مهاجرت کاری امارات

کار در امارات

کار در امارات

کار در امارات از جمله روش های موفقیت آمیز مهاجرت و دریافت نمودن حق اقامت قانونی این کشور برای متقاضیان و علاقه مندان می باشد. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع کار در امارات می باشید، با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع به دست آورید. کار در این کشور برای افرادی که از تخصص بالایی برخوردار می باشند. از این رو می تواند یک هدف جذاب و مطلوب محسوب شود.

ایرانیانی که برای کار وارد این کشور می شوند ملزم به پشت سر گذاشتن شرایط سختی می باشند که تنها افراد متخصص در کار خود، افراد مسلط به زبان انگلیسی و تا حدودی افاد مسلط به زبان عربی از پس این شرایط برخواهند آمد. لازم به ذکر می باشد که با موفقیت در پیدا کردن کار در یکی از ثروتمندترین و غنی ‌ترین کشورهای جهان می‌ تواند به یکی از شیرین‌ ترین تجربه‌ های زندگی اشخاص متقاضی کار در این کشور تبدیل شود. اما با توجه به اینکه هزینه زندگی در این کشور بالاست. این اشخاص باید به دنبال یک کار با درآمد مناسب و بالا باشند.

فرآیند اخذ مجوز کار در امارات

مهمترین اقدام برای شروع کار در امارات پیداکردن یک کارفرمای اماراتی می باشد. در مرحله بعد با موفقیت در یافتن شغل در این کشور این امکان را خواهند داشت. برای دریافت ویزای کار در امارات اقدام نمایند. در این صورت به هیچ عنوان نمی‌ توانند برای دریافت ویزای کار این کشور اقدام نمایند. در مرحله بعد به این کشور سفر نمایند. بدین ترتیب به دنبال کار مورد نظر خود باشند. در واقع کارفرما این اشخاص باید برای اخذ ویزای کار امارات اقدام نمایند. خود این اشخاص نمی‌توانند شخصا برای دریافت این نوع از اقدام نمایند.

مهاجرت کاری و میزان حقوق در امارات

به طور کلی، متقاضیانی که از خارج به امارات متحده عربی مهاجرت می کنند. از این رو می توانند هر هفته به مدت 47 ساعت (9 ساعت در روز) مشغول به کار شوند. کارکنان به مدت 30 روز اجازه دریافت مرخصی دارند.

حقوق برخی از مشاغل در کشور امارات به صورت زیر می باشد:

موقعیت شغلیمیزان دریافتی به درهم در سال
بخش مهندسی25000AED
بخش مالی55000AED
بخش املاک35000AED
بخش خدمات40000AED
بخش بهداشت و درمان55000AED
بخش فناوری و اطلاعات20000AED

علل جذابیت مهاجرت به امارات از طریق کار

امارات متحده عربی که به عنوان یک جامعه مهاجرتی پرطرفدار قلمداد می شود. به متقاضیان کار در این کشور کمک می کند که در خانه خود احساس راحتی نمایند. مهم ترین دلایل جذابیت این کشور را می توان وجود آب و هوای نیمه گرمسیری و هم چنین حقوق مالیاتی رایگان این کشور اشاره نمود. رشد بی وقفه امارات متحده عربی در سال های اخیر و در زمینه های ایجاد شغل بسیار چشم گیر بوده است. دارای رزومه قابل توجهی می باشد.

همانطور که ذکر شد اکثر مشاغل در امارات متحده عربی در شهرهای ابوظبی و دبی یافت می شوند. ناگفته نماند که هزینه زندگی به خصوص در این 2 شهر نسبتا به سایر کشورهای دیگر گران تر می باشد است. اما ارزش پولی این کشور که در سطح جهانی دارای رتبه می باشد. همچنین توانسته که تا حدود زیادی مسئله گرانی را تا حدود زیادی تامین نماید.

روش های کاریابی در امارات

اشخاص متقاضی کار از 2 روش می‌ توانند در این کشور به دنبال کار باشند. در یکی از این روش ها چنان چه این اشخاص دارای دوست یا آشنایی در این کشور باشند می‌ توانند برای این اشخاص در این کشور کار پیدا نمایند. در این روش این اشخاص باید بسیار خوش شانس باشند. در غیر این صورت باید اقدام به انجام دادن روش دیگر نمایند. از این رو عبارتست از روش ارسال نمودن رزومه به سایت‌ های کاریابی این کشور که اکثر متقاضیان کار در این کشور انجام می‌دهند. در ادامه مقاله به معرفی برخی از معتبرترین سایت های کاریابی در این کشور خواهیم پرداخت. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به امارات مقاله لینک شده را بررسی بفرمائید.

معرفی معتبرترین سایت‌های کاریابی امارات

از جمله دارای اعتبارترین سایت های موسسات معتبر کاریابی در امارات عبارتند از:

  • ae سایت موسسه کاریابی
  • net سایت موسسه کاریابی
  • dubizzle.com سایت موسسه کاریابی
  • com سایت موسسه کاریابی

اشخاص متقاضی کار در امارات می‌ توانند در این سایت‌ ها با توجه به میزان سطح تحصیلات، سطح دانش و میزان سابقه کاری مختص به خود به دنبال کارفرمایی باشند که دارای تابعیت این کشور باشد باشند. این که رزومه خود را برای کارفرمایان مرتبط بفرستند تا در صورت پذیرش با این اشخاص تماس گرفته شود. جهت اطلاع از شرایط اقامت امارات مطالعه مقاله مذکور پیشنهاد داده می شود.

وضعیت شغل کارگری در کشور امارات

اشخاص متقاضی کار در این کشور به هیچ عنوان نباید این چنین فکر نمایند. این گونه مشاغل مناسب آنها نخواهد بود نخواهد بود و نکته دوم در رابطه با این موضوع این می باشد. کارفرمایان موجود در این کشور برای استخدام نمودن کارگرانی که دارای تابعیت هندی باشند. از این رو علاقه دارند که اصلی ترین دلیل آن ها میزان حقوق پایین و هم چنین تسلط این نوع از کارگران به زبان انگلیسی می‌ باشد. پس این اشخاص ملزم می باشند که به امید به دست آوردن از این دست کارها رویای سفر به این کشور را در سر نداشته باشند.

وضعیت کار در امارات مختص ایرانیان

با توجه به این که کارفرمایان این کشور دارای تمایل بیشتری برای استخدام اشخاصی می باشند. دارای تابعیت کشورهای عضو قاره اروپا یا کشورهای عضو قاره آمریکا می باشند. منجر به سخت شدن شرایط کار برای هم وطنان ما در این کشور می شود مگر آنکه اشخاص متقاضی کار در این کشور در زمینه شغلی خود دارای تخصص بالایی باشند. همچنین موفق شوند که سابقه کاری خوبی را از خود ارائه دهند. به صورتی که منجر شود که شخص کارفرما تمایل بیشتری در راستا استخدام نمودن این اشخاص نسبت به سایر کشورهای ذکر شده داشته باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در امارات را بررسی بفرمائید.

وضعیت کار در امارات مختص ایرانیان

بررسی میزان درآمد و کار در امارات

در جدول زیر به بررسی میزان دست مزد و حقوق برخی از مشاغل موجود در این کشور پرداخته‌ ایم. لازم به ذکر است که اعداد و ارقام ذکر شده تماما از اینترنت گردآوری شده است. از این رو به هیچ وجه مورد به هیچ تایید یا رد مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نمی باشد.

اشخاص متقاضی کار در اماراتمیانگین حقوق شغل معمولی به دلار
فرد آسیایی1600$
فرد اروپایی2700$
فرد اماراتی3200$
اشخاص متقاضی کار در اماراتمیانگین حقوق شغل ویژه به دلار
فرد آسیایی6800$
فرد اروپایی10800$
فرد اماراتی12200$

بررسی میزان ساعت کار در امارات

در جدول زیر نسبت به هر شغل میزان ساعت کاری مربوطه ذکر شده است:

نوع شغلمیزان ساعت کاری
بانک ها8 الی 13
مراکز دولتی8 الی 14
سفارتخانه ها8:45 الی 13:30
مراکز خرید10 الی 22
مراکز خصوصی 2 شیفته8 الی 13
مراکز خصوصی 1 شیفته8 الی 18

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله کار در امارات علاقه به مهاجرت نمودن و همچنین گرفتن اقامت این کشور شدید با مشاوره نمودن با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و همچنین مراجعه نمودن به لینک اقامت اروپا می تواند جهت مهاجرت اطلاعات جامعی را در اختیار شما بگذارد.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *