مهاجرت کاری برزیل

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل

بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل

جهت مطل شدن از مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل متقاضیان می توانند با متخصصان تیم مهاجرتی ما در موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند. همچنین برای شرکت در جلسات مشاوره، با تماس با دفتر موسسه هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهند. کشور برزیل یکی از کشورهای در حال توسعه می باشد و شرایط مطلوبی در زمینه اقتصادی دارد؛ به همین دلیل متقاضیان زیادی برای مشغول به کار شدن و یا تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. مردم کشور برزیل به زبان پرتغالی صحبت می کنند و به همین دلیل متقاضیان برای مشغول به کار شدن در این کشور و یا به طور کلی برای مهاجرت به برزیل باید توانایی صحبت کردن به زبان پرتغالی را داشته باشند. مهاجرت به کشور برزیل از راه های مختلفی مانند:

  • سرمایه گذاری
  • تاسیس کمپانی
  • اشتغال
  • تحصیل
  • پناهندگی

متقاضیان برای مهاجرت به این کشور با انتخاب هر روش، باید شرایط مورد نظر را داشته باشند و مدارک و اسناد لازم را ارائه دهند. مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در این کشور به چند بخش تقسیم می شوند و هدف اصلی تهیه این نوشتار توسط متخصصان و کارشناسان ما ارائه اطلاعات و مطلع سازی هموطنان عزیز درباره مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل می باشد. برای مشغول به کار شدن در این کشور شما عزیزان نیاز به دو مدرک زبان انگلیسی و پرتغالی دارید و حداقل باید توانایی صحبت به این دو زبان را داشته باشید.

بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل

مهاجرت به برزیل از طریق دریافت ویزای کاری یکی از رایج ترین ورود به خاک این کشور می باشد و متقاضیانی که قصد دارند برای کار به کشور برزیل مهاجرت کنند، بایستی مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در این کشور را به صورت کامل ارئه دهند تا پرونده آن ها دچار مشکل نشود. کاریابی در این کشور توسط تارنماهای معتبر، روزنامه های رسمی و موسسه های کاریابی انجام می شود. جهت مشغول به کار شدن در این کشور، متقاضی باید مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل را بعد از کاریابی در این کشور برای کارفرمای خود ارسال کند.

کارفرمای متقاضی با تحویل مدارک به اداره کار و مهاجرت، اقدام به دریافت مجوز و تاییدیه می کند. در صورتی که پرونده متقاضی توسط وزارت امور خارجه، اداره کار و اداره مهاجرت و همچنین سفارت کشور برزیل تایید شود، متقاضی می تواند برای دریافت ویزای کار در برزیل اقدام کند. مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل به صورت زیر می باشند:

  • CV
  • مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات و ترجمه رسمی
  • پرونده سوابق کاری
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه پرینت بانکی
  • مدارکی که توان مالی متقاضی را ثابت کنند.
  • نداشتن سابقه جرم و ارائه مدارک و اسناد مربوطه

برای دریافت روادید کاری در کشور برزیل متقاضیان باید از راه قانونی اقدام کنند و در صورتی که متقاضیان از راه های قاچاقی بخواهند وارد خاک کشور برزیل شوند با مشکلات زیادی برخوردار خواهند شد و در برخی موارد ممکن است متقاضی کشته شود. ویزای کار در برزیل به 2 بخش تقسیم می شود:

  • روادید کاری موقت
  • روادید کاری دائمی

روادید کاری موقت برزیل

روادید کاری برای متقاضیان خارجی که برای کار در این کشور به این کشور مهاجرت می کنند مناسب می باشد و لازم به ذکر است که مدت اعتبار این روادید حداکثر 24 ماه می باشد. در صورتی که متقاضیان بخواهند روادید کاری موقتی خود را تمدید کنند، می توانند قبل از اتمام اعتبار روادید خود اقدام کنند و بعد از 4 سال اقامت دائمی کشور برزیل را کسب کنند.

روادید کاری دائمی برزیل

روادید کار دائمی کشور برزیل به متقاضیانی تعلق می یابد که دارای گواهی اقامت دائمی این کشور باشند؛ برای مثال محققان، دانشمندان، سرمایه گذاران و یا افرادی که در زمینه های تجاری بیش از 50.000$ (دلار) در کشور برزیل سرمایه گذاری کرده اند می توانند به راحتی روادید کار دائمی این کشور را کسب کنند. برای مطلع شدن از مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل شما عزیزان می توانید در جلسات مشاوره با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرکت کنید.

شرح مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل

اقامت و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در برزیل

همانطور که می دانید بعد از ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در این کشور، متقاضیان می توانند با داشتن شرایط مناسب، موفق به کسب تاییدیه و مجوز برای مشغول به کار شدن در این کشور شوند. به یاد داشته باشید که متقاضیان باید برای مهاجرت به این کشور، از تمامی شرایط مهاجرت به این کشور مطلع باشند تا دچار پشیمانی نشوند. بعد از دریافت مجوز کار و مشغول به کار شدن، متقاضیان از موارد مثبت بسیاری بهره مند خواهند شد که یکی از آن ها کسب اقامت و سپس تابعیت این کشور می باشد.

متقاضیان در صورتی که بیش از 5 سال در این کشور ساکن باشند و در این مدت دارای شغل مناسب با درآمد کافی باشند، می توانند اقدام به دریافت گواهی اقامت در این کشور شوند. شایان ذکر است که بعد از گذشت دوره ای مشخص پس از کسب اقامت دائم، متقاضیان می توانند با دریافت تابعیت و پاسپورت این کشور، از مزایای فوق العاده خوب این امر برخوردار شوند.

به طور کلی کسب تابعیت به صورت مستقیم در این کشور امکان پذیر نمی باشد و متقاضیان باید بعد از کسب اقامت دائم، با داشتن شرایط مناسب، اقدام به کسب تابیعت این کشور کنند. دریافت گذرنامه کشور برزیل به متقاضیان این اجازه را می دهد تا بدون مجوز و روادید به بیش از 123 کشور دنیا سفر کنند و فعالیت تجاری داشته باشند.

مزایای ویزای کاری برزیل

افرادی که موفق به دریافت روادید کاری این کشور می شوند و سپس با این روادید به این کشور مهاجرت می کنند، از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

  • اخذ ویزا همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال
  • اشتغال به کار و تحصیل
  • برخورداری از تمامی حقوق شهروندی در برزیل
  • اخذ تابعیت

در آخر باید ذکر کنیم که مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در این کشور باید به صورت کامل و رسمی به زبان پرتغالی ترجمه شوند و شما عزیزان می توانید برای انجام امور پرونده خود به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *