مهاجرت کاری هلند

موسسات کاریابی در هلند

موسسات کاریابی در هلند

موسسات کاریابی در هلند می تواند باعث فراهم آوری ابزار استخدام افرادی زیادی گردد. ناگفته نماند سابقه کار بالای 5 سال باعث افزایش حقوق در بین متقاضیان می گردد. اولویت استخدام در این کشور بر اساس تامین نیروی کار داخلی می باشد و افراد متقاضی باید از این کشور پیشنهاد کاری یا دعوت نامه کاری داشته باشند. برای آن که بتوانید در این کشور کار کنید باید اجازه قانونی کار داشته باشید. شما باید به کمک موسسات کاریابی شغل مورد نظر خود را بیابید. کارفرما را برای استخدام خود مجاب کنید. پس از آن که  شما را رسما به استخدام درآورد، باید برای اجازه اقامت و کار شما اقدام کند.

در صورت موافقت اداره مهاجرت کشور هلند با حضور شما در این کشور، شما باید برای دریافت ویزای کاری هلند اقدام کنید. اجازه کار شما در این کشور تنها یک سال اعتبار خواهد داشت. پیش از آن که این مدت به پایان برسد، باید با هماهنگی کارفرمای خود، نسبت به تمدید آن اقدام کنید. شما این فرصت را خواهید داشت تا در بازه های زمانی مختلف ویزا کاری خود را تا 5 سال تمدید کنید. پس از آن نیز قادر خواهید بود ویزای کاری بلند مدت دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمائید.

میزان حقوق در هلند

بر اساس قوانین این کشور، حداقل میزان دستمزد برای کار تمام وقت مشخص شده است. دسته بندی حداقل دستمزد در این کشور به شرح زیر است.

رده سنیحقوق روزانه به یوروحقوق هفتگی به یوروحقوق ماهانه به یورو
20 سال€50.98€254.90€1104.60
21 سال€61.91€309.55€1341.30
22 سال و بیشتر€72.83€364.15€1578

حداقل حقوق ساعتی در این کشور نیز به صورت قانونی به شرح زیر پرداخت می شود:

رده سنیحقوق دریافتی در هر ساعت به یورو
20 سال€6.38
21 سال€7.74
22 سال و بیشتر€9.11

در میان مشاغل به طور کلی، دندانپزشکان از بالاترین سطح دستمزد برخوردار هستند. هنرمندان نیز کم ترین میزان درآمد ماهیانه را دریافت می کنند. البته بدیهی است که این کلام یک جنبه عمومی دارد و فعالیت های هر فرد می تواند در دستمزد او تاثیر بسزایی داشته باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق درخصوص کار در این کشور مقاله ویزای کاری هلند را مطالعه بفرمائید.

بررسی موسسات کاریابی در هلند

بهترین راه یافتن یک شغل مناسب دراین کشور، استفاده از موسسات کاریابی است. موسسات کاریابی خدمات بسیار زیادی را در اختیار نیروی کار داخلی و خارجی قرار می دهند. امکان مراجعه حضوری به برخی از این موسسات وجود دارد اما بسیاری از این موسسات به صورت آنلاین اداره می شوند.

در ادامه برخی از مهم ترین موسسات کاریابی در هلند را معرفی خواهیم کرد.

  • موسسه UVW نقش بسیار مهمی را در بازارکار این کشورایفا می کند. این موسسه خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار نیروی کار قرار می دهد. سایت این موسسه به زبان هلندی طراحی شده است. در صورتی که دراین کشورزندگی می کنید، می توانید به صورت آنلاین رزومه خود را در این سایت قرار دهید. در این صورت کارفرمایان مختلف می توانند با مطالعه رزومه شما، در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنند.
  • یکی از مهم ترین سازمان های کاریابی در قاره اروپا EURES است. 25 زبان مختلف کشورهای اروپایی در این سایت به شما کمک خواهد کرد تا شغل مورد نظر را بیابید. شما از طریق این موسسه می توانید با کارفرمایان هلندی ارتباط برقرار کرده و شرایط آن ها را بررسی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مهاجرت به هلند را مطالعه بفرمائید.

بررسی موسسات کاریابی در هلند

سایت و موسسات کاریابی در هلند

بسیاری از کارفرمایان تلاش می کنند تا از طریق اینترنت نیروی کار مورد نظر خود را بیابند. بنابراین شرایط خود را در بسیاری از سایت های کاریابی بارگذاری کرده و در انتظار رزومه مخاطبان می نشینند. حال به معرفی برخی از این سایت ها و موسسات خواهیم پرداخت. جهت کسب اطلاعات دقیق درخصوص زندگی و تحصیل در این کشور مقاله هزینه زندگی در هلند را مطالعه بفرمائید.

  • سایت های عمومی کاریابی در هلند
  • سایت های مربوط به کار های تخصیی در هلند

این سایت ها به شرح زیر می باشد:

سایت های عمومی کاریابی در هلندشرح
monsterboard.nl
nationalemediasite.nl
jobbingmall.nl
jobnews.nl
vacaturebank.nl
vacaturekrant.nl
سایت های مربوط به کارهای تخصصی در هلندشرح
jobs-netherlands.com
seasonalwork.nlبخش های کشاورزی و دامداری
agrojobs.nlبخش کشاورزی
intermediair.nlکاریابی برای کسانی که دارای مدارک علمی بالا هستند.
export.nlکاریابی در بخش صادرات، واردات، حمل و نقل و انبار داری
medweb.nlپرسنل بیمارستانی
academictransfer.comآکادمی ها
cadjobs.nlهنرمندان تخصصی
archined.nlکاریابی در بخش معماری و شهرسازی

روزنامه های کاریابی در هلند

یکی از راه های دیگر کاریابی دراین کشور استفاده از روزنامه های این کشور است. در کشور هلند 4 روزنامه مهم کاریابی وجود دارد که می توان از سایت آن ها نیز برای کاریابی استفاده کرد:

  • telegraaf.nl
  • nrc.nl
  • volkskrant.nl
  • ad.nl

آژانس های کاریابی نامزدها را از طرف کارفرمایان بالقوه بررسی می کنند. در نتیجه، شما باید هنگام ملاقات با آژانس های کاریابی و استخدام مدیران یا کارفرمایان بالقوه، تأثیری بگذارید.

در اینجا چند قانون طلایی برای کار با آژانس های کاریابی وجود دارد:

  • یک رزومه (CV) به روز به زبان انگلیسی داشته باشید که کاملا نشان دهنده مهارت ها، تحصیلات، تجربه کاری و مشخصات شخصی شما باشد و سعی کنید تا حد امکان مختصر و مختصر آن را حفظ کنید. اگر واقعا می ‌خواهید متمایز شوید، نسخه ‌ای ترجمه شده به هلندی داشته باشید که برخی از شرکت ‌ها از آن استقبال خواهند کرد.
  • همیشه از هر برنامه ای با یک مرور کلی یا انگیزه نامه که الزامات اصلی کار، ویژگی های شخصی و اهداف شغلی شما را مشخص می کند، پشتیبانی کنید.
  • اگر در عرض 3 تا 5 روز چیزی شنیدید، هر درخواستی را پیگیری کنید.

درخواست آزادانه کار در هلند

این امکان برای شما وجود دارد که به صورت آزادانه برای دریافت کار اقدام کنید. بسیاری از شرکت های بزرگ دراین کشور فرصت های شغلی را به صورت آزادانه در اختیار قرار نمی دهند. از همین رو شما باید شخصا برای دریافت این مشاغل اقدام کنید. این به شما فرصت می دهد تا شانس بیشتری برای دریافت شغل داشته باشید. شما باید یک متن کامل برای دریافت شغل تنظیم کنید.

محتوای این متن بسیار حائز اهمیت است. بهتر است شامل موارد زیر باشد:

  • چرایی تمایل شما به کا در این شرکت
  • استعداد های شما در چه زمینه ای بیش تر است.
  • مهارت های فردی شما
  •  تجربیات کاری شما
  • علت آن که فکر می کنید شما می توانید یک نیروی کار مفید برای آن ها باشید.
  •  شما می توانید نسبت به سایر گزینه ها برتری بیش تری داشته باشید.

در صورتی که در یک کشور دیگر، به خصوص کشور های اروپایی کار کرده اید، یک برتری بسیار ویژه نسبت به سایرین خواهید داشت. موسسات کاریابی به شما کمک خواهند کرد تا شغل مورد نظر خود را بیابید. سپس می توانید با توجه به نحوه تنظیم رزومه، روزمه خود را در اختیار کارفرما قرار دهید. افرادی که در این کشور و به زبان هلندی تحصیل کرده اند از شانس بیشتری برای یافتن شغل مناسب برخوردارند. همچنین کسانی که سابقه کاری در اروپا را دارند می توانند امید بیش تری برای یافتن شغل داشته باشند. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای یاری کردن شما در مسیر مهاجرت به هلند برخوردار هستند. همچنین جهت سرمایه گذاری در این کشور می توانید مقاله سرمایه گذاری در هلند را مطالعه بفرمائید.

4.9/5 - (12 امتیاز)

10 دیدگاه برای “موسسات کاریابی در هلند

  1. طلایی پور گفت:

    از برخورد مردم با ایرانیان نیز مقاله می گذارید؟

  2. leila گفت:

    سلام. این موسسات کاریابی چه مقدار هزینه در قبال پیدا کردن کار برای ما دریافت میکنن؟

  3. Arezoo گفت:

    باتوجه به این درآمدهای ذکر شده هزینه های زندگی در هلند به چه صورت می باشد؟ و سطح زندگی در این کشور چگونه است؟
    ممنون از مقاله خوبتون.

  4. منوچهر گفت:

    کاریابی درهلند راحت تره یا آلمان ؟ با توجه به نوع رشته که مهندسی کشاورزی هست

  5. baran گفت:

    از مقاله و مطالب خوبتون ممنونم

  6. سلامیان گفت:

    چقدر میشه روی موسسات کاریابی در هلند برای رسیدن به کار در این کشور حساب کرد؟

  7. ترانه گفت:

    راه های ارتباط با این موسسات چیست؟

  8. قراری گفت:

    هزینه ثبت نام در موسسات کاریابی هلند و مدت زمان پیشنهاد کاربه متقاضیان چند یورو است؟

  9. سحر گفت:

    ممنون از مطالب به روزتون

  10. امیرحسین گفت:

    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *