مهاجرت کاری استونی

موسسات معتبر کاریابی در استونی

موسسات معتبر کاریابی در استونی

اگر شما به فکر مهاجرت و کار در کشور استونی به عنوان کشور عضو اتحادیه اروپایی هستید. موسسات معتبر کاریابی در استونی می تواند بهترین ابزار کاریابی برای شما در خصوص ورود به بازار کار این کشور باشد. موسسات کاریابی در کشور استونی نقش مهمی در استخدام متقاضیان کار بین المللی ایفاء می کنند. این موسسات با ایجاد تعادل بین نیازمندی های شرکت استخدام کننده و مهارت های کارمند جویای کار در حقیقت پل ارتباطی بین شرکت و کارمند می باشند.

استونی از سال 2004 عضو اتحادیه اروپایی(EU) شده است و این کشور با اقتصادی پویا و فرصت های کاری بکر محیط مناسبی برای متقاضیان کار مخصوصل در بخش IT می باشد. به همین دلیل، موسسات معتبر کاریابی فراوانی در استونی وجود دارد که به ارائه خدمات کاریابی به کارجویان و شرکت های استخدام کننده می پردازند. اهم وظایف این شرکت ها شامل فرآیند کاریابی و استخدام، تشکیل پرونده کاری، ارزیابی صلاحیت داوطلبان و پیشنهاد فرصت شغلی مناسب و نیز مشاوره جهت اخذ ویزای کار و اقامت استونی می باشد. جهت شروع همکاری با این موسسات، تنظیم یک رزومه یا CV قوی از طرف متقاضیان کار ضروری است و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در کلیه مراحل کاریابی و اخذ ویزای کار و اقامت استونی همراه شما هستند.

اشتغال و کاریابی در استونی

استونی از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپایی (EU) می باشد که دارای محیط کسب و کار مطلوبی است و شرکت ها و کارکنان اینگونه شرکت ها در کشور استونی نه تنها از موقعیت اقتصادی برتر این کشور در اتحادیه اروپایی (EU) و ناحیه شنگن برخوردار می باشند بلکه همچنین، از مزایایی همچون میانگین درآمدی بالا و نیز امتیازات مالیاتی خاص نیز برخوردار هستند. درصد بالایی از فعالیت های نیروی کار استونی در بخش خدمات و بیزینس مشغول به کار هستند. اکثر شرکت های استونیایی در تلاش برای جذب و آموزش کارکنان خود می باشند.

نیروی کار استونی تحصیلکرده و دارای مهارت بالا می باشند. در واقع، کارفرماها و شرکت های استونی به دنبال متقاضیان با استعداد هستند. بنابراین، متقاضیان خارجی دارای تخصص و مهارت بالا شانس بهتری برای کاریابی در این کشور هستند. در سال 2023 بخش کثیری از نیروی کار می توانند در بخش خدماتی استونی کار پیدا بکنند، اما استخدام در بخش های صنعت و کشاورزی استونی نیز قابل توجه است. آمار بازار کار استونی به شرح ذیل می باشد:

  • نرخ بیکاری استونی: 4.7%
  • افراد شاغل: 661.80 هزار نفر
  • حداقل درآمد ماهیانه: 540€ (یورو)
  • نرخ اشتغال: 68.20%
  • میانگین درآمد ماهیانه: €540 (یورو)
  • سن بازنشستگی: 63 سال

موسسات و شرکت های معتبر کاریابی در استونی

درمورد طرق سریع و مطمئن کاریابی در استونی همانند شرایط کار در فرانسه، آلمان و سایر می توان به استفاده از موسسات معتبر کاریابی در استونی اشاره کرد. در حقیقت این شرکت ها هستند که یافتن بهترین گزینه را برای کارفرماها و کارمندان در کشور استونی آسان می سازند. اما سوال اینجاست که وظیفه اصلی موسسات کاریابی معتبر در استونی چیست؟ این نوع شرکت ها در واقع به فعالیت هایی همانند فرآیند کاریابی و استخدام، ارزیابی صلاحیت داوطلبان و پیشنهاد فرصت شغلی مناسب برای آنها می پردازند.

فرآیند کاریابی در موسسات کاریابی کشور استونی در 2 بخش تحقیقات و در بخش ارزشیابی نیروی کار فوق العاده قوی می باشد. یک شرکت کارآفرینی در استونی می تواند خدماتی را برای کلیه دسته های کارمندان و شرکت های استخدام کننده ارائه کند. علاوه بر موارد فوق، امتیاز جستجوی کار از طریق شرکت های کاریابی معتبر در استونی آن است. این شرکت ها در زمینه اخذ ویزاهای کار و اقامت به مشتریان خود ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهند. از مهمترین موسسات کاریابی در کشور استونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Arista HRS
  • aTalent Recruiting
  • Baltic Human Capital
  • CTRL
  • CV Keskus recruitment services
  • CVO Recruitment Estonia
  • Executive Lab Search
  • Glasford International Estonia
  • HR Factory
  • HR Power Security
  • IT Personal
  • IT Talent
  • Manpower
  • MPS
  • Personnel Services
  • Talentor Estonia
  • Tripod Grupp

موسسات و شرکت های معتبر کاریابی در استونی

شرایط کاریابی توسط موسسات کاریابی استونی

موسسات معتبر کاریابی در استونی با پایش بازار کار و نیازمندی های شرکت ها در کلیه زمینه های تولید و فرآوری، کالاهای مصرف کننده، خرده فروشی، خدمات درمانی، خدمات تجاری و بیزینس به متقاضیان کار فرصت های مناسبی را ارائه می دهند. بنابراین، متقاضیان کار در استونی همواره باید آماده برای مصاحبه باشند. از شرایط کاریابی موسسات معتبر کاریابی در استونی ثبت نام و تشکیل پرونده کاربری در سایت های این موسسات و پرداخت هزینه های کاریابی است. بنابراین، عقد قرارداد با شرکتهای کارآفرین استونی و آشنایی با شرایط آنها می تواند گام اول در کاریابی این کشور اروپایی مطرح باشد.

در وهله اول، متقاضیان کار در موسسات معتبر کاریابی در استونی بایستی نسبت به تنظیم یک رزومه قوی یا همان CV اقدام نمایند. اشاره به تخصص کاری، سابقه کار، درآمد مورد انتظار، تحصیلات دانشگاهی و مهارت زبانی بایستی تشکیل دهنده محتوای این رزومه کاری باشد. در حقیقت، نحوه کاریابی انجام شده توسط موسسات کاریابی استونی بر مبنای نیازسنجی بازار کار و مطابق رزومه کاری شما خواهد بود. توصیه ما به فارغ التحصیلان جویای کار در رشته های کامپیوتر و IT، کاریابی و اخذ ویزای کار استونی می باشد. چراکه استونی بهشت کارآفرینان و استارت آپ های اینترنتی در اروپاست.

شرایط افتتاح موسسه کاریابی در استونی

اما شاید افرادی باشند که به دنبال افتتاح موسسه کاریابی در کشور استونی باشند و بخواهند از این طریق علاوه بر کسب درآمد، اقامت دائمی اتحادیه اروپایی (EU) را نیز اخذ نمایند. این افراد جهت گشایش موسسه کاریابی در کشور استونی بایستی در وهله اول با یک وکیل مهاجرتی مجرب در زمینه حقوق تجاری مشاوره نمایند. در مرحله بعدی، لازم است که متقاضیان لازم است تا بر اساس شرایط و سرمایه خود از روندها و شرایط بازار کار استونی و ثبت شرکت در این کشور، امکان سنجی نمایند. دانش کافی از قوانین کار استونی داشته باشند.

زمینه های کاریابی و نوآفرینی در استونی مخصوصا برای متخصصان رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات فراهم است. اما اگر شما کارآفرین می باشید و به دنبال تشکیل شرکت کاریابی در استونی هستید، در این زمینه کارشناسان ثبت شرکت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما در زمینه شرایط و مدارک لازم جهت راه اندازی موسسه کاریابی در کشور استونی و اخذ ویزای سرمایه گذاری استونی کمک نمایند. همچنین کارشناسان ما می توانند در زمینه افتتاح شعبه یا شرکت تابعه یک شرکت کاریابی بین المللی به شما کمک نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در استونی

  1. منصور حاجیوند گفت:

    با احترام کار آفرین هستم و قصد دارم در کشور استونی یک مکان توریستی بسازم در این مورد نیاز به راهنمایی دارم . با تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام. لطفا در خصوص اطلاعات تکمیلی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *