیک هستند.
  • مزایای نوآفرینی در مکزیک چیست؟ نیروی کار ارزان، پتانسیل بالا برای رشد، فیلدهای جذاب برای نوآفرینی، کسب اقامت مکزیک از طریق نوآفرینی
  • مدارک لازم برای نوآفرینی در مکزیک چیست؟ فرم درخواست رسمی، اصل پاسپورت و کپی، فرم FMM، اصل و کپی مدارک اقامت و مدارک شناسایی و هویتی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *