مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

برای اینکه شما چرا باید به دنبال فراهم کردن مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ باشید، دلایل متنوعی وجود دارد. از جمله اینکه لوکزامبورگ دارای استانداردهای آموزشی بالا و روش های نوین تدریس، گزینه اقامت 12 ماهه پس از فارغ التحصیلی، طیف گسترده ای از گزینه های برنامه، چندین برنامه آموزش داده شده به زبان انگلیسی و آموزش انگلیسی به فرانسوی و فرصت کار پاره وقت در حین تحصیل می باشد. از سوی دیگر در این کشور چندین فرصت شغلی و مزایای مالی جذاب برای دانشجویان در خصوص تحصیل در لوکزامبورگ وجود دارد.

لوکزامبورگ یکی از آزادترین، ثروتمندترین و امن ترین مکان ها برای زندگی با حمل و نقل رایگان برای رفتن به هر نقطه است. چه اتوبوس، قطار یا تراموا. مزیت دیگر این کشور، فرهنگ بسیار باز آن برای خارجی ها است که با 44.5% از ساکنان از پس زمینه خارجی، جزء کشورهای مهاجرپذیر بزرگ است. نکته دیگر اینکه فرصت های بورسیه برای دانشجویان بین المللی در دسترس است و این موضوع در کاهش هزینه ها می تواند به شما کمک زیادی نماید. در این زمینه، شما با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با چگونگی کسب بورسیه های تحصیلی لوکزامبورگ آشنا شوید.

پروسه درخواست مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

از پرسش هایی که دانشجویان مقصد لوکزامبورگ معمولا برای مهاجرت دارند، این است که کجا و چگونه می توان برای مدرک کارشناسی ارشد در لوکزامبورگ درخواست داد؟ برای درخواست مدرک کارشناسی ارشد، باید به وب سایت رسمی دانشگاه لوکزامبورگ بروید و از طریق این مراحل پیمایش کنید و ابتدا از لیست مدرک کارشناسی ارشد، برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. توجه کنید و بسته به اینکه دانشجوی اتحادیه اروپا هستید یا غیر اتحادیه اروپا، لیست مناسب را انتخاب کنید. پس از انتخاب رشته، زبانی که در آن تدریس می شود و شرایط پذیرش را بررسی کنید.

این می تواند از اصول اولیه، مانند نام، ملیت، آدرس، ایمیل گرفته تا موارد خاص، مانند زبان هایی که صحبت می کنید، آنچه خوانده اید، با چه نمره ای فارغ التحصیل شده اید و غیره متفاوت باشد. پس از ارسال این درخواست، ایمیلی دریافت خواهید کرد که برای ثبت نام در نظر گرفته شده اید و از شما درخواست می شود برخی از مدارکی را که در درخواست ذکر کرده اید (گواهی مهارت زبان انگلیسی مدرک لیسانس و غیره). برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا مهلت تمام پاکت های حاوی فرم های درخواست یک هفته پس از مهلت ارسال فرم های درخواست آنلاین است. به خاطر داشته باشید که این مهلت ها می توانند هر سال تغییر کنند.

هزینه تحصیل برای دانشجویان مشتاق پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

در دانشگاه لوکزامبورگ، شهریه برای اکثر برنامه های کارشناسی ارشد تا 5200€ (یورو) در سال متغیر است. کارشناسی ارشد در مدیریت لجستیک و زنجیره تامین، می تواند به 24000€ (یورو) در سال برسد.

در جدول زیر به سایر هزینه ‌هایی که باید پس از رسیدن به لوکزامبورگ، بپردازید اشاره شده است:

مقدار هزینه به یورولیست هزینه
1500€ (یورو)برای ثبت نام، بیمه درمانی، اجاره اول و غذا
400€ (یورو)برای ثبت نام، اگر در ترم اول یا دوم هستید.
200€ (یورو)برای ثبت نام، اگر در ترم سوم تا ششم هستید.

مهلت های این پرداخت مالی عبارتند از:

  • برای ترم زمستان: 30 نوامبر
  • برای ترم بهار: 30 آوریل

شما باید درخواست بورسیه را در نظر بگیرید، زیرا میانگین هزینه زندگی در لوکزامبورگ بین €1200 تا 2100€ (یورو) در ماه است. علاوه بر این هزینه ها، شما باید هزینه ارسال درخواست را نیز بپردازید که 100€ (یورو) و هزینه پذیرش 125€ (یورو) است. این هزینه پذیرش نیازی به پرداخت توسط دانشجویانی که در MBA با دوره کارآموزی پذیرفته شده اند، نیست، پس بله! همچنین، باید بدانید که هنگام ارسال درخواست، باید نامه درخواست بورس تحصیلی را نیز به همراه آن درج کنید، زیرا بورسیه ها راهی عالی برای پوشش برخی از هزینه های مدرک کارشناسی ارشد بین المللی شما هستند.

ریز مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

ریز مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر در اروپای غربی، لوکزامبورگ یک پورتال برنامه مرکزی ندارد. درعوض، باید برای دوره های انفرادی (حداکثر تا سه دوره) در مدارس جداگانه درخواست دهید. الزامات مدارک از دانشگاهی به دانشگاه دیگر و برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است، اما این چیزی است که به طور کلی هنگام درخواست برای تحصیل در لوکزامبورگ باید ارائه دهید:

  • ریز نمرات کلاس دبیرستان شما
  • انگیزه نامه
  • کپی پاسپورت
  • نمرات نتایج آزمون زبان

یافتن آزمون ‌های پذیرفته ‌شده برای زبان‌ های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی آسان است، اما امکان شرکت در آزمون لوگزامبورگی از طریق اینترنت وجود دارد. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، شما همچنین باید ریز نمرات مدرک های قبلی خود و همچنین رزومه علمی و حرفه ای خود را ارائه دهید.

یک نکته مهم اینکه در زمان زیادی درخواست دهید زیرا دانشگاه ها به زمان نیاز دارند تا در صورت نیاز به ارسال موارد اضافی به شما اطلاع دهند. گاهی اوقات، مدارس درخواست کپی فیزیکی از مدارک می کنند، بنابراین زمان ارسال اضافی را در نظر بگیرید. مدارک باید به زبانی که قصد تحصیل در آن را دارید ارائه شود. شما باید اسناد اصلی خود را همراه با هر گونه ترجمه محضری که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه دهید.

شرایط اخذ پذیرش و مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

اگر تحصیلات متوسطه را در یکی از کشورهای امضاکننده کنوانسیون لیسبون با موفقیت به پایان رسانده اید، دارای گواهی پایان تحصیلات معتبر هستید و واجد شرایط تحصیل در آموزش عالی در کشور خود هستید، ممکن است واجد شرایط تحصیلات عالی در لوکزامبورگ نیز باشید. در برخی موارد، از شما خواسته می شود تا دوره های واجد شرایط دیگری را نیز بگذرانید. اگر برای برنامه کارشناسی ارشد در دانشگاه لوکزامبورگ درخواست می دهید، باید مدرک لیسانس یا مدرک معادل آن را داشته باشید. در صورتی که متقاضی تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه لوکزامبورگ هستید، باید مدرک دیپلم یا کارشناسی ارشد مربوطه را داشته باشید. زبان تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ بسته به برنامه تحصیلی متفاوت است.

در بحث ویزا، شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / سوئیس نیازی به دریافت ویزا ندارند اما باید ظرف 90 روز پس از ورود خود در مقامات محلی ثبت نام کنند. به طور کلی، همه شهروندان غیر اتحادیه اروپا، سوئیس باید ویزای دانشجویی همراه با مجوز اقامت داشته باشند. مشاوران خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا راهنمایی های لازم را جهت شناختن راه های مهاجرت به لوکزامبورگ، به شما ارائه دهند.

سوالات متداول در باب مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ می باشیم

  • ریز مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی لوکزامبورگ چیست؟ ریز نمرات مقطع دبیرستان، انگیزه نامه، کپی پاسپورت و نمرات نتایج آزمون زبان
  • شهریه تحصیلی در لوکزامبورگ چقدر است؟ در دانشگاه لوکزامبورگ، شهریه برای اکثر برنامه های کارشناسی ارشد تا 5200€ (یورو) در سال متغیر است. کارشناسی ارشد در مدیریت لجستیک و زنجیره تامین، می تواند به 24000€ (یورو) در سال برسد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *