شرایط پاراگوئه

مشکلات زندگی در پاراگوئه

مشکلات زندگی در پاراگوئه

علیرغم اینکه کشور پاراگوئه یکی از بهترین مکان ها برای زندگی است اما مهاجران ناآگاه از مشکلات زندگی در پاراگوئه هنگام زندگی مشکل مواجه شوند. این کشور، یکی از زیباترین کشورهای جهان است و اغلب به عنوان بهترین کشور برای زندگی شناخته می شود. کشوری مانند پاراگوئه به ناچار می تواند زندگی شما و عادات روزمره شما را تغییر دهد. بنابراین، به عنوان بهترین شرکت مشاوره ای در اروپا، تصمیم گرفتیم به سنت ها، آداب و رسوم و مواهب اجتماعی محلی بپردازیم و رمزگشایی کنیم که زندگی در یک روز چگونه است. این کشور همچنین دارای تعدادی دانشگاه از جمله دانشگاه ملی آسونسیون و دانشگاه ملی ایتاپیا، و همچنین دانشگاه های بین المللی دانشگاه کلمبیا پاراگوئه، دانشگاه آلمان پاراگوئه و دانشگاه بین المللی سه مرز است.

کسانی هستند که خواهان سبک زندگی جدیدی در یک کشور آرام و آفتابی هستند. با این حال اکثر مردم هنگام درخواست اقامت در این کشور به دنبال دریافت تخفیف مالیاتی هستند. اطلاعات زیادی وجود دارد که می گوید شما می توانید این کشور را ترک کرده و 3 سال دیگر برگردید تا شهروندی خود را دریافت کنید. در حالی که از مزایای مالیاتی برخوردار هستید. در واقع اینطور کار نمی کند. بنابراین، اگر تصمیم گرفته اید که شهروند این کشور شوید، چند نکته را باید در 3 سال آینده پس از دریافت اقامت خود در نظر بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این نوشتار به بررسی مشکلات زندگی در پاراگوئه بپردازد.

زندگی در پاراگوئه

مهم ترین مزایای زندگی در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

مزایای زندگی در پاراگوئه

شما به عنوان یک مهاجری که در این کشور زندگی می کند، باید توجه داشته باشید که مراقبت های بهداشتی مطابق استاندارد بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی نیست. اگرچه پایتخت، یعنی شهر آسونسیون، تجهیزات و امکانات اولیه را در تعدادی از بیمارستان ها دارد. اما برای یافتن کیفیت مشابهی از مراقبت در سایر شهرها، شهرک ها و مناطق روستایی، سخت تحت فشار قرار خواهید گرفت. سیستم مراقبت های بهداشتی با بودجه دولتی در این کشور وجود دارد. اما بسیاری از مهاجران خارج از کشور که در این کشور زندگی می کنند ترجیح می دهند از بیمه درمانی خصوصی استفاده کنند. زیرا، استاندارد امکانات و کیفیت مراقبت در موسسات خصوصی بسیار بالاتر است.

علاوه بر این، بسیاری از مهاجران سفر به برزیل یا سایر کشورهای نزدیک را با سیستم های مراقبت بهداشتی پیشرفته تر برای درمان ها و عملیات ظریف تر یا جدی تر انتخاب می کنند. بنابراین، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده خود دارای بیمه درمانی کافی برای پوشش هرگونه حادثه برای زندگی خود در این کشور هستید. هزینه زندگی در این کشور از اجاره تا غذا و کالاهای مصرفی بسیار پایین است. در آسونسیون، پایتخت کشور، یک نفر ماهانه 360$ (دلار) هزینه می کند و اجاره یک آپارتمان حدود 250$ (دلار) هزینه دارد.

هزینه زندگی در پاراگوئه

این کشور یکی از ارزان ترین کشورهای آمریکای لاتین است. حداقل دستمزد ماهانه کمتر از 400$ (دلار) است. اگر درآمد ماهانه ای از مزایای بازنشستگی، املاک اجاره ای یا سایر منابع در کشور خود دارید که بالغ بر 2000$ (دلار) یا بیشتر است، می توانید در این کشور زندگی بسیار راحتی داشته باشید.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در پاراگوئه را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در پاراگوئه

معایب زندگی در پاراگوئه

این کشور کشوری شگفت انگیز است. اما هنگام فکر کردن در مورد مهاجرت به پاراگوئه، برخی از جوانب مثبت و منفی وجود دارد. کشور و فضا کاملا متفاوت از آن چیزی است که ممکن است به آن عادت داشته باشید. بنابراین، یک عنصر شوک فرهنگی وجود دارد که هنگام نقل مکان به مکان جدید درگیر می شود. بیایید نگاهی به برخی از مواردی که مهاجران با آن ها روبه رو می شوند بیاندازیم. مشکلات زندگی در پاراگوئه عبارتند از:

  • حمل و نقل
  • نظام آموزش و پرورش
  • ایمنی
  • بروکراسی

امنیت از مشکلات زندگی در پاراگوئه

از نظر کشورهای آمریکای لاتین، این کشور بسیار امن است. با این حال، این بدان معنا نیست که امن ترین مکان روی کره زمین است و نیازی به هوشیاری و آگاهی ندارید. شایع ترین آن ها جنایات کوچک است که به عنوان یک مهاجر باید به ویژه مراقب آن ها باشید. جنایت خشونت آمیز قطعا در این کشور وجود دارد. اما زمانی به یکی از مشکلات زندگی در پاراگوئه تبدیل می شود که شما در منطقه ای امن زندگی نکنید. اما احتمالا اگر در منطقه ای امن از شهر زندگی می کنید و اقدامات احتیاطی معمول را انجام می دهید، نگران آن نباشید.

مهاجرانی که در این کشور زندگی می کنند باید از مسائل احتمالی پیرامون ایمنی و امنیت آگاه باشند. اگرچه، میزان جنایت کاهش یافته و کشور در سال های اخیر ایمن تر شده است، این کشور هنوز دارای جنایات خشونت آمیز، عمدتا آدم ربایی، نسبت به اکثر کشورهای اروپایی یا آمریکای شمالی است. جیب بری و سرقت کوچک در مناطق شهری بسیار رایج است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که وسایل مهم خود را برای شخص خود ایمن نگه دارید. سرقت و سرقت خودرو نیز در شهرها رایج است. به ویژه در شهرهایی که تعداد مهاجران زیاد است. این کشور، همچنین مشکلی با فساد و پولشویی دارد و جنایت های سازمان یافته نیز نگرانی عمده آن ها است.

حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در پاراگوئه

حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در پاراگوئه

این کشور، علاوه بر سفرهای هوایی بین المللی، از پیچیده ترین زیرساخت های حمل و نقل نیز برخوردار نیست. یک سیستم اتوبوس در آسونسیون وجود دارد. اما می تواند گیج کننده باشد و 100% قابل اعتماد نیست. در جاهای دیگر، اتوبوس های بین شهری را نیز خواهید یافت. اما باز هم، آن ها آنطور که ممکن است سازماندهی نشده اند. با این حال، با رشد اقتصاد، این وضعیت دائما در حال بهبود است. برای کسی که به آسونسیون نقل مکان می کند، باید بتوانید با تاکسی و اتوبوس رفت و آمد کنید. اما خودرو در برنامه های شما باید مورد توجه قرار گیرد. اگر به روستایی تر می روید، اگر همیشه در حال حرکت هستید، ماشین شخصی تقریبا ضروری است.

جدول زیر هزینه حمل و نقل عمومی را در این کشور نشان داده است:

پارامترهزینه به گوارانی
بلیط 1 طرفه3600PYG
بلیط ماهانه190000PYG
تاکسی (بر 1 کیلومتر)10000PYG
بنزین7973PYG

به علاوه، این کشور یکی از کشورهای برتر برای اخذ ویزای بازنشستگی پاراگوئه می باشد. چنانچه قصد دارید در این کشور زندگی کنید، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *