مهاجرت کاری مجارستان

موسسات معتبر کاریابی در مجارستان

موسسات معتبر کاریابی در مجارستان

هدف از ارائه این مقاله آشنایی علاقه مندان به کار در مجارستان با موسسات معتبر کاریابی در مجارستان و نحوه جست و جوی کار از این طریق است. این کشور مسیر بسیار آسانی را در کارآفرینی و ایجاد کسب و کار دارد. به همین دلیل در این زمینه توانسته است به رتبه چهل و یکمین در سطح جهان دست یابد. برای آگاهی های بیشتر به مطالعه مقاله نگارش شده از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه بپردازید.

درباره اقتصاد مجارستان

اقتصاد مجارستان در موضوع موسسات معتبر کاریابی در مجارستان و اقامت کاری به این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین ضروری است، قبل از هر اقدامی جهت مهاجرت با اقتصاد این کشور آشنا شویم. درصد تورم در این کشور به میزان 0.07 % می باشد که بسیار به صفر نزدیک است و این نشان دهنده ثبات و پایداری اقتصادی این کشور می باشد. نرخ تورم در مجارستان ذیلا بررسی شده است:

از این رو سرمایه گذاری در این کشور می تواند بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و کارآفرینان باشد. از آنجا که این کشور دارای آثار معماری بسیار قدیمی و موزه های با قدمت بالا است، سیل عظیم گردشگران و توریست ها به این کشور باعث گردیده که صنعت توریسم مجارستان پر رونق شود. بنابراین یکی از زمینه های سرمایه گذاری در این کشور می تواند در زمینه صنعت گردشگری باشد. چرا که بزرگ ترین بخش اقتصاد و مالی این کشور از این طریق تامین می گردد. به طور مثال کشور مجارستان دارای تعداد زیادی چشمه های آب گرم زیبا و شگفت انگیز است که تعداد آنها به 118 چشمه می رسد. این چشمه ها در پایتخت مجارستان (شهر بوداپست) واقع هستند.

شرایط موسسات معتبر کاریابی در مجارستان

چنانچه به عنوان دانشجو در کشور مجارستان مشغول تحصیل هستید، می توانید برای جست و جوی از طریق موسسات کاریابی مجارستان اقدام نمایید. این موسسات بابت یافتن کار برای فرد متقاضی هزینه ای را از وی دریافت می دارند. ممکن است به عنوان یک شهروند در اتحادیه اروپا اقامت داشته باشید. در این صورت می توانید شخصا به موسسات معتبر کاریابی در مجارستان و آژانس های استخدامی مراجعه نموده و فرصت های شغلی مورد نظر را بیابید. از طرفی فرد متقاضی می تواند به صورت مجازی اقدام به این کار نماید. بدین صورت که تقاضای کار در مجارستان را در سیستم ثبت نموده و در انتظار جواب باشد.

با توجه به این که فرد در این کشور حضور ندارد، لذا اقدام غیر حضوری کمی دشوار به نظر می آید. همان طور که می دانید زبان کشور مجارستان، زبان مجاری است. بنابراین تسلط به یکی از زبان های مجاری یا انگلیسی می تواند اهمیت بسیار زیادی در یافتن شغل داشته باشد. از این رو با تسلط کافی بر زبان، می توان در بزرگ ترین کمپانی های خارجی و بین المللی مشغول به کار شد.

طرق کاریابی موسسات معتبر کاریابی در مجارستان

روش کاریابی موسسات استخدامی در کشور مجارستان با یکدیگر تفاوت دارد. هر موسسه ای قوانین مخصوص به خود را داشته و بر طبق همان قوانین عمل می نماید. به طور مثال برخی از این موسسات در رشته های و زمینه های خاصی برای فرد متقاضی به دنبال کار هستند.

اگر قصد دارید از طریق موسسات کاریابی به یافتن شغل در مجارستان باشید، بایستی رزومه (CV) خود را تهیه و در اختیار موسسه قرار دهید. همچنین می توانید این رزومه را در سایت موسسه آپلود نموده و تقاضای خود را ثبت نمایید و در انتظار پاسخ باشید. برخی افراد از طریق دوستان و آشنایان خود در کشور مجارستان به شغل مورد علاقه خود دست می یابند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید. همچنین مقاله کار در مجارستان نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

طرق کاریابی موسسات معتبر کاریابی در مجارستان

وب سایت های کاریابی مجارستان

قبل از اخذ ویزای کاری مجارستان بایستی متقاضیان در شغل مورد نظر پذیرفته شوند. برخی از وب سایت ها و موسسات معتبر کاریابی در مجارستان به زبان مجاری مشغول فعالیت هستند. از این رو یافتن کار در این گونه وب سایت ها برای اتباع خارجی مشکل ساز است. از جمله وب سایت های شهر بوداپست که در مشاغل و حرفه های خاصی متمرکز هستند، به قرار زیر هستند:

در سایت Monster.hu Monster.hu مشاغل بسیار خوب و مناسبی وجود دارد که به زبان انگلیسی نیاز دارد. Profession.hu Profession.hu این وب سایت شامل مشاغل فناوری است که درخواست بسیاری از درخواست های کمپانی های بزرگ و شناخته شده در فهرست مشاغل این سایت قرار گرفته است. CVonline.hu در این وب سایت بالغ بر 5200 شغل وجود دارد. این پایگاه به 2 زبان انگلیسی و مجاری است که خدمات مناسبی را متقاضیان ارائه می نماید.

دیگر سایت های کاریابی عبارتند از:

  • topjob.hu
  • workania.hu
  • jobmonitor.hu

همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در کشور مجارستان به نوعی مقرون به صرفه می باشد. چراکه به سرمایه های کلان نیاز ندارد. برای مثال سرمایه ای که برای ثبت یک شرکت در مجارستان لازم است مبلغی معادل 5000€ الی 50000€ (یورو) می باشد.

ارزیابی مشاغل در مجارستان

پیش از این که افراد تصمیم به کسب و کار و سرمایه گذاری در مجارستان داشته باشند، بایستی پتانسیل این کشور جهت جذب نیروی کار خارجی و یا اقتصاد این کشور را سنجیده و ارزیابی نمایند. کشور مجارستان اکنون در حال توسعه و رشد اقتصادی است. اما مسلما به درجه ارتقای کشورهایی مانند آلمان یا اتریش که در همسایگی این کشور هستند، نمی رسد.

از این رو اکثر افراد جهت پیشرفت و کسب درآمد بیشتر تصمیم به مهاجرت به دیگر کشورهای اروپایی را دارند. بنابراین می توانید اقامت کاری در این کشورها را دریافت نموده و پس از چند سال فعالیت شغلی مستمر، موفق به اخذ اقامت دائم در اروپا شوید. ویزای کاری در کشورهای اروپایی با توجه به شرایط ذیل به سهولت قابل دریافت است:

  • دارا بودن تخصص و مهارت در سطح بالا
  • دارا بودن سطح تحصیلات آکادمیک و تجارب شغلی مرتبط
  • شرایط سنی مناسب
  • تسلط کافی به زبان

مشاوره های بیشتر را می توانید از طریق کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دست آورید. این موسسه با تجربه طولانی مدت در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی و اخذ اقامت این کشورها می تواند بهترین و ایده آل ترین گزینه مهاجرتی را به شما عزیزان مهاجر ارائه نماید. بنابراین برای دریافت آگاهی های لازم در خصوص نحوه کار موسسات معتبر کاریابی در مجارستان از طریق مراجعه به صورت حضوری و یا تماس های تلفنی با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *