مهاجرت تحصیلی آرژانتین

معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین

دانشگاه های آرژانتین

هدف اصلی تهیه این نوشتار توسط کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت، معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین و آشنایی شما عزیزان با معتبر ترین دانشگاه های این کشور پیشرفته می باشد. کشور آرژانتین در قاره ی آمریکای جنوبی قرار گرفته است و بیش از نود درصد ساکنین این کشور به زبان اسپانیایی صجبت می کنند و زبان اصلی این کشور نیز اسپانیایی می باشد اما لازم به ذکر است که واحد پول آرژانتین بر خلاف کشور های همسایه، پزو می باشد.

تقریبا چهل و چهار میلیون نفر در کشور آرژانتین زندگی می کنند و تنها یک دهم جمعیت این کشور پیرو ادیان غیر مسیحی هستند و لازم به ذکر است که تقریبا دو درصد افرادی که در کشور آرژانتین زندگی می کنند، پیرو دین اسلام می باشند. کشور آرژانتین از جمله کشور های در حال توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف می باشد و شایان ذکر است که سیستم آموزشی این کشور نیز همواره در حال توسعه می باشد و در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است.

مهاجرت به آرژانتین از راه های مختلفی مانند تاسیس کمپانی و یا سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و همچنین مهاجرت از طریق پاهندگی امکان پذیر می باشد اما لازم به ذکر است مهاجرت از راه پناهندگی به کشور آرژانتین و یا سایر کشور های جهان به طور کلی توصیه نمی شود. قبل از معرفی بهترین دانشگاه های آرژنتین، به معرفی سیستم آموزشی کشور آرژانتین و سال های تحصیلی آن اشاره خواهیم کرد.

دانشگاه های آرژانتین

در کشور آرژانتین دانشگاه های با کیفیت زیادی وجود دارند اما در این نوشتار ما به معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین می پردازیم و هموطنان عزیز با خواندن این نوشتار می توانند به صورت کامل با بهترین دانشگاه ها و مراکز تحصیلی کشور آرژانتین آشنا شوند. در مورد معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین میتوان گفت که دانشگاه های این کشور به سرعت در حال پیشرفت می باشند و به همین دلیل هر ساله دانشجویان زیادی به کشور آرژانتین مهاجرت میکنند تا در معتبر ترین دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند.

بیش از سی دانشگاه در کشور آرژانتین در “رتبه بندی کیو اس” در زمینه ی رنکینگ دانشگاه های کشور های لاتین رتبه بالایی کسب کرده اند و جزء دانشگاه های برتر به شمار می روند. همچنین دانشگاه های کشور آرژانتین در قاره آمریکا شناخته شده میباشند و سطح بالایی در زمینه های تحصیلی دارند و لازم به ذکر است که دانشگاه های این کشور در رنکینگهای مختلف رتبه تک رقمی کسب کرده اند.

علاوه بر معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین، متخصصان و کارشناسان ما در موسسه سفیران سروش سعادت درباره ی هزینه ها و مخارج تحصیل در کشور آرژانتین نیز برای شما عزیزان مقاله ای مرتبط تهیه کردن و هموطنان عزیز می توانند برای مطلع شدن از مخارج تحصیلی در کشور آرژانتین به مقاله ی هزینه های تحصیل در آرژانتین مراجعه کنند. در ادامه به معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین میپردازیم و شما هموطنان عزیز درباره تحصیل در این دانشگاهها به صورت کامل مطلع خواهید شد.

Buenos Aires’ University

دانشگاه بوینس آیرس یکی از بهترین دانشگاه های کشور آرژانتین می باشد که همانطور که از نام این دانشگاه پیداست، دانشگاه بوینس آیرس در پایتخت کشور آرژانتین واقع شده است. دانشگاه بوینس آیرس در رتبه بندی “کیو اس” در بین دانشگاه های جهان رتبه ی هفتاد و پنجم را به خود اختصاص داده است و همچنین در بین دانشگاه های کشور های لاتین رتبه ی نهم را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه بوینس آیرس بزرگترین دانشگاه کشور آرژانتین و یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور های لاتین می باشد که مدیریت بیش از ده بخش، ده موزه و شش بیمارستان را به عهده دارد. دانشگاه بوینس آیرس در سال هزار و هشتصد و بیست و یک میلادی ساخته شده است و برنده چهار جایزه نوبل شده است و لازم به ذکر است که دانشگاه بوینس آیرس یک پردیس اصلی ندارد، اما ساختمان های پراکنده در سراسر شهر بوئنوس آیرس دارد.

اصلی ترین رشته های تحصیلی در دانشگاه بوینس آیرس عبارتند از:

  • رشته ی انسان شناسی.
  • رشته ی هنر و طراحی.
  • رشته ی جامعه شناسی.
  • رشته ی قانون.
  • رشته ی آناتومی.
  • رشته ی فیزیولوژی.

Austral University

دانشگاه آسترال آرژانتین در سال هزار و نهصد و هفتاد و نه میلادی تاسیس شده است و یکی از دانشگاه های خصوصی کاتولیک به شمار می رود. رتبه ی این دانشگاه در جهان سیصد و سی و یک و همچنین رتبه ی این دانشگاه در بین دانشگاه های کشور های لاتین بیست و چهار می باشد.

پردیس اصلی این دانشگاه در بوینس آیرس است، اما این دانشکده همچنین دارای دانشکده ها و گروه ها در روزاریو (دانشکده علوم تجربی) و پیلار (بیمارستان دانشگاه استرالیا، دانشکده علوم زیست پزشکی، مدرسه کسب و کار، تحقیق و توسعه پارک سازمانی برای علم، فن آوری و کسب و کار) می باشد.

UCA

نام کامل

Pontifical Catholic University of Argentina Santa María de los Buenos Aires (UCA). دانشگاه کالیجا آرژانتین در سال هزار و نهصد و پنجاه و هشت میلادی تاسیس شده است که در رتبه ی سیصد و شصت و چهارم در بین دانشگاه های جهان قرار دارد و در بین رتبه بندی دانشگاه های کشور های لاتین رتبه ی سی و ششم را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه نیز از جمله دانشگاه های خصوصی و کاتولیک آرژانتین می باشد که پردیس اصلی مدرسه در پورتو مدرو، یکی از مناطق مدرن بوینس آیرس واقع شده است.

Technological Institute of Buenos Aires (ITBA)

این دانشگاه نیز یکی از برترین دانشگاه های کشور آرژانتین می باشد که در پایتخت این کشور یعنی بوینس آیرس واقع شده است و در سال هزار و نهصد و پنجاه و نه میلادی تاسیس شده است. دانشگاه تکنولوژی بوینس آیرس در رتبه بندی دانشگاه های جهان رتبه ی پانصد و پنجاهم را به خود اختصاص داده است و همچنین در رتبه بندی دانشگاه های کشور های لاتین رتبه ی شصتم را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که رشته های اصلی تحصیل در این دانشگاه خصوصی عبارتند از:

  • رشته های مرتبط با کسب و کار.
  • رشته های مهندسی (مکانیک، کامپیوتر و غیره).
  • رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات.

تحصیل در آرژانتین

در این نوشتار متخصصان ما به معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین پرداختند و به با کیفیت ترین دانشگاه های این کشور اشاره شد. متقاضیان گرامی برای تحصیل در آرژانتین باید در نظر داشته باشند که اولین گام جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور کسب اطلاعات مورد نیاز درباره هزینه های تحصیلی و همچنین کیفیت مراکز تحصیلی می باشد. موسسه سفیران سروش سعادت دارای سال ها تجربه در زمینه های مختلف مهاجرتی و حقوقی می باشد و شما عزیزان در صورتی که می خواهید زندگی در کشور های خارجی را تجربه کنید، می توانید با ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *