مهاجرت تحصیلی آرژانتین

مشکلات زندگی در آرژانتین

مشکلات زندگی در آرژانتین

مشکلات زندگی در آرژانتین از مسائلی است که برای متقاضیانی که قصد مهاجرت را دارند از اهمیت بسیاری برخوردار بوده. وقتی اسم این کشور را می شنوید، ممکن است چیزهای زیادی به ذهن شما برسد. ممکن است به بوینس آیرس فکر کنید. اکثر آمریکای شمالی محدوده نفس گیر این کشور آمریکای جنوبی را نمی دانند. اول از همه، این کشور بسیار بزرگ است. مقام دومین کشور پهناور بعد از برزیل در قاره جنوبی را دارد.

همچنین دارای آب و هوا و جغرافیا از جنگل های نیمه گرمسیری در شمال گرفته تا شرایط قطبی در جنوب فوق العاده متنوع است. شما دارای کیلومترها خط ساحلی، کوه های بلند آند، مناطق بیابانی و بارورترین زمین های کشاورزی در جهان هستید. این شهر با تقریبا 45 میلیون نفر جمعیت، شهرهای مدرن، روستاهای عجیب و غریب و همه چیز بین آن ها را در خود جای داده است. در این راهنما موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی مشکلات زندگی در آرژانتین و زندگی در این کشور پرداخته است.

زندگی در آرژانتین

این کشور، در انتهای جهان و به دور از هاب پروازهای بین المللی قرار دارد و درگیر مشکلات اقتصادی است که گاهی بازدیدکنندگان را عصبی می کند. اما این کشور نه تنها کشوری جذاب، هیجان انگیز و فوق العاده عظیم برای بازدید است، بلکه کشوری فوق العاده برای زندگی است. این کشور برای افرادی نیست که دوست دارند قطارها به موقع حرکت کنند، خطوط برق همیشه برق را تأمین کنند. و برای افرادی نیست که نمی توانند روزانه با بروکراسی برخورد کنند.

اما برای کسانی که استقامت دارند، زندگی در این کشور تجربه مفید است. به طوری که، ممکن است زندگی شما را تغییر دهد. رشته کوه آند غرب کشور را مشخص می کند. جایی که بلندترین کوه نیمکره جنوبی، آکونکاگوا را خواهید دید. از آند در سراسر بوئنوس آیرس و مرز با اروگوئه، پامپاهای وسیع باز این کشور از هر جهت امتداد می یابد. این سرزمین گاوداری است.

هزینه زندگی در آرژانتین

به طور کلی، هزینه زندگی در آرژانتین به طور روزمره تقریبا نصف قیمت یا حتی ارزان تر خواهید یافت. این امر در مورد بیشتر مواردی که به طور منظم خریداری می کنید صدق می کند. مانند:

  • وعده های غذایی بیرون
  • شب های فیلم
  • برنامه های تلفن همراه و اینترنت
  • خدمات شهری
  • حمل و نقل

یکی از جذاب ترین جنبه های زندگی در این کشور هزینه کم اقامتگاه برای اجاره است که به طور متوسط 75% ارزان تر از مکان های مشابه در آمریکای شمالی است. در این کشور معاملات بی نظیری در مورد املاک و مستغلات به ویژه در خارج از محله های شیک تر شهر و در مناطق روستایی تر وجود دارد. در بوینس آیرس، اجاره 1 خوابه فراوان در محدوده قیمت ماهانه 220$ تا 300$ (دلار) در بسیاری از حومه های بیرونی وجود دارد.

جدول زیر هزینه های ضروری را نشان می دهد:

پارامترهزینه به پزوی آرژانتین
خدمات165ARS
اینترنت145ARS
2 کیلوگرم مرغ38.75ARS
12 عدد تخم مرغ12.5ARS
فست فود25ARS

نمودار زیر توزیع هزینه اقامت در آرژانتین را در بخش های مختلف نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در آرژانتین

معایب زندگی در آرژانتین

این کشور بیش از 60000 مهاجر از ایالات متحده در حال حاضر در مرزهای خود زندگی می کند و تقریبا نیمی از آن ها در بوینس آیرس و اطراف آن ساکن هستند. این کشور بزرگترین کشور اسپانیایی زبان جهان از نظر منطقه است و مکانی است که هنوز جایی برای همه وجود دارد. حتی زمانی که در یکی از شهرهای پررونق آن زندگی می کنید، هرگز مجبور نیستید برای یافتن طبیعت وحشی و الهام بخش نزدیک سفر کنید.

این کشور، کشوری با تضادهای جذاب-خنک و دوستانه اما نوآور و پیشرو است. این شهر سنت های قدیمی را مورد توجه قرار می دهد اما از فناوری استقبال می کند و دارای زیرساخت های مدرن است. این سبک زندگی با کیفیت بالا را ارائه می دهد اما هنوز هم فوق العاده مقرون به صرفه است.

اما مانند سایر کشورها معایبی دارد. در زیر مشکلات زندگی در آرژانتین را مشاهده می کنید:

مشکلات زندگی در آرژانتین

فاصله با سایر کشورها از مشکلات زندگی در آرژانتین

این کشور تقریبا با همه چیز فاصله دارد و همین نکته یکی از مشلات زندگی در آرژانتین است. برای رفتن به میامی پرواز 10 ساعته وجود دارد. چنانچه کسی قصد داشته باشد به اروپا برود پرواز او بین 12 تا 15 ساعت طول می کشد. این مشکل نه تنها با کشورها است، بلکه در داخل خود کشور همچنان این مشکل ادامه دارد. فاصله بین مقاصد محلی نیز بسیار زیاد است. مندوزا و ایگواسو با پرواز بیش از 2 ساعت و نیم فاصله دارند و بین 3 تا 4 ساعت تا رسیدن به پاتاگونیا فاصله دارند.

در حالی که در استان بوینس آیرس (عمدتا شهرهای کوچک تاریخی و خط ساحلی اقیانوس اطلس) چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، اما تعطیلات سریع آخر هفته ای که ممکن است در اروپا به آن عادت کرده باشید در اینجا چندان آسان نیست و سفر به خانه نیاز به صرفه جویی و تلاش دارد. در 2 سال گذشته، یک شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه، به نام Flybondi، در این کشور مستقر شده و قیمت پروازها را کاهش می دهد. تا زمانی که آن ها در مشاغل تجاری داخلی بمانند، معقول خواهد بود. قبل از Flybondi، هزینه پروازهای داخلی صدها دلار بود و مردم به جای آن از اتوبوس های طولانی استفاده می کردند که بسیار مجلل نبودند.

اقتصاد بد از مشکلات زندگی در آرژانتین

اقتصاد بد از مشکلات زندگی در آرژانتین

اقتصاد این کشور به طور قابل توجهی بی ثبات بوده که به یکی از مشکلات زندگی در آرژانتین تبدیل شده است. تورم به طور متوسط 30% در سال است و حقوق محلی همیشه ثابت نمی ماند. انتظار می رود شاهد تغییرات مداوم قیمت و حتی تعدیل قیمت داخلی در قراردادهای اجاره باشید. وضعیت مالی در این کشور از سال هایی که همه چیز به طرز وحشتناکی گران است به سال هایی تغییر می کند که همه چیز به طرز باورنکردنی ارزان است.

همچنین، یافتن شغل در این برای خارجیان بسیار دشوار است. اکثر مشاغل “به صورت سیاه” یا زیر میز خواهند بود و دستمزد بسیار کمی خواهند داشت. اگر قصد مهاجرت به آرژانتین را دارید، توصیه می کنم این کار را به عنوان یک کوچ نشین دیجیتال انجام دهید. به دست آوردن دلار در برابر پزو می تواند سبک زندگی شما را در این کشور ایجاد کند یا از بین ببرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کارشناسان خبره می تواند اطلاعات مفیدی درباره انواع راه های مهاجرت (سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی) در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *