شرایط ایرلند

مشکلات زندگی در ایرلند

مشکلات زندگی در ایرلند

برخی از مشکلات زندگی در ایرلند ممکن است زندگی مهاجرانی که تازه به این کشور رفته اند دشوار کند در این نگارش تمامی مشکلات بررسی میشود. شور و نشاطی که مهاجران این کشور نسبت به سرزمین خوانده خود دارند اغلب واقعا شگفت انگیز است. بسیاری کاملا در فرهنگ، مردم و هر چیز دیگری که این کشور ارائه می دهد جذب می شوند. اما همیشه آسان نیست. در اینجا مزایا و معایب زندگی به عنوان مهاجری در این کشور آمده است. مهاجرانی که به این کشور می آیند، عموما از تجربه زندگی در آنجا لذت می برند. اما چالش هایی نیز وجود دارد که سازگاری با زندگی را یک فرآیند می کند. به نظر می رسد اکثر مردم راه خود را برای دوست داشتن پیدا می کنند. اما این کار زمان می برد.

هنگام مهاجرت به یک کشور جدید، درک هنجارهای فرهنگی و آداب اجتماعی مورد انتظار در خانه جدید بسیار مهم است. عدم آگاهی از ممنوعیت های اجتماعی یا می تواند برای شما شرایط شرم آوری ایجاد کند یا در بدترین حالت منجر به عواقب فاجعه آمیزی مانند زندان یا محرومیت اجتماعی می شود. خوشبختانه، در کشوری مانند این کشور، ارتکاب معافیت اجتماعی به چیزی به اندازه زندان یا اخراج منجر نخواهد شد. با این وجود، بهتر است از انتظارات اجتماعی و فرهنگی کشور آگاهی داشته باشید تا بتوانید راحت تر با این کشور خود سازگار شده و در آن جا شوید. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به برخی از مشکلات زندگی در ایرلند پرداخته و آن ها را بررسی کرده اند.

زندگی در ایرلند

جابجایی های بین المللی را می توان با وظایف فراوان و دستورات بوروکراتیک برای پیگیری پر کرد. هزینه زندگی در این کشور می تواند هم گران باشد و هم ارزان. با حقوق محلی، می توان بدون داشتن حقوق و دستمزد یک زندگی راحت را تجربه کرد. از آنجا که این کشور یک کشور جزیره ای کوچک است، بسیاری از کالاها باید وارد این کشور شوند. این امر باعث افزایش قیمت مایحتاج روزمره مانند مواد غذایی و گاز می شود. این امر باعث می شود مناسبت هایی مانند بیرون رفتن برای شام یا رانندگی گران تر از برخی از کشورهای سرزمین اصلی اروپا باشد.

هزینه های زندگی در این کشور تا حدودی به محل زندگی شما بستگی دارد. مانند هر کشوری، زندگی در یکی از شهرهای این کشور مانند دوبلین، لیمریک یا گالوی گران تر خواهد بود. این بیشتر به دلیل هزینه مسکن است که در شهرها پیدا خواهید کرد. مهاجران با زندگی در حومه شهر می توانند این هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. حتی زندگی دورتر از ایستگاه حمل و نقل عمومی راهی مناسب برای کاهش هزینه ها در جزیره زمرد خواهد بود.

در حالی که تمام این کشور کیفیت عالی زندگی را ارائه می دهد، چند شهر وجود دارد که به ویژه در بین مهاجران محبوب هستند. محبوب ترین شهرهای این کشور برای مهاجران عبارتند از:

شهرهای مهاجر پذیرایرلند

جدول زیر هزینه زندگی در ایرلند را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
مرغ8.6$
12 عدد تخم مرغ3.2$
پنیر8.14$
سیب زمینی1.69$
1 قرص نان1.78$
1 لیتر شیر1.21$

معایب زندگی در ایرلند

برای کسانی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت ایرلند را دارند، همیشه بهتر است مزایا و معایب آن را بسنجید. این کشور یک کشور پویا با مزایای قابل توجهی برای زندگی روزمره و شیوه زندگی است. اما مانند همه مکان ها، معایب قابل توجهی وجود دارد که باید فاش شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که بدترین جنبه های زندگی در این کشور چیست؟

در زیر به بدترین مشکلات زندگی در ایرلند اشاره شده است:

  • آب و هوا
  • حمل و نقل عمومی
  • بحران مسکن
  • زیر ساخت
  • مراقبت های بهداشتی

آب و هوا از مشکلات زندگی در ایرلند

آب و هوا از مشکلات زندگی در ایرلند

با اطمینان می توان گفت که یکی از بدترین چیزها در مورد زندگی در این کشور آب و هوا است. این کشور یکی از کشورهای بارانی بوده و همین باعث شده تا به مشکلات زندگی در ایرلند تبدیل شود. این کشور، دارای آب و هوای اقیانوسی، خنک و مرطوب، ابری و بارانی در طول سال است. محدوده دمای روزانه و سالانه محدود است. بنابراین، هر 2 گرمای تابستان و یخبندان زمستانی نادر است.

دما در جزیره تغییر چندانی نمی کند. با این حال، سواحل غربی در زمستان معتدل تر و در تابستان سردتر است. سواحل جنوب غربی در زمستان به ویژه معتدل است. در این کشور، جبهه های آب و هوایی اقیانوس اطلس یکی پس از دیگری بی وقفه در سراسر کشور حرکت می کنند. و در نتیجه پی در پی ابری و آفتاب، باران و بهبودهای بعدی رخ می دهد. روزهایی با آسمان کاملا صاف نادر است. احتمالا آب و هوا متغیر یا ناپایدار است و در وقفه بین اختلالات، به جای آسمان صاف، ابرهایی در آسمان در حال حرکت هستند.

نمودار زیر آب و هوای این کشور را در ماه های مختلف نشان می دهد:

دمای هوای ایرلند در ماه های مختلف به درجه سلسیوس

حمل و نقل عمومی از مشکلات زندگی در ایرلند

حمل و نقل عمومی در سراسر کشور به طور کلی زیر سطح محسوب می شود. مناطق بدترین آسیب، قطعا دورترین نقاط کشور هستند. در شهر دوبلین، خطوط قطار DART (منطقه سریع دوبلین) و قطارهای ملی کار شایسته ای انجام می دهند. حمل و نقل عمومی در این کشور در بسیاری از مناطق شهری این کشور وجود دارد و انواع مختلفی دارد. حمل و نقل اتوبوس اصلی ترین وسیله حمل و نقل عمومی است که در همه شهرها متداول است.

اما اتوبوس ها در این کشور مشکلات اساسی داشته و جزء مشکلات زندگی در ایرلند محسوب می شود. شهرها، دوبلین، بلفاست کورک، دری، لیمریک و گالوی همگی دارای شبکه های ریلی حومه خود هستند. این کشور 6.8 میلیون نفر جمعیت دارد. حمل و نقل برای این کشور یک نهاد اطلاع رسانی عمومی است که توسط اداره حمل و نقل ملی به عنوان یک نقطه مرجع برای همه وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور، در امتداد خطوط حمل و نقل برای لندن ایجاد شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کارشناسانی دارد که می تواند شما را از شرایط مهاجرت به ایرلند آگاه کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *