مهاجرت تحصیلی کلمبیا

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا

آگاهی از مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا اولین قدم در خصوص تحصیل در این کشور می باشد که توسط کارشناسان بررسی می شود. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. اگر می خواهید کار متفاوتی انجام دهی، در خارج از کشور در این کشور تحصیل کنید. این کشور مقصدی است که با 10% از تنوع زیستی در جهان و فرصت های بیشمار اکوتوریسم، مقصد سفر محبوب تری است.

شما کلاس هایی را به زبان انگلیسی یا اسپانیایی با کلمبیایی خواهید دید. مهارتهای اسپانیایی خود را بهتر خواهید گرفت. مهمان نوازی کلمبیایی را تجربه کنید و آب میوه های گرمسیری تازه را که حتی نمی دانید وجود دارد، امتحان کنید.

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا در سال 2023

برخی از شرایط وجود دارد که دانشجویان بین المللی برای اطمینان از پذیرش در هر دانشگاه در این کشور باید رعایت کنند. دانشگاه های مختلف الزامات مختلفی مشابه تأسیس آن ها دارند. با موفقیت بسیار بالا، دانشگاه ها شما را به استفاده از رابط کاربر پسند و تیم عملیاتی خود که خستگی ناپذیر برای جذب شما به موسسه رویایی خود کار می کند، تشویق می کنند.

همه برنامه های کاربردی برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در این کشور هستند، با تجربه و عملکرد چند لایه، در کنار موسسات برجسته این کشور دانشجویان بین المللی در طول کل فرآیند بیشترین توجه را دارند.

این کشور که با مناظر بسیار زیبا احاطه شده است، و دارای یک محیط بزرگ چند فرهنگی و آب و هوای گرم در تمام طول سال است. یک کشور جذاب و گزینه ای است که برای مدرک خارج از کشور قابل تأمل است. طی سال های گذشته، دولت این کشور بودجه قابل توجهی را برای آموزش و پرورش اختصاص داده است. به طور خاص علاقه مند به جذب بیشتر دانشجویان بین المللی است.

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا مقطع کارشناسی

تحصیلات کارشناسی در این کشور به طور معمول 5 سال به طول می انجامد. 3 سال به توسعه مهارت های فنی خاص برای رشته یا شغل انتخاب شده اختصاص دارد. پس از فارغ التحصیلی از یک برنامه کارشناسی 4 یا 5 ساله، دانشجویان قادر به تکمیل گواهینامه های تخصصی، کارشناسی ارشد یا دکترا هستند. دانشگاه هایی در شهرهای بزرگ این کشور مانند بوگوتا، بوئناونتورا، باررانکیلا، کالی یا مدلین واقع شده اند. دانشگاه کلمبیا در بوگوتا واقع شده و یکی از برترین مدارس تجاری کشور است.

دانشجویان دانشگاه های این کشور تشویق می شوند قبل از اتمام دوره های خاص رشته های خود، طیف وسیعی از دوره های آموزش عمومی پایه را مطالعه کنند. این اجازه می دهد تا دانشجویان به دانش گسترده ای در مورد تعدادی از موضوعات مورد علاقه خود دست یابند. و آن ها را قادر می سازد زندگی حرفه ای یا شخصی خود را با دانش اضافی غنی کنند. دوره های انتخابی در زمینه های خاص مانند:

  • علوم اجتماعی و طبیعی
  • ریاضیات
  • تجارت
  • هنر
  • مهندسی
  • تجارت یا قانون

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
گواهی دبیرستانیا مدرک معادل آن
فرم درخواستآنلاین پر کرده و امضاء کرده
گذرنامهیا سند سفر
گزارش بهداشتجهت اطمینان از سلامت دانشجو
نتایج نمرات دبیرستان

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی در کلمبیا

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی در کلمبیا

انتخاب دانشگاه ها از هزاران مایل دورتر چالش هایی به وجود می آورد. مخصوصا وقتی دانشگاه های برجسته زیادی برای انتخاب در این کشور وجود دارد. با این حال، برنامه ریزی دقیق و تحقیقات پیش رو به شما کمک می کند تا یک لیست کوتاه قابل مدیریت از موسسات متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. یافتن یک تناسب علمی و شخصی مناسب نیاز به برنامه ریزی دقیق، تحقیق و شبکه سازی از طرف شما دارد. هیچ فرمول یا جواب خاصی برای همه کاربرد ندارد. شما باید 12 تا 18 ماه قبل از شروع تحصیل در کلمبیا، روند تأمل و تحقیق را شروع كنید. مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کلمبیا جهت تحصیل کارشناسی ارشد در کلمبیا عبارتند از:

  • گواهی کارشناسی
  • ریز نمرات دانشگاهی از یک برنامه کارشناسی
  • گذرنامه بین المللی یا سند سفر
  • گزارش بهداشت

دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقطع دکترا در این کشور دارند، مدارک زیر را آماده کنند:

  • مدرک کارشناسی ارشد
  • گواهی مدرک کارشناسی
  • رونوشت از برنامه کارشناسی ارشد
  • رونوشت از یک برنامه کارشناسی
  • گذرنامه بین المللی یا سند سفر
  • رزومه
  • ارزیابی مصاحبه بیشتر توسط کمیته پذیرش و گروه دانشگاه

زبان جهت تحصیل در کلمبیا

اسپانیایی، زبان رسمی این کشور همچنین زبان آموزشی است. به طوری که، در بیشتر دانشگاه های محلی استفاده می شود. دانشجویان بین المللی باید مهارت خود را در زبان اسپانیایی ثابت کنند، یا با گرفتن سطح B2 دیپلم DELE یا با داشتن مهارت پیشرفته توسط یک معلم مجاز اسپانیایی.

در برخی از دانشگاه های کلمبیا، می توانید چندین مدرک انگلیسی را پیدا کنید ، برای ثبت نام در این برنامه ها ، شما همچنین باید مدارک دانش زبان خود را ارائه دهید، به طور عمده TOEFL و IELTS گواهینامه های زبان پذیرفته شده هستند. در نمودار زیر نمره تافل را جهت پذیرش در دانشگاه های این کشور نشان می دهد:

نمره تافل را جهت پذیرش در دانشگاه های کلمبیا

لازم به ذکر است که حداقل نمره آیلتس جهت تحصیل در این کشور 7.5 می باشد.

زندگی دانشجویی در کلمبیا

زندگی دانشگاه یکی از گزینه های بزرگ انتخاب است. آزادی انتخاب بین تیم های مختلف دانشگاهی، مهمانی تا پایان سپیده دم جمعه یا انتخاب زندگی فقط با کالاهای ارزشمند تسکو به منظور پس انداز پول شما برای کارهای مهم دیگر، عطر و طعم جالب دانشگاه را به دانشگاه می دهد.

برخی از تصمیمات به طور قابل توجهی قابل توجه تر هستند و پیامدهای بیشتری برای آینده نزدیک دارند. به عنوان یک دانشجو، شما اجباری از درجه را خواهید داشت. با این حال، مسیر معمول برای اکثر دانشجویان زبان این است که آن را به اراسموس تا اسپانیا، یا تدریس یا تحصیل در خارج از کشور برای 2 ترم به ویژه زبان اسپانیایی ادامه دهید.

فرصت های ارائه شده در دانشگاه ها می تواند ذهن هفته تازه سال ها را به ذهن خطور کند. پس از آن بسیاری خوشحال می شوند که با جریان کار کنند و به آزادی ای که از زندگی در خارج از خانه و گذراندن اوقات خوبی با دوستانشان دارند، بسنده کنند.

با این وجود، سال های دانشگاه به سرعت سپری می شوند و مهم این است که سعی کنید از مزایای بسیاری از گزینه های موجود در هنگام تحصیل استفاده کنید. اعم از اینکه با مدرک فرانسه خود به کانادا بروید، برای پرتغالی به ریو بروید یا حتی دوره کارآموزی را بگذرانید. دانشجویان بین المللی جهت اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در این کشور می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با مشاوران مجرب ما در زمینه مهاجرت مشورت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *