مهاجرت تحصیلی ایرلند

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند

ایرلند یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان را دارد. همین امر موجب گردیده است که دلایل بسیاری برای تحصیل در این کشور ارائه گردد. در مقاله مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند که پیش روی شما قرار گرفته است، تحصیل و مدارک مورد نظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مدارس و دانشگاه های این کشور به طور جامع با سایر کشورهای دنیا در ارتباط می باشند. فارغ التحصیلی در دانشگاه های این کشور مزیت مناسبی را برای افرادی که جویای کار در سایر کشورهای اروپایی می باشند، در اختیار خواهد گذاشت. امکان تحصیل در شهرهای مختلف این کشور وجود دارد و هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با سایر کشور های اروپایی بسیار متفاوت می باشد.

مطالبی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت به شرح زیر می باشد:

  • هزینه تحصیل در این کشور چه قدر می باشد؟
  • مدارک لازم برای تحصیل در این کشور چه می باشد؟
  • آیا تحصیل در این کشور آینده کاری برای متقاضیان به همراه خواهد داشت؟
  • امکان تحصیل در چه مقاطعی دد این کشور میسر خواهد بود؟
  • روند پذیرش در این کشور چگونه می باشد؟

بررسی مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند

متقاضیان بین المللی برای تحصیل در این کشور اروپایی در وهله اول می باید سن متقاضی 18 سال کامل باشد و آخرین مدرک تحصیلی متقاضی می باید در میان مدارک معتبر وجود داشته باشد. سطح علمی دانشگاه های این کشور نسبتا بالا می باشد، پیشنهاد می شود در خصوص تحصیل در این کشور سطح علمی خود را نیز افزایش دهید.

مدارک مورد نیاز در خصوص تحصیل در این کشور در جدول زیر طبقه بندی شما است:

مراحلمدارک
1ارائه 1 کپی گذرنامه معتبر متقاضی
2ارائه شناسنامه معتبر متقاضی
3ارائه نمرات مطلوب از آیلتس یا تافل
4ارائه کلیه مدارک مربوط به سوابق تحصیلی متقاضی
5ارائه انگیزه نامه قوی
6ارائه تمکن مالی معتبر
7ارائه بیمه خدماتی در طول دوره تحصیل
8ارائه سایر برنامه های مربوط به متقاضی مانند تحقیقات علمی

فرآیند اخذ پذیرش برای تحصیل در ایرلند

پذیرش در دوره های کارشناسی در این کشور از طریق دفتر مرکزی این کشور (CAD)، سیستم پذیرش آنلاین صورت خواهد گرفت. برای ثبت پذیرش اولیه در دانشگاه های این کشور می باید مدارکی را در سیستم آنلاین آموزش این کشور به ثبت برسانید. ارائه نسخه اسکن شده از کلیه مدارک تحصیلی متقاضی و پرداخت هزینه اولیه ثبت نام در دانشگاه مذکور در این کشور جز روند اولیه پذیرش می باشد. پرداخت هزینه دانشگاه در این کشور به طول دوره و مقطع تحصیلی که متقاضی انتخاب می نماید، بستگی خواهد داشت. در این خصوص مطالعه مقاله اعزام دانشجو به ایرلند به شما پیشنهاد داده می شود.

مراحل کلی برای اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور در جدول زیر بیان شده است:

مراحلمدارک
1بررسی دانشگاه و دوره های تحصیلی مربوطه
2ارتباط با دانشگاه مربوطه و اخذ اطلاعات لازم
3شرکت در آزمون های مربوط به آیلتس و تافل
4تکمیل انگیزه نامه و رزومه تحصیلی مناسب
5ارائه درخواست برای دانشگاه مذکور
6پس از اخذ تاییده درخواست برای دانشگاه مذکور، شروع اقدامات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در دوبلین ایرلند

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در دوبلین ایرلند

یکی از بهترین شهرهای این کشور که برای تحصیل مورد توجه متقاضیان بین المللی قرار گرفته است، دوبلین می باشد. دانشگاه ها و موسسات علمی در این کشور شامل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد و در رشته های مدیریت و مطالعات دولتی، مهندسی برق، ریاضیات، مهندسی برق، مطالعات پزشکی و حقوق هر ساله دانشجویان بسیاری را در پذیرش خود جای خواهد داد. آنچه که به عنوان مدارک اصلی برای پذیرش در دانشگاه های این شهر الزامی می باشد، ارائه نمرات رو به بالا از دورسی مانند ریاضی، علم زبان انگلیسی و در بسیاری مواقع زبان ایرلندی لازم خواهد بود.

موارد مورد توجه این شهر از لحاظ تحصیلی در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
جمعیت این شهر1.1 میلیون نفر
تعداد دانشگاه در این شهر10
هزینه زندگی در این شهر1100€ الی 1800€ (یورو)

بررسی هزینه خوابگاه در ایرلند

در خصوص تحصیل در این کشور علاوه بر ارائه مدارک معتبر می باید خوابگاه دانشجویی و محل اقامتی برای متقاضی در نظر گرفته شود. یافتن خوابگاه در این کشور کار آسانی نخواهد بود و در بسیاری مقاطع دشوارتر خواهد شد. هزینه متوسط خوابگاه در این کشور اروپایی حدود 350€ الی 450€ (یورو) خواهد بود. متقاضیان ضمن تحصیل در این کشور می باید در نظر داشته باشند که چنانچه در هزینه خوابگاه با هم اتاقی خود اشتراک داشته باشند، بدین ترتیب هزینه محل اقامت کم تری را پرداخت خواهند نمود.

میانگین پرداختی اقامتگاه یا خوابگاه دانشجویی در این کشور در جدول زیر بیان شده است:

پارامترهزینه به یورو در ماه
خوابگاه دانشجویی برای 1 نفر450€
خوابگاه دانشجویی برای 2 نفر500€
اقامت دانشجویی در کمپ350€

بررسی دانشگاه های ایرلند

این کشور اروپایی میزبان بهترین دانشگاه های جهان می باشد. رشته های بارزی که در این کشور مورد توجه متقاضیان بین المللی قرار گرفته است، شامل علوم طبیعی، فناوری، اقتصاد و علوم انسانی خواهد بود. در این کشور دانشگاه و مراکز وزشی بسیاری وجود دارد که ورود به هر کدام از دانشگاه های این کشور برای تحصیل نیازمند ارائه مدارک هویتی و تحصیلی متفاوت خواهد بود. تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی از هزینه بیشتری برخوردار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله معرفی دانشگاه های ایرلند را مطالعه فرمائید.

هزینه تحصیل و زندگی در این کشور به شرح زیر می باشد:

هزینه تحصیل و زندگی در ایرلند

در مقاله مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند سعی خود را بر این داشته ایم که اطلاعالی جامع در باب تحصیل در این کشور را در اختیار شما قرار دهیم. امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا روش تحصیلی بیشتر از سایر روش های مهاجرتی مورد توجه متقاضیان به خصوص متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. در صورت هر گونه ابهام امکان ارتباط تلفنی و حضوری با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در ایرلند به شما پیشنهاد داده می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *