مهاجرت تحصیلی اکوادور

مقطع دکترا در اکوادور

برای مقطع دکترا در اکوادور چندین دانشگاه مطرح در این کشور وجود دارد کهدر این مقاله 2 دانشگاه معروف آن برای شما تشریح می کنیم. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله آن ها را معرفی کرده است. با درک مسلماً مهم ترین اصلاحات تاریخی در دانشگاه های آمریکای لاتین، اصلاحات کوردوبا در سال 1918، می توان درباره آموزش عالی اکوادور چیزهای زیادی را توضیح داد. این اصلاحات استقلال دانشگاه ها را برای آن ها فراهم آورد که امروز نیز سعی دارند آن ها را حفظ کنند.

به دلیل این اصلاحات، دانشگاه ها با استناد به روسای جمهور و معاونان اکوادور، و به طور کلی سازمان های کاملاً سیاسی، زیاده خواهی استبدادی رژیم های مدنی و نظامی را به چالش کشیده اند. اکوادور دارای 33 دانشگاه و دانشکده فنی با 202،683 دانشجو است. این کشور دارای 12 دانشگاه دولتی است که به طور مساوی بین کاستا و سیرا تقسیم شده است و 5 دانشگاه خصوصی دیگر نیز دارد که 3 دانشگاه در سیرا و 2 دانشگاه در کاستا است. تعدادی از دانشکده های پلی تکنیک و کالج های معلمان مطالعات تخصصی پس از متوسطه را ارائه می دهند. تعداد دانشجویان دانشگاه از هر 1000000 نفر جمعیت از سال 1960 تا 1980، حدود 5 برابر شد.

بررسی مقطع دکترا در اکوادور

هنگام اخذ دکترا باید دو کار را انجام داد. ابتدا باید یک موضوع خاص را کاملاً درک کرد. ثانیاً، باید دانش کافی در مورد آن موضوع داشت. از میان طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله مهندسی، هنر و تجارت، انتخاب کنید. کیتو به عنوان پایتخت کشور اکوادور، دومین شهر پرجمعیت با 2 میلیون نفر جمعیت است. کویتو بیش از 20 دانشگاه را در خود جای داده است. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل در اکوادور را مطالعه نمائید.

یک دکترای خوب باید مرزهای رشته دانشگاهی خود را جابجا کند. گاهی اوقات این بدان معناست که به عنوان دانشجو از این مرحله فراتر می روید. به همین دلیل است که سالانه هزاران دانشجوی تحصیلات تکمیلی تحصیل در مقطع دکترا را در خارج از کشور انتخاب می کنند. دانشجویان در جستجوی بهترین تخصص و امکانات برای تحقیقات دکترا که می خواهند انجام دهند، می باشند.

درجه دکترا بالاترین درجه اعطا شده در اکثر رشته های دانشگاهی است. اگر به دنبال پیشرفت شغلی خود هستید، در یک تحقیق رو به رشد شرکت می کنید. در یک موضوع خاص متخصص می شوید یا در زمینه های دانشگاهی واقعاً پیشرفت می کنید، ادامه تحصیل در مقطع دکترا می تواند گام مناسب برای آینده شغلی شما باشد. برنامه های دکترا برای موضوعات مختلف از علوم گرفته تا علوم انسانی در دسترس است. با این حال، زمان اتمام دوره دکترا می تواند به طور قابل توجهی بین برنامه ها و رشته ها متفاوت باشد. در حالی که برای دریافت دکترای پزشکی (MD) به طور معمول 4 سال مطالعه تمام وقت طول می کشد، اما گرفتن دکترای تحقیقاتی ممکن است حدود هشت سال طول بکشد. شاید حتی اگر شما به صورت نیمه وقت تحصیل می کنید، بیشتر طول بکشد.

 

تحصیل دکترا در رشته میکروبیولوژی در اکوادور

دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو واقع در شهر کویتو، رشته میکروبیولوژی را در مقطع دکترا ارائه می دهد. برنامه دکترا با هدف ارتقا میکروبیولوژی و تحقیقات علمی در کشور ایجاد شده است. دوره دکترا 4 سال طول می کشد. نیاز به کارهای تحقیقاتی فشرده دارد و برای متخصصانی با سابقه علمی قبلی طراحی شده است. این آموزش شامل آموزش در زمینه های اخلاق پژوهشی ، اخلاق زیستی، و آموزش برای آموزش علوم است. فارغ التحصیلان دکترا در رشته میکروبیولوژی آموزش خود را با درک عمیق میکروبیولوژی مدرن از جمله تکنیک های کلاسیک، بیولکولکولار و تجزیه و تحلیل بیوانفورماتیک تکمیل می کند. افراد حرفه ای به طور ویژه آموزش خواهند دید تا با مشکلات اکوادور مرتبط با میکروارگانیسم ها در زمینه های مختلف مربوط به سلامت انسان و حیوان مواجه شوند.

این متخصصان باید قادر به همکاری باشند. آن ها باید کارآفرین، قادر به مسئولیت هدایت یا نظارت بر پروژه های تحقیقاتی، آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقاتی باشند. فارغ التحصیلان باید دید روشنی از فرایندهای منطقی که منجر به تدوین فرضیه، تجزیه و تحلیل فرآیند، رویکرد پروژه و ظرفیت فنی برای انجام تحقیقات می شود، داشته باشند. این افراد باید افرادی باشند که تفکر و خلاقیت مستقلی از خود نشان داده باشند. آن ها باید از جنبه های اخلاقی تحقیقات علمی در رابطه با کار با انسان و صداقت در روند گزارش داده های علمی آگاه باشند. فارغ التحصیلان باید بتوانند مقاله های علمی بنویسند و کارهای خود را در مجامع علمی ارائه دهند. از دانشجویان انتظار می رود که نمای کلی از نقشی را که تحقیقات در زمینه میکروب شناسی و علوم در توسعه بشریت ایفا می کنند، داشته باشند.

تحصیل دکترا در دانشگاه بین المللی اکوادور

دانشگاه بین المللی اکوادور (UIDE)، در پیچینچا، کشور اکوادور واقع شده است. در سطح محلی به عنوان دانشگاه بین المللی اکوادور شناخته می شود. این دانشگاه در سال 1996 تاسیس شده است. این دانشگاه توسط شورای ملی آموزش عالی، اکوادور معتبر شناخته شده است. رشته های دکترا که در این دانشگاه وجود دارد، در لیست زیر آمده است:

  • کسب و کار
  • امور مالی و بانکی
  • لجستیک
  • مدیریت
  • بازار یابی

UIDE چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور را ارائه می دهد. علاوه بر این، خدمات اداری به دانشجویان را نیز ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بورسیه تحصیلی در اکوادور را بخوانید.

در نمودار زیر، دامنه پذیرش این دانشگاه را مشاهده می کنید:

دامنه پذیرش در دانشگاه بین المللی اکوادور

گفته شده است، دامنه میزان پذیرش 20% می باشد. این سازمان آموزش عالی اکوادور را به یک موسسه انتخابی تبدیل کرده است. بنابراین، متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام خواهند بود. در جدول زیر هزینه تحصیل در این دانشگاه آمده است:

پارامترمقطع کارشناسی به دلارمقطع تحصیلات تکمیلی به دلار
دانشجویان اکوادوری (محلی)بین 2500$ تا 5000$بین 2500$ تا 5000$
دانشجویان بین المللیبین 2500$ تا 5000$بین 2500$ تا 5000$

برای مقطع دکترا در اکوادور و سایر کشورها جهت مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *