مهاجرت کاری مالتا

مهاجرت کاری به مالتا

مهاجرت کاری به مالتا

شرایط مهاجرت کاری به مالتا براساس آخرین قوانین کاری این کشور تنظیم شده است زیرا یکی از گزینه های متقاضیان جهت مهاجرت به مالتا می باشد. این روش همچنین می تواند از راه های وارد شدن به این کشور و دریافت اقامت این کشور می باشد. کشور مالتا عضو کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از سمت جنوب به دریای مدیترانه هم مرز می باشد. شهر والتا پایتخت این کشور می باشد. کشور مالتا دارای جذابیت‌ های گردشگری زیادی مانند سواحل دریایی، کرانه ها می باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب مهاجرت کاری به مالتا بهترین راه ها را ارائه می دهد. زیرا ابتدا پروسه کاری سابق شما را بررسی و ارزیابی کرده سپس بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند. از ابتدا تا آخر در کنار شما عزیزان هستند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بررسی شرایط اقتصادی کشور مالتا

این کشور عضو کشورهای شنگن می باشد. با دارا بودن اقامت در این کشور، افراد زیادی می توانند به صورت آزاد و بدون ویزای به کشورهای عضو شنگن مسافرت کنند. در گزارش صندوق بین المللی پول، از مالتا به عنوان 32 کشور معتبر و برتر جهان با اقتصاد پیشرفته معروف شده است. اکنون ذخایر عمده این کشور سنگ، آهک منابع طبیعی بسیار است. موقعیت جغرافیایی مطلوب و نیروی کار فراوان در چرخاندن چرخ اقتصاد ای کشور تاثیر بسزایی داشته است. کشور مالتا با مناظر طبیعی فراوان یکی از مقاصد گردشگری در اروپا محسوب می شود. آمار گردشگران در مالتا ذیلا بررسی شده است:

اقتصاد کشور مالتا وابسته به تجارت خارجی، تولید و صنعت گردشگری می باشد. تولید فیلم در این کشور روز به روز موفق تر می باشد. دولت این کشور در قسمت آموزش و پروش رشد زیادی داشته است. علت اصلی این امر را می توان در سرمایه گذاری دولت در بخش آموزش جستجو کرد.

مهاجرت کاری به مالتا و سطح درآمدها

در کشور مالتا به طور میانگین €27 (یورو) بابت هرساعت کار پرداخت می گردد.

در جدول زیر درآمد تعدادی از مشاغل ذکر شده است:

عنوان شغلسطح درآمد به یورو
کارگردان هنری€4749
حسابدار€3179
عکاس€2500
تحلیلگر مالی€5830
مهندس هوافضا€5930
مدیر دفتر€4090
معلم€3590

مهاجرت کاری به مالتا و سطح درآمدها

مراحل دریافت ویزای کاری کشور مالتا

افراد خارجی عضو کشورهای غیر اتحادیه اروپا این امکان را دارند بابت کسب اقامت این کشور، از راه یک کارفرما معتبر در مرکز یا شرکت در این کشور بابت دریافت مجوز کار اقدام می شود. در فرآیند دریافت ویزای کار کشور مالتا، ابتدا کارفرما باید شغل مورد نظر را آگهی بزند. بابت آن شخصی اگر از کشور مالتا یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا امکان نداشته باشد تا این امکان مجوز استخدام ETC بابت استخدام شخص خارجی به دست می آید. افراد خارج از اتحادیه اروپا باید مراحل قانونی مربوط به کارهای دریافت ویزا را انجام دهند.

این مراحل به شرح زیر هستند:

  • اول فرم های مربوط به دریافت ویزای کاری کشور مالتا را کامل کنند.
  • فرم تکمیل شده را به نماینده سفارت این کشور یا جانشین آن اعطاء کنند.
  • به صورت قانونی به درخواست افراد رسیدگی می شود.
  • فرم های مربوط به اداره مالیات در این کشور ابتدا بررسی و ارزیابی شده سپس تایید می شود.

مدارک مورد نیاز مجوز کار در مالتا

متقاضیان برای اخذ مجوز کار در مالتا بایستی مدارک زیر را تهیه کنند:

  • ارائه پاسپورت معتبر به همراه کپی آن
  • ارائه عکس پرسنلی به اندازه پاسپورت
  • ارائه شناسنامه یا کارت شناسایی ملی به همراه کپی آن
  • ارائه رزومه شخصی یا CV از شخص
  • ارائه انگیزه نامه از مهاجرت به این کشور
  • ارائه کپی از مدارک تحصیلی حداقل کارشناسی و بیشتر در صورت موجود
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی حداقل نمره زبان 5.5
  • ارائه اسناد شغلی و مالکیت
  • ارائه تاییدیه شده کاری و گواهی پیشنهاد رسمی بابت کار بین کارفرما و شخص درخواست کننده و همراه به کپی آن
  • ارائه گواهی مجوز استخدام کارمند خارج از اتحادیه اروپا بین کارفرما و کپی از آن
  • ارائه ثابت کردن توانایی مالی بابت امور معاش در این کشور و ارائه تمکن مالی به مدت 3 ماه
  • ارائه مدارک بیمه درمانی و خدماتی

چگونگی مهاجرت از طریق برنامه اشتغال زایی به مالتا

راه های دیگر مهاجرتی مانند سرمایه گذاری در مالتا که ما به افرادی که توانایی مالی بالایی دارند پیشنهاد می کنیم. روش پناهندگی به این کشور منجر به اقامت می شود، اما این یک روش غیر قانونی است. روش پناهندگی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم. موسسه ما هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهند. علاوه بر ویزای کاری مالتا روش های دیگری برای وارد شدن به این کشور وجود دارد. شما می توانید از روش ادامه تحصیل وارد این کشور شوید، به ادامه تحصیل خود ادامه دهید. در هنگام تحصیل مشغول به کار شوید و بعد از فارغ التحصیل شدن ویزای کاری مالتا را برای خود دریافت کنید. دانشجویان از این طریق می توانند هزینه تحصیل و زندگی خود را تامین کنند.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بر طبق اصول و شرایط شما، به شما مشاوره خواهند داد. در این مشاوره ها روش ها و گزینه های مناسب بابت دریافت اقامت این کشور، مهاجرت کاری به مالتا، دریافت تابعیت این کشور و سایر، ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در مورد مهاجرت و اقامت به کشورهای اروپایی، کانادا و سایر، با ما در ارتباط و همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *