شرایط سوئد

مشکلات زندگی در سوئد

مشکلات زندگی در سوئد

با وجود اینکه کشور سوئد یکی از کشورهای عالی اروپایی برای مهاجرت محسوب می شود، اما مشکلات زندگی در سوئد همانند دیگر کشورها نیز وجود دارد. این کشور، به دلیل داشتن جمعیتی تقریبا مسلط به زبان انگلیسی مشهور است. در این کشور زبان انگلیسی از سنین پایین در مدرسه تدریس می شود. وقتی به عنوان مهاجرت به این کشور می روید، به زودی متوجه می شوید که می توانید با همه جوانان صحبت کنید. وقتی سعی می کنید با افراد مسن صحبت کنید، ممکن است مشکلی داشته باشید. برخی از افراد مسن به سختی این زبان را درک می کنند. زیرا، هنگام رفتن به مدرسه این زبان آموزش داده نمی شد.

چیزهای زیادی فرهنگ این کشور را تعریف می کند. اما شاید فراگیرترین آن پذیرش باشد. این کشور به دلیل فرهنگ باز و پذیرفته خود مشهور است. به طوری که، تقریبا در همه جنبه های زندگی در این کشور از جمله سیستم آموزشی و فرهنگ تجاری آن ها کار می کند. مردم این کشور اعتقاد اجتماعی دارند که همه فارغ از طبقه و جنسیت برابرند و این باور در تعاملات روزمره رایج است. مشکلات زندگی در سوئد موضوع اصلی این نگارش است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آن پرداخته است.

زندگی در سوئد

شاید شما به دنبال مکانی برای شروع دوباره هستید یا فقط به دنبال مکانی زیبا برای سکونت و لذت بردن از دوران بازنشستگی هستید. اگر این کشور به عنوان مقصد مورد نظر شما قرار می گیرد، خوش شانس هستید. این کشور برای دانشمندان مشتاق تحصیل کرده است. این کشور همچنین دارای یک سیستم بهداشتی قوی و استثنایی است. این کشور دارای سریع ترین اتصالات اینترنتی در جهان است. علاوه بر این، این سرعت اتصال در برخی از مکان های مبهم کار نمی کند. با این حال، این استاندارد برای خانه های سراسر این کشور است.

علاوه بر این، این کشور در حال حاضر یکی از سریع ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت در سراسر جهان است و برای کسانی که به طور مداوم آنلاین می شوند، رتبه پنجم را دارد. آن ها دارای ارتباطات داده تلفن همراه چشمگیر در این کشور نیز هستند. شبکه 4G زیرزمینی است و تا مجمع الجزایر امتداد دارد. با تشکر از این واقعیت که این کشور به عنوان پیشرو در پیشرفت فناوری شناخته می شود، شما از ثمرات این جاه طلبی که در این کشور زندگی می کنید لذت خواهید برد.

بهداشت و درمان جایی است که این کشور واقعا از بقیه جهان متمایز است. سیستم مراقبت های بهداشتی کشور به قدری موثر و کارآمد است که به عنوان الگویی برای طرح های مراقبت های بهداشتی در سایر کشورهای جهان مورد استفاده قرار گرفته است. برای استفاده از سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی به یک شماره شخص نیاز دارید. پس از انجام این کار، ویزیت های مراقبت های بهداشت عمومی به طور متوسط بین 12$ تا 35$ (دلار) بسته به استانی که در آن زندگی می کنید، انجام می شود. ملاقات های تخصصی حدود 45$ (دلار) خواهد بود.

معایب زندگی در سوئد

این کشور و دیگر کشورهای شمال اروپا، اواخر به کانون سیاست آمریکا تبدیل شده اند. بسیاری از حقایق کشور در مورد این کشور وجود دارد که مردم را شگفت زده نخواهد کرد. برای مثال، می توان به سیستم مراقبت بهداشتی عالی و هزینه بالای زندگی اشاره کرد. از طرفی به دلیل نرخ بیکاری پایین، کار در سوئد امکان پذیر است. با این حال، حقایق دیگر ممکن است جابجایی مهاجران مانند بازار مسکن را که بسیار رقابتی است. بازار سیاه اجاره را شگفت زده کند.

مهم ترین مشکلات زندگی در سوئد عبارتند از:

  • آب و هوای بد در این کشور
  • مردم این کشور محافظه کار هستند.
  • بهداشت و مالیات
  • دولت دستمزد معیشتی شهروندان خود را پرداخت می کند.
  • زبان این کشور زبان سختی است.
  • هزینه بالای زندگی

موانع زبانی از مشکلات زندگی در سوئد

موانع زبانی از مشکلات زندگی در سوئد

زبان سوئدی، ممکن است زبان رسمی در این کشور باشد، اما گزارش کمیسیون اروپا در سال 2012 نشان داد که 86% از مردم اینجا انگلیسی را روان صحبت می کنند. استکهلم یک انتخاب واضح است و همچنین یک انتخاب خوب است. این شهر مملو از موزه ها، پارک ها و معماری خیره کننده ای است که تاریخ آن را منعکس می کند. یادگیری زبان این کشور آسان نیست. تلفظ سوئدی ممکن است شبیه مجموعه ای آشفته از عناصر زبان زبانی باشد و در ابتدا یادگیری آن غیر ممکن به نظر می رسد. بنابراین، شما نیاز به صبر زیادی دارید.

آب و هوا از مشکلات زندگی در سوئد

آب و هوای این کشور توسط اکثر مردم در طول سال “وحشتناک” توصیف می شود. در تابستان چندین هفته وجود دارد که آفتاب می درخشد. اما، در بیشتر سال سرد، مرطوب و بارانی است و ماه ها برف می بارد. هنگامی که در این کشور زندگی می کنید، بیشتر از آنچه تصور کنید برف را تجربه خواهید کرد. اکثر مردم با شنیدن نام این کشور به زمستان فکر می کنند. بهار، تابستان، پاییز و زمستان هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

نمودار زیر آب و هوای کشور را در ماه های مختلف سال نشان می دهد:

آب و هوای سوئد در ماه های مختلف سال

هزینه زندگی در سوئد

به طور کلی هزینه ​​اقامت سوئد بالا است. بخش عمده ای از این هزینه های بالا به دلیل قیمت اجاره است. به طوری که، هر سال حدود 1% صعود می کند. در سال های اخیر، این کشور کمبود مسکن را تجربه کرده است. به لطف تقاضای رو به رشد افرادی که مردم را به کشور برای کیفیت بالا زندگی می اندازند، اما مسکن کافی برای تطبیق آن ها نیست.

به طور کلی، 2 نوع اجاره در این کشور برای مسکن وجود دارد که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

2 نوع اجاره در کشور سوئد

اجاره های دست اول به کسی که از صاحب اصلی ملک اجاره می شود، اشاره می کند. اجاره دست دوم به طور معمول به نام “کمیتا” در کشورهای دیگر نامیده می شود و آن ها به اجاره اجاره کنونی (به عنوان مثال، دارنده اجاره دست اول) اشاره می کنند. خارجی ها و دانش آموزان معمولا قادر به تأمین اجاره های دست دوم برای چند ماه یا نیم سال اول سال در سوئد هستند. ناکامی این اجاره ها این است که به ندرت آن ها را بیش از یک سال طول می کشد.

جدول زیر هزینه اجاره خانه را نشان می دهد:

پارامترهزینه به کرون
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر9017SEK
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر7676SEK
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر14701SEK
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر10700SEK

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب می تواند به شما عزیزان شرایط مهاجرت به سوئد را بازگو کرده و به شما در این امر کمک کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *