مهاجرت به کشور اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

اتریش یکی از بهترین کشورهای اروپایی از لحاظ فرهنگ و اقتصاد می باشد. مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی در این مقاله توضیح داده می شود. همه پناهجویان باید مصاحبه شخصی انجام دهند، مشروط بر اینکه دارای توانایی قانونی برای انجام این کار باشند. در ابتدای هر مصاحبه، از پناهجویان سوال می شود که آیا از نظر جسمی و روانی برای مصاحبه مناسب هستند یا خیر. در غیر این صورت مصاحبه به تعویق خواهد افتاد. با این حال، در عمل، مصاحبه ‌ها به ندرت به تعویق می‌افتند. زیرا، پناهجویان می ‌ترسند که این امر عواقب منفی بر پرونده آن ها داشته باشد. و چون مصاحبه ‌کنندگان اطلاعات کمی در مورد پیامدهای بالقوه مسائل بهداشتی در مصاحبه دارند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هیچ گونه خدماتی در این مورد ندارد. این مقاله صرفا بابت آگاهی شما می باشد. مهاجرت از این راه سخت و طاقت فرسا می باشد. در ادامه نیز اطلاعاتی از این دست در خصوص مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی را برای شما گرد آورده ایم. لذا خواهشمندیم که در ادامه نیز این مقاله را مطالعه نمایید.

تعریف پناهندگی در کشور اتریش

پناهنده کسی می باشد که در کشوری که زندگی می کند در معرض خطر می باشد. کنوانسیون ژنو درباره پناهندگان، کشور هایی که قرارداد بین المللی را امضاء کردند. همچنین باید تا اشخاصی را به عنوان پناهنده صدق کند. کسانی که مورد آزاد و اذیت ناشی از دلیل های قومی، مذهبی یا سیاسی، به این دلیل باید از کشوری که هستند خارج شوند. زمانی که برای پناهندگی در این کشور درخواست دهید، پلیس شرایط شخصی شما را ثبت می کند. از این رو مدارکی مانند اثر انگشت و عکس از شما دریافت می کند و یک مصاحبه که دلیلتون برای پناهندگی چی است را انجام می دهد. اداره فدرال مربوط به پناهندگان در مورد این که پناهندگان برای اخذ خورد و خوراک و مکان سکونت باید برنامه ریزی کند و به دولت تصمیم خود را انتقال دهد.

بعد از یک مصاحبه، BFA در این باره تصمیم می گیرد. دلیل های پناهندگان را ارزیابی و بررسی می کنند که بر اساس قانون سوم دوبلین، یک کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا به جزء کشور نروژ، کشور ایسلند و کشور سوئیس مسئولیت پناهندگان را انجام می دهند. اگر این کشور شرایط پناهندگی را دنبال کند، BFA دلیل های منطقی برای ترک کردن کشور مبدا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بعد در مورد دریافت یا عدم دریافت پناهندگی یا مجوز اقامت به فرد مورد تصمیم گیری قرار می گیرد. پناهنده برای اعتراض به تصمیم BFA به مدت دو هفته وقت دارد که دوباره به این سازمان درخواست اعتراض بزنند و دوباره دلایل خود بررسی شود.

حقوق و تکالیف پناهندگان در اتریش

پناهندگان در اتریش نیازمند رسیدگی و مراقبت های ابتدایی می باشد. برنامه رسیدگی ابتدایی شامل بیمه درمانی و خدماتی، غذا، پول، پوشاک و محل سکونت برای تسهیلات مطلوب می باشد. دولت فدرال مسئول رسیدگی ابتدایی در قسمت اول فرایند پناهندگی می باشد. مراجع استانی اتریش در قسمت دوم را بر عهده دارند. نیاز های ویژه، اشخاصی که به معلولیت ذهنی، خشونت و یا اشخاص صغیر مبتلا هستند باید تحت نظر و توجه قرار بگیرند.

در خصوص اخذ اقامت و مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی ابتدا می باید از هزینه های مربوط به زندگی در این کشور اطلاع یابید که در نمودار زیر بیان گردیده است:

هزینه های اصلی زندگی در اتریش

الزامات و تکالیف پناهندگی در اتریش

پناهندگان باید در روند پناهندگی شرکت کند به بیان دیگر، باید در همه جلسات تنظیم شده توسط مراجع اتریش برگزار کنند. در مورد علت این که به کشور دیگر یا کشور مبدا می تواند بازگردند یا علل ماندگاری شخص در اتریش را باید به اداره مهاجرت صادقانه و روشن توضیح دهند در این مورد باید توضیحات شخص ثبت شود. زمانی که فردی بخواهد برای پناهندگی در اتریش درخواست بدهد، باید این کار را به محض ورود به اتریش انجام دهد اگر این کار انجام نشود شرایط سخت و منفی برای فرد ایجاد می شود.

بعضی از حقوق ها به این صورت می باشد که پناهندگان باید بر اساس استاندارد های حقوقی مرتبط را باید طی کنند. در این مدت نیاز به محافظت در اتریش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. دلایل متقاضیان و مناسب باشد جایگاه و وضیعت پناهندگی به اشخاص داده می شود. آن ها حق دارند از رسیدگی ابتدایی و مشاوره های حقوقی بهره مند شوند.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

افرادی که تحت عنوان پناهندگی به این کشور وارد می شوند این انتظار را نباید داشته باشند که از این افراد استقبال گرمی شود. بر اساس آخرین تصمیمات توسط مراجع در کابینه کشور اتریش ترتیب داده می شود. در مرحله اول پناهندگان باید تلفن همراه خود را به مبلغ 840€ (یورو) به اداره مهاجرت پرداخت کنند. این مبلغ برای هزینه های درخواست پناهندگی می شود.

پناهندگان برای شهروندان کشور های دنیا مورد خوشایند نیستند. این اشخاص برای کشور های دیگر هزینه به همراه دارند تا زمان روشن شدن وضعیت اقامت باید مدت کمی به کار مشغول شوند. فرایند درک فرهنگ کشور میزبان به کندی و سختی انجام می شود. پیشنهاد می نماییم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله راه های مهاجرت به اتریش را نیز مطالعه نمایید.

کارت های مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

کارت های مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

زمان بررسی وضعیت افرادی که درخواست پناهندگی در اتریش را دادند و به آن ها کارت سبز داده می شود. به این دلیل که بررسی و رسیدگی پرونده آن ها در اتریش نمی باشد. زمانی که اتریش رسیدگی و بررسی پرونده را قبول کند به شخص درخواست کننده کارت سفید داده می شود. از این رو شخص این امکان را خواهد داشت به صورت آزاد در این کشور رفت و آمد کند.

با اخذ کارت خاکستری با شخص درخواست کننده مثل شرایط و قوانین کشور اتریش برخورد می شود. اگر با درخواست پناهندگی شخص موافقت نشود یک مهلت دیگر دارد که می تواند کارت زرد را دریافت کند. البته به این معنی نمی باشد که کشور اتریش شخص را دیپورت می کند بلکه فرصتی است برای اقامت خود در اتریش به یک اقامت قانونی تبدیل کند.حق کار پناهندگان در اتریش

در زمان فرآیند پناهندگی تنها مدت زمان کمی مجوز کار دارند. در مدت 3 ماه اول به هیچ عنوان مجوز کار را ندارند. آنها برای کاری که درآمد کافی داشته باشند نیاز به مجوز کار دارند. می توانند در این مدتی که مجوز کار دارند مشغول به کار شوند. خدماتی که با حقوق پایین برای مراجع فدرالی، اسنانی یا اجتماعی انجام دهند. درخواست پناهندگی در خارج از کشور امکان پذیر نمی باشد. شخص باید در خاک کشور درخواست پناهندگی را بدهد. وارد شدن به صورت قانونی باید ویزای که از سمت سفارت خانه اقدام شود. پناهندگان مجبور هستند که مرز های غیر قانونی رد شوند و این سفر برای این افراد سخت و طاقت فرسا می باشد.

در باب مهاجرت به اتریش از طریق پناهندگی

برخی از نکات هستند که در مهاجرت به اتریش وجود دارد. لذا رعایت آن می تواند به فرد پناهجو کمک نماید تا شرایط بهتری داشته باشد. این موارد را می توان در لیست زیر برشمرد:

  • پناهندگان این امکان را دارند که زمان مصاحبه به یک فرد مورد اطمینان را در کنار خود داشته باشند.
  • هر زمانی که از شخص سوالاتی پرسیده شود باید یک مترجم در کنار خود داشته باشد.
  • بعد از پایان مصاحبه از فرد می خواهند که مقررات و صورت جلسه را تایید و امضا کند. البته این جلسه به زبان آلمانی می باشد پس باید یک مترجم برای این صورت جلسه باشد.

ناگفته نماند که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدماتی در باب رویه مهاجرت قاچاقی با غیر قانونی وجود ندارد. این مقاله صرفا در باب اطلاعات برای شما نگارش شده است. افراد می توانند در خصوص بررسی شرایط مهاجرت قانونی به اتریش نظیر ویزای کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری با موسسه ما در ارتباط باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *