مهاجرت کاری مالتا

موسسات کاریابی در مالتا

موسسات کاریابی در مالتا

اطلاع از موسسات کاریابی در مالتا برای متقاضیانی که در سال 2023 به دنبال کار در این کشور هستند، واجد اهمیت است. یکی از طرق مهاجرت به کشور مالتا از طریق کار در این کشور می باشد. مهاجران خارجی برای کار در این کشور و دریافت ویزا کاری باید از کارفرما دعوت نامه شغلی دریافت نمایند. همچنین موسسات کاریابی در مالتا می توانند با توجه به رزومه فرد مشاغل مرتبط را به متقاضی اعلام نمایند.

کشور مالتا جزء اتحادیه اروپا می باشد و جزء کشور های پیشرفته در جهان می باشد و دارای اقتصادی با ثبات و بسیار مناسب است. با توجه به اینکه کار در مالتا دارای شرایط خاصی ست بهتر است ابتدا تمام شرایط بررسی گردد و بعد به موسسات کاریابی در مالتا پرداخته شود. ممکن است سوالات بسیاری در زمینه موسسات کاریابی در مالتا وجود داشته باشد.

سوالاتی چون:

  • چگونه می توان به ویزای کار مالتا دست یافت؟
  • میزان درآمد در مالتا به چه صورت است؟
  • مدارک لازم برای دریافت ویزای کار مالتا به چه صورت است؟

در مقاله پیش رو که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، قصد داریم به بررسی موسسات کاریابی در مالتا و شرایط کار در این کشور در سال 2023 بپردازیم.

ویزای کاری مالتا

متقاضیان می توانند به 2 صورت ویزا کار کشور مالت را دریافت نمایند.

  • اشتغال: افرادی که اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند به معنای این نیست که می توانند در کاری مشغول به کار شوند. جهت کسب اجازه کار و فعالیت در این کشور باید به صورت جداگانه و از طریق ادارات مربوطه گواهی اجازه کار را دریافت نمایند.
  • از طریق کارفرما: افرادی که قصد دارند در این کشور مشغول به کار شوند باید از کارفرمایی دعوت نامه کاری و اجازه کار دریافت نمایند. داشتن کارفرما به این منظور است که فرد می تواند در شرکتی مشغول به کار شود و کارفرما فرد را به عنوان کارمند شرکت استخدام کرده است.

انواع ویزا کاری در مالتا

در کشور مالتا به افراد با توجه به شرایط ویزا کاری اعطا می شود که در ذیل به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

  • ویزا پیشنهاد کار
  • ویزا جست و جو کار
  • ویزا مهارت کار

در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با انواع ویزا ها در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. به صورت کلی مراحل اخذ ویزای کاری مالتا به شرح زیر است:

مراحل اخذ ویزای کاری مالتا

ویزای پیشنهاد کاری در مالتا

این ویزا به معنای پیشنهاد کاری می باشد که از طرف کارفرما در کشور مالتا به فرد اعطا می شود. این گواهی به این منظور می باشد که کارفرما متقاضی را ساپورت می نماید. برای اعطا پیشنهاد کاری به متقاضیان خارجی کارفرما باید شرایط و قوانین وضع شده در این کشور را رعایت نماید. قانون اعطا پیشنهاد کاری در مالتا و سایر کشور های اروپایی به این صورت میباشد: ابتدا کارفرما باید آگهی استخدام را در کشور مالتا و به مدت نود روز منتشر نماید.

اگر فردی برای شغل مورد نظر استخدام نشد کارفرما باید به مدت نود روز دیگر این آکهی را در کشور های اروپایی منتشر نماید. اگر همچنان فردی برای کار مورد نظر انتخاب نشد کارفرما می تواند از نیروی کار خارجی استفاده کرده و آن ها را استخدام نماید.

 ویزای جست و جوی کار مالت

این نوع ویزا به مدت محدود صادر می شود و امکان تمدید آن وجود ندارد، متقاضیان با ارائه مدارک تحصیلی و سوابق کاری می توانند این ویزا را دریافت نمایند و در مدت تعیین شده در آن کشور مشغول به کار شوند. اگر فرد نتواند در مدت تعیین شده در شغلی مشغول به کار شود باید به کشور خود بازگردد. نکته حائز اهمیت این که متقاضی بعد از یافتن کار می تواند برای اعضا خانواده خود نیز اقامت این کشور را دریافت نماید.

 ویزا مهارت کار مالت

نام دیگر این نوع ویزا Skill worker می باشد. فرد با توجه به سوابق کاری، سن و تحصیلات می تواند امتیاز کسب نماید. و پس از قبولی با شرکت در 1 یا دو جلسه در مصاحبه های می تواند اقامت دائم آن کشور را دریافت نماید. و بعد از شاغل شدن و پرداخت مالیات در زمان معین تابعیت کشور مورد نظر را دریافت می نماید.

مدارک لازم برای دریافت اجازه کار مالتا

بعد از دریافت دعوت نامه شغلی از کارفرما در کشور مالتا فرد باید مدارکی را برای دریافت اجازه کار ارائه دهد.

  • ارائه دعوت نامه اشتغال به کار
  • ارائه گواهی سلامت تایید شده
  • ارائه عکس پرسنلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه اصل پاسپورت
  • ارائه رزومه کاری و سوابق کاری
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی

متقاضیان برای تمدید اعتبار مجوز کاری خود باید حدودا 1 ماه قبل از پایان اعتبار ویزا خود به ادارات مرتبط مراجعه نمایند و اقدامات لازم را انجام دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کادر حرفه ای موسسه سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

 شرایط دریافت مجوز در موسسات کاری مالتا

متقاضیان می توانند با ارسال رزومه خود به موسسات کاریابی در مالتا در شغل مورد نظر استخدام شوند. یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین موسسات کاریابی در مالتا موسسه maltapark.com می باشد، محدودیتی در این سایت برای ثبت نام وجود ندارد. در این سایت مشاغل مختلفی ارائه شده است. مشاغلی از قبیل کار در رستوران ها تا مشاغل تخصصی در این سایت آگهی شده است. این سایت به نحوه ای می باشد که فرد می تواند رزومه خود را در این سایت قرار دهد و با قبول شدن درخواست توسط کارفرما فرد می تواند در کار مورد نظر استخدام شود. سایت های دیگر کاریابی در این کشور شامل موارد زیر می شود:

  • eures-reed
  • learn4good
  • career jet
  • times of maltaN

موسسات کاریابی در مالتا به متقاضیان کمک می کند تا در شغل مورد علاقه خود و نسبت به مهارت و تخصص استخدام شوند. Jobs plus به عنوان یک موسسه کار گزار بین متقاضیان و شرکت ها یا موسسات به دنبال استخدام متقاضیان می باشد. زمانی که فرد در این سایت ثبت نام نماید شغل های مناسبی به او پیشنهاد می شود. متقاضیان می توانند به صورت های دیگری نیز به دنبال شغل باشند، افراد می توانند در آژانس های کاریابی علاوه بر ثبت نام در سایت های کاریابی نیز رزومه خود را ارسال نمایند و شانس خود را برای یافتن شغل امتحان نمایند.

پرداخت حقوق در موسسات کاریابی در مالتا

در کشور مالتا بر اساس قوانین ماهانه حدود 13000€ (یورو) به فرد تعلق می گیرد. پس از گذشت چند سال و کسب مهارت و تخصص فرد می تواند ماهانه مبلغی حدود 45000€ (یورو) حقوق دریافت نماید. اگر فردی توانایی انجام کارهای سخت تری را داشته باشد می تواند ماهانه حقوق بیشتری دریافت نماید. افراد با سابقه کار در مشاغلی مانند: فروش ملک و مستغلات، فروش نرم افزار کامپیوتر در کشور مالتا کمسیون های بالایی دریافت می نمایند، همچنین اگر فردی در این مشاغل سابقه کار داشته باشد می تواند در سایت ها و موسسات کاریابی در مالتا ثبت نام نماید و به راحتی شغل مورد نظر را یافت نماید. شایان ذکر است که درآمد کار در مالتا بنا به شرایط متقاضیان متفاوت می باشد.

اگر سوالات بیشتری در ابطه با کار، اجازه کار و یا موسسات کاریابی در مالتا دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. می توانید از مشاوران و وکلاء موسسه مشاوره های رایگان را دریافت نمایید. همچنین برای مطالعه بیشتر می توانید به سایت موسسه مراجعه کرده و مقاله هزینه های زندگی در مالتا را مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *