مهاجرت کاری ترکیه

موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

موسسات معتبر کاریابی در ترکیه در سال های اخیر بیشتر از پیش مورد استقبال قرار گرفته است و افراد زیادی از این موسسات کمک دریافت می کنند. کشور ترکیه با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، که میان 2 قاره آسیا و اروپا می باشد. بهترین کشور برای پیشرفت اقتصادی است. کشور ترکیه با توجه به سال های اخیر نسبت به کشورهای در حال توسعه از لحاظ اقتصادی پیشرفت چشم گیری داشته است. اقتصاد کشور ترکیه در 20 کشور برتر جهان شناخته شده است. وضعیت کاری در این کشور مناسب می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به معرفی موسسات کاریابی در ترکیه می باشد.

مهاجرت به ترکیه

مهاجرت از کشور ایران به ترکیه در سال های اخیر بیشتر از قبل شده و دلایل مختلفی دارد. تعدادی از این دلایل به شرح ذیل است:

  • همسایگی ترکیه با ایران
  • شباهت زندگی مردمان با ایران
  • انگیزه خوب کار
  • آب و هوای بسیار مناسب

در مورد مهاجرت به کشور ترکیه ابهاماتی وجود دارد که در این نگاره قصد بر رفع آنهاست. در ادامه سوالاتی در مورد موسسات کاریابی در ترکیه به شرح ذیل است:

  1. چگونه این امکان را داریم که موسسات معتبر کاریابی در ترکیه را بدست آوریم؟
  2. برای درخواست کار در یکی از موسسات کاری ترکیه، آیا به مدرک زبان نیاز می باشد؟
  3. شرایط عمومی کار و حقوق در ترکیه به چه صورت می باشد که افراد مشتاق هستند در این موسسات به کار مشغول شوند؟
  4. چه کسب و کارهایی در موسسات کاریابی ترکیه میتوان پیدا کرد؟
  5. موسسات کاریابی در ترکیه در نهایت به اقامت دائم شخص می رسد؟
  6. بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران بابت مشاوره حقوقی مهاجرت کیست و چه شرایطی دارد؟

بررسی موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

یکی از راه های موفقیت آمیز برای شخصی که به دنبال کار می باشد این است که به زبان ترکی مسلط باشد. زبان ترکی این امکان را دارد با شغل های که از موقعیت اجتماعی بالایی دارند را بدست آورند. کشور ترکیه با توجه به آب و هوای مناسب و مناظر زیادی که دارد. همانطور در صنعت کشاورزی و توریستی پیشرفت زبادی داشته است که باعث شده است رونق کار در ترکیه صورت گرفته است. ترکیه در مقایسه با کشورهای دیگر جهان مانند انگلستان، فرانسه و کانادا از شغل های که موقعیت اجتماعی بالایی دارند قرار گرفته است. جهت کار در این کشور مقاله کار در ترکیه را مطالعه بفرمائید.

بررسی موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

کار در ترکیه

شخص متقاضی باید با توجه به سایت های کاریابی و اداره کار در ترکیه شغل مورد نظر خود را پیدا کند. این سایت ها مطالب و اطلاعات خود را به روز می کنند. همگی مشاغل مورد نیاز ترکیه برای تابعیت خارجی و دانشجویان خارجی که نیاز به کار پاره وقت دارند که معرفی کنند. کسانی که می خواهند کار در ترکیه با دادن اطلاعات هویتی و رزومه کاری، شغل مورد نظر خود را در سایت کاریابی پیدا کنند. جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در ترکیه مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

از این رو نرخ تورم در این کشور در نمودار زیر بیان شده است:

راه دیگر این است که شخص با ویزای توریستی وارد کشور ترکیه شوند. از راه روزنامه و سایر کار مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنند. در همه شهرهای این کشور نیاز به نیروی کار می باشد. شخصی که با مراجعه به شرکت دولتی و خصوصی طبق موافقت کارفرما، به وزارت کار و امور اجتماعی اطلاع می دهد. در صورت موافقت در وزارت خانه بعد از مراحل قانونی در سفارت ویزای کاری به شخص ارسال می شود. سفارت ترکیه برای افرادی که می خواند کار کند با توجه به اطلاعات شخصی و سابقه کاری و تحصیلی در این کشور درخواست کار بدهند. اغلب 1 ماه زمان لازم است در صورت موافقت با شخص برای کار به کارفرمای خود در ترکیه معرفی کنند. یک قرارداد 1 ساله با شخص متقاضی منعقد می شود که این قرارداد تا 3 سال قابل تمدید می باشد.

مدارک لازم برای موسسات معتبر کاریابی در ترکیه

کارمندان اغلب 46 ساعت در یک هفته مجوز کار کردن را دارند. در 1 سال به مدت 14 روز مرخصی دارند. متوسط درآمد آن ها بین 300€ تا 400€ (یورو) در 1 ماه می باشد. به همین دلیل شرایط کاری در ترکیه مناسب می باشد. افراد زیادی به فکر کار کردن در موسسات کاریابی در ترکیه می باشند. همچنین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در ترکیه نیز به شرح ذیل است:

  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • گواهی سابقه کاری و بیمه
  • اصل شناسنامه شخص اصلی به اضافه همراهان
  • عدم سوء پیشینه
  • گواهی سلامت
  • گذرنامه معتبر و 4 عدد عکس جدید
  • تمکن مالی

لازم به ذکر است که تمامی مدارک زیر باید ترجمه شده باشند. با تایید وزارت خارجه و دادگستری در ایران ارائه دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه درخشان در زمینه مهاجرت به شما عزیزان کمک می کنند. مشاوران ارشد و حرفه ای ما با توجه به شرایط شما بهترین روش مهاجرت را به شما مشاوره می دهند. مشاوران ما به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان مشاوره می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *